ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

2 р. тому від michifran555
|
43993 переглядів 381 відповідей |
|
1...17 18 1920
Додати публікацію
1 місяць тому

Мені довелося додати ще одну виписку з банківського рахунку з моєю адресою та іншим ідентифікатором (національним ідентифікатором), а також форму з проханням оновити мою адресу. Вони надіслали мені електронний лист із проханням проявити терпіння, поки вони оновлять мій обліковий запис. (Їхня агенція внутрішніх справ прийняла мої нові документи, а також показує знімок екрана, тепер інша команда приймає документи вручну)

file

минуло досить багато часу, і я не маю жодних новин з часу їхнього останнього електронного листа 2 дні тому.

У мене залишилося 8 днів до відкриття скарги.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, дякую за оновлення. Сподіваюся, незабаром ви дізнаєтесь, як у вас справи, і це буде гарна новина. Я буду чекати з нетерпінням. 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Це дуже неприємно; враховуючи причину, ніщо з того, що ми запропонували, ймовірно, не змінить темп або, точніше, повільність процесу.

Чудово, що штучний інтелект спочатку перевірив вас, але яка реальна вигода, якщо казино не в змозі змінити важливі деталі протягом кількох днів?

У будь-якому випадку, схоже, що терпіння тепер є єдиним ліком. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Вони сказали, що проблема виникла через те, що я змінив свою адресу (я переїхав в іншу квартиру за 2 квартали від місця, де я жив раніше), вони сказали в чаті, що це займе до 28 днів.

Це смішно! і їхній веб-сайт не дозволяє гравцеві оновлювати адресу вручну.

У мене таке відчуття, що вони пасивно підштовхують мене зіграти 1240 доларів, які я просив на зняття. Тому що, окрім зміни адреси, у них немає інших причин затримувати мої гроші, але такий тривалий час це великий червоний прапор.

Терпіння поки що.


Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Гаразд, тепер я серйозно заплутався!

28 днів на оновлення адреси – це дуже дурне виправдання. Навіть якщо в казино не вистачає працівників, хотілося б сподіватися на набагато більш розумне пояснення.

Чомусь я розумію, що їм потрібно змінити це вручну. Тільки не кажіть мені, що така «процедура» займає більше, ніж кілька кліків. Я просто не можу повірити, що ніхто з керівництва нічого не може зробити, щоб врятувати обличчя казино.

Я б також сумнівався в його ясності; це все ще звучить як жахливий жарт для мене.

Що ж, якщо ви коли-небудь відчуєте спокусу, як щодо того, щоб спробувати встановити період охолодження або будь-яке інше тимчасове обмеження облікового запису, можливо, ліміт втрат? На випадок, якщо щось піде не так.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, тепер я серйозно заплутався!

28 днів на оновлення адреси – це дуже дурне виправдання. Навіть якщо в казино не вистачає працівників, хотілося б сподіватися на набагато більш розумне пояснення.

Чомусь я розумію, що їм потрібно змінити це вручну. Тільки не кажіть мені, що така «процедура» займає більше, ніж кілька кліків. Я просто не можу повірити, що ніхто з керівництва нічого не може зробити, щоб врятувати обличчя казино.

Я б також сумнівався в його ясності; це все ще звучить як жахливий жарт для мене.

Що ж, якщо ви коли-небудь відчуєте спокусу, як щодо того, щоб спробувати встановити період охолодження або будь-яке інше тимчасове обмеження облікового запису, можливо, ліміт втрат? На випадок, якщо щось піде не так.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це нова відповідь у їх онлайн-чаті:

«З міркувань безпеки, пов’язаних із запитом на зміну особистих даних і виведення коштів, ваш обліковий запис розслідується, і виведення коштів буде оброблено після завершення розслідування».

наступний

«Хочу повідомити, що згідно із загальними правилами розгляд таких запитів може тривати до 28 днів, але з нашого боку ми докладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати їх у найближчі терміни. будь ласка, зверніть увагу, що це займає стільки часу, скільки нам потрібно, щоб ви були впевнені, що зняття коштів отримаєте ви, але не третя сторона. Я дуже ціную ваше терпіння і дуже сподіваюся, що це буде оброблено найближчим часом».


Про всяк випадок я зробив один додатковий захід.

file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Скріншот отримує великий палець вгору; коментар казино не пов'язаний з цим абсолютно.

Я продовжую вірити, що це стає все більш дивним. Моя здатність говорити об’єктивно зменшується, оскільки я все більше вважаю це, але я не хочу критикувати.

Як вам усе-таки в цих умовах?


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Скріншот отримує великий палець вгору; коментар казино не пов'язаний з цим абсолютно.

Я продовжую вірити, що це стає все більш дивним. Моя здатність говорити об’єктивно зменшується, оскільки я все більше вважаю це, але я не хочу критикувати.

Як вам усе-таки в цих умовах?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Це була та сама відповідь, що й кілька днів тому.

file

І значно більше перед подібним повідомленням тиждень тому.

file

Я чекаю 28 днів, як сказали. Чим довше вони відкладають це, тим гіршу репутацію вони створюють для себе.


І чим довше вони зволікають, тим гірше для них, я зберіг усі електронні листи та всі розмови в чатах. І знімки екрана з попередньої перевірки посвідчення особи до того, як вони відмовили через невідповідність моєї адреси, що було негайно виправлено та перевірено їхньою системою безпеки IA. Але свою людську роль бюрократи не платять.


Я вважаю, що 10 вересня або раніше я відкрию суперечку тут, якщо вони не вирішать це раніше.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Зберегти всю пов’язану комунікацію – справді гарна ідея! Я все ще сподіваюся, що вони якось прийдуть до розуму.

Бути свідком подібного досвіду – болісний процес, і я сподіваюся, що він скоро закінчиться. Скарга, звичайно, у вашому розпорядженні. Чесно кажучи, я б відразу подав один.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Аааа стара зморшка...щось таке за 1250 доларів??? Яка драма 🙈 Не знаю, що ще сказати, напевно все вже писала! Але, можливо, мій власний спогад кілька років тому (мабуть, близько 7). Мені тоді дуже пощастило, і я зірвав джекпот 😊 п'ятизначні суми😊 в OC, краще не називаю їх! Я б нікому не побажав того, що трапилося потім... КОШМАР зараз у моді... Я думаю, що ми спілкувалися щодня протягом місяця через чат або електронну пошту, я співпрацював і надав усе, що вони просили, для перевірки! Але їм цього було замало (навіть офіційних державних документів з датою та печаткою... Мені було так роздратовано і так сумно, що я завантажила своє свідоцтво про шлюб 🙈😂😂😂, більше ніколи цього не зроблю!) Іноді я шкодував, що не виграв такої суми ☝️ зрештою я перестав бути добрим у чаті та погрожував найняти адвоката та подати офіційну скаргу до MGA! Через кілька днів все було зроблено і гроші були на рахунку...

АЛЕ що я мав на увазі, єдине, що потрібно petitgamer це терпіння і НІКОЛИ не починати гру з виграшами!!! У якийсь момент це закінчиться, і я буду тримати кулаки 👍


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зберегти всю пов’язану комунікацію – справді гарна ідея! Я все ще сподіваюся, що вони якось прийдуть до розуму.

Бути свідком подібного досвіду – болісний процес, і я сподіваюся, що він скоро закінчиться. Скарга, звичайно, у вашому розпорядженні. Чесно кажучи, я б відразу подав один.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я збираюся подати скаргу.

Я помітив, що на веб-сайті askgamblers mr.bet відповідає негайно, а диспут вирішується менш ніж за 48 годин.



Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Звичайно, вони швидше вирішують скарги на AskGamblers ☝️Погляньте на скріншот нижче, який логотип ви бачите? ASK GAMBLER РЕКЛАМУЄ Mr.bet 🫡

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, вони швидше вирішують скарги на AskGamblers ☝️Погляньте на скріншот нижче, який логотип ви бачите? ASK GAMBLER РЕКЛАМУЄ Mr.bet 🫡

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так

перевірте затримку, як швидко вони вирішили проблему.

file

У мене з ними точно така ж проблема.

Скарга вже подана тут. давайте подивимося, скільки часу потрібно, щоб mr.bet відповів і вирішив проблему.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Аааа стара зморшка...щось таке за 1250 доларів??? Яка драма 🙈 Не знаю, що ще сказати, напевно все вже писала! Але, можливо, мій власний спогад кілька років тому (мабуть, близько 7). Мені тоді дуже пощастило, і я зірвав джекпот 😊 п'ятизначні суми😊 в OC, краще не називаю їх! Я б нікому не побажав того, що трапилося потім... КОШМАР зараз у моді... Я думаю, що ми спілкувалися щодня протягом місяця через чат або електронну пошту, я співпрацював і надав усе, що вони просили, для перевірки! Але їм цього було замало (навіть офіційних державних документів з датою та печаткою... Мені було так роздратовано і так сумно, що я завантажила своє свідоцтво про шлюб 🙈😂😂😂, більше ніколи цього не зроблю!) Іноді я шкодував, що не виграв такої суми ☝️ зрештою я перестав бути добрим у чаті та погрожував найняти адвоката та подати офіційну скаргу до MGA! Через кілька днів все було зроблено і гроші були на рахунку...

АЛЕ що я мав на увазі, єдине, що потрібно petitgamer це терпіння і НІКОЛИ не починати гру з виграшами!!! У якийсь момент це закінчиться, і я буду тримати кулаки 👍


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я б сказав, що це досить сумна історія, але зі щасливим кінцем, чому я точно радий. Мені також подобається бачити, коли гравці допомагають один одному своїм досвідом, і я вважаю, що це хороший порядок. Ви завжди повинні бути терплячими і особливо не грати, поки все не вирішиться. Ви це дуже добре сказали.

У будь-якому випадку, ви не грали тут з тих пір? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я збираюся подати скаргу.

Я помітив, що на веб-сайті askgamblers mr.bet відповідає негайно, а диспут вирішується менш ніж за 48 годин.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачив, що ви це вже налаштували. Мені цікаво, як це буде вирішено, і я сподіваюся, що це не займе багато часу.

Не соромтеся повідомити нам, якщо отримаєте додаткову інформацію. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я також подав скаргу на Mr.Bet на сайті AskGamblers, але її відхилили. Після цього я подав скаргу в Curaçao eGaming, і через тиждень або два її було вирішено.

Автоматичний переклад.
Bozkurt
1 місяць тому

Привіт!

Я також стежив за прогресом у цій темі. Дякуємо за нагадування!

Я, звичайно, повинен зберегти цю інформацію, тому що багато людей постійно кажуть, що eGaming не відповідає. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також подав скаргу на Mr.Bet на сайті AskGamblers, але її відхилили. Після цього я подав скаргу в Curaçao eGaming, і через тиждень або два її було вирішено.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Кюрасао eGaming? чому так вийшло, що вони не мали повноважень над Mr.bet, оскільки вони не мають жодної ліцензії згідно з Кюрасао. але якщо це спрацювало, це чудово для вас. давайте подивимось, як піде моя скарга. А щодо AskGamblers: у мене є друг, який раніше мав у них обліковий запис, але він вирішив закрити всі справи з ними, тому що, виходячи з його досвіду, Askgamblers завжди надає пріоритет інтересам казино, а не гравцям.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені приємно, коли скарги вирішуються, але, на жаль, треба сказати, що казино сьогодні роблять величезну проблему. Процес перевірки, а потім і виплату, у будь-якому разі, можна забути - тут вони йдуть абсолютно неправильним шляхом. Ви реєструєтеся в казино і можете фактично зробити депозит. Ще до того, як вони перевірять, чи ви достатньо дорослі.

Існує чітке правило — зареєструйся, верифікуй — якщо казино погоджується на верифікацію, то ти можеш зробити депозит. Але з цього моменту проблем зі зняттям коштів виникнути не повинно.


Автоматичний переклад.
paclmaya
1 місяць тому

Це образливо, має бути закон, який захищає гравців від цього. Це поза контролем.

Я вважаю, що після цієї скарги, незалежно від результату, я не буду грати в цьому казино або будь-кому, хто пов’язаний з їхнім бізнесом.

Автоматичний переклад.
1...17 18 1920
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.