5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Milyar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався в цьому казино та зробив депозит.
Однак, коли я намагаюся відкрити гру, мене запитують, у якій я країні.
Гуру казино заявив, що Японія була підтримана,
Однак Японії в списку країн не було.
Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але відповіді немає.
Що я повинен зробити?
I registered with this casino and made a deposit.
However, when I try to open a game, I am asked what country I am in.
The casino guru stated that Japan was supported,
However, there was no Japan in the list of countries.
I have tried contacting support, but there is no response.
What should I do?
Привіт, я вперше бачу щось подібне, коли вам потрібно ввести свою країну під час гри. Згідно з нашим оглядом, я бачу, що гравці з Японії приймаються.
Однак я б, мабуть, дочекався відповіді від казино або спробував би надіслати їм ще раз електронний лист або зв’язатися з чатом, щоб порадити вам, що робити, або сказати, чи дійсно приймаються гравці з вашої країни. Ви також перевірили положення та умови, щоб побачити, чи там щось написано? 🤔
Hi, this is the first time I've seen something like this where you have to enter your country when playing the game. According to our review I see that players from Japan are accepted.
However, I would probably wait for a reply from the casino or try to email them again or contact live chat to advise you what to do or tell you if players from your country are really accepted. Did you also check the terms and conditions to see if there is something written there ? 🤔
Я зв’язався з казино і не отримав жодної відповіді.
Живий чат також, очевидно, обробляється штучним інтелектом, і незалежно від того, що я запитую, я отримую лише «Я не розумію ваше запитання».
Я хотів би бачити тут представника казино, якщо можливо.
Дивлячись на список країн, здається, що казино підтримує лише 15 країн.
Що за дослідження проводив рецензент?
I contacted the casino and got no response at all.
The live chat is also apparently handled by an AI, and no matter what I ask, all I get is 'I don't understand your question.
I would like to see a casino representative here if possible.
Looking at the list of countries, it appears that the casino only supports 15 countries.
What on earth kind of research did the reviewer do?
Що ж, у такому випадку я б запропонував подати скаргу та, можливо, попросити відшкодування, якщо з чимось подібним виникне проблема.
Я міг би подумати, що казино зможе відповісти вам і пояснити всю ситуацію, але оскільки вони не можуть, то, на мій погляд, правильно подати скаргу.
Ви думаєте, що підете на це?
Well, in that case, I would suggest filing a complaint and probably asking for a refund if there is a problem with something like that.
I would have thought that the casino would be able to answer you and explain the whole situation, but since they are not able to, then submitting a complaint is the right thing to do in my opinion.
Do you think you'll go for it ?
Перш ніж подати скаргу, я хотів би спочатку уточнити, яке розслідування проводили співробітники гуру казино.
Коли я зареєструвався в цьому казино та відкрив гру, мене запитали про мою країну.
Принаймні людина, яка оглядала це казино, повинна була це побачити.
Якщо не бачили, значить, додали нещодавно.
Before submitting a complaint, I would first like to clarify what investigation was conducted by the casino guru's staff.
The moment I registered with this casino and opened the game, I was asked for my country.
At least the person who reviewed this casino should have seen that.
If they didn't see it, then it was added only recently.
Останнє оновлення було в кінці квітня, отже, все.
Що стосується самих ігор, наша команда не тестує їх і не грає в них до того, як казино буде додано на наш сайт. Це було б абсолютно непродуктивно, і на це не було б так багато людей і часу, тому що в деяких казино є багато ігор. Тож, на жаль, ви зіткнулися з цією проблемою, і ми спробуємо допомогти вам її вирішити. Власне, я вперше таке бачу. 🤷♂️
The last update was at the end of April, so that's about it.
As for the games themselves, our team doesn't test them and doesn't play them before the casino is added to our site. That would be absolutely unproductive and there wouldn't be that many people or time to do it because some casinos have a lot of games. So unfortunately you have run into this problem and we will try to help you solve it. Actually, this is the first time I have seen such a thing. 🤷♂️
Я думаю, що в нашому огляді також зазначено, що Туреччина стала мішенню, але це не означає, що це лише для них, тому що ми б точно згадали про це. Я бачив, що ви досі не подали скаргу, тому якщо у вас є проблема, і ви нічого з нею не робите, це, мабуть, не на краще.
I think it is also noted in our review that Turkey is being targeted, but that doesn't mean it's just for them because we would certainly have mentioned it. I saw that you still haven't filed a complaint, so if you have a problem and you don't do anything about it, it's probably not for the best.
Зараз ми спілкуємося з представником казино щодо повернення депозитів.
Представник казино розсердиться на представника Casino Guru за публікацію невірної інформації в Інтернеті.
We are currently communicating with the casino's representative regarding the refund of deposits.
The casino representative will be angry with the Casino Guru representative for publishing incorrect information online.
Якщо ми десь помилилися, не проблема перевірити її ще раз, переглянути та виправити.
Однак про які відшкодування йде мова? Хто з ними спілкується?
If we have a mistake somewhere, it is not a problem to check it again and have it reviewed and corrected.
However, what kind of refunds are you talking about ? Who communicates with them ?
Якщо ви зробили помилку, ви можете її виправити.
Це дуже чиясь проблема.
Я та мій представник казино втратили так багато часу через цю помилку.
Я спілкуюся з особою, відповідальною за казино.
Це тому, що я зробив депозит, але не можу грати в ігри.
If you make a mistake, you can correct it.
It is very much someone else's problem.
My casino rep and I have wasted so much time because of that mistake.
I am in contact with the person in charge of the casino.
This is because I have made a deposit but cannot play in the games.
Так, я розумію, чому це сталося, але я не думаю, що це забирає стільки часу, щоб дізнатися, чи гравцям з Японії заборонено грати тут чи ні.
У будь-якому випадку, не соромтеся повідомити мені, якщо ви можете дізнатися більше та вирішити ситуацію, а якщо ні, я вже рекомендував наступний крок.
Yes, I understand why it happened, but I don't think it should be so time-consuming to find out if players from Japan are or are not restricted to play here.
Anyway, feel free to let me know if you can find out more and resolve the situation and if not I have already recommended the next step.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.