ФорумКазиноPlay Boom Casino - загальне обговорення

Play Boom Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від asgard18
|
7781 переглядів 70 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
JusticeForAll
1 рік тому

Ми всі робимо. Якщо я пропущу важливе оновлення, не соромтеся повідомити мене тут, на форумі. Іноді ми поспішаємо, але, незважаючи на це, я хотів би встигати за вами та скаргою.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З 16 березня я подав скаргу, але нічого не зроблено.


Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Привіт.

Що ж, наразі є 669 відкритих скарг, і команда продовжує розширювати свої межі. Навіть Томас вже вибачився за затримку.

Переконайтеся, що ви надіслали все, про що Томас вас просив? Не хотів би далі відкладати розгляд скарги . 🙏

Дякую тобі за терпіння.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Їм просто байдуже вирішення цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Я перевірив скаргу 🙁.

Що ж, якщо вони віддають перевагу чорним точкам замість цього, нехай буде так. Але кожного разу, коли вони просять нас про оновлення казино або будь-який вид так званої «співпраці», усі невирішені скарги повинні бути спочатку відсортовані!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вважаю, що Playboom обманює якомога більше людей, які нічого не підозрюють, перш ніж вони перекриють.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це попередження для всіх, хто читає це, не реєструйтеся та не грайте на цьому веб-сайті!

Я виграв велику суму, а потім почалися проблеми, раптом я більше не міг виводити кошти на банківський рахунок, на який я вносив кошти і знімав їх 3 рази! По-перше, я ще не поставив свій депозит у розмірі 500 євро, хоча був на рівні 2400, і вже втратив досить багато, щоб досягти цього. Після додаткових ставок я піднявся до 4400 євро та запросив нове зняття, яке було відмовлено протягом кількох днів вони постійно повертали мені рівновагу. Цього разу вони сказали, що це тому, що я використовував банківський рахунок, що було заборонено. Дивно, адже я використовував його вже 3 рази..

Після 4400 мені вдалося піднятися до 8500 як кінцевого балансу. Я розмовляв з агентом CS, який сказав мені, що були «технічні проблеми», які було вирішено, пам’ятайте, хлопці, що його колеги сказали «не дозволено». Кріс, агент CS, сказав мені, що я можу подати запит на нове зняття коштів, і воно буде оброблено з найвищим пріоритетом. Було 16/17, опівночі кошти все ще на моєму рахунку. Я встановив ліміт ставок, щоб захистити себе, оскільки іноді мені хочеться грати. Навіть ліміт ставок у 10 євро та ліміт програшу, який я поставив, не спрацювали!

Це означає, що ми можемо прийти до одного висновку, а саме те, що це казино є хижацьким, яке ускладнить виведення коштів, якщо ви виграєте великий, що ви можете розіграти свої кошти, оскільки немає жодної мережі безпеки, яка б завадила вам грати та програти все. Дуже зручно для Playboom, який змінив назву на Playboom24, зупиняє виведення коштів без робочих інструментів для азартних ігор і чекає, поки гравець програє все. Промийте та повторіть. Не кажіть, що вас ніхто не попереджав!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прикро це чути. Наразі у мене був лише хороший досвід. Мої виплати завжди становили близько 1000 євро. Шкода, що з більшими сумами виникають труднощі. Тому я вважаю за краще уникати гри там, незважаючи на хороші бонусні пропозиції між...

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

моя найвища виплата становила 3700, але раніше мені казали, що я не можу використовувати Revolut для отримання готівки. Що є брехнею. Тепер, коли я хочу перевести 8500 євро, починається пекло. Навіть більше не грайте там, якщо ви виграєте великий, ви можете попрощатися з цими грошима.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після чорних точок 2000 року вони все одно отримали рейтинг 6,4?

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Здається так. На щастя, оскільки ви згадали про це тут, я вважаю, що ймовірність того, що інші гравці перевірять невирішені скарги, зростає.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони не повинні мати оцінку 6,4. Це надто щедро.

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

З кожною невирішеною справою він буде падати нижче. Ми просто не можемо миттєво обнулити рейтинг, кожне покарання має бути спершу доведено справедливим. Інакше ми були б такими ж, як нечесні казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Але було 6,4 до того, як я звернувся зі скаргою, і після цього залишилося 6,4…

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
1 рік тому

Не переживайте, зараз рейтинг впав до 4,8 бала. Такі оновлення зазвичай обробляються ввечері в середу.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Playboom24 має більше казино, які вони працюють під керівництвом Sarah Eternal SRL.

Skycasino і paradiseplay — їхнє найновіше казино. Вони не показуються на casinoguru.


Я зареєструвався вчора на paradiseplay і вніс 150 євро.


Мені пощастило, і я отримав 10 тисяч!

Я підтвердив свій рахунок і зняв 10 тис.

Потім постійно з’являється повідомлення про те, що мені все ще потрібно підтвердити свій обліковий запис.

Сьогодні я надіслав електронний лист туди й назад, щоб знову підтвердити свій обліковий запис. Потім нізвідки я отримав повідомлення, що вони конфіскують мої 10 000 євро та заблокують мій рахунок, але повернуть мій депозит у розмірі 150 євро.


Email казино;


Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 10 000 євро конфісковано, а ваш ігровий рахунок назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.

8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.

Однак ваш депозит у розмірі 150 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.


Вони просто обманюють мене. Як депозит у 150 євро може бути шкідливим для мого здоров'я!? І чому б ви конфіскували мої гроші? Заблокуйте мій обліковий запис, мені все одно. Але зараз вони просто крадуть мій виграш.


Звичайно, тепер вони ігнорують усі мої електронні листи. Зверніть увагу на цей бренд казино.





Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
9 міс. тому

Привіт! Я помітив, що ви подали скаргу , і я вважаю, що це був правильний крок.

Що стосується вашої проблеми та закриття рахунку разом із конфіскацією грошей, чи є у вас обліковий запис у будь-якому з інших казино Sarah Eternal SRL?

Ви коли-небудь просили про самовиключення в цих казино? Тому що, судячи з того, що описали казино та причини, які вони надали, у мене є відчуття, що це могло бути так у минулому.

Що стосується самого казино, ви можете створити нову тему про нього, щоб ми не змішували відповідь тут під казино, якому воно не належить.

У будь-якому випадку, давайте подивимося, що можна зробити, і, сподіваюся, наша команда зможе допомогти вам у вашій ситуації.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

У мене був обліковий запис у casinosky, я думаю, що там та сама компанія. Я закрив там свій рахунок, бо мені не сподобалося тамтешнє казино. Там також було кілька знімань без проблем.

У мене немає самовиключення в жодному іншому казино їх бренду.

Навіть мій обліковий запис було перевірено в казино paradiseplay. Але коли я хотів зняти 10 000 євро, виникли всі проблеми.

І нізвідки я отримав цей електронний лист про закриття мого облікового запису заради мого благополуччя.

Так вони крадуть мої гроші ще й заради мого добробуту!? Я виграв чесно і чесно і не порушив жодного правила. Інакше вони назвали б це причиною конфіскації моїх грошей.


Це просто дурна причина не платити.

Звичайно, вони можуть закрити мій обліковий запис, що хочуть. Але навіщо тоді тримати мої гроші!? Якби я не порушив жодного правила. Тому що вони просто не хочуть платити мої виграші!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони професійні злодії, сумно, що такі онлайн-казино все ще можуть працювати. Те, що вони зробили зі мною, було божевіллям, вони по суті казали мені, що я не можу зняти свої 8000 євро, оскільки банківський рахунок, від якого я відмовився, недійсний, навіть після зняття інших менших виграшів з того самого банківського рахунку. Вони постійно повертали мій баланс на мій рахунок, інструменти для охолодження азартних ігор також не працювали. Зрештою я втратив усі свої гроші, бо не міг зняти гроші.

Я написав про це на CasinoMeister, щоб попередити людей про цих людей.

Навіть пішли так далеко, щоб дозволити CasinoMeister бути посередником між нами, але вони не відповіли на CasinoMeister. CasinoMeister написав про них попередження. Тримайтеся подалі, люди!

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
9 міс. тому

Так, я також читав вашу історію на Casinomeister.

В основному все зводиться до того, що якщо ви виграєте великий, у вас почнуться проблеми. І зроблять усе, щоб не заплатити.

Вони просто заблокували мій рахунок і забрали з собою моє зняття з 10 000 євро. І поверне лише мій депозит у розмірі 150 євро. (який я ще не отримав)

Це смішно.

Вони можуть заблокувати мій рахунок, скільки завгодно, але вони повинні дати мені зняти 10 000 євро, тому що я ніколи не порушував жодних правил.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого