ФорумКазиноMelBet Casino - загальне обговорення

MelBet Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Adanan
|
5930 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
3 р. тому
Тут ви можете обговорити MelBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Вітаю, сер,

Мій ідентифікатор був заблокований без будь -яких помилок.

Автоматичний переклад.
Adanan
3 р. тому

Привіт Аданане, я хотів би допомогти тобі безпосередньо, на жаль, ми не саме казино. Я намагався знайти для вас службу підтримки або чат, але не вдалося. Може, спробуєте у соцмережах?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Пане, у мене є лише ідентифікатор клієнта 31658432

Автоматичний переклад.
Adanan
3 р. тому

Дозвольте мені наполягати на тому, що ми не казино Мельбет. Тому я можу запропонувати вам лише подати скаргу проти цього казино. Ви виграли там будь -які гроші, будь ласка?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановна Радка,

так,

я виграв гроші.

Автоматичний переклад.
Adanan
3 р. тому

Тоді, якщо ви впевнені, що виконали всі умови та казино, погане ставлення до вас, ви можете спробувати подати скаргу, як я згадував раніше.

Посилання тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаю, сер,

Я не можу увійти в обліковий запис (458501075).

Будь ласка, допоможи мені.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Jake2323
2 р. тому

Привіт Jake2323,

Вибачте, але я не можу вам у цьому допомогти, тому що я не працівник казино.

Будь ласка, чи з’являється якийсь попереджувальний знак під час спроби входу?

Чи не може ваш обліковий запис випадково потрапити під якийсь процес перевірки? Що сталося до того, як ваш обліковий запис став недоступним?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, пані та панове, я прийшов, щоб поділитися своїм досвідом у MelBet, після більш ніж 3 років вдома, дуже слабка програма лояльності, чим вищий статус, мені здавалося, що нижчий RTP, обмеження множників казино, холодні слоти, я роблю не рекомендую цей будинок!!! Помилково думати, що чим більше стосунків і лояльності, тим будуть шанси на заробіток, забудьте про це, немає!!! Нарешті, спасибі всім гравцям і модераторам форуму! Спасибі

Автоматичний переклад.
MarlonMK
1 рік тому

Привіт,

у всіх нас різні смаки, і, мабуть, цей вибір був для вас не правильним. Я також вважаю, що програми лояльності створені для того, щоб дозволити гравцям компенсувати частину втрат і мотивувати їх продовжувати гру, я б не сказав, що навіть найкраща програма лояльності дає вам більше шансів на перемогу загалом.

Чи консультували ви свою точку зору щодо множників і холодних слотів з казино?

У будь-якому випадку, ви також можете написати чесний відгук про казино, просто перевірте тут.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось може допомогти мені зрозуміти, що відбувається з моїм запитом на зняття коштів, обробка якого зазвичай займає менше 10 мільйонів, але в цьому випадку мою заявку було схвалено 14.05.2023 через Airtm і все ще очікує на розгляд. «Транзакція триває» оброблено. Очікується підтвердження оператора"

сердечно

Автоматичний переклад.
walidsaafy
1 рік тому

Привіт!

Є багато пояснень, і, на жаль, тільки казино може надати точну інформацію з цього приводу.

Мені цікаво, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Так чи інакше, я б сказав, що це «очікування підтвердження оператора» означає, що гроші не будуть вивільнені, доки оператор або, можливо, фінансовий відділ не підтвердить транзакцію.

🤷‍♀️

Якщо вам важко зв’язатися з казино, я б сказав, що подання скарги не завадить.

Перегляньте цю довідкову статтю, у якій пояснюється, як працює система скарг , і дайте мені знати, що ви думаєте про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Обидва облікові записи повністю підтверджено, і я здійснив багато зняття коштів через того самого оператора, і вони були успішно продовжені навіть після інциденту. Служба підтримки клієнтів казино надіслала мені електронний лист, що мою скаргу розглянули, оскільки їхні спеціалісти чекають звіту від моєї платіжної системи. .

Ви пропонуєте мені почекати ще?

ну так як я намагаюся завершити форму скарги, я не можу завершити та надіслати форму скарги,

працює постійно і не посилає

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
walidsaafy
1 рік тому

Привіт!

Вибачте, ви щойно сказали обидва облікові записи? Ви граєте в казино на двох акаунтах одночасно? Якщо так, я думаю, ми знайшли проблему.

Будь ласка, дайте мені знати швидше!

Щодо проблеми зі скаргою - будь ласка, очистіть файли cookie браузера або спробуйте використати інший браузер. Зазвичай це працює.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Дякую за вашу реакцію, люба.

Я маю на увазі, що мій обліковий запис казино та обліковий запис платіжного оператора електронного гаманця (я використовую для внесення та зняття коштів) повністю перевірені.

Я спробую подати скаргу знову, використовуючи інший браузер... Дуже дякую

сердечно

Автоматичний переклад.
walidsaafy
1 рік тому

Уфф! Я відчував запах біди 😀.

Мабуть, я трохи переборщив. Зараз усе здається добре.

Але чекаю відгуків щодо скарги.

Ласкаво просимо.✨

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий вечір, я вже 4 дні намагаюся зняти гроші в цьому будинку. Першого дня вони попросили мене надіслати їм селфі з моїм паспортом, селфі з моїм документом, де я живу (Азербайджан), а в третьому повідомленні вони попросили мене зробити селфі з паспортом і моєю електронною поштою (з повідомленням від ставок будинок) потім. На відповідь знадобилося 3 дні, сьогодні вони просять у мене фото рахунку за останні 3 місяці (електрика, газ або вода), я не розумію, чому вони не попросили мене це раніше, підтверджуючи мою особу з моїм паспортом і документом країни в моїх руках, хіба цього мало? Кажуть, треба показати два документи...

Проблема в тому, що я зараз не можу отримати рахунки, платник їде, я тут за трудовим договором... чи можна якось вирішити це іншим способом?

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Nachoib05
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви вважаєте все це таким неприємним, але, з іншого боку, я б сказав, що це цілком звичайна процедура, яку виконує казино для перевірки гравця. У більшості казино вони працюють саме так. Найкращий спосіб, на мій погляд, — це повна співпраця з ними, надання всіх документів, які вони вимагали. Крім того, якщо у вас виникли запитання або ви не впевнені щодо деяких речей, наприклад, чи буде достатньо вашого трудового контракту для перевірки, спробуйте запитати в техпідтримці. Чи знають у казино, що ви там маєте дозвіл на роботу, і тому ви не можете надати рахунки за комунальні послуги? Якщо ні, негайно повідомте службу підтримки.

Якщо все-таки ви відчуєте, що вам потрібна наша допомога, не зволікайте, звичайно, надішліть скаргу. Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб вирішити проблему. Ви можете легко зробити це, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Чудово, тепер я скажу службі безпеки, що я не можу надати ці дані, це єдині дані, яких я не маю, і президент клубу каже, що він не може надати мені ці дані. Щиро дякую, якщо мені не допоможуть, я подам скаргу сюди! Дякуємо за вашу постійну відповідь 🫶🏼

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого