1 рік тому
Тут ви можете обговорити Red Star Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт гуру казино... У мене проблема в цьому казино, у мене вперше, але це здається несправедливим... Я здійснив виведення коштів на одну зі своїх карток, яку схвалило казино, на суму 100 доларів США. . але ця сума ніколи не була відображена на моїй картці... незважаючи на те, що я показав їм виписки з рахунку та пояснив електронною поштою, що платіж так і не надійшов, зрештою я втратив ці гроші...
І вони не повернули мені гроші, і я вважаю, що це помилка, що вони повинні нести відповідальність за...
Також скажіть, що я перевірений і що я був у казино протягом тривалого часу, що я робив інші зняття через BTC без проблем, але в цьому випадку, незважаючи на те, що вони сказали, що платіж було здійснено на віртуальну MasterCard, за допомогою якої я на депозит, я так і не отримав гроші...
І я дав їм докази цього, і поки нічого... минуло більше 10 днів, починаючи з 21 числа, коли виведення вважалося завершеним... і нічого до сьогодні.
Hello casino guru... I have a problem in this casino, for the first time I have it but it seems unfair... I made a withdrawal to one of my cards, which the casino approved, the amount of 100 USD... but that amount was never reflected on my card... despite showing them account statements and explaining by email that the payment never arrived, in the end I was left losing that money...
And they have not refunded me, and I think it is a mistake that they should take responsibility for...
Also say that I am verified and that I have been in the casino for a long time, that I have made other withdrawals through btc without any problem, but on this occasion despite them saying that the payment was completed to a virtual MasterCard with which I deposited, I never received the money...
And I gave them proof of that and nothing yet... it's been more than 10 days this happened from the 21st when the withdrawal was considered complete... and nothing to date.
Hola casino gurú...tengo un problema en este casino, por primera ves lo tengo pero me parece injusto...hice un retiro a una de mis tarjetas , la cual el casino dió por aprobada, la cantidad de 100 USD...pero nunca se reflejó en mi tarjeta dicha cantidad...a pesar de mostrarles estados de cuenta y explicar por correos que no llegó nunca el pago, al final me he quedado perdiendo ese dinero...
Y no me han echo una devolución, y yo creo que es un error que ellos deben hacerse responsable...
Además decir que yo soy verificado y que llevo tiempo en el casino, que sí he echo otros retiros a través de btc sin problema ninguno, pero en esta ocasión a pesar de ellos decir k el pago fue completado a una tarjeta virtual MasterCard con la cual deposite, nunca recibí el dinero...
Y les di pruebas de eso y nada aún...ya van más de 10 días esto ocurrió a partir del día 21 cuando se dió por completado el retiro...y hasta la fecha nada.
привіт
Треба сказати, що ви повинні бути обережнішими, шукаючи казино для гри, ви перевіряли огляд?
https://casino.guru/red-star-casino-review#tab=js-tab-reputation
Що ж, купол, це зроблено, тож поки що ви можете подати скаргу, але, як я бачу, ви втратили рівновагу, чи не так? На жаль, виведення було затримано, але казино навряд чи несе відповідальність за ваші втрати. Вам не здається?
У будь-якому разі не соромтеся дізнатися, як працює процес подання скарги, прочитавши цю статтю . Якщо скарга повинна відповідати певним правилам.
Дайте мені знати, що ви думаєте про це.
Hey there.
I must say you should be more careful while finding a casino to play in, have you checked the review?
https://casino.guru/red-star-casino-review#tab=js-tab-reputation
Well, what's dome it's done, so for now you can submit a complaint, but the way I see it, you have lost the balance, right? It's unfortunate the withdrawal was somehow delayed, still, the casino is hardly responsible for your losses. Don't you think?
Anyway, feel free to learn how the complaint process works, by reading this article. Event the complaint must follow certain rules.
Let me know, what you think about that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.