ГоловнаФорумКазиноPlay Boom Casino - загальне обговорення

Play Boom Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від asgard18
|
12 051 переглядів 70 відповідей |
|
1...3 4
Dinnrg1

Це скріншот хлопця, якому Playboom повернув свої депозити. За відсутність нідерландської ліцензії.


Мої вкрадені 10 тисяч із paradiseplay, а не з playboom. Але вони однієї марки.

Змінено
Автоматичний переклад.

Це скріншот хлопця, якому Playboom повернув свої депозити. За відсутність нідерландської ліцензії.


Мої вкрадені 10 тисяч із paradiseplay, а не з playboom. Але вони однієї марки.

Автоматичний переклад.

Загалом я вніс понад 5000 євро, тож хочу їх повернути, оскільки вони забруднили мене, коли я хотів зняти 8800 євро.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll

Так, як я вже сказав, той хлопець щодня надсилав їм електронні листи. Це тривало довго, але врешті він повернув свої депозити. Я бажаю вам удачі. Сподіваюся, відгукнуться.

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Давайте продовжувати битися з Сабіною!

Автоматичний переклад.
JusticeForAll

Я так легко не здаюся. І пробувати все. У будь-якому випадку я також надсилаю їм електронні листи щодня.

Автоматичний переклад.

Більшість відповідей надходить із вказаної нижче електронної адреси verifications@playboom24.com . Тож доцільно надсилати їх щодня.

file


Автоматичний переклад.
Sabine1984

Тепер вони також перевели playboom24 в автономний режим.

Автоматичний переклад.

вони не отримали мої депозити на шлюзі, але він уже вийшов на мій банківський рахунок, він уже понад (3) дні, чи можете мені чимось допомогти тут, вони не платять мої 2100 євро. Я вношу понад 1100 євро

Автоматичний переклад.
Rkk4040

Чи правильно я розумію, що казино не отримало гроші, які ви внесли? Чи намагалися ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг щодо цього?

Автоматичний переклад.

Так, я його вже надіслав, але вони сказали, що ми не отримали на шлюзі, його додали до мого облікового запису playboom24 і грали, тепер чекаю на зняття.

Автоматичний переклад.
Rkk4040

Просто наберіться трохи терпіння, і, сподіваюся, незабаром усе вирішиться, і ви зможете зняти свої виграші. Я знаю, що це легко сказати за мене, і я, звичайно, можу зрозуміти ваше розчарування, але я вважаю, що якщо у вас є підтвердження платежу від вашого банку, це лише питання часу, коли казино також підтвердить його.🤞

Будь ласка, продовжуйте інформувати нас про прогрес.🙏

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого