ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

2 р. тому від michifran555
|
53661 переглядів 389 відповідей |
|
1...17 18 1920
Додати публікацію
2 міс. тому

Аааа стара зморшка...щось таке за 1250 доларів??? Яка драма 🙈 Не знаю, що ще сказати, напевно все вже писала! Але, можливо, мій власний спогад кілька років тому (мабуть, близько 7). Мені тоді дуже пощастило, і я зірвав джекпот 😊 п'ятизначні суми😊 в OC, краще не називаю їх! Я б нікому не побажав того, що трапилося потім... КОШМАР зараз у моді... Я думаю, що ми спілкувалися щодня протягом місяця через чат або електронну пошту, я співпрацював і надав усе, що вони просили, для перевірки! Але їм цього було замало (навіть офіційних державних документів з датою та печаткою... Мені було так роздратовано і так сумно, що я завантажила своє свідоцтво про шлюб 🙈😂😂😂, більше ніколи цього не зроблю!) Іноді я шкодував, що не виграв такої суми ☝️ зрештою я перестав бути добрим у чаті та погрожував найняти адвоката та подати офіційну скаргу до MGA! Через кілька днів все було зроблено і гроші були на рахунку...

АЛЕ що я мав на увазі, єдине, що потрібно petitgamer це терпіння і НІКОЛИ не починати гру з виграшами!!! У якийсь момент це закінчиться, і я буду тримати кулаки 👍


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я б сказав, що це досить сумна історія, але зі щасливим кінцем, чому я точно радий. Мені також подобається бачити, коли гравці допомагають один одному своїм досвідом, і я вважаю, що це хороший порядок. Ви завжди повинні бути терплячими і особливо не грати, поки все не вирішиться. Ви це дуже добре сказали.

У будь-якому випадку, ви не грали тут з тих пір? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я збираюся подати скаргу.

Я помітив, що на веб-сайті askgamblers mr.bet відповідає негайно, а диспут вирішується менш ніж за 48 годин.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачив, що ви це вже налаштували. Мені цікаво, як це буде вирішено, і я сподіваюся, що це не займе багато часу.

Не соромтеся повідомити нам, якщо отримаєте додаткову інформацію. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я також подав скаргу на Mr.Bet на сайті AskGamblers, але її відхилили. Після цього я подав скаргу в Curaçao eGaming, і через тиждень або два її було вирішено.

Автоматичний переклад.
Bozkurt
2 міс. тому

Привіт!

Я також стежив за прогресом у цій темі. Дякуємо за нагадування!

Я, звичайно, повинен зберегти цю інформацію, тому що багато людей постійно кажуть, що eGaming не відповідає. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я також подав скаргу на Mr.Bet на сайті AskGamblers, але її відхилили. Після цього я подав скаргу в Curaçao eGaming, і через тиждень або два її було вирішено.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Кюрасао eGaming? чому так вийшло, що вони не мали повноважень над Mr.bet, оскільки вони не мають жодної ліцензії згідно з Кюрасао. але якщо це спрацювало, це чудово для вас. давайте подивимось, як піде моя скарга. А щодо AskGamblers: у мене є друг, який раніше мав у них обліковий запис, але він вирішив закрити всі справи з ними, тому що, виходячи з його досвіду, Askgamblers завжди надає пріоритет інтересам казино, а не гравцям.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені приємно, коли скарги вирішуються, але, на жаль, треба сказати, що казино сьогодні роблять величезну проблему. Процес перевірки, а потім і виплату, у будь-якому разі, можна забути - тут вони йдуть абсолютно неправильним шляхом. Ви реєструєтеся в казино і можете фактично зробити депозит. Ще до того, як вони перевірять, чи ви достатньо дорослі.

Існує чітке правило — зареєструйся, верифікуй — якщо казино погоджується на верифікацію, то ти можеш зробити депозит. Але з цього моменту проблем зі зняттям коштів виникнути не повинно.


Автоматичний переклад.
paclmaya
2 міс. тому

Це образливо, має бути закон, який захищає гравців від цього. Це поза контролем.

Я вважаю, що після цієї скарги, незалежно від результату, я не буду грати в цьому казино або будь-кому, хто пов’язаний з їхнім бізнесом.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт усім,

Я хотів вирішити проблему, яка виникла у казино Mr.Bet. Незважаючи на мою постійну суперечку тут, на Casino.Guru, вони постійно відкладали вирішення моєї справи, пропонуючи лише розпливчасті оновлення щодо «обробки». Тим часом я помітив, що подібні спори на іншій платформі, AskGamblers, вирішуються набагато швидше.

Це змушує мене задуматися:

Чому Mr.Bet по-різному розглядає справи на AskGamblers, тоді як на Casino.Guru продовжуються затримки?

file

Чи існує проблема довіри між Mr.Bet і Casino.Guru, чи репутація Casino.Guru не має такої ж ваги в їхніх очах?

file

file

Чи може бути щось, чого ми, як спільнота Casino.Guru, втрачаємо в ситуації на AskGamblers?

Ця невідповідність викликає занепокоєння. Якщо Mr.Bet може ефективно вирішувати проблеми на одній платформі, я б очікував такого ж рівня обслуговування тут. Мені цікаво знати, чи помічали інші подібні відмінності чи чи думали вони про те, чому це може відбуватися.

Чекаємо на вашу думку.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

Привіт, ми зв'яжемося з казино тільки зараз, оскільки ваша скарга була передана Міхалу. Побачимо, через який проміжок часу вони дадуть відповідь. Однак я б сказав, що це може залежати від того, скільки скарг має платформа. Я не хочу вводити в оману, це просто спало на думку, тому що я не знаю, скільки скарг розглядає інша сторона. Я знаю, що для 20 або близько того, які ми маємо, якщо ми маємо понад 1000 скарг протягом певного місяця, це досить багато, і потрібно трохи часу, щоб детально розглянути кожну. Можливо, тому контакт із казино займає трохи більше часу, щоб у нас було щось під рукою.

Однак до тих пір, поки казино не зв'яжеться, вони зазвичай не відповідають на тему. Я не впевнений, що ще може стояти за цим і який саме процес у Askgamblers і що їм там потрібно.

Тож це моє бачення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Для великого казино ви повинні сказати, що Mr. Bet створює чимало проблем, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, ми зв'яжемося з казино тільки зараз, оскільки ваша скарга була передана Міхалу. Побачимо, через який проміжок часу вони дадуть відповідь. Однак я б сказав, що це може залежати від того, скільки скарг має платформа. Я не хочу вводити в оману, це просто спало на думку, тому що я не знаю, скільки скарг розглядає інша сторона. Я знаю, що для 20 або близько того, які ми маємо, якщо ми маємо понад 1000 скарг протягом певного місяця, це досить багато, і потрібно трохи часу, щоб детально розглянути кожну. Можливо, тому контакт із казино займає трохи більше часу, щоб у нас було щось під рукою.

Однак до тих пір, поки казино не зв'яжеться, вони зазвичай не відповідають на тему. Я не впевнений, що ще може стояти за цим і який саме процес у Askgamblers і що їм там потрібно.

Тож це моє бачення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт усім,

Я звернувся до команди AskGamblers з інформацією про свою суперечку, і їхня відповідь була буквально «без коментарів». Цікаво, що наступного дня я побачив відповідь на свою скаргу тут, на Casino.Guru, і протягом 12 годин кошти були на моєму рахунку. Випадковість? Я не дуже впевнений.

Відтоді я надіслав електронного листа Mr.Bet з проханням закрити мій рахунок. Я б не хотів, щоб хтось інший пройшов через те розчарування, яке мав я з ними. Шкода, що вони пропонують хороші ігри, але рівень обслуговування клієнтів у моїх очах справді впав — із 8 зірок до 3.

Попередження для тих, хто збирається там грати!

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 міс. тому

Щоб переконатися, що ваш обліковий запис дійсно закрито, ви повинні повідомити провайдера про свою залежність від азартних ігор. У таких випадках вони зобов’язані закрити ваш обліковий запис за законом. Просто для вашої інформації.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт усім,

Я звернувся до команди AskGamblers з інформацією про свою суперечку, і їхня відповідь була буквально «без коментарів». Цікаво, що наступного дня я побачив відповідь на свою скаргу тут, на Casino.Guru, і протягом 12 годин кошти були на моєму рахунку. Випадковість? Я не дуже впевнений.

Відтоді я надіслав електронного листа Mr.Bet з проханням закрити мій рахунок. Я б не хотів, щоб хтось інший пройшов через те розчарування, яке мав я з ними. Шкода, що вони пропонують хороші ігри, але рівень обслуговування клієнтів у моїх очах справді впав — із 8 зірок до 3.

Попередження для тих, хто збирається там грати!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тож я б сказав, що це гарна новина. Я бачу, що казино відповіло майже одразу після того, як Міхал зв’язався з ними, тому я бачу, що вони намагаються вирішити труднощі, і це, я б сказав, добре.

Але я розумію, що ви вдалися до закриття свого облікового запису, і якщо це буде краще для вас, то я сподіваюся, що ви почуватиметеся добре в іншому місці.

Однак Майкл запитав щось інше у скарзі, тому було б добре переглянути його та відповісти йому, щоб він міг закрити це, будь ласка, чи можливо це?

дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я вже надіслав відповідь для закриття справи. Повідомлення розглядається.

рухатися далі. 🙂


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Щоб переконатися, що ваш обліковий запис дійсно закрито, ви повинні повідомити провайдера про свою залежність від азартних ігор. У таких випадках вони зобов’язані закрити ваш обліковий запис за законом. Просто для вашої інформації.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це дуже хороша карта, щоб зіграти та видалити весь спам і, будь ласка, повернути повідомлення 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вже надіслав відповідь для закриття справи. Повідомлення розглядається.

рухатися далі. 🙂


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, можливо, я просто не бачив, дякую. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому
Я не рекомендую казино - це шахрайство, вони не заплатили мені суму в 4000 злотих Перевірка займає тижні. Вони придумують мільйони причин, щоб не платити чесно виграні гроші. Я повідомив про це на econsumer.gov. Нам потрібно закрити всіх нечесних людей
Автоматичний переклад.
2 міс. тому
Я не перша людина, яку ошукало казино. У Польщі є тисячі людей, які були ошукані Mr.Bet
Автоматичний переклад.
2 міс. тому
Mr Bet ніколи не виплачує виграші. Вони шахраї
Автоматичний переклад.
1...17 18 1920
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого