2 р. тому
Тут ви можете обговорити Quickbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось зміг отримати готівку в цьому казино останніми місяцями? Чекаю на зняття 1 тиждень тому.. Мій обліковий запис також перевірено
Anyone that have been able to cash out on this casino latest months ? Have been waiting for withdrawal since 1 week ago.. My account is also verified
Привіт!
Чи вдалося отримати пояснення? Можливо, ви спілкуєтеся з казино?
У якому статусі зараз ваше відкликання?
Я запитую, тому що на даний момент немає відгуків або скарг користувачів. 🙁
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello!
Have you managed to get an explanation? Are you in touch with the casino, perhaps?
In what status is your withdrawal now?
I'm asking because no user reviews or complaints are available at the moment. 🙁
Let me know, please.
Я запитував близько 5 разів про зняття коштів і чи можуть вони дати мені деталі про те, що затримує виведення готівки. Служба підтримки повідомляє мені, що відкликання розглядається, і вони повідомлять мене, коли з’являться новини.
Так, хотілося б почути від інших гравців, чи виплатили їм свої виграші.
Тому я думаю, я просто почекаю і побачу..
I've asked like 5 times about the withdrawal and if they can give me details about what's delaying the cash out. The support tells me that the withdrawal is under review and that they will notify me when there are news.
Yeah would love to hear from other players if they have got their winnings payed out.
So i guess i'll just wait and see..
добрий вечір, я сподіваюся, що ти добре! Бажаю тобі багато терпіння! Не забудьте купити пачку заспокійливих, думаю вони вам знадобляться!
good evening i hope you are well! I wish you a lot of patience! Don't forget to buy a pack of tranquilizers, I think you'll need them!
Що ж, я думаю, що на даний момент ми дійсно не можемо багато зробити.
Але я прошу вас тримати мене в курсі, казино з таким хорошим індексом повинно бути чесним і чесним. Тому я хотів би підтримувати зв’язок.
Well, I think there is really not much we can do at this point.
But, I ask you to keep me posted, casino with such a good index should be fair and square. So, I'd love to keep in touch.
Це не CoolCasino 😀
Чи є особливо поганий досвід у Quickebet?
This is not a CoolCasino 😀
Any particularly bad experiences in Quickebet too?
Привіт ще раз!!🙂Ніколи в жодному казино, хоча колись у мене була невелика проблема з pokerstars, але невелика! Настав час, коли деякі казино просто не хочуть платити.
Hello for one more time!!🙂Never in any casino, although I once had a small problem with pokerstars, but a small one! It's the time now that some casinos just don't want to pay..
Привіт!
Я бачу, тобто лише дві проблеми викликають у вас відчуття, що казино взагалі не люблять платити? 😀
Я б сказав, що цього разу погано.
Hello there!
I see, so only two struggles make you feel casinos don't like paying in general? 😀
Bad guess this time, I'd say.
І давайте також не забувати, що гуру казино допоміг багатьом гравцям повернути свої гроші, тому що деякі казино не віддають їх!! І скільки інших казино, які просто не відповіли...
And let's also not forget that casino guru has helped many players get their money back because some casinos wouldn't give it away!! And how many other casinos that simply never responded...
Як ви розумієте, я не можу на це відповісти. Я не знаю.
Ви просто нишпорите?
Оскільки ви не подали скаргу на QUICKBET CASINO. Ви в тій темі?
Якщо вам потрібна допомога, спочатку подайте скаргу.
На мій погляд, ви повинні дотримуватися правильної нитки:
Щиро дякую!
As you know, I can't answer that. I do not know.
Are you just poking around?
Because you have not submitted a complaint against QUICKBET CASINO. Are you in the proper thread?
If you need help, proceed with the complaint first.
The way I see it, you should stick with the proper thread:
Thank you kindly!
Вибачте, але я особисто нічого не згадував про це конкретне казино!
Excuse me, but I have not personally mentioned anything about this particular casino!
Чи можете ви прокрутити вгору, щоб побачити назву ланцюжка?
Там написано: Quickbet Casino - загальне обговорення
Ось чому я постійно питаю вас. Чи не могли б ви залишити вашу розмову у відповідній темі для змін? 🙂
Буду вдячний.
Can you kindly scroll up to see the thread's name?
It says: Quickbet Casino - general discussion
This is why I keep asking you. Would you kindly keep your conversation in the proper thread for a change? 🙂
Thah would be appreciated.
Ми з Давком поговорили про мою скаргу, тому що він теж мав скаргу, тому я запитав його по-людськи, як пройшла його справа! Я не зробив нічого поганого, я вірю!
Davko and I talked about my complaint as he also had a complaint so I asked him humanly how his case went! I didn't do anything wrong I believe!
Ви, очевидно, намагалися приховати, що опублікували це:
у неправильній темі 🙂 Це не помилка - це моя робота - повідомити вас і попросити вас підтримувати чистоту на форумі, от і все.
Чому ви видалили його кілька хвилин тому? Хм, це зовсім не люб'язно, я знайду навіть видалений пост.
Тепер проблему можна вважати вирішеною, я залишаю це обговорення.
You obviously tried to hide that you posted this:
in the wrong thread 🙂 It is not a mistake - it is my job to inform you and ask you to keep the forum clean, that's all.
Why did you delete it a few minutes ago? Uhm, that is not kind at all, I will find even the deleted post.
Now the problem can be seen as resolved, I'm leaving this discussion.
так, і я звертався до вас! але в мене була посмішка! Вибачте, якщо я помиляюся!
yes i did and i was addressing you! but i had a smile! Sorry if I'm wrong!
Вибачте, я не розумію. Давайте забудемо про це, чи не так?
посмішка? 🙂
I'm sorry I don't understand. Let's forget about it, shall we?
Smile? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.