ФорумКазиноMilyar Casino - загальне обговорення

Milyar Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від andandjonnyx
|
991 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Milyar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

file


Я зареєструвався в цьому казино та зробив депозит.

Однак, коли я намагаюся відкрити гру, мене запитують, у якій я країні.

Гуру казино заявив, що Японія була підтримана,

Однак Японії в списку країн не було.


Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але відповіді немає.

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

Привіт, я вперше бачу щось подібне, коли вам потрібно ввести свою країну під час гри. Згідно з нашим оглядом, я бачу, що гравці з Японії приймаються.

Однак я б, мабуть, дочекався відповіді від казино або спробував би надіслати їм ще раз електронний лист або зв’язатися з чатом, щоб порадити вам, що робити, або сказати, чи дійсно приймаються гравці з вашої країни. Ви також перевірили положення та умови, щоб побачити, чи там щось написано? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я зв’язався з казино і не отримав жодної відповіді.

Живий чат також, очевидно, обробляється штучним інтелектом, і незалежно від того, що я запитую, я отримую лише «Я не розумію ваше запитання».

Я хотів би бачити тут представника казино, якщо можливо.


Дивлячись на список країн, здається, що казино підтримує лише 15 країн.

Що за дослідження проводив рецензент?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

Що ж, у такому випадку я б запропонував подати скаргу та, можливо, попросити відшкодування, якщо з чимось подібним виникне проблема.

Я міг би подумати, що казино зможе відповісти вам і пояснити всю ситуацію, але оскільки вони не можуть, то, на мій погляд, правильно подати скаргу.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Перш ніж подати скаргу, я хотів би спочатку уточнити, яке розслідування проводили співробітники гуру казино.


Коли я зареєструвався в цьому казино та відкрив гру, мене запитали про мою країну.

Принаймні людина, яка оглядала це казино, повинна була це побачити.

Якщо не бачили, значить, додали нещодавно.


Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

Останнє оновлення було в кінці квітня, отже, все.

Що стосується самих ігор, наша команда не тестує їх і не грає в них до того, як казино буде додано на наш сайт. Це було б абсолютно непродуктивно, і на це не було б так багато людей і часу, тому що в деяких казино є багато ігор. Тож, на жаль, ви зіткнулися з цією проблемою, і ми спробуємо допомогти вам її вирішити. Власне, я вперше таке бачу. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я перевірив і виявив, що це казино лише в Туреччині.

Що за дослідження ви проводили?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

file

Я думаю, що в нашому огляді також зазначено, що Туреччина стала мішенню, але це не означає, що це лише для них, тому що ми б точно згадали про це. Я бачив, що ви досі не подали скаргу, тому якщо у вас є проблема, і ви нічого з нею не робите, це, мабуть, не на краще.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз ми спілкуємося з представником казино щодо повернення депозитів.


Представник казино розсердиться на представника Casino Guru за публікацію невірної інформації в Інтернеті.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

Якщо ми десь помилилися, не проблема перевірити її ще раз, переглянути та виправити.

Однак про які відшкодування йде мова? Хто з ними спілкується?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо ви зробили помилку, ви можете її виправити.

Це дуже чиясь проблема.


Я та мій представник казино втратили так багато часу через цю помилку.


Я спілкуюся з особою, відповідальною за казино.

Це тому, що я зробив депозит, але не можу грати в ігри.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

Так, я розумію, чому це сталося, але я не думаю, що це забирає стільки часу, щоб дізнатися, чи гравцям з Японії заборонено грати тут чи ні.

У будь-якому випадку, не соромтеся повідомити мені, якщо ви можете дізнатися більше та вирішити ситуацію, а якщо ні, я вже рекомендував наступний крок.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого