1 рік тому
Тут ви можете обговорити Play Boom Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Скарг тут поки що не було. Багато бонусів і виплат завжди виплачувалися протягом одного робочого дня. У бонус можна грати все.
Haven't had any complaints here so far. Many bonuses and payouts always went out within one business day. Everything is playable in the bonus.
Habe hier bisher keine Beschwerden gehabt. Viele Bonis und Auszahlungen gingen immer innerhalb eines Werktags raus. Im Bonus alles spielbar.
Зовсім непоганий відгук. Будь ласка, як довго ви там грали? 🙂
Not bad feedback at all. For how long have you played there, please? 🙂
Я мав хороший досвід з ними за кілька днів до того, як зняв гарні перемоги. Але після виграшу понад 2000 і бажання перевести його в готівку вони раптом заявили, що використання голландського банківського рахунку є обов’язковим, хоча я завжди користувався Revolut, і Revolut — це єдиний банківський рахунок, який я маю, оскільки я не можу відкрити голландський.
Редагувати:
Нарешті вони виплатили виграш!
I had a good experience with them days before withdrew nice wins. But after winning above the 2000 and wanting to cash it out they suddenly claim it is mandatory to use a Dutch bank account when I always used Revolut and Revolut is the only bank account I have as I can't make a Dutch one.
Edit:
They finally paid out the winnings!
Привіт,
Це приємно чути! Я маю на увазі, що ти отримав гроші.
Я бачу, що ваша скарга все ще очікує на розгляд. Оскільки у вас зараз є гроші, я вважаю, що в них немає потреби - чи не так?
У деяких випадках у казино може бути вагома причина змінити спосіб оплати, і я сумніваюся, що ми зможемо вам допомогти. Ну, я думаю, побачимо.
Hello,
That's nice to hear! I mean that you got the money.
I can see that your complaint is still waiting for review though. Since you have the money now, I feel it is not necessary - am I right?
In certain cases, casinos may have a good reason to change the payment option, and I doubt we will be able to assist you. Well, we shall see, I guess.
Щойно отримав платіж, казино Playboom — хороше казино, але вони мене на мить збили з пантелику. Загалом вони вшанували свою роль у виплаті мені мого виграшу!
Just received the payment, Playboom casino is a good casino but they had me confused for a moment. All in all they honored their part in paying me my winnings!
привіт
Яке полегшення 🙂. Тож я розумію, що це було певним чином непорозумінням. Дякуємо за це оновлення.
Завжди добре знати результат, особливо хороший!
Чи повернуло казино вашу довіру?
Hi there.
What a relief 🙂. So it was pretty much kind of a misunderstanding, I take it. Thank you for this update.
It is always good to know the result, especially good ones!
Did the casino win your trust back?
Буду сподіватися на краще!
Я дуже вдячний, що ви згадали ці обмеження, дуже корисний інструмент. На жаль, з моєї точки зору, все ще трохи недооцінений.
З нетерпінням чекаємо оновлення гнізда 🤞
I will hope for the best!
I really appreciate you mentioned those limits, very useful tool. Sadly, from my point of view, still a bit underrated.
Looking forward for nest update 🤞
Привіт,
я не можу Я можу лише повідомити групу скарг – я також помітив, що ви вже опублікували запит у ланцюжку скарг.
У мене таке відчуття, що відбувається щось інше, а не затримка платежу, чи не так?
Hello,
I can't. I can only notify the complaint team - I also noticed you already posted the request in the complaint thread.
I have a feeling that something else than the delayed payment is going on, isn't it?
Вони обдурили мене на великій сумі 8500 євро. Вони збудували мою довіру до них, щоб убити мене, коли я виграю. Неймовірно. Я також бачу тут, що їхній рейтинг відповідальної гри в азартні ігри високий…будь ласка, це неправда. Їх інструменти, такі як обмеження ставок і обмеження втрат, не працюють.
They deceived me on a big withdrawal of 8500 euros. They built up my trust in them to kill me when I win big. Unbelievable. I also see here that their rating on responsible gambling is high…please it’s not true. Their tools like wager limit and loss limits don’t work.
Привіт, хочеш пояснити, що сталося? Ви виграли, а потім?
Мені дуже хотілося б знати проблему, тому що якщо казино не діяло чесно, ми можемо спробувати допомогти вам за допомогою скарги.
Детальніше про весь процес читайте тут:
Hello, care to explain what has happened? You won big, and then?
I would really like to know the issue, because if the casino failed to act fairly, we can try to help you out via a complaint.
Read more details about the whole process here:
Я зробив досить багато коштів на їхньому веб-сайті, і після того, як я майже втратив весь свій баланс, мені пощастило в 100 разів на моєму номері з 70 євро, тож це стало 7000+1500, які я залишив, ставши 8500. Дні за днями вони продовжували повертати мій баланс після запиту для зняття, повідомивши мені, що Revolut не має права виводити готівку на. Тоді як я вже 3 рази виходив на свій Revolut. Після того, як усі живі агенти розповідали мені те саме лайно, що я отримав одного на ім’я Кріс, Кріс сказав мені, що були помилки (ага, але вони сказали НЕ ДОЗВОЛЕНО) раніше...
Кріс сказав мені подати запит на зняття, і це буде у списку високого пріоритету та буде прийнято того ж дня. Було близько 5 вечора, коли я розмовляв з Крісом, я пішов спати після того, як встановив програш і ліміт ставок у 10 євро. Обмеження не спрацювали, і після того, як вони надіслали їм усі докази, вони заблокували мене через кілька днів. Дуже сумно, що вони це зробили.
I deposited quite a lot on their website and after almost losing all my balance I had a lucky 100x on my number with 70 euro's, so that became 7000+1500 I had left becoming 8500. Days after days they kept putting back my balance after asking for a withdrawal, telling me that Revolut is not allowed to cash out to. While I already withdrew 3 times to my Revolut. After all the live agents telling me the same crap I got one named Chris, Chris told me that there were errors ( huh, but they said NOT ALLOWED) before...
Chris told me to ask for a withdrawal and it would be on the high priority list and would be accepted the same day. It was around 5pm when I talked to Chris, I went to bed after setting a loss and wager limit of 10 euro. The limits didn't work and after sending all the proof to them they blocked me after a few days. It's quite sad that they did this.
Добре, те, що ви описали, обов’язково має бути зазначено у вашій скарзі . Ви випадково зробили скріншоти цих розмов? Я майже впевнений, що Томас оцінить усе, що у вас є.
Деякі справи важче передати без відповідного зв’язку. На мій погляд, більша частина цієї ситуації виникла саме через живий чат, чи не так?
Ok, what you described should be also mentioned in your complaint for sure. Have you made screenshots of those conversations by chance? I'm pretty sure Tomas would appreciate anything you have.
Some cases are harder to escalate without providing related communications. The way I see it, the major part of this situation was carried out by live chat specifically, am I correct?
Я маю всі скріншоти та стенограми чату в моїй електронній пошті, тому що я боявся, що це може статися. І це вдалося..
I have all screenshots and chat transcripts in my email because I feared this might happen. And it did..
Я сподівався, що ти маєш. Отже, я можу переслати все, що стосується Томаша, якщо ви ще цього не зробили? 🙂
Це повинно допомогти йому вловити повну картину.
I was hoping you have. So, if I may forward all related to Tomas if you have not yet done it? 🙂
It should help him to catch the full picture.
Я просто не розумію, навіщо їм псувати імідж за 8500 євро. Навіть для маленького казино це не повинно бути проблемою.
I just don’t understand why they would tarnish their image over 8500 euro. Even for a small casino that shouldn’t be a problem.
Коли ваш колега почне звертатися до казино?
When will your colleague start contacting the casino?
Я б не сказав, що 8,5 тис. євро слід вважати великою справою для казино, тому в цьому я з вами згоден. Проблема, швидше за все, в іншому. Майте на увазі, що казино може вирішити проблему в будь-який час, я впевнений, що ви повідомили їм про свою незгоду, тому казино не обмежено жодними засобами. Томас дійде до казино, коли побачить, що це потрібно, я впевнений. Зазвичай особа, яка займається розглядом скарг, спочатку ознайомлюється з деталями справи, а потім розглядає найкращий підхід, пам’ятаючи про загальний процес подання скарги. Іноді їм навіть не потрібно звертатися до казино.
Будь ласка, залишайтеся на зв’язку зі своєю скаргою . Таймер показує, що Томас ще має трохи часу, щоб оновити його. На жаль, кількість поданих скарг продовжує зростати, але нам важко знайти нових відданих обробників скарг.
Наберіться терпіння, будь ласка. 🙏
I would not say €8,5K should be considered a big deal for the casino, so in this, I agree with you. The problem most likely lies elsewhere. Just mind the casino can solve the issue anytime, I'm sure you made them aware of your disagreement, so the casino is not limited by any means. Tomas will reach the casino when he sees it is necessary, I'm sure. Usually, the complaint handler assets the case details first and then consider the best approach keeping the overall complaint process in mind. Sometimes, they even don't have to reach out to the casino.
Well, please stay tuned with your complaint. The timer shows Tomas still has some time to update it. Sadly, the number of submitted complaints is still increasing, but we struggle to find new devoted complaint handlers.
Be patient, please. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.