ФорумКазиноRobinRoo Casino - загальне обговорення

RobinRoo Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
3583 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити RobinRoo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Чи є в когось відгуки про казино robinroo, і якщо вони мали погані звіти про... Питаю лише тому, що я грав на сайті протягом 2 років і нічого не виграв 🤣🤣 Здається, що я граю в лотерею та У мене навіть квитка в нього немає 😂😂😂

Автоматичний переклад.
Jamestroy
2 р. тому

Це як бути спонсором 😀. Ну, репутація погана, тож я був би там обережний.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось може вказати мені правильний напрямок, як довести казино robinroo до слухання, щоб отримати гроші, які я виграв


Я багато місяців вкладав тут багато грошей, я чесно виграв тисячі, і в той момент, коли я зробив незавершене зняття, мене заблокували на сайті.


До цього зі мною щодня спілкувалися VIP-менеджери, які говорили, ніби друзі, яких ввели в оману, і вносили багато грошей на день, коли я знімаю кошти, мене блокують.


я читав, що десь хтось привів їх на слухання та отримав належні їм гроші, і я хотів би знати, як це було зроблено


гроші, які я виграв, були на лікування моїх мам від раку, а тепер ці виродки викрали в мене гроші, якими можна заплатити за це.


Спасибі заздалегідь

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ryandavids1988
2 р. тому

Привіт,

чи знаєте ви, будь ласка, чому ваш обліковий запис заблоковано? Можливо, ваш обліковий запис буде закрито через якесь розслідування?

Коли ви востаннє могли увійти, будь ласка?

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу тут, на Casino Guru.

Проте мені шкода, що ви вибрали таке погане казино .

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт, дякую за відповідь.


У мене ніколи не було проблем із входом, і коли я здійснив виведення коштів, я одразу зіткнувся з проблемами.


Я грав на цьому сайті, і коли я знімаю гроші протягом 5 хвилин, у мене виникають проблеми, а потім мене заблокували або вийшли з системи





Автоматичний переклад.
ryandavids1988
2 р. тому

Привіт,

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис уже підтверджено та коли?

Якщо я можу припустити, я б сказав, що зняття коштів, можливо, спричинило деякі додаткові перевірки облікового запису.

Будь ласка, ви впевнені, що не отримували електронного листа від казино?

Я думаю, що це, мабуть, не якась технічна помилка, але все ж кілька звичайних «технічних» порад:

очищення кешу\куки,

запуск казино з різних пристроїв або в режимі інкогніто в браузері Chrome,

або за допомогою іншого браузера.


Будь ласка, дайте мені знати.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЇХ

Автоматичний переклад.
ryandavids1988
1 рік тому

Яка зараз ситуація? Якщо у вас все ще є активний баланс на вашому рахунку казино, я б сказав, що варто вжити заходів. Буду чекати вашої відповіді, щоб бути впевненим..

Автоматичний переклад.
ryandavids1988
1 рік тому

Привіт! Було б корисніше, якби ви відповіли на запитання Радки, щоб ми могли більше дізнатися про вашу ситуацію. Як варіант, чи думали ви про згадану вище скаргу?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого