ФорумКазиноPlayfina Casino - загальне обговорення

Playfina Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від askold_12
|
9576 переглядів 58 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Anonymized616
8 міс. тому

Шановний Maestro808,


Спасибі за ваш відгук! Здається, це більше особиста думка, ніж конструктивна критика, і, звичайно, ви маєте право на свою думку. Ми хочемо запевнити вас, що наша команда обслуговування клієнтів складається з реальних людей, які віддані підтримці наших гравців. Нам також прикро, що ми не виправдали ваших очікувань, але ми хочемо запевнити вас, що ми завжди прагнемо виконувати побажання наших гравців і робимо все можливе, щоб створити приємну атмосферу для всіх на сайті. Якщо ви бажаєте обговорити конкретні питання або маєте пропозиції щодо покращення, зв’яжіться з нами.


Для вашого максимального комфорту,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
8 міс. тому

Якщо ти справді існуєш, то доведи нам це. Якщо ви дійсно виступаєте за прозорість і «абсолютну безпечну зручність», то розкажіть нам про компанію та поточну особу за клавіатурою. Адже вони вірять, що ви працюєте легально, і хочуть завоювати більше клієнтів та їх довіру. Виходячи зі структури речення, я можу сказати, що допис «вас» був створений штучним інтелектом. Я впевнений, що жоден прихильник клієнта за 1500-1900 євро на місяць не зможе створити таку ідеальну німецьку мову з точки зору граматики та орфографії.


Той факт, що в кінці вашого повідомлення немає особистого до і після доставки, доводить мені, що ваша компанія не є прозорою та щось приховує.


Прикро, але думки також можна розглядати як конструктивну критику. Їхня реакція також доводить мені, що вони також не дбають про думки, тобто їхнє обслуговування клієнтів, здається, не є кращим, ніж деякі шахрайські компанії, чиї ліцензії були відкликані.

Автоматичний переклад.
Anonymized616
8 міс. тому

Шановний Maestro808,

дякую за відкриті слова!


Щодо імен: з міркувань захисту даних і для захисту наших співробітників ми не завжди надаємо повні імена під час спілкування. Це відповідає найкращим практикам конфіденційності, що не означає, що ми не прозорі або маємо щось приховувати. Ми розуміємо, що це може викликати запитання, але будьте впевнені, що це стандартна практика для забезпечення конфіденційності наших команд і безпеки наших клієнтів.


Про досконалість текстів: ми фактично використовуємо сучасні інструменти для перевірки граматики та орфографії, щоб надавати відповіді, які є максимально чіткими та зрозумілими. Але це не повинно затьмарювати нашу людяність – ми тут, ми слухаємо та хочемо найкращого для наших користувачів.


Якщо у вас є конкретні запитання, ми з радістю вам допоможемо.


З повагою,

Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
8 міс. тому

Шановний представник playfina,

Якщо вас наймають як представника служби підтримки клієнтів, це звичайна практика, коли ви представляєтеся. Це не має нічого спільного із захистом даних. Ви також можете діяти так само, як інші компанії, і придумати ідентичність. Тоді ви навіть можете обійти проблему захисту даних. Тому немає нічого поганого в тому, що в кінці повідомлення не буде імені. На жаль, це не аргумент, точніше дуже тонкий, слабкий аргумент.


Отже, якщо конфіденційність членів команди важливіша за довіру клієнтів і прозорість, тоді ви щойно підтвердили, що не маєте жодного уявлення про «обслуговування клієнтів», і я б ще раз порекомендував вам взяти участь у семінарі з обслуговування клієнтів. . Зрештою, не повинно бути недоліку в якості та кваліфікації, якщо ви використовуєте сучасні інструменти для ідеального формування речень.


PS: Чи є оголошення про роботу в такій великій компанії, яка захищає своїх співробітників більше, ніж клієнтів?


Автоматичний переклад.
Anonymized616
8 міс. тому

Шановний Maestro808,


Ми вдячні вам за відгук і розуміємо, що думки можуть бути різними. Для нас важливо, щоб будь-яка критика чи думка базувалися на обґрунтованій інформації. Хоча ми цінуємо обмін думками, ми також усвідомлюємо, що є ситуації, у яких подальший діалог може бути непродуктивним.


Запевняємо вас, що наш підхід до захисту конфіденційності наших співробітників не підриває нашу відданість довірі клієнтів і прозорості. Ми завжди прагнемо знайти баланс, який враховує як безпеку наших співробітників, так і задоволення наших клієнтів.


Незважаючи на те, що ми можемо не погоджуватися щодо певних практик, ми серйозно ставимося до ваших відгуків і використаємо їх як можливість переглянути та вдосконалити наші процеси. Маючи це на увазі, ми вважаємо, що найкраще завершити наше обговорення на цьому місці з надією, що ми можемо й надалі розраховувати на ваше розуміння та підтримку в інших сферах.


Дякуємо за розуміння та бажаємо всього найкращого.

З найкращими побажаннями,


Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
8 міс. тому

Отже, я не можу звернутися до вас? Дякуємо за відгук 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized616
8 міс. тому

Шановний Maestro808,


Дякуємо за постійний інтерес! Ви можете надіслати своє резюме support@playfina.com відправити. Якщо ваша кваліфікація відповідає нашим поточним вимогам, ми обов’язково зв’яжемося з вами для подальшого обговорення.


З найкращими побажаннями,

Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт шановна спільнота,

Цього разу мені пощастило. Після депозиту приблизно 200-300 євро я нарешті виграв! Хороша сума на 4 позиції. Вже 3 дні борюся за перевірку. Я відправив усі документи і щодня отримую відповідь про те, що адреса електронної пошти, якої немає на фото в документах, недійсна тощо. Згідно з веб-сайтом, у мене зелені галочки на всіх точках перевірки, тому все було доставлено. Я кілька разів спілкувався з живим чатом, і вони сказали мені, що у них є все. Але кожні 24 години мій запит на зняття коштів відхиляється. Я цього не розумію, і починаю відчувати, що мене обдурили. Я попросив подзвонити, але, на жаль, це не спрацювало. Не знаю, чи справді було гарною ідеєю грати там. Я був би радий, якби Playfina відповіла на цей пост!


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Hakan_Syi91
5 міс. тому

Привіт, це досить дивна ситуація, коли ви говорите, що все перевірено і практично успішно, зрештою, у мене таке відчуття, що ви нібито ні. Отже, коли ви спілкувалися в чаті, ви запитували їх, у чому проблема відмови, коли все мало бути добре? Ймовірно, вони повинні пояснити це вам. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання KYC і зняття коштів, але якщо ви не можете підтвердити або проблема з виведенням все ще виникає, і ви не знаєте, що робити далі, дайте мені знати, і ми спробуємо допомогти.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Hakan_Syi91
5 міс. тому

Шановні Hakan_Syi91 і Джаро,


Дякуємо, що звернулися та поділилися своїм досвідом. Перш за все, вітаємо з перемогою! Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені процесом перевірки.


Наше казино має ліцензію і працює в суворій відповідності з чинними правилами. Щоб швидко вирішити цю ситуацію, нам потрібно ідентифікувати ваш обліковий запис. Не могли б ви надати адресу електронної пошти, пов’язану з вашим профілем? Це допоможе нам більш ефективно розглянути справу та надати вам всю необхідну інформацію для успішного виведення коштів.


Джаро, дякую за підтримку. Ми розуміємо розчарування Hakan_Syi91 і докладатимемо зусиль, щоб вирішити проблему якомога швидше.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
5 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що це вдасться вирішити якомога ефективніше, і всі будуть задоволені.

Успіхів і гарного дня. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую, Яро! Ми цінуємо вашу підтримку та розуміння. Успіхів і вам, і чудового дня!


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

ми живемо в 21 столітті і є казино де гроші виводять за 8-10 секунд!!! тим хто знімає гроші 3 тижні і більше шукайте дурнів, в таких казино взагалі не потрібно грати!

Автоматичний переклад.
pufabass86
4 міс. тому

Більшість казино сьогодні виплачують лише кілька виграшів, вони надсилають різні акції, вони заробляють мільйони, коли користувач виграє хорошу суму, вони роблять усе можливе, щоб уникнути виплати. KYC займає менше 12 годин, зняття коштів відбувається негайно, крім того, у цих казино.

Автоматичний переклад.
pufabass86
4 міс. тому

Шановні Pufabass86 і Caniggia2021!


Спасибі за ваш відгук! Ми розуміємо, що для наших гравців важливі швидкі зняття коштів, і прагнемо обробляти їх якомога швидше. Наш час виплат відповідає галузевим стандартам, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Окрім швидкості обробки транзакцій, ми прагнемо забезпечити безпечне та надійне ігрове середовище.


Звичайно, не все залежить від нас, іноді з боку платіжної системи виникають затримки, які ми також прагнемо вирішувати та оперативно вирішувати.


Якщо ви наші гравці, не могли б ви повідомити адресу електронної пошти, пов’язану з вашими профілями? Це дозволить нам ідентифікувати вас і розглянути це питання далі.


З найкращими побажаннями,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ми живемо в 21 столітті і є казино де гроші виводять за 8-10 секунд!!! тим хто знімає гроші 3 тижні і більше шукайте дурнів, в таких казино взагалі не потрібно грати!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У кожного з нас є можливість вибрати казино. Якщо комусь не подобається довший час очікування, я не маю з цим проблем, і гравці можуть знайти той, який їм більше підходить.

Однак іноді на виведення коштів впливають різні чинники, які казино не може контролювати, тому я хотів би зазначити, що це не завжди вина казино.

У будь-якому випадку, я також не хотів би чекати кілька тижнів, тому я нікого не засуджую, і сподіваюся, що ви просто отримали гарний досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Рейтинг онлайн казино "Playfina"

На жаль, мушу сказати, що Playfina — одне з найгірших казино, з якими я коли-небудь мав справу. Хоча депозити є швидкими та легкими, зняття коштів практично неможливе, оскільки спочатку потрібно підтвердити свою особу. Я завантажив усі необхідні дані, а потім витратив години на спілкування зі службою підтримки клієнтів, особливо з агентом на ім’я Ромеро, але безуспішно. Це було як розмова зі стіною. Незважаючи на те, що я правильно завантажив передню та задню сторони свого посвідчення особи, він продовжував стверджувати, що зображення було відредаговано. Це абсурдно, оскільки все, що мені потрібно було зробити, це стиснути його, оскільки Playfina не приймає файли понад 2 МБ.

Стало зрозуміло, що Ромеро не зацікавлений перевіряти мене, очевидно, щоб запобігти виплаті. Він також постійно вимагав поточне підтвердження адреси, яке було не старше 90 днів - ніби ви переїжджаєте кожні три місяці! Уся інформація в моїх банківських виписках, рахунках та ідентифікаційній картці збігалася, але він, здавалося, не переймався.

Ще одна велика проблема – оманливі бонусні пропозиції. Казино залучає нових гравців бонусом 40% на перший депозит і 300 безкоштовними обертаннями. Але ці безкоштовні обертання доступні лише після депозиту в розмірі 200 євро, що пояснюється лише в умовах і положеннях із крихітним знаком питання, який ледве видно на мобільному телефоні. Подібне було з недільною пропозицією: було сказано, що якщо ви внесете 20 євро, ви отримаєте 40% бонус плюс 300 безкоштовних обертань, але насправді ви отримали лише 30 безкоштовних обертань із цим депозитом.

Зрештою я видалив свій обліковий запис, оскільки служба підтримки була просто некомпетентною. Було зрозуміло, що верифікація ніколи не повинна бути завершена, щоб запобігти зняттю коштів.

Я також помітив, що під час гри в слот-ігри у браузері (Google Chrome) гра продовжує збій протягом короткого часу, а потім одразу знову відкривається. Здається, ніби гру навмисно переривають, щоб маніпулювати потенційними виграшами.

Мій висновок: тримайтеся подалі від цього казино. Перевірка навмисно затримується, а умови бонусів вводять в оману. Мені це здається шахрайством. Раджу всім прочитати мій огляд перед реєстрацією в Playfina.

Оцінка: -5 зірок

Автоматичний переклад.
r4gebambi3
1 місяць тому

Дякуємо за ваш допис і відгук.

Я дуже здивований, тому що загальна оцінка користувачів чудова. Звичайно, обмін такими відгуками може допомогти іншим визначити, чи підходить це казино. Чи можу я знати, як довго ти там граєш? Щодо ігор, з мого власного досвіду роботи з Google Chrome, файли cookie сьогодні можуть зіпсувати майже все. З кожним оновленням стає все гірше. Ми досить часто стикаємося з подібними проблемами, навіть не будучи казино. Я просто хотів це згадати. 😀

Автоматичний переклад.
r4gebambi3
1 місяць тому

Шановний R4gebambi3,


Дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що ви мали негативний досвід на нашому веб-сайті. Ми хотіли б надати вичерпну відповідь на ваш відгук і усунути будь-які непорозуміння, які могли виникнути.


Перш за все, ми хотіли б зазначити, що ми є ліцензованим казино, і ми суворо дотримуємося встановлених правил, з якими ви погодилися під час реєстрації. Крім того, ми суворо дотримуємося правил нашої ліцензії, щоб забезпечити безпечне та справедливе ігрове середовище для всіх наших гравців. Ми прагнемо завершити процес перевірки якомога швидше, але наша головна турбота — це безпека всіх наших гравців. Відповідно до розділу «ПОЛІТИКА БОРОТЬБИ З ШАХРАЙСТВОМ» наших Умов: «Для верифікації облікового запису гравця керівництву казино потрібні документи (посвідчення особи, платіжні системи, рахунки за комунальні послуги тощо) латинським або кириличним шрифтом». Будь ласка, зверніть увагу, що, як повідомив наш експерт, ми не можемо прийняти знімки екрана чи скановані зображення, поки ви завантажили сканований документ.


Також ми хочемо звернути вашу увагу на те, що бонус на перший депозит у нашому казино складає 100% ДО €200 + 200 FS. На бонусній сторінці вимоги до мінімального депозиту для кожного набору безкоштовних обертань вказано стандартним шрифтом і кольором, відмінним від основного тексту. Крім того, УМОВИ БОНУСУ на бонусній сторінці детально пояснюють, як безкоштовні обертання нараховуються частинами. Детальні умови можна знайти не лише на сторінці бонусу за перший депозит, але й у кожній із наших бонусних пропозицій. Ось посилання на сторінку бонусу на перший депозит із детальним описом правил та умов: https://playfina.com/en/first-deposit-bonus.


Що стосується помилок у грі, ми рекомендуємо вам очистити кеш браузера, перевірити швидкість підключення до Інтернету і, якщо можливо, спробувати отримати доступ до гри з іншого браузера або пристрою. Якщо після цих дій проблема не зникне, рекомендуємо зв’язатися з чатом технічної підтримки, вказавши назву гри, провайдера та країну, з якої ви заходите на сайт. Наші спеціалісти з’ясують, чи це проблема з нашого боку.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.


З повагою,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Опубліковано Noctuzz видалено
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого