ФорумКазиноPlayfina Casino - загальне обговорення

Playfina Casino - загальне обговорення

1 рік тому від askold_12
|
3490 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Playfina Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Оплачено 50 євро за допомогою Volt Instant Transfer і статус "залежний" більше 1 дня


Це казино має дуже складну платіжну систему, через яку банки не можуть швидко ідентифікувати одержувача. Для мене негайний депозит займає більше 31 години. Це неймовірно і несерйозно.

Автоматичний переклад.
maestro808
11 міс. тому

Шановний maestro808,


Нам шкода, що ви залишилися незадоволені своїм першим відвідуванням нашого веб-сайту.


Як правило, депозити, зроблені через Volt Transfer, можна отримати протягом 1-3 днів.


Будь ласка, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою за адресою support@playfina.com або напишіть нам через «чат» на веб-сайті та надайте свою зареєстровану адресу електронної пошти, щоб ми могли допомогти вам вирішити цю проблему.


Наш чат служби підтримки доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Playfina Casino
11 міс. тому

Дякую, що зайняли позицію щодо моєї проблеми. Вже 3 рази писала з чату. На жаль, боти ШІ не дуже допомогли.


Якщо ви пропонуєте миттєвий переказ і він може зайняти 3 дні, не пропонуйте його. Миттєва передача означає, що вона вмикається негайно. Якщо це не так, то це також слід уточнити. Зараз я чекаю більше 34 годин на депозит, який уже було знято з мого.


Це не правильно.

Автоматичний переклад.
maestro808
11 міс. тому

Шановний maestro808,


Ми завжди готові допомогти вам у вирішенні будь-якої проблеми, з якою стикаються наші гравці.


Ми хотіли б зазначити, що в нашому чаті є живі агенти підтримки.


Щоб ми могли вам допомогти, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою support@playfina.com або напишіть нам у чаті на веб-сайті та надайте свою зареєстровану електронну адресу, щоб ми могли ідентифікувати вас і допомогти вам.


Що стосується способу оплати Volt Transfer, то це не миттєвий переказ, а банківський переказ, який займає кілька днів.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми обидва розуміємо англійську, і Volt "Instant" означає відразу. Я точно знаю, чому депозит вимагає часу. На що ще ви можете сподіватися від сайту, який займає 3 дні для депозиту, виведення коштів, швидше за все, займе щонайменше 10-30 днів.


Все одно дякую 😄

Автоматичний переклад.
maestro808
11 міс. тому

Шановний maestro808,


Ніде на нашому веб-сайті не зазначено, що Volt Transfer є «миттєвим» платежем.

На логотипі цього способу оплати навіть зазначено, що це банківський переказ.

file

А тривалість депозиту або зняття безпосередньо залежить від обраного способу оплати.

Це може бути миттєво, якщо ви використовуєте картки, електронні платіжні системи чи криптовалюти, і може зайняти до 7 днів, якщо ви використовуєте банківський переказ.


Знову ж таки, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нашою командою підтримки електронною поштою support@playfina.com або увійти в наш чат на веб-сайті та надати свою зареєстровану електронну адресу, щоб ми могли ідентифікувати вас і допомогти вам.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
11 міс. тому

Дякую, і я можу почати. Давайте подивимося, як працює сайт. Не соромтеся залишити відгук, коли я закінчу.


Це завжди залежало від Volt Transfer з іншими провайдерами з кіпрських кіл, я просто зробив порівняння з подібними операторами. Якщо у вас інакше, то нехай буде так


З повагою

Автоматичний переклад.
maestro808
11 міс. тому

Шановний maestro808,


Ми раді, що депозит був зарахований на ваш рахунок, і тепер ви можете грати в улюблені ігри в нашому казино.


Бажаємо гарно провести час і нехай удача буде на вашому боці.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дуже гарне казино. Депонував тут дуже довго. 1x не виграв. Смішно.

Автоматичний переклад.
Godie1981
7 міс. тому

Шановний Godie1981,


велике спасибі за вашу вірність! Ми цінуємо вашу постійну підтримку як давнього гравця нашого казино. Хоча великі виграші в нашому казино не рідкість, ми розуміємо, що удача може бути непередбачуваною. Сподіваємося, що незабаром ваша удача обернеться, і ви отримаєте більш корисний досвід у майбутньому.


Пам'ятайте, ми тут для вас. Незалежно від того, чи потрібна вам негайна допомога через наш цілодобовий живий чат чи ви бажаєте надіслати електронний лист на адресу support@playfina.com, ми завжди готові покращити ваш ігровий досвід у Playfina.


Нехай задоволення від гри буде великим,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

20 євро внесено 2 дні тому. Служба підтримки клієнтів хоче, щоб я перевірив усі платежі, які я здійснив, перш ніж відбудеться «виведення грошей». Це не виведення коштів, я зробив депозит через НЕГАЙНИЙ ПЕРЕКАЗ. Якщо шахрайство вчинено через 20 євро, які надійшли згідно з банком і Wlpay, я запитую себе, що, якби ви хотіли виплатити виграш 😉

Автоматичний переклад.
cmxyrx7vmc
4 міс. тому

Шановний Cmxyrx7vmc,


Дякуємо, що звернулися до нас! Щоб роз’яснити вашу проблему, надайте нам адресу електронної пошти, пов’язану з вашим обліковим записом казино. Ми також хотіли б нагадати вам, що перевірка всіх способів оплати є частиною нашої політики боротьби з шахрайством, яка спрямована на забезпечення безпеки всіх наших гравців.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я підтвердив свій обліковий запис, і все перевірено, тому я дуже збентежений, чому моє зняття коштів триває більше 3 тижнів, щоб надійти на мій банківський рахунок. Я, звичайно, розумію, що це був час Різдва і державні свята, але я відчуваю, що це ніколи не вдарить по моєму банку, спробував зв’язатися з мережею підтримки на веб-сайті, але вони були буквально марними, лол, будь-яка потрібна інформація для мого рахунку просто напишіть мені повідомлення і так! Вбив мою голову

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Привіт, я вважаю, що 3 тижні чекати на виведення коштів – це досить багато, і я хотів порекомендувати вам подати скаргу, але я побачив, що ви її вже створили .

Я також помітив, що ви намагалися запитати в казино, чому це тривало так довго, але ви не отримали відповідної відповіді.

Однак чи були у вас раніше зняття коштів у казино чи це ваше перше?

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Дякуємо, що звернули на це нашу увагу. Ми цінуємо ваше терпіння та приносимо вибачення за будь-які незручності, які ви зазнали. Ми хочемо запевнити вас, що ми завжди прагнемо якнайшвидше обробляти зняття з нашого боку. Однак затримки можуть виникнути з боку вашої платіжної системи, і ми не контролюємо операції зовнішніх організацій.


Щоб допомогти вам швидко, надайте нам адресу електронної пошти, пов’язану з вашим профілем. Ми розслідуватимемо це питання та інформуватимемо вас про прогрес.


З повагою

Playfina казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, це мій перший раз, коли я знімаю гроші з казино, так, вони можуть легко забрати мої гроші, але коли справа доходить до виведення готівки, це був справжній кошмар! це проблема на їхньому боці, тому що я буквально задовольнив усі ці фігня!! Вони продовжують надсилати мені повідомлення про бонусну угоду, щоб спробувати повернути трохи грошей! Вони не знають, якби я не був такий злий через те, що вони кинули, я, напевно, повернув би все назад

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Playfina Casino
4 міс. тому

Ф ionna101202@gmail.com

Мені просто смішно, що мені довелося розпочати роботу на цьому веб-сайті, щоб мати змогу з кимось зв’язатися! Лол все одно ура

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Дякуємо, що надали електронну адресу. Ми уважно розглянемо інформацію та якомога швидше зв’яжемося з вами.


З повагою

Playfina казино

Автоматичний переклад.
nonyabizzo1
4 міс. тому

Шановний Nonyabizzo1,


Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо вашого нещодавнього запиту на зняття коштів і хотіли б вирішити це питання з максимальною ясністю.


23 числа ви ініціювали зняття 880 доларів США банківським переказом. З нашого боку кошти були негайно надіслані на надані вами реквізити рахунку. Однак, враховуючи сезон відпусток, можливо, затримка сталася через час обробки вашого банку.


Відповідно до наших записів, 3 числа, два дні тому, банк повернув 880 доларів, які ви запитували, із поміткою «Недійсний рахунок». Це означає, що проблема пов’язана з наданими вами банківськими реквізитами, а не з нашою системою обробки.


Ми старанно надіслали кошти на вказані вами дані рахунку, але, здається, рахунку або не існує, або у наданій вами інформації була помилка. Це може бути причиною того, що ви не отримали свій платіж, у результаті чого кошти повертаються нам.


Переглянувши вашу історію, ми помітили, що це не перший випадок. Було зроблено чотири попередні спроби зняття, кожна з яких була скасована через помилки в наданій вами інформації. Кожного разу ми повідомляли вам про необхідність ще раз перевірити розрахунковий номер і ім’я бенефіціара відповідно до наданих інструкцій:

• Кліринговий номер слід писати без пробілів і тире.

• Ім'я бенефіціара має збігатися з вашим документом, що посвідчує особу, без назв чи скорочень.

Під час вашої п’ятої спроби здавалося, що всі дані правильні, але, на жаль, помилка, можливо, у номері рахунку, призвела до відповіді банку «Недійсний рахунок».


Ми просимо вас уважно перевірити свої банківські реквізити та повторно надіслати запит на зняття коштів. Ми прагнемо гарантувати, що ви отримаєте свої кошти негайно після надання правильних даних.


Дякуємо за розуміння, і ми сподіваємося на ефективне вирішення цієї проблеми.


З найкращими побажаннями,

Служба підтримки клієнтів Playfina Casino

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого