3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити OpenBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зробив запит на зняття через PayPal 27 листопада, запит оброблено 28 листопада. Термін кредитування вказано, що він базується на вибраному методі обробки, який у PayPal є негайним. 30.10 я ще не отримав жодного кредиту. Сьогодні 31.10 сума, яку я мав зняти та була авторизована, повернулася на баланс. Негайне повідомлення в ADM і публікація на форумах казино
Made a withdrawal request with paypal on 10/27, request processed on 10/28. The crediting times are specified that they are based on the chosen processing method, which with paypal are immediate. On 10/30 I had not yet received any credit. Today 10/31 the amount that I had to withdraw and had been authorized is back on the balance. Immediate reporting to ADM and post on the casino forums
Effettuata richiesta di prelievo con paypal il giorno 27/10, richiesta elaborata il 28/10. I tempi di accredito è specificato che sono in base alla modalità di evasione prescelta, che con paypal sono immediati. Il giorno 30/10 non avevo ancora ricevuto alcun accredito. Oggi 31/10 la somma che dovevo prelevare ed era stata autorizzata è di nuovo sul saldo. Segnalazione immediata a ADM e post sui forum di casino
Я б спробував зв’язатися з caisno, попросивши пояснення. Я думаю, що ADM все одно зробив би те саме. Чи можете ви спробувати це та поділитися своїми висновками, будь ласка?
Дякуємо за ваші зусилля!
I would try to reach out to the caisno, asking for the explanation. I imagine ADM would do the same anyway. Can you try that and share your findings, please?
Thank you for your efforts!
це відповідь від казино Openbet
«У Paypal кілька днів був збій в роботі служби, через що неможливо було здійснити платіж.
Ми скасували ваш запит на зняття коштів.
Сума знову доступна у вашому ігровому акаунті.
Ми приносимо вибачення за уповільнення та збої, спричинені не OpenBet».
Очевидно, у Paypal не було проблем, я продовжував здійснювати й отримувати платежі з інших платформ. Я повторно подав запит на зняття коштів, якщо це також не вдасться, я негайно зв’яжуся з ADM.
this is the answer from Openbet casino
"Paypal has had a service failure for several days, which made it impossible to make the payment.
We have cancelled your withdrawal request.
The amount is available again in your game account.
We apologize for this slowdown and disruption not caused by OpenBet."
Obviously Paypal had no problems, I continued to make and receive payments from other platforms. I re-made the withdrawal request, if this fails too I will immediately contact ADM.
questa è la risposta del casino Openbet
"Paypal ha un disservizio da diversi giorni per cui non è stato possibile effettuare il Pagamento.
Abbiamo provveduto ad annullare la tua richiesta di prelievo.
L'importo è nuovamente disponibile nel tuo conto gioco.
Ci scusiamo per questo rallentamento e disservizio non dovuto da OpenBet."
Ovviamente Paypal non ha avuto nessun disservizio, ho continuato a fare e ricevere pagamenti da altre piattaforme. Ho rifatto la richiesta di prelievo, dovesse fallire anche questa mi rivolgo subito ad ADM.
Як щодо того, щоб спробувати інший спосіб оплати? Можливо, казино пропонувало вам це?🤔
What about trying some different payment method? Did the casino offer this to you, perhaps?🤔
Круто! Це гарна думка. Ми будемо тут чекати новин!
Cool! That's good thinking. We will be here waiting for the news!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.