ФорумКазиноMelBet Casino - загальне обговорення

MelBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Adanan
|
3762 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Чудово, тепер я скажу службі безпеки, що я не можу надати ці дані, це єдині дані, яких я не маю, і президент клубу каже, що він не може надати мені ці дані. Щиро дякую, якщо мені не допоможуть, я подам скаргу сюди! Дякуємо за вашу постійну відповідь 🫶🏼

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Завжди рада допомогти. Будь ласка, не забудьте оновити нашу команду скарг 👈. Буду чекати новин. 😉

Автоматичний переклад.
taiji19790217
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що для того, щоб зняти кошти, вам потрібно пройти перевірку облікового запису. Але документи прийняли чи ні? Коли ви говорите, що документ, що засвідчує особу, не було прийнято, яка причина була для цього у казино? Це було недостатньо видно чи в чому проблема?

Дайте мені знати, щоб я мав кращий огляд ситуації.

Автоматичний переклад.
taiji19790217
1 місяць тому

Так, це одна з найпоширеніших проблем. Отже, ви знову надіслали документ і чи все в порядку, чи у вас усе ще виникають проблеми? 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого