ФорумКазиноPlay Boom Casino - загальне обговорення

Play Boom Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від asgard18
|
7795 переглядів 70 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
9 міс. тому

У мене був обліковий запис у casinosky, я думаю, що там та сама компанія. Я закрив там свій рахунок, бо мені не сподобалося тамтешнє казино. Там також було кілька знімань без проблем.

У мене немає самовиключення в жодному іншому казино їх бренду.

Навіть мій обліковий запис було перевірено в казино paradiseplay. Але коли я хотів зняти 10 000 євро, виникли всі проблеми.

І нізвідки я отримав цей електронний лист про закриття мого облікового запису заради мого благополуччя.

Так вони крадуть мої гроші ще й заради мого добробуту!? Я виграв чесно і чесно і не порушив жодного правила. Інакше вони назвали б це причиною конфіскації моїх грошей.


Це просто дурна причина не платити.

Звичайно, вони можуть закрити мій обліковий запис, що хочуть. Але навіщо тоді тримати мої гроші!? Якби я не порушив жодного правила. Тому що вони просто не хочуть платити мої виграші!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, у цьому випадку я думаю, що ви маєте рацію, і якщо казино захоче закрити ваш рахунок, воно може це зробити, але я не вважаю правильним просто анулювати ваш виграш.

Тому, безумовно, правильно, що ви вирішили подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, оскільки це досить несправедливо, з моєї точки зору. Побачимо, куди ми прийдемо і що дізнаємося. Сподіваюся на справедливе рішення, і ви отримаєте свої гроші назад. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я теж на це сподіваюсь. Але те, що я читав, вони навіть не реагують. Тож я думаю, що буде важко змусити їх навіть відповісти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони професійні злодії, сумно, що такі онлайн-казино все ще можуть працювати. Те, що вони зробили зі мною, було божевіллям, вони по суті казали мені, що я не можу зняти свої 8000 євро, оскільки банківський рахунок, від якого я відмовився, недійсний, навіть після зняття інших менших виграшів з того самого банківського рахунку. Вони постійно повертали мій баланс на мій рахунок, інструменти для охолодження азартних ігор також не працювали. Зрештою я втратив усі свої гроші, бо не міг зняти гроші.

Я написав про це на CasinoMeister, щоб попередити людей про цих людей.

Навіть пішли так далеко, щоб дозволити CasinoMeister бути посередником між нами, але вони не відповіли на CasinoMeister. CasinoMeister написав про них попередження. Тримайтеся подалі, люди!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я прочитав ваш випадок і також помітив, що ви також подали нам скаргу, але казино не розглядало вашу ситуацію та не коментувало. Тому він має досить низький індекс безпеки, і якщо він буде такий же в інших випадках, то він буде ще нижчим.

Гадаю, мені не потрібно вибачатися, що ти втратив багато грошей, тому що навіть якщо так, очевидно, що з цим більше нічого не можна зробити. Єдиним позитивним моментом у цій ситуації є те, що гравці мають можливість побачити, як казино ставиться до гравців, і вирішують не робити тут депозит.

Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного в майбутньому. 🙁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони навіть не відповіли на CasinoMeister, який є великим азартним форумом.

Сабіно, я особисто вважаю, що ти можеш попрощатися з грошима. Якщо вони ігнорують, ви повинні знати, що вони більше не мають наміру давати вам гроші. Вони зробили це і зі мною. Я створив багато облікових записів, і щойно я надіслав своє ім’я, обліковий запис було проігноровано.

Мені здається, що вам прикро, ви кажете, що бачили моє попередження на CasinoMeister, але все одно почали грати на Playboom. Яке марнотратство.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

привіт


Так, я теж так думаю. Але доки я надсилаю їм електронні листи й автоматично отримую електронний лист служби підтримки, мене не заблокують. Тому я залишаюся з надією.


На жаль, я занадто пізно помітив, що Paradise Casino - це те ж саме, що Playboom, і прочитав про нього лише потім. Інакше я б, звичайно, ніколи цього не почав. Casinosky також належить їм, і він добре заплатив. Тому я почав з ними грати.

Не знаючи, що якщо у вас буде великий виграш, вас обдурять.


До речі, я знаю голландця, який грав на Playboom24 і витягнув ліцензійну картку. Якщо немає ліцензії KSA. І після багатьох електронних листів день і ніч він нарешті повернув свої депозити. Але він дійсно бомбардував їх електронними листами, і нізвідки отримав електронний лист із поверненням депозиту.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
9 міс. тому

Я також отримав ці автоматичні електронні листи назад, але зрештою вони проігнорували мене.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

Спробую. 10 000 - це великі гроші. А особливо, якщо просто вкрадуть.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони навіть не відповіли на CasinoMeister, який є великим азартним форумом.

Сабіно, я особисто вважаю, що ти можеш попрощатися з грошима. Якщо вони ігнорують, ви повинні знати, що вони більше не мають наміру давати вам гроші. Вони зробили це і зі мною. Я створив багато облікових записів, і щойно я надіслав своє ім’я, обліковий запис було проігноровано.

Мені здається, що вам прикро, ви кажете, що бачили моє попередження на CasinoMeister, але все одно почали грати на Playboom. Яке марнотратство.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тож вибачте, що Вам не відповіли навіть на іншому сайті, на якому Ви подали скаргу.

Однак, якщо у Сабіни є відкрита скарга на нас, поки що немає потреби засуджувати цю справу. Наша команда намагатиметься допомогти їй якнайкраще, і ми побачимо, до чого це приведе.

Поки що нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація.

Я твердо вірю, що вона отримає свої гроші, але поки що не буду забігати.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Playboom і Playboom24, включаючи казино, в якому вона грала, не хвилюються ні на CasinoGuru, ні на будь-який форум. Вони знають, що люди з азартними іграми продовжуватимуть там грати навіть після попередження.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

Так, я розумію, що ви кажете, і якщо казино проігнорує скаргу, воно отримає чорні бали. Я не думаю, що таким чином він матиме гарну репутацію, і дедалі менше людей будуть вкладати кошти. Це те, що я хотів би бачити.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, як я бачу, вони ніколи не відповідали на жодну претензію. Тому вони, ймовірно, знову проігнорують це. Я сподіваюся на краще, тому що це нове казино їхнього бренду.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, як я бачу, вони ніколи не відповідали на жодну претензію. Тому вони, ймовірно, знову проігнорують це. Я сподіваюся на краще, тому що це нове казино їхнього бренду.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони самі сказали мені, що їм байдужі ніякі форуми казино, і вони не працюють з ними. Звичайно, я сподіваюся на найкраще для вас, але я маю поганий досвід із цими виродками.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

Так, це не виглядає багатообіцяючим.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

За ними також стежать органи азартних ігор:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

У цьому випадку casino sky.


Загрожує штраф у розмірі 600 тис.


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

За ними також стежать органи азартних ігор:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

У цьому випадку casino sky.


Загрожує штраф у розмірі 600 тис.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будемо сподіватися, що це їх стримає, дратує те, що вони повинні повернути вам лише внесену суму.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, Сабіне, ти повернула свої кошти, тому що я хочу повернути свої депозити. І попросила їх повернути мої гроші, оскільки вони не мають ліцензії в Нідерландах.




Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, Сабіне, ти повернула свої кошти, тому що я хочу повернути свої депозити. І попросила їх повернути мої гроші, оскільки вони не мають ліцензії в Нідерландах.




Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні я також написав Playboom, що хочу повернути свої депозити, вони запитали мене, як моє ім’я та дату народження, і надіслали це їм. Не отримали відповіді, дали їм кілька днів. Я сказав їм, що Управління з азартних ігор Нідерландів активно переслідує діяльність незаконних онлайн-казино в Нідерландах. Ми побачимо, що вони скажуть/зроблять.

Автоматичний переклад.
Dinnrg1
9 міс. тому

Я цього не зробив, але я знаю людей, яким повернули кошти через відсутність ліцензії. Тож продовжуйте надсилати їм електронні листи!


file

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

Нічого собі, принаймні вони відповіли, лол

Автоматичний переклад.
Sabine1984
9 міс. тому

Виписка для ваших втрачених депозитів чи для вашого виграшу?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого