ФорумКазиноМій досвід роботи з Stellare Casino

Мій досвід роботи з Stellare Casino

3 міс. тому від Radka
|
1003 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Я виграв понад 1400 євро на сайті казино Stellar...Я додаю знімок екрана НІКОЛИ не платіть....Я додаю, що гра Gate of Olympus контролюється...Я пояснив їм у чаті, що коли ви виграєте безкоштовні обертання а потім інші виходять 3 ворота Олімпу, якщо ви виграєте ще 5, АЛЕ ЦЕ НЕПРАВДА... є лише 4 ігри.... вони не розуміють, що я говорю в чаті, тому я не знаю що робити далі... є ймовірність отримати гроші шахраї file

Автоматичний переклад.
michela
3 міс. тому

Якщо казино не зможе допомогти, я пропоную вам подати скаргу тут до нашої команди, і, сподіваюся, ми зможемо докопатися до суті.

Щоб зробити це, просто перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Дякую, я вже написав Петроне електронною поштою

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Перепрошую, я вже написав Петронелі електронною поштою

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Не забудьте також оновити свою тему скарг, оскільки таймер ще цокає. Відповідайте, будь ласка, на питання, і навіть можете написати, що ви надіслали листа Петронелі.😉

Я бачу, що це ваша друга скарга на це казино. правильно? Чи можу я запитати, яким був результат першого?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку Ромі

Так, це вже моя друга скарга... з першою теж негативно.

Чи можу я запитати, як ви будете діяти? Чи є можливість повернути мої виграні 1400?

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Я правильно розумію, що ви не змогли отримати гроші з першої скарги? На жаль, ви не оновили його, тому ми нічого не дізналися.🤷‍♀️

Я поки що не можу відповісти на ваше запитання, оскільки ще дуже рано знати. Я, звичайно, буду сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Дуже дякую, Ромі, я вірю в тебе.....

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Так, саме Ромі, я навіть не отримав гроші з першою скаргою

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Сподіваюся, все вирішиться.

Просто наступного разу буде добре, якщо ви також оновите свою скаргу, щоб наша команда знала, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Як оновити його? Що мені написати?

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Таймер налаштовано на відповідь. Тож просто напишіть у ланцюжку, наприклад, що ви надіслали електронний лист Petronela. Тож таймер перейде до нашої групи розгляду скарг і не закінчить на вас. Чи ти розумієш, що я маю на увазі? Якщо вам потрібна будь-яка допомога, будь ласка, повідомте нас, і ми розглянемо все разом.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку Ромі,

Я справді не розумію, чи працюєте ви над моєю скаргою і як рухаєтеся... і, перш за все, коли я отримаю свої гроші

Ви вже зверталися до Stellar Casino?

Дякую

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Хороший день. Як я бачу, ви все ще не оновили свою скаргу, тож це означає, що ми не можемо отримувати сповіщення про жодне з ваших повідомлень, тому таймер повернеться до нашої команди зі скарг, щоб продовжити роботу над скаргою. Я вже казав вам у своїх попередніх постах, що це дійсно необхідно зробити, оновити вашу скаргу.

Чи зможете ви це зробити зараз?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Доброго вечора Ромі

Вибачте, але можливо я не розумію... що означає оновлення скарги? Я написав усе, що мав написати про казино Stellare... плюс я запитав, чи зв’язувалися ви з ними, тож як справи?

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Привіт, я думаю, Ромі мала на увазі, що Петронела відповіла на вашу скаргу. Вона поставила вам кілька запитань, на які було б доречно відповісти, і тому Ромі написала вам, щоб оновити скаргу або відповісти. Чи можливо це, щоб наша команда могла просунутися у вирішенні вашої справи?😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрий ранок

Чи можу я дізнатися про розвиток подій щодо моєї скарги? Ви зверталися до Stellar Casino за мої гроші?

Дякую

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Привіт,

Хоча я розумію, що очікування приносить багато стресу, у вас завжди під рукою вся інформація. Дозволь пояснити:

Таймер повідомляє, що Casino Guru, а саме Petronela, має майже 5 днів, щоб відповісти. Так ні, відверто кажучи, розвитку не було. Якщо бути абсолютно чесним з вами, здається, ви пропустили низку запитань, які вам поставили. Скарга не перейде на наступний етап, якщо ви не відповісте на ці запитання.

Знову ж таки, чесно кажучи, через вищезазначену причину представник казино не зв’язався.

Уважно вивчіть вашу скаргу та оновіть Petronela.

Ви можете отримати доступ до скарги прямо тут 👈

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Доброго вечора Радко,

Я відповідаю на ваші запитання (я надіслав цей електронний лист Petronela)


На жаль, я не пам’ятаю дати мого виграшу в 1400 євро в Stellar Casino... Червень точно, але я не пам’ятаю точної ДД... У мене є лише знімок екрана, який показує мій кредит понад 1400.. .

-У мене немає знімка екрана, щоб підтвердити, що безкоштовні обертання не такі, як кажуть... Я граю за допомогою свого мобільного телефону, гра рухається, і навіть якби я захотів, я б не зміг зробити фото ...

- У мене немає зв'язку з казино, тому я не можу їх надати

- немає зв'язку з казино для отримання моїх грошей

- Я завжди грав лише в казино Stellar і ні в яке інше онлайн-казино....

Це вся інформація, якою я володію. .Я, чесно кажучи, не розумію, скільки часу потрібно, щоб повернути мої гроші..ігри контролюються...Я в цьому впевнений..коли їм потрібно взяти гроші на картку, вони дуже швидко, якщо мають виплачувати виграш набагато менше... чи є надія отримати свої гроші?

Дякую

Мікела

Дякую

Автоматичний переклад.
Michelabo
3 міс. тому

Звичайно, було б найкраще опублікувати це також у ланцюжку скарг, тому що тоді здавалося б, що ви взагалі не відповіли. Петронела також у відпустці, як ви бачите, тому це може бути причиною, чому він трохи повільніший. Однак коли вона дійде до вашої електронної пошти, вона обов’язково відповість, і ви дізнаєтеся більше. Вам доведеться трохи потерпіти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого