Привіт, навіть тиждень – це цілком нормально для першої перевірки в казино.
Боюся, немає конкретної відповіді.
Тільки уявіть собі, що тепер вони повинні провести перевірку для інших гравців одночасно + перевірити способи оплати/виведення, щоб продовжити виплати - що робить інший відділ. Це досить «бюрократія».
Якщо вони закриють ваш обліковий запис, будь ласка, не бійтеся – це також досить поширене явище.
На даний момент є лише одна відкрита скарга (всього) на це казино. Подивіться самі тут .
Майте на увазі, що у випадку з цим гравцем казино заявило, що він зареєстрував кілька облікових записів, хоча початкова проблема була визначена як «Перевірка гравця застрягла», тож зараз це не пов’язано з самим KYC.
Hello, even a week is pretty normal for the first verification in the casino.
There is no concrete answer, I'm afraid.
Just imagine that now they have to do verification for other players at the same time as well + check payment/withdrawal methods in order to proceed with payments - which is done by a different department. It's quite a "bureaucracy".
If they close your account, please do not be afraid - it's pretty common as well.
At the moment, there is just one open complaint (in total) against this casino. See for yourself here.
Keep in mind that in this player's case, the casino stated he registered multiple accounts, even though the initial problem had been defined as "The player's verification is stuck" So it's not related to the KYC itself now.
Автоматичний переклад.