ГоловнаФорумКазиноПроблема зняття коштів

Проблема зняття коштів

11 міс. тому від arismagas7
|
4 214 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
11 міс. тому

Привіт, я хотів би щось запитати. Позавчора я грав у букмекерській конторі та взяв суму, яку я зняв, і її було скасовано вчора вони закрили мій рахунок, а сьогодні вони його відкрили, і баланс, який я виграв, все ще є, я повинен згадати що гроші, які я виграв, були виграні на aviator, оскільки гра не позбавила мене хашури, і я виграв лише тоді, коли спіймав множник. Тому я хочу, щоб хтось із знайомих сказав мені, чи зможу я отримати виграні гроші, тому що я не бачив в умовах, що вказано, що якщо будь-який фрукт зіпсується, прибуток клієнта анулюється. Дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

для начала укажи в каком казино ты играл?

catwagumut
11 міс. тому

У joker8

Автоматичний переклад.
arismagas7
10 міс. тому

Привіт. Ви впевнені, що навіть після повторного відкриття облікового запису ви не отримали жодного попередження чи інформації щодо вашого стилю гри? Можливо, ви грали з бонусом? 🤔 Я б сказав, що вам слід попросити службу підтримки отримати дозвіл, тому що інакше ми не зможемо знати, чи зможете ви зняти свої виграші. Не могли б ви спробувати зв’язатися з ними та повідомити нам, будь ласка, якщо у вас є якісь додаткові відомості про вашу ситуацію? 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

для начала укажи в каком казино ты играл?

10 міс. тому

Дякуємо за допомогу👌.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

ні, сьогодні це був не бонус, я бачив, що вони забрали все назад, тому що я щойно виграв велику суму, і вони навіть не повернули мій початковий депозит найгірше казино ніхто не грає, якщо ви виграєте гроші, і ви щасливі, що не будете отримати будь-що, тому що вони беруть лише те, що знають

Автоматичний переклад.
arismagas7
10 міс. тому

Знаєте, я бачу тут проблему. Ви сказали, що зробили помилку, можливо, ця помилка була як порушення правил казино, і тому ваш виграш було анульовано.

Я думаю, що вам слід зв’язатися з чатом або працівниками служби підтримки та поставити кілька запитань щодо кроків, які казино вжило щодо вас. Їхня точка зору важлива, коли ми ознайомимося з усіма деталями, можна припустити, чи був підхід справедливим.

Отже, чи можете ви проконсультуватися щодо вашої ситуації з казино?


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ні, я не сказав, що зробив щось не так. Я вже надсилав електронні листи протягом 4 днів, але жодної відповіді, і коли я розмовляю зі службою підтримки в реальному часі, вони продовжують говорити мені, що ваша проблема розглядається, і якщо я наполягаю та кажу їм, що вже чекаю стільки днів, вони виганяють мене з мого матеріального облікового запису ( вони робив це майже 10 разів) підозріло, правда? Крім того, як вони кажуть, що мій рахунок перевіряють, і вони приходять і забирають усі мої виграші? Як ви вважаєте, чи є у мене шанс отримати ці гроші чи ні, як у більш досвідчених людей. Ще раз дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
arismagas7
10 міс. тому

Привіт, чи отримали ви якісь пояснення від казино чи служби підтримки, чи ви все ще нікуди не дійшли? У цьому випадку, якщо на вашому рахунку є чеки, вам доведеться запастися терпінням.

Що стосується ваших виграшів, ви також не отримали жодної відповіді, чому вони були анульовані? Я думаю, було б корисно отримати відповідь від казино на ці питання, щоб ми мали кращий огляд ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист і сказали, що у постачальника є якась помилка, і вони роблять усе можливе, щоб вирішити цю проблему з пріоритетом, але вони не згадують, що я поверну свій баланс, і я чекаю, щоб побачити зараз. Служба підтримки вчора повідомила мені, що я отримаю останній електронний лист про цю ситуацію, тому я хочу вірити, що вони повернуть мій баланс.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Зараз була виплата? Я хотів знати останній статус.


Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
gurge55
9 міс. тому

Привіт, якщо ви хочете відповісти конкретному гравцеві, було б непогано скористатися кнопкою «відповісти», тому що одержувач отримає сповіщення про те, що ви написали його допис.

У будь-якому випадку, чому ви питаєте, чи є у вас зняття коштів, чи ви хочете грати тут? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

А, добре . Я тут новачок. Дякую за допомогу з кнопкою відповіді. Так, мене цікавить виплата на Joker8. Бо я там трохи виграв 🙂 . Через 7 днів моє зняття було оброблено та скасовано. Служба підтримки клієнтів сказала мені подати запит на інший спосіб виведення коштів. Я подав заявку на це вчора. Тепер я радий побачити, що станеться.

Автоматичний переклад.
gurge55
9 міс. тому

Будь ласка, я був радий допомогти.

Що стосується вашого виведення коштів, я бачу, що казино сказало вам використовувати альтернативу, який метод ви використовували раніше і який метод вони використали, щоб сказати вам вивести гроші зараз?

Якщо виникнуть додаткові проблеми, ви можете повідомити мене, і ми побачимо, що ми можемо зробити, щоб спробувати допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я зробив депозит у Visa. Очевидно, ви не можете отримати гроші там знову. Служба підтримки щойно сказала мені, що я повинен використовувати інший метод виведення коштів. Мені не сказали, який саме. Обов’язково є історія чату.

Я повернуся до нього, якщо виникнуть труднощі, дякую. 🙂

Автоматичний переклад.
gurge55
9 міс. тому

Я вважаю, що вам слід запитати службу підтримки, який спосіб оплати ви можете використовувати, щоб запобігти будь-яким проблемам у майбутньому. Ми чекатимемо будь-яких новин щодо цього, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

1Joker виплачено, банківським переказом. Окрім тривалого часу обробки, на даний момент я ні на що не можу поскаржитися. Обіцяні 3 робочі дні не дотримуються. Приблизно 7-10 робочих днів. Доступних ігор достатньо. Хіба що сайт час від часу перевантажується. Але він знову працює через 30 хвилин.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
gurge55
9 міс. тому

Це справді хороші новини щодо виплат, я дуже радий. Так, іноді може бути затримка, і, мабуть, її неможливо передбачити, я вважаю. Головне, щоб ви були цілком задоволені цим казино, чи не так? Якщо ви хочете написати відгук про свій досвід, зробіть це легко, перейшовши за цим посиланням 👈😉.

Автоматичний переклад.
gurge55
9 міс. тому

Привіт, у мене така ж проблема. Тиждень нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, а в чаті завжди говорять одне й те саме, але нічого не відбувається. Вже 3 робочі дні, бо між ними були свята. Чи є у мене шанс його отримати?

Автоматичний переклад.
joker8casino
9 міс. тому

Безумовно. На жаль, вам доведеться чекати 7-10 робочих днів, іншими словами це може зайняти 2 тижні. Але зберігайте гроші в очікуванні зняття і не програвайте їх. Ось чого вони хочуть досягти.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого