ФорумКазиноПроблема зняття коштів

Проблема зняття коштів

3 міс. тому від arismagas7
|
1563 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Привіт, я хотів би щось запитати. Позавчора я грав у букмекерській конторі та взяв суму, яку я зняв, і її було скасовано вчора вони закрили мій рахунок, а сьогодні вони його відкрили, і баланс, який я виграв, все ще є, я повинен згадати що гроші, які я виграв, були виграні на aviator, оскільки гра не позбавила мене хашури, і я виграв лише тоді, коли спіймав множник. Тому я хочу, щоб хтось із знайомих сказав мені, чи зможу я отримати виграні гроші, тому що я не бачив в умовах, що вказано, що якщо будь-який фрукт зіпсується, прибуток клієнта анулюється. Дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

для начала укажи в каком казино ты играл?

catwagumut
3 міс. тому

У joker8

Автоматичний переклад.
arismagas7
3 міс. тому

Привіт. Ви впевнені, що навіть після повторного відкриття облікового запису ви не отримали жодного попередження чи інформації щодо вашого стилю гри? Можливо, ви грали з бонусом? 🤔 Я б сказав, що вам слід попросити службу підтримки отримати дозвіл, тому що інакше ми не зможемо знати, чи зможете ви зняти свої виграші. Не могли б ви спробувати зв’язатися з ними та повідомити нам, будь ласка, якщо у вас є якісь додаткові відомості про вашу ситуацію? 🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

для начала укажи в каком казино ты играл?

3 міс. тому

Дякуємо за допомогу👌.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

ні, сьогодні це був не бонус, я бачив, що вони забрали все назад, тому що я щойно виграв велику суму, і вони навіть не повернули мій початковий депозит найгірше казино ніхто не грає, якщо ви виграєте гроші, і ви щасливі, що не будете отримати будь-що, тому що вони беруть лише те, що знають

Автоматичний переклад.
arismagas7
3 міс. тому

Знаєте, я бачу тут проблему. Ви сказали, що зробили помилку, можливо, ця помилка була як порушення правил казино, і тому ваш виграш було анульовано.

Я думаю, що вам слід зв’язатися з чатом або працівниками служби підтримки та поставити кілька запитань щодо кроків, які казино вжило щодо вас. Їхня точка зору важлива, коли ми ознайомимося з усіма деталями, можна припустити, чи був підхід справедливим.

Отже, чи можете ви проконсультуватися щодо вашої ситуації з казино?


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Ні, я не сказав, що зробив щось не так. Я вже надсилав електронні листи протягом 4 днів, але жодної відповіді, і коли я розмовляю зі службою підтримки в реальному часі, вони продовжують говорити мені, що ваша проблема розглядається, і якщо я наполягаю та кажу їм, що вже чекаю стільки днів, вони виганяють мене з мого матеріального облікового запису ( вони робив це майже 10 разів) підозріло, правда? Крім того, як вони кажуть, що мій рахунок перевіряють, і вони приходять і забирають усі мої виграші? Як ви вважаєте, чи є у мене шанс отримати ці гроші чи ні, як у більш досвідчених людей. Ще раз дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
arismagas7
3 міс. тому

Привіт, чи отримали ви якісь пояснення від казино чи служби підтримки, чи ви все ще нікуди не дійшли? У цьому випадку, якщо на вашому рахунку є чеки, вам доведеться запастися терпінням.

Що стосується ваших виграшів, ви також не отримали жодної відповіді, чому вони були анульовані? Я думаю, було б корисно отримати відповідь від казино на ці питання, щоб ми мали кращий огляд ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист і сказали, що у постачальника є якась помилка, і вони роблять усе можливе, щоб вирішити цю проблему з пріоритетом, але вони не згадують, що я поверну свій баланс, і я чекаю, щоб побачити зараз. Служба підтримки вчора повідомила мені, що я отримаю останній електронний лист про цю ситуацію, тому я хочу вірити, що вони повернуть мій баланс.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зараз була виплата? Я хотів знати останній статус.


Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
gurge55
2 міс. тому

Привіт, якщо ви хочете відповісти конкретному гравцеві, було б непогано скористатися кнопкою «відповісти», тому що одержувач отримає сповіщення про те, що ви написали його допис.

У будь-якому випадку, чому ви питаєте, чи є у вас зняття коштів, чи ви хочете грати тут? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

А, добре . Я тут новачок. Дякую за допомогу з кнопкою відповіді. Так, мене цікавить виплата на Joker8. Бо я там трохи виграв 🙂 . Через 7 днів моє зняття було оброблено та скасовано. Служба підтримки клієнтів сказала мені подати запит на інший спосіб виведення коштів. Я подав заявку на це вчора. Тепер я радий побачити, що станеться.

Автоматичний переклад.
gurge55
1 місяць тому

Будь ласка, я був радий допомогти.

Що стосується вашого виведення коштів, я бачу, що казино сказало вам використовувати альтернативу, який метод ви використовували раніше і який метод вони використали, щоб сказати вам вивести гроші зараз?

Якщо виникнуть додаткові проблеми, ви можете повідомити мене, і ми побачимо, що ми можемо зробити, щоб спробувати допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я зробив депозит у Visa. Очевидно, ви не можете отримати гроші там знову. Служба підтримки щойно сказала мені, що я повинен використовувати інший метод виведення коштів. Мені не сказали, який саме. Обов’язково є історія чату.

Я повернуся до нього, якщо виникнуть труднощі, дякую. 🙂

Автоматичний переклад.
gurge55
1 місяць тому

Я вважаю, що вам слід запитати службу підтримки, який спосіб оплати ви можете використовувати, щоб запобігти будь-яким проблемам у майбутньому. Ми чекатимемо будь-яких новин щодо цього, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

1Joker виплачено, банківським переказом. Окрім тривалого часу обробки, на даний момент я ні на що не можу поскаржитися. Обіцяні 3 робочі дні не дотримуються. Приблизно 7-10 робочих днів. Доступних ігор достатньо. Хіба що сайт час від часу перевантажується. Але він знову працює через 30 хвилин.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
gurge55
1 місяць тому

Це справді хороші новини щодо виплат, я дуже радий. Так, іноді може бути затримка, і, мабуть, її неможливо передбачити, я вважаю. Головне, щоб ви були цілком задоволені цим казино, чи не так? Якщо ви хочете написати відгук про свій досвід, зробіть це легко, перейшовши за цим посиланням 👈😉.

Автоматичний переклад.
gurge55
1 місяць тому

Привіт, у мене така ж проблема. Тиждень нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, а в чаті завжди говорять одне й те саме, але нічого не відбувається. Вже 3 робочі дні, бо між ними були свята. Чи є у мене шанс його отримати?

Автоматичний переклад.
joker8casino
1 місяць тому

Безумовно. На жаль, вам доведеться чекати 7-10 робочих днів, іншими словами це може зайняти 2 тижні. Але зберігайте гроші в очікуванні зняття і не програвайте їх. Ось чого вони хочуть досягти.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого