ФорумКазиноPlay Boom Casino - загальне обговорення

Play Boom Casino - загальне обговорення

1 рік тому від asgard18
|
9040 переглядів 70 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Play Boom Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Скарг тут поки що не було. Багато бонусів і виплат завжди виплачувалися протягом одного робочого дня. У бонус можна грати все.

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

Зовсім непоганий відгук. Будь ласка, як довго ви там грали? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я мав хороший досвід з ними за кілька днів до того, як зняв гарні перемоги. Але після виграшу понад 2000 і бажання перевести його в готівку вони раптом заявили, що використання голландського банківського рахунку є обов’язковим, хоча я завжди користувався Revolut, і Revolut — це єдиний банківський рахунок, який я маю, оскільки я не можу відкрити голландський.


Редагувати:


Нарешті вони виплатили виграш!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Interstellar
1 рік тому

Привіт,

Це приємно чути! Я маю на увазі, що ти отримав гроші.

Я бачу, що ваша скарга все ще очікує на розгляд. Оскільки у вас зараз є гроші, я вважаю, що в них немає потреби - чи не так?

У деяких випадках у казино може бути вагома причина змінити спосіб оплати, і я сумніваюся, що ми зможемо вам допомогти. Ну, я думаю, побачимо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно отримав платіж, казино Playboom — хороше казино, але вони мене на мить збили з пантелику. Загалом вони вшанували свою роль у виплаті мені мого виграшу!

file

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
Interstellar
1 рік тому

привіт

Яке полегшення 🙂. Тож я розумію, що це було певним чином непорозумінням. Дякуємо за це оновлення.

Завжди добре знати результат, особливо хороший!

Чи повернуло казино вашу довіру?

Автоматичний переклад.
Interstellar
1 рік тому

Буду сподіватися на краще!

Я дуже вдячний, що ви згадали ці обмеження, дуже корисний інструмент. На жаль, з моєї точки зору, все ще трохи недооцінений.

З нетерпінням чекаємо оновлення гнізда 🤞

Автоматичний переклад.
Interstellar
1 рік тому

Привіт,

я не можу Я можу лише повідомити групу скарг – я також помітив, що ви вже опублікували запит у ланцюжку скарг.

У мене таке відчуття, що відбувається щось інше, а не затримка платежу, чи не так?

Автоматичний переклад.
Interstellar
1 рік тому

Справедливо - дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони обдурили мене на великій сумі 8500 євро. Вони збудували мою довіру до них, щоб убити мене, коли я виграю. Неймовірно. Я також бачу тут, що їхній рейтинг відповідальної гри в азартні ігри високий…будь ласка, це неправда. Їх інструменти, такі як обмеження ставок і обмеження втрат, не працюють.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Привіт, хочеш пояснити, що сталося? Ви виграли, а потім?

Мені дуже хотілося б знати проблему, тому що якщо казино не діяло чесно, ми можемо спробувати допомогти вам за допомогою скарги.

Детальніше про весь процес читайте тут:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я зробив досить багато коштів на їхньому веб-сайті, і після того, як я майже втратив весь свій баланс, мені пощастило в 100 разів на моєму номері з 70 євро, тож це стало 7000+1500, які я залишив, ставши 8500. Дні за днями вони продовжували повертати мій баланс після запиту для зняття, повідомивши мені, що Revolut не має права виводити готівку на. Тоді як я вже 3 рази виходив на свій Revolut. Після того, як усі живі агенти розповідали мені те саме лайно, що я отримав одного на ім’я Кріс, Кріс сказав мені, що були помилки (ага, але вони сказали НЕ ДОЗВОЛЕНО) раніше...

Кріс сказав мені подати запит на зняття, і це буде у списку високого пріоритету та буде прийнято того ж дня. Було близько 5 вечора, коли я розмовляв з Крісом, я пішов спати після того, як встановив програш і ліміт ставок у 10 євро. Обмеження не спрацювали, і після того, як вони надіслали їм усі докази, вони заблокували мене через кілька днів. Дуже сумно, що вони це зробили.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Добре, те, що ви описали, обов’язково має бути зазначено у вашій скарзі . Ви випадково зробили скріншоти цих розмов? Я майже впевнений, що Томас оцінить усе, що у вас є.

Деякі справи важче передати без відповідного зв’язку. На мій погляд, більша частина цієї ситуації виникла саме через живий чат, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я маю всі скріншоти та стенограми чату в моїй електронній пошті, тому що я боявся, що це може статися. І це вдалося..

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Я сподівався, що ти маєш. Отже, я можу переслати все, що стосується Томаша, якщо ви ще цього не зробили? 🙂

Це повинно допомогти йому вловити повну картину.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я просто не розумію, навіщо їм псувати імідж за 8500 євро. Навіть для маленького казино це не повинно бути проблемою.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Коли ваш колега почне звертатися до казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто не розумію, навіщо їм псувати імідж за 8500 євро. Навіть для маленького казино це не повинно бути проблемою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б не сказав, що 8,5 тис. євро слід вважати великою справою для казино, тому в цьому я з вами згоден. Проблема, швидше за все, в іншому. Майте на увазі, що казино може вирішити проблему в будь-який час, я впевнений, що ви повідомили їм про свою незгоду, тому казино не обмежено жодними засобами. Томас дійде до казино, коли побачить, що це потрібно, я впевнений. Зазвичай особа, яка займається розглядом скарг, спочатку ознайомлюється з деталями справи, а потім розглядає найкращий підхід, пам’ятаючи про загальний процес подання скарги. Іноді їм навіть не потрібно звертатися до казино.

Будь ласка, залишайтеся на зв’язку зі своєю скаргою . Таймер показує, що Томас ще має трохи часу, щоб оновити його. На жаль, кількість поданих скарг продовжує зростати, але нам важко знайти нових відданих обробників скарг.

Наберіться терпіння, будь ласка. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я сподіваюся, що казино вирішить цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого