ФорумКазиноNordscasino вони злочинці

Nordscasino вони злочинці

10 міс. тому від Anonymized641
|
1426 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

Привіт і вибачте за погану англійську.


Дивно, хто здійснив виведення грошей із цього Scamcasino. Вони зупиняли виведення 1000 євро і відхиляли документ за документом, не відповідали на пошту. Я розумів, що ніколи не отримаю ці гроші, тому просто програв їх і закрив рахунок.


Я граю в казино з 2010 року і ніколи не мав проблем і не відчував себе несправедливо.


але цим казино NORDSCASINO явно керують злочинці, мафія та шахраї. Основна ідея полягає в тому, щоб дозволити людям лише внести кошти, а потім неможливо отримати готівку.



як ці злочинці можуть мати ліцензії від Mga. Невже це так просто, просто сплати податки, а потім наїдайся на людей, як ніколи?


тримайтеся подалі від цього казино, хлопці. Нічого не вкладайте. Прочитайте їхні умови..


1000 виведення на тиждень МАКС

(ви їх теж не отримаєте)


Максимальний виграш 5000 за 24 години. Але спінінг на 100 євро — це нормально, тож якщо ви виграєте 60x, ви не отримаєте більше 5 тисяч євро..

Автоматичний переклад.
Anonymized641
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви описуєте неприємний досвід роботи з казино.

Але я хотів би вас запитати. Ви сказали, що граєте в казино з 2010 року, і ви також згадали, що, очевидно, під час перевірки казино відхилило ваші документи? Чи була це якась додаткова перевірка, коли ви виграли? Чому документи були відхилені?

Що стосується денного ліміту виграшів, я б сказав, що це несправедливо по відношенню до гравців. Я подивився на казино, і воно має досить низький індекс безпеки , і ми також маємо цей ліміт, згаданий на нашому веб-сайті.

Проте мені дуже шкода, що ви втратили гроші, тому що якби ви прийшли сюди, ви могли б принаймні спробувати подати скаргу, і наша команда спробувала б вам допомогти. З іншого боку, я не звинувачую вас у тому, що ви закрили там свій рахунок. Напевно, я б зробив так само.

Підсумовуючи, я б сказав, що шкода, що ви не прийшли раніше, тому що, можливо, ми могли б допомогти, і якщо ви натрапите на щось подібне в майбутньому, не соромтеся повідомити нас.

Сподіваюся, це не знадобиться і ваш досвід буде позитивним.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я просто радий, що це була більша перемога. Насправді я не дуже трепетно ставлюся до грошей, я, ймовірно, втратив би їх з часом у казино. Тепер я прочитав відгуки про це казино та їхні дочірні казино, і цей метод, який вони використали проти мене, є нормальною поведінкою з їхнього боку.


Я не знаю, чому вони не затвердили документи, я використовую той самий документ в інших казино, і це ніколи не було проблемою. Вони також не відповіли на пошту.. але я просто радий, що закрив обліковий запис. З новим роком😃

Автоматичний переклад.
Anonymized641
10 міс. тому

Мені приємно, що ти, здається, прохолодно ставишся до цього. Це дуже незвично і високоморально, якщо можна сказати.

Вас теж з Новим роком! 🐱‍🏍✨

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені приємно, що ти, здається, прохолодно ставишся до цього. Це дуже незвично і високоморально, якщо можна сказати.

Вас теж з Новим роком! 🐱‍🏍✨

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вас також з новим роком🎉🎉😍😍

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого