ФорумКазиноPlayfina Casino - загальне обговорення

Playfina Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від askold_12
|
3668 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
maestro808
2 міс. тому

Шановний Maestro808,


Спасибі за ваш відгук! Здається, це більше особиста думка, ніж конструктивна критика, і, звичайно, ви маєте право на свою думку. Ми хочемо запевнити вас, що наша команда обслуговування клієнтів складається з реальних людей, які віддані підтримці наших гравців. Нам також прикро, що ми не виправдали ваших очікувань, але ми хочемо запевнити вас, що ми завжди прагнемо виконувати побажання наших гравців і робимо все можливе, щоб створити приємну атмосферу для всіх на сайті. Якщо ви бажаєте обговорити конкретні питання або маєте пропозиції щодо покращення, зв’яжіться з нами.


Для вашого максимального комфорту,

Playfina казино

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
2 міс. тому

Якщо ти справді існуєш, то доведи нам це. Якщо ви дійсно виступаєте за прозорість і «абсолютну безпечну зручність», то розкажіть нам про компанію та поточну особу за клавіатурою. Адже вони вірять, що ви працюєте легально, і хочуть завоювати більше клієнтів та їх довіру. Виходячи зі структури речення, я можу сказати, що допис «вас» був створений штучним інтелектом. Я впевнений, що жоден прихильник клієнта за 1500-1900 євро на місяць не зможе створити таку ідеальну німецьку мову з точки зору граматики та орфографії.


Той факт, що в кінці вашого повідомлення немає особистого до і після доставки, доводить мені, що ваша компанія не є прозорою та щось приховує.


Прикро, але думки також можна розглядати як конструктивну критику. Їхня реакція також доводить мені, що вони також не дбають про думки, тобто їхнє обслуговування клієнтів, здається, не є кращим, ніж деякі шахрайські компанії, чиї ліцензії були відкликані.

Автоматичний переклад.
maestro808
2 міс. тому

Шановний Maestro808,

дякую за відкриті слова!


Щодо імен: з міркувань захисту даних і для захисту наших співробітників ми не завжди надаємо повні імена під час спілкування. Це відповідає найкращим практикам конфіденційності, що не означає, що ми не прозорі або маємо щось приховувати. Ми розуміємо, що це може викликати запитання, але будьте впевнені, що це стандартна практика для забезпечення конфіденційності наших команд і безпеки наших клієнтів.


Про досконалість текстів: ми фактично використовуємо сучасні інструменти для перевірки граматики та орфографії, щоб надавати відповіді, які є максимально чіткими та зрозумілими. Але це не повинно затьмарювати нашу людяність – ми тут, ми слухаємо та хочемо найкращого для наших користувачів.


Якщо у вас є конкретні запитання, ми з радістю вам допоможемо.


З повагою,

Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
2 міс. тому

Шановний представник playfina,

Якщо вас наймають як представника служби підтримки клієнтів, це звичайна практика, коли ви представляєтеся. Це не має нічого спільного із захистом даних. Ви також можете діяти так само, як інші компанії, і придумати ідентичність. Тоді ви навіть можете обійти проблему захисту даних. Тому немає нічого поганого в тому, що в кінці повідомлення не буде імені. На жаль, це не аргумент, точніше дуже тонкий, слабкий аргумент.


Отже, якщо конфіденційність членів команди важливіша за довіру клієнтів і прозорість, тоді ви щойно підтвердили, що не маєте жодного уявлення про «обслуговування клієнтів», і я б ще раз порекомендував вам взяти участь у семінарі з обслуговування клієнтів. . Зрештою, не повинно бути недоліку в якості та кваліфікації, якщо ви використовуєте сучасні інструменти для ідеального формування речень.


PS: Чи є оголошення про роботу в такій великій компанії, яка захищає своїх співробітників більше, ніж клієнтів?


Автоматичний переклад.
maestro808
2 міс. тому

Шановний Maestro808,


Ми вдячні вам за відгук і розуміємо, що думки можуть бути різними. Для нас важливо, щоб будь-яка критика чи думка базувалися на обґрунтованій інформації. Хоча ми цінуємо обмін думками, ми також усвідомлюємо, що є ситуації, у яких подальший діалог може бути непродуктивним.


Запевняємо вас, що наш підхід до захисту конфіденційності наших співробітників не підриває нашу відданість довірі клієнтів і прозорості. Ми завжди прагнемо знайти баланс, який враховує як безпеку наших співробітників, так і задоволення наших клієнтів.


Незважаючи на те, що ми можемо не погоджуватися щодо певних практик, ми серйозно ставимося до ваших відгуків і використаємо їх як можливість переглянути та вдосконалити наші процеси. Маючи це на увазі, ми вважаємо, що найкраще завершити наше обговорення на цьому місці з надією, що ми можемо й надалі розраховувати на ваше розуміння та підтримку в інших сферах.


Дякуємо за розуміння та бажаємо всього найкращого.

З найкращими побажаннями,


Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
Playfina Casino
2 міс. тому

Отже, я не можу звернутися до вас? Дякуємо за відгук 🙂

Автоматичний переклад.
maestro808
2 міс. тому

Шановний Maestro808,


Дякуємо за постійний інтерес! Ви можете надіслати своє резюме support@playfina.com відправити. Якщо ваша кваліфікація відповідає нашим поточним вимогам, ми обов’язково зв’яжемося з вами для подальшого обговорення.


З найкращими побажаннями,

Ваша команда обслуговування клієнтів у Playfina

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого