Шановний nonyabizzo1,
Ми пишемо, щоб повідомити вам про ваш нещодавній запит на зняття коштів. Кошти на загальну суму 880,01 австралійських доларів повернуто на ваш рахунок Playfina. Це сталося 2024-01-12 о 14:21:35, причиною повернення було вказано «Недійсний обліковий запис».
Зрозуміло, що проблема полягає в тому, що банк не приймає платіжні реквізити, які ви надали. Ми кожного разу правильно надсилали кошти на основі наданої вами інформації, але ваш банк неодноразово відхиляв ці транзакції.
Наша команда помітила, що ваше ім’я бенефіціара містить дефіс ("-"), що може бути причиною проблеми. Ми рекомендуємо вам знову надіслати запит на зняття, переконавшись, що ім’я бенефіціара введено без дефіса.
Щоб отримати конкретні вказівки щодо того, які деталі потрібно надати для успішної трансакції, зв’яжіться з нашою командою підтримки безпосередньо через чат або електронну пошту support@playfina.com . Вони готові допомогти вам переконатися, що вся інформація про ваш рахунок є точною та прийнятною для вашого банку.
Дякую за увагу до цього питання. Сподіваємося, що ми швидко її вирішимо.
З найкращими побажаннями,
Команда підтримки Playfina
Dear nonyabizzo1,
We're writing to update you about your recent withdrawal request. The funds, totaling AUD 880.01, have been returned to your Playfina account. This occurred on 2024-01-12 at 14:21:35, with the reason for the return cited as "Invalid account."
It's clear that the issue lies with the bank not accepting the payment details you've provided. We've sent the funds correctly each time based on the information you gave us, but your bank has repeatedly rejected these transactions.
Our team has noted that your beneficiary name includes a hyphen ("-"), which could be contributing to the issue. We recommend that you request the withdrawal again, ensuring that the beneficiary name is entered without the hyphen.
To get specific guidance on what details need to be provided for a successful transaction, please contact our support team directly via live chat or email support@playfina.com. They are ready to assist you in ensuring that all your account information is accurate and acceptable to your bank.
Thank you for your attention to this matter. We hope to resolve it promptly.
Best regards,
Playfina Support Team
Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.