3 р. тому
Тут ви можете обговорити MelBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Аданане, я хотів би допомогти тобі безпосередньо, на жаль, ми не саме казино. Я намагався знайти для вас службу підтримки або чат, але не вдалося. Може, спробуєте у соцмережах?
Hello Adanan, I would like to help you directly, unfortunately we are not the casino itself. I tried to find a customer support or livechat for you but was not successful. Can you try social media, maybe?
Дозвольте мені наполягати на тому, що ми не казино Мельбет. Тому я можу запропонувати вам лише подати скаргу проти цього казино. Ви виграли там будь -які гроші, будь ласка?
Allow me to persist on the fact hat we are not Melbet Casino. Therefore I can only offer you to submit a complaint against this casino. Did you win any money there, please?
Тоді, якщо ви впевнені, що виконали всі умови та казино, погане ставлення до вас, ви можете спробувати подати скаргу, як я згадував раніше.
Посилання тут .
Then if you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint as I mentioned before.
Link is here.
Привіт Jake2323,
Вибачте, але я не можу вам у цьому допомогти, тому що я не працівник казино.
Будь ласка, чи з’являється якийсь попереджувальний знак під час спроби входу?
Чи не може ваш обліковий запис випадково потрапити під якийсь процес перевірки? Що сталося до того, як ваш обліковий запис став недоступним?
Hello Jake2323,
I'm sorry but I can't help you with that simply because I'm not the casino's employee.
Is there any warning sign you're getting while trying to log in, please?
Can't your account be under some verification process by chance? What had happened before your account became inaccessible?
Привіт, пані та панове, я прийшов, щоб поділитися своїм досвідом у MelBet, після більш ніж 3 років вдома, дуже слабка програма лояльності, чим вищий статус, мені здавалося, що нижчий RTP, обмеження множників казино, холодні слоти, я роблю не рекомендую цей будинок!!! Помилково думати, що чим більше стосунків і лояльності, тим будуть шанси на заробіток, забудьте про це, немає!!! Нарешті, спасибі всім гравцям і модераторам форуму! Спасибі
Hello ladies and gentlemen, I come to communicate my experience at MelBet, after more than 3 years at home, very weak loyalty program, the higher the status it seemed to me that the lower the RTP, casino limiting multipliers, cold slots, I do not recommend this house !!! It is a mistake to think that the greater the relationship and loyalty there will be chances of earnings, forget it, there is not!!! Finally, thanks to all forum players and moderators! Thanks
Olá senhores e senhoras, venho comunicar minha experiência na MelBet, após mais de 3 anos de casa, programa de fidelização muito fraco, quando maior o status me pareceu que menor é o RTP, cassino limitando os multiplicadores, slots frios, não recomendo essa casa!!! Engano achar que quanto maior o relacionamento e fidelidade haverá chances de ganhos, esquece, não há!!! Enfim agradeço a todos jogadores do forum e moderadores! Obrigado
Привіт,
у всіх нас різні смаки, і, мабуть, цей вибір був для вас не правильним. Я також вважаю, що програми лояльності створені для того, щоб дозволити гравцям компенсувати частину втрат і мотивувати їх продовжувати гру, я б не сказав, що навіть найкраща програма лояльності дає вам більше шансів на перемогу загалом.
Чи консультували ви свою точку зору щодо множників і холодних слотів з казино?
У будь-якому випадку, ви також можете написати чесний відгук про казино, просто перевірте тут.
Hello there,
well we all have different tastes, and this choice was not the right one for you, I guess. I also think that loyalty programs are designed to allow players to recover some of the losses and motivate them to keep playing, I would not say that even the best loyalty program grants you a bigger chance to win in general.
Did you consult your point of view regarding the multipliers and cold slots with the casino?
Anyway, you can write an honest user review about the casino as well, just check here.
Привіт, хтось може допомогти мені зрозуміти, що відбувається з моїм запитом на зняття коштів, обробка якого зазвичай займає менше 10 мільйонів, але в цьому випадку мою заявку було схвалено 14.05.2023 через Airtm і все ще очікує на розгляд. «Транзакція триває» оброблено. Очікується підтвердження оператора"
сердечно
Hi , can some one help me to understand what happenig to my withdrawal request witch habitually takes less than 10 mn to be processed , bu in this case My widhrawal have been approuved the 14/05/2023 via Airtm and still pending "Transaction is being processed. Awaiting operator confirmation"
cordially
Привіт!
Є багато пояснень, і, на жаль, тільки казино може надати точну інформацію з цього приводу.
Мені цікаво, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Так чи інакше, я б сказав, що це «очікування підтвердження оператора» означає, що гроші не будуть вивільнені, доки оператор або, можливо, фінансовий відділ не підтвердить транзакцію.
🤷♀️
Якщо вам важко зв’язатися з казино, я б сказав, що подання скарги не завадить.
Перегляньте цю довідкову статтю, у якій пояснюється, як працює система скарг , і дайте мені знати, що ви думаєте про це.
Hello!
There are many explanations, and sadly, only the casino can provide precise update on this matter.
I'm wondering now, has your account been fully verified, please? One way oranother, I'd say this "awaiting operator confirmation" means the money won't be released untill the operator or maybe the financial department confirms the transaction.
🤷♀️
If you struggle to get in touch with the casino, I'd say submitting a complaint won't hurt.
Browse this guiding article that explains how the complaint system works, and let me know what you think about it.
Привіт Радка,
Обидва облікові записи повністю підтверджено, і я здійснив багато зняття коштів через того самого оператора, і вони були успішно продовжені навіть після інциденту. Служба підтримки клієнтів казино надіслала мені електронний лист, що мою скаргу розглянули, оскільки їхні спеціалісти чекають звіту від моєї платіжної системи. .
Ви пропонуєте мені почекати ще?
ну так як я намагаюся завершити форму скарги, я не можу завершити та надіслати форму скарги,
працює постійно і не посилає
Hi Radka,
Both accounts are fully verified, and i made many withdrawals through the same operator and have been proceeded succesfully even after the incident , The casino customer's support emailed me that my complaint was taken care of as their specialists are waiting for the report from my payment system.
Do you suggest me to wait more?
bey the way i'm truggling to finalise a complains form I can't finalize and send the complaint form,
it runs constantly and does not send
Привіт!
Вибачте, ви щойно сказали обидва облікові записи? Ви граєте в казино на двох акаунтах одночасно? Якщо так, я думаю, ми знайшли проблему.
Будь ласка, дайте мені знати швидше!
Щодо проблеми зі скаргою - будь ласка, очистіть файли cookie браузера або спробуйте використати інший браузер. Зазвичай це працює.
Hi!
Pardon me, did you just say both accounts? Do you play in the casino using two accounts at once? If so, I think we found the issue.
Kindly let me know soon!
Regarding the complaint issue - please clear the browser's cookies or try to use a different browser. It usually works.
Привіт Радка,
Дякую за вашу реакцію, люба.
Я маю на увазі, що мій обліковий запис казино та обліковий запис платіжного оператора електронного гаманця (я використовую для внесення та зняття коштів) повністю перевірені.
Я спробую подати скаргу знову, використовуючи інший браузер... Дуже дякую
сердечно
Hi Radka ,
Thank for your reaction dear.
I means that my casino account and the e-wallet payement operator (i'm using for deposit and withdraw) account are both fully verified.
i will try to submit a complain again using another browser...Thank's a lot
cordially
Уфф! Я відчував запах біди 😀.
Мабуть, я трохи переборщив. Зараз усе здається добре.
Але чекаю відгуків щодо скарги.
Ласкаво просимо.✨
Uff! I was smelling trouble 😀.
I overreacted a bit, I guess. All seems good now.
I'll wait for feedback regarding the complaint though.
You're most welcome.✨
Добрий вечір, я вже 4 дні намагаюся зняти гроші в цьому будинку. Першого дня вони попросили мене надіслати їм селфі з моїм паспортом, селфі з моїм документом, де я живу (Азербайджан), а в третьому повідомленні вони попросили мене зробити селфі з паспортом і моєю електронною поштою (з повідомленням від ставок будинок) потім. На відповідь знадобилося 3 дні, сьогодні вони просять у мене фото рахунку за останні 3 місяці (електрика, газ або вода), я не розумію, чому вони не попросили мене це раніше, підтверджуючи мою особу з моїм паспортом і документом країни в моїх руках, хіба цього мало? Кажуть, треба показати два документи...
Проблема в тому, що я зараз не можу отримати рахунки, платник їде, я тут за трудовим договором... чи можна якось вирішити це іншим способом?
Дуже дякую
Good evening, I have been trying to withdraw money for 4 days in this house. The first day they asked me to send them a selfie with my passport, a selfie with my document where I live (Azerbaijan) and in the third message they asked me for a selfie with the passport and my email (with the message from the betting house) afterwards. It took 3 days to respond, they are asking me today for a photo of the last 3 months of a bill (electricity, gas or water), I don't understand why they didn't ask me for this before, proving my identity with my passport and country document In my hand, is it not enough? They say you have to show two documents...
The problem is that I can't get the invoices these days, the person who pays that is traveling, I am here with an employment contract... is there any way to solve it in another way?
Thank you so much
Buenas noches, estoy intentando retirar dinero hace 4 dias en esta casa. El primer dia me pidieron que les envie una selfie con mi pasaporte, una selfie con mi documento donde vivo (Azerbaijan) y en el tercer mensaje me pidieron una selfie con el pasaporte y mi email (con el mensaje de la casa de apuestas) despues de tardar 3 dias en responder, me estan pidiendo hoy, foto de los ultimos 3 meses de una factura de (luz, gas o agua), no entiendo por que no me pidieron esto antes, demostrando mi identidad con mi pasaporte y documento del pais en mi mano, no es suficiente? dicen que tienes que demostrar dos documentos...
El problema es que no puedo conseguir en estos dias las facturas, la persona que paga eso esta de viaje, yo estoy aqui con contrato de trabajo... hay alguna forma de solucionarlo de otra manera?
Muchas gracias
Привіт. Мені шкода, що ви вважаєте все це таким неприємним, але, з іншого боку, я б сказав, що це цілком звичайна процедура, яку виконує казино для перевірки гравця. У більшості казино вони працюють саме так. Найкращий спосіб, на мій погляд, — це повна співпраця з ними, надання всіх документів, які вони вимагали. Крім того, якщо у вас виникли запитання або ви не впевнені щодо деяких речей, наприклад, чи буде достатньо вашого трудового контракту для перевірки, спробуйте запитати в техпідтримці. Чи знають у казино, що ви там маєте дозвіл на роботу, і тому ви не можете надати рахунки за комунальні послуги? Якщо ні, негайно повідомте службу підтримки.
Якщо все-таки ви відчуєте, що вам потрібна наша допомога, не зволікайте, звичайно, надішліть скаргу. Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб вирішити проблему. Ви можете легко зробити це, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈.
Hello. I'm sorry you find all this so frustrating, but on the other hand, this is quite an usual procedure a casino will do to verify a player, I would say. In most of the casinos they work this way, actually. The best way, in my opinion, is to fully cooperate with them, by providing all the documents they've asked for. Also if you have any questions, or you are unsure about some things, like if your contract from work would be enough for the verification, try to ask the support. Does the casino know that you're there on a work permit and that's why you can't provide any utility bills? If not, you should inform the support immediately.
If after all you'll feel that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, of course. Our complaint team will do their best, as always, to get it resolved. You could easily do it just by clicking/tapping on this link 👈.
Чудово, тепер я скажу службі безпеки, що я не можу надати ці дані, це єдині дані, яких я не маю, і президент клубу каже, що він не може надати мені ці дані. Щиро дякую, якщо мені не допоможуть, я подам скаргу сюди! Дякуємо за вашу постійну відповідь 🫶🏼
Perfect, now I am going to tell the security support that I cannot present that data, it is the only data that I do not have and the president of the club says that he cannot give me that data. Thank you very much, if I don't get help, I'll file a complaint here! Thank you for your always response 🫶🏼
Perfecto, ahora voy a comentarle al soporte de seguridad que no puedo presentar esos datos, son los unicos datos de los que no dispongo y el presidente del club dice que no puede darme esos datos. Muchas gracias, si no obtengo una ayuda, presento una queja aqui! Gracias por su respuesta siempre 🫶🏼
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.