ФорумКазиноPlayfina Casino - загальне обговорення

Playfina Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від askold_12
|
3624 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Playfina Casino
4 міс. тому

Справді, це як божевілля, тому що я зателефонував у свій банк, щоб дізнатися про будь-які можливі транзакції, які намагалися внести депозит за останній тиждень, і вони, очевидно, не бачили жодних спроб, але привіт, я переконаюся, що цього разу ВСІ деталі правильні на 100 000%! Дякую

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Дякуємо за вашу швидку відповідь і за те, що знайшли час, щоб перевірити свій банк. Ми цінуємо ваше бажання переконатися, що всі деталі правильні для вашого наступного запиту на зняття коштів.


Можливо, ваш банк міг не бачити спроби внести депозит через помилку в реквізитах рахунку, оскільки будь-яка транзакція на недійсний рахунок зазвичай відхилялася до того, як її можна було б обробити далі.


Нагадуємо, що розрахунковий номер і ім’я бенефіціара введено точно відповідно до ваших банківських записів. Якщо у вас виникли сумніви або вам потрібні роз’яснення, не соромтеся зв’язатися з нами або своїм банком.


Щойно ви подасте свій запит на зняття коштів із виправленими деталями, ми швидко обробимо його, щоб гарантувати, що ви отримаєте свої кошти без подальших затримок. Ваше задоволення та довіра до наших послуг є для нас найважливішими.

Дякуємо за співпрацю та розуміння. Ми тут, щоб допомогти вам на кожному кроці.


З найкращими побажаннями,

Служба підтримки клієнтів Playfina Casino

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
4 міс. тому

Добре, це надіслано, я на 110% впевнений, що всі деталі будуть правильні! Дякую

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Дякую тобі за терпіння! Ми успішно обробили виведення, і тепер вам потрібно дочекатися підтвердження від вашої платіжної системи. Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, зв’яжіться з нами.


Ще раз дякуємо за розуміння!


З найкращими побажаннями,

Служба підтримки клієнтів Playfina Casino

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
4 міс. тому

Що означає чекати підтвердження? Усі мої дані правильні, мій банк дозволяє іншим Pokie-сайтам постійно вносити гроші на мій рахунок?

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
4 міс. тому

filefile

Минулого разу я поставив код Swift для міжнародних транзакцій - CTBAAU2S.

Але мою трансакцію було відхилено, я б сказав, через це! Тому цього разу я вказав лише номер свого банківського рахунку та bsb, тобто буквально все, що вам потрібно для переказу грошей на чийсь рахунок. Я не хочу підтвердження, я просто хочу гроші.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Наразі немає необхідності надавати будь-яку додаткову інформацію. З нашого боку відкликання було успішно підтверджено. Вам потрібно дочекатися остаточного статусу транзакції від вашої платіжної системи, і оскільки зараз і вихідні, і свята, це може зайняти трохи більше часу. Все, що вам потрібно зробити, це дочекатися зарахування коштів на ваш рахунок.


З найкращими побажаннями,

Служба підтримки клієнтів Playfina Casino

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Ми вже надіслали кошти на вказану інформацію в п’ятницю, 5 січня 2024 року. Очікуйте, що кошти обробить ваша платіжна система. Ми не маємо контролю над діяльністю сторонньої організації, тому вам найкраще діяти зараз — дочекатися подальших оновлень щодо транзакції. Якщо у вас є якісь сумніви чи запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Дякую за розуміння.


З найкращими побажаннями,

Служба підтримки клієнтів Playfina Casino

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи можете ви надіслати мені номер відстеження, будь ласка, UETR.

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний nonyabizzo1,


Ми пишемо, щоб повідомити вам про ваш нещодавній запит на зняття коштів. Кошти на загальну суму 880,01 австралійських доларів повернуто на ваш рахунок Playfina. Це сталося 2024-01-12 о 14:21:35, причиною повернення було вказано «Недійсний обліковий запис».


Зрозуміло, що проблема полягає в тому, що банк не приймає платіжні реквізити, які ви надали. Ми кожного разу правильно надсилали кошти на основі наданої вами інформації, але ваш банк неодноразово відхиляв ці транзакції.

Наша команда помітила, що ваше ім’я бенефіціара містить дефіс ("-"), що може бути причиною проблеми. Ми рекомендуємо вам знову надіслати запит на зняття, переконавшись, що ім’я бенефіціара введено без дефіса.


Щоб отримати конкретні вказівки щодо того, які деталі потрібно надати для успішної трансакції, зв’яжіться з нашою командою підтримки безпосередньо через чат або електронну пошту support@playfina.com . Вони готові допомогти вам переконатися, що вся інформація про ваш рахунок є точною та прийнятною для вашого банку.

Дякую за увагу до цього питання. Сподіваємося, що ми швидко її вирішимо.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Playfina

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так добре. Тож просто для того, щоб ПОЯСНИТИ ВСЕ, що юридично може зробити вас правим, коли ви запитуєте «ім’я рахунку» на сторінці зняття банківського переказу. Контекст? Моє ім'я? або назва рахунку мої банківські реквізити? А коли ви маєте на увазі моє ім’я винне? Я пишу своє ім’я через дефіс, як і мій банк, тому так, усі товари, я буду використовувати інший банк.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний nonyabizzo1,


Ми ретельно розглянули вашу справу та хочемо підтвердити, що всі операції зняття з вашого рахунку Playfina були виконані правильно з нашого боку. На жаль, у нас виникла проблема з вашим банком, який відхиляє транзакції. Це може бути пов’язано з неточністю наданих вами банківських реквізитів. Уважно перевірте ці дані або подумайте про вибір іншого банку для транзакції.


Ми помітили, що ви не відповіли на наші електронні листи та не скористалися нашим параметром чату, як пропонувалося раніше. Наша служба підтримки завжди готова допомогти та відповісти на будь-які запитання, щоб прискорити вирішення вашої проблеми. Ми наполегливо рекомендуємо використовувати ці канали зв’язку для більш ефективного діалогу та оперативного вирішення.


З повагою

Команда підтримки Playfina

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

неправдива реклама, щоб отримати голоси, я не рекомендую це казино, воно отримує голоси, щоб обдурити користувачів, що це хороше казино, вони надсилають кілька електронних листів, а потім повідомляють їм, що ви не маєте права на отримання безкоштовних обертань file

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
2 міс. тому

Шановний Caniggia2021!


Дякуємо за відгук. Ми хочемо запевнити вас, що ми ніколи не змушуємо гравців голосувати за нас проти їхньої волі. Ми беремо участь у номінаціях і звертаємося до наших гравців, щоб оцінити наше казино, лише якщо вони цього бажають. На знак вдячності за їх час ми нагороджуємо їх бездепозитними призами. Ми дотримуємося правил номінації, в яких зазначено, що гравців можна запрошувати до голосування. Якщо ви не отримували безкоштовні спіни для голосування, будь ласка, вкажіть адресу електронної пошти, пов’язану з вашим профілем, або зв’яжіться з нашою технічною підтримкою в чаті чи електронною поштою. Повідомте їм, що ви прийшли з цього сайту, і ми ретельно вивчимо ситуацію. Ми приносимо вибачення за будь-яку плутанину чи спричинені незручності та прагнемо швидко вирішити цю проблему.


Тут для ваших потреб,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Огидне казино.


Я зареєструвався близько півроку тому, щоб перевірити, які версії RTP вони використовують, і швидко втратив інтерес, коли побачив 94% у кількох провайдерів.


Я обов’язково зняв позначки зі сповіщень електронною поштою, але з моменту реєстрації я отримував від них ЩОДЕНЬ спаму.


Сьогоднішній електронний лист справді виграв:


«Дайте нам 10-зірковий огляд AG і проголосуйте за нас як казино року, і ми дамо вам 20 безкоштовних обертань»


Серйозно?


Жалюгідний.

Автоматичний переклад.
SCATT3R
2 міс. тому

Шановний SCATT3R!


Спасибі за ваш відгук! Ми шкодуємо про розчарування, спричинені нашими електронними листами. Важливо зазначити, що ми не контролюємо налаштування гри, включно з RTP, оскільки це визначає постачальник. Наша платформа пропонує широкий вибір ігор від різних постачальників, щоб задовольнити різні вподобання, і ми постійно оновлюємо наші колекції ігор і постачальників. Просимо вибачення за незручності, спричинені сповіщеннями електронною поштою. Ми високо цінуємо час наших гравців і винагороджуємо їх за увагу. Будь ласка, надайте свою електронну адресу зі свого профілю, і ми переконаємося, що електронні листи буде вимкнено. Крім того, ви можете зв’язатися з нашою технічною підтримкою в чаті або електронною поштою, щоб отримати допомогу в швидкому вирішенні проблеми.


З вдячністю,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
2 міс. тому

Вибачте, але ви дійсно останній. Звичайно, це моя думка. Скільки ти миєш на день? Звичайно, я маю на увазі футболки для співробітників, які сидять в офісах вашого кол-центру. Ах, вибачте, це боти... Хммм 🤔 У мене болить живіт, коли я бачу пропозицію та домашню сторінку playfina.

Автоматичний переклад.
SCATT3R
2 міс. тому

Просто робіть протилежне тому, що просять. Або ви можете просто бути прямим і чесним. тоді scamfina має прийняти це таким чином.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони працюють із клієнтами, створеними ШІ. всі відповіді playfina контролюються ШІ. Будь-хто, хто використовує Chatgpt або щось подібне, може це побачити.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого