2 р. тому
Тут ви можете обговорити RobinRoo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи є в когось відгуки про казино robinroo, і якщо вони мали погані звіти про... Питаю лише тому, що я грав на сайті протягом 2 років і нічого не виграв 🤣🤣 Здається, що я граю в лотерею та У мене навіть квитка в нього немає 😂😂😂
Does anyone have a review on robinroo casino and if they have had any bad reports on ... only asking because I been playing on the site for 2 years and haven't won a thing 🤣🤣 it feels like I'm playing lottery and I haven't even got a ticket in it 😂😂😂
Це як бути спонсором 😀. Ну, репутація погана, тож я був би там обережний.
It's like being a sponsor 😀. Well, the reputation is not good, so I would be careful there.
Хтось може вказати мені правильний напрямок, як довести казино robinroo до слухання, щоб отримати гроші, які я виграв
Я багато місяців вкладав тут багато грошей, я чесно виграв тисячі, і в той момент, коли я зробив незавершене зняття, мене заблокували на сайті.
До цього зі мною щодня спілкувалися VIP-менеджери, які говорили, ніби друзі, яких ввели в оману, і вносили багато грошей на день, коли я знімаю кошти, мене блокують.
я читав, що десь хтось привів їх на слухання та отримав належні їм гроші, і я хотів би знати, як це було зроблено
гроші, які я виграв, були на лікування моїх мам від раку, а тепер ці виродки викрали в мене гроші, якими можна заплатити за це.
Спасибі заздалегідь
Can someone point me in the right direction how to take robinroo casino to a hearing to receive the money I won
I have been depositing money lots of money for months here, I have won the sum of thousands fair and square and the moment I put a pending withdrawal in I have now been blocked from the site.
I have been in contact before this daily by vip managers talking like friends being led astray and depositing a lot of money a day the second I withdraw I have been blocked.
i have read that somewhere someone has taken them to a hearing and received the money owed to them and I would like to know how this was done
the money I won was to go to my mums cancer treatment and these bastards have now defrauded me of money that can pay for this.
thanks in advance
Привіт,
чи знаєте ви, будь ласка, чому ваш обліковий запис заблоковано? Можливо, ваш обліковий запис буде закрито через якесь розслідування?
Коли ви востаннє могли увійти, будь ласка?
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу тут, на Casino Guru.
Проте мені шкода, що ви вибрали таке погане казино .
Hello,
do you have any idea why your account has been blocked, please? Can your account be closed down due to some investigation maybe?
When was the last time you could log in, please?
If you feel like you need help, you can submit a complaint here on Casino Guru.
I'm sorry you picked such a bad casino, though.
привіт, дякую за відповідь.
У мене ніколи не було проблем із входом, і коли я здійснив виведення коштів, я одразу зіткнувся з проблемами.
Я грав на цьому сайті, і коли я знімаю гроші протягом 5 хвилин, у мене виникають проблеми, а потім мене заблокували або вийшли з системи
hi there thanks for your reply.
ive never had a issue logging in and the moment I make a withdrawal I encountered issues straight away.
me I was playing on there site and the second I withdraw within 5 mins I am encountering issues and then was blocked or logged out
Привіт,
Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис уже підтверджено та коли?
Якщо я можу припустити, я б сказав, що зняття коштів, можливо, спричинило деякі додаткові перевірки облікового запису.
Будь ласка, ви впевнені, що не отримували електронного листа від казино?
Я думаю, що це, мабуть, не якась технічна помилка, але все ж кілька звичайних «технічних» порад:
очищення кешу\куки,
запуск казино з різних пристроїв або в режимі інкогніто в браузері Chrome,
або за допомогою іншого браузера.
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
Do I understand correctly that your account has been already verified yet and when?
If I may guess I would say that the withdrawal possibly triggered some additional account checks.
Are you sure you have not received any email from the casino, please?
I think that this is probably not some sort of technical bug, but still, a few usual "technical" tips:
clearing the cache\cookies,
launching the casino from different devices, or in incognito mode in the Chrome browser,
alternatively by using a different browser.
Kindly let me know.
Яка зараз ситуація? Якщо у вас все ще є активний баланс на вашому рахунку казино, я б сказав, що варто вжити заходів. Буду чекати вашої відповіді, щоб бути впевненим..
What is the situation now? If you still have an active balance in your casino account, I'd say it's worth taking action. I'll wait for your response, to be sure..
Привіт! Було б корисніше, якби ви відповіли на запитання Радки, щоб ми могли більше дізнатися про вашу ситуацію. Як варіант, чи думали ви про згадану вище скаргу?
Hi, it would be more useful if you could answer Radka's questions so that we can learn more about your situation. Alternatively, have you thought about the complaint mentioned above?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.