1 рік тому
Тут ви можете обговорити Punt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Ви не можете додати бонус, це можуть зробити лише співробітники Casino Guru. З іншого боку, ви можете опублікувати інформацію, щоб інші гравці побачили пропозицію. Тільки не вставляйте партнерські посилання, будь ласка.
Я думаю, ця тема може вам допомогти:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Ведіть обговорення відповідно до правил 😉
Якщо ви знайдете щось незрозуміле, просто запитайте мене у відповідь, добре?
Hello.
You can't add a bonus only Casino Guru staff can do that. You can, on the other hand, post the information so other players see the offer. Just do not paste affiliate links, please.
I think this thread might help you out:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Mind the discussion right under the rules 😉
If you find anything confusing, just ask me in reply, ok?
Привіт, спробував знайти номер, щоб зателефонувати, не можу знайти, це казино законне
Намагалися надіслати документи для перевірки, немає відповіді, немає відповідей на електронні листи 14 днів не підтверджено wtf
Hi have tried location of a number to call punt cannot find one is this casino legit
Have tried submitting documents for verification no response no answered emails 14 days not verified wtf
привіт
Як я бачу цей сайт після входу, я не можу багато знайти. Я намагався надати вам варіанти, але не вдалося. Чесно кажучи, казино, орієнтоване на Африку, взагалі не дуже надійне. Подробиці дивіться тут👈
Пропоную хоча б безкоштовно заповнити скаргу. Вам було б цікаво спробувати?
Пройдіть ці кроки 👈 це досить інтуїтивно; просто підготуйте будь-яке відповідне повідомлення, яке може бути доступним, будь ласка.
Чи можу я дізнатися, як ви подали вищезазначені документи? Я маю на увазі, чи контактували ви коли-небудь з кимось із казино?
Hi!
The way I see this site upon entering, there is not much to be found for me. I tried to provide options for you but failed. Frankly, the casino focused on Africa is not very trustworthy at all. See the details here 👈
I suggest at least filling up a free of charge complaint. Would you be interested in trying?
Go through these steps 👈 it's quite intuitive; just prepare any relevant communication you may have available, please.
May I know how you submitted the aforementioned documents, please? I mean, have you ever been in direct contact with someone from the casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.