ФорумКазиноПеревірка/виплата в казино Slotman

Перевірка/виплата в казино Slotman

2 р. тому від Ismeta
|
2702 переглядів 5 відповідей |
|
2 р. тому

Здравствуйте

Я думаю, що мені потрібна ваша допомога. Я виграв суму в Slotman, і з суботи вони дурять, перевіряючи документи. У вас є якісь пропозиції?

Автоматичний переклад.
Ismeta
2 р. тому

Здравствуйте,

ви вибрали казино з дуже хорошою репутацією, це хороший початок.

Майте на увазі, що перший процес перевірки може зайняти багато часу, тому що казино повинні перевіряти багато речей, щоб виконати будь-які вимоги законодавства.

Я прошу вас надати їм усе, про що вони просять вас навіть кілька разів, і звернути увагу на кожну деталь, наприклад: який тип файлу має бути, що має бути чітко видно тощо. Просто дайте цьому трохи часу - без перевірки не буде платіж.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Я це вже зробив, і формат дійсно правильний. Чи можете ви сказати мені з досвіду, скільки часу займає перевірка? Я чекав з суботи і дійсно подавав все, що вони хотіли, кілька разів. Здається, вони шукають причину. Мою адресу вчора також виправили, але документи не перевірили? Це здається мені дивним.

Автоматичний переклад.
Ismeta
2 р. тому

Привіт, навіть тиждень – це цілком нормально для першої перевірки в казино.

Боюся, немає конкретної відповіді.

Тільки уявіть собі, що тепер вони повинні провести перевірку для інших гравців одночасно + перевірити способи оплати/виведення, щоб продовжити виплати - що робить інший відділ. Це досить «бюрократія».

Якщо вони закриють ваш обліковий запис, будь ласка, не бійтеся – це також досить поширене явище.

На даний момент є лише одна відкрита скарга (всього) на це казино. Подивіться самі тут .

Майте на увазі, що у випадку з цим гравцем казино заявило, що він зареєстрував кілька облікових записів, хоча початкова проблема була визначена як «Перевірка гравця застрягла», тож зараз це не пов’язано з самим KYC.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Однак тепер вони хочуть, щоб я надіслав вам фотографію мого облікового запису Skrill, якого я не маю і не хочу встановлювати. Що ви мені пропонуєте з цього приводу? Що я маю відповісти? Я хочу звичайний банківський переказ, і ця можливість також є для них варіантом

Автоматичний переклад.
Ismeta
2 р. тому

Ну, це залежить від вас. Вони мають запропонувати якісь варіанти, і якщо ви погоджуєтеся, то все добре, я б сказав. Просто запитайте їх про банківський переказ.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого