ФорумКазиноMarsbet Casino - загальне обговорення

Marsbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Rafaeliton
|
10019 переглядів 74 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Rafaeliton
1 рік тому

Я розумію. Виходячи з описаного вами досвіду, я б також сказав, що вважаю це казино надійним. Однак, що стосується цього конкретного випадку, то він виглядає дивно, і мені цікаво подивитися, як він розвиватиметься далі.

У будь-якому випадку, дякуємо, що поділилися з нами своїм випадком, і сподіваюся, що подібна ситуація не станеться з вами в майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
viniciuscav
1 рік тому

О, це незручна ситуація. Підтримка чи чат все ще не відповідають? Чи пробували ви зв’язатися з казино електронною поштою та запитати їх, чому ви не можете отримати доступ до свого облікового запису?

Насправді я маю сказати, що вся ця ситуація мені здається дивною. Мені цікаво, в якому напрямку піде скарга, тому що мені цікаво знати, в чому полягає проблема в цій ситуації.

Якщо ви знаєте щось нове, будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Marsbet, вони просто грубо поводяться з USER, і вони просто ДЕАКТИВІВАЛИ мій обліковий запис на суму понад 5000 доларів США, не надавши жодних пояснень. Їм не можна довіряти, оскільки вони обробляють кілька початкових вилучень, щоб завоювати довіру, а пізніше, як тільки ви вносите великі кошти, вони, швидше за все, блокують/дезактивують ІДЕНТИФІКАТОР КОРИСТУВАЧА.


Моя адреса електронної пошти для них – o********@gmail.com, і на цьому рахунку є кошти в еквіваленті понад 5000 доларів США, і я не можу отримати доступ до облікового запису.

Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Делікатна інформація.
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи можете ви, будь ласка, допомогти мені зв’язатися з MARSBET і запитати їх, що не так з моїм рахунком, ЕКВІВАЛЕНТ якого становить 5000 доларів США в індійських рупіях, і вони просто ДЕАКТИВАЛИ мій обліковий запис і не відповіли мені, і сказали, що вони більше не можуть обробляти мої зняття. Моя зареєстрована електронна адреса в них така. - o*********@gmail.com .


Я був би радий, якщо вони зможуть зв’язатися з вами, і якщо ви допоможете мені отримати баланс мого рахунку для виведення на мій КРИПТОГАМАНЕЦЬ.

Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Делікатна інформація.
Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви не отримали жодної причини від казино, чому сталася вся ця ситуація, на жаль. Напевно важливо, чому вони заблокували ваш рахунок і не хочуть віддавати вам ваші гроші.

Але дозвольте мені поставити вам кілька запитань, ви верифікувалися в казино чи ні? Ви грали на бонус чи просто на реальні гроші?

Якщо ви не знаєте, що робити, і ніхто з казино не дає вам відповідей і не може вам допомогти, ви можете подати нам скаргу, щоб ми могли зв’язатися з казино.

Просто натисніть на це посилання ⬅️

Ви в ?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, дякую за швидку відповідь. Я не грав на БОНУСНІ ГРОШІ, я зробив депозити на суму понад 5000 доларів США в еквіваленті INR.


Я добре перевірений користувач з ними, і раніше взяв кілька успішних зняття також вони.


Тепер, як ви порадили мені, я подаю скаргу сюди прямо зараз, і будь ласка, допоможіть мені повернути мої гроші в казино MARSBET, оскільки вони просто БЛОКУВАЛИ МЕНЕ і не повернули мої гроші, а гроші не малі, це це еквівалент 5000 доларів США в індійських рупіях.


Я подав детальну скаргу на MARSBET, будь ласка, передайте її, дякую. І, будь ласка, допоможіть мені повернути/ПОВЕРНУТИ мої кошти від них.


" Казино Marsbet - я зробив депозит на MARSBET 30 КВІТНЯ 2024 РОКУ, у валюті свого рахунку INR, а потім грав як... "

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Ну, я не допомагатиму вам із скаргою, оскільки я лише адміністратор форуму, тож вам доведеться почекати, доки хтось із наших розв’язувачів подбає про це. Але це буде незабаром, і ви отримаєте кілька запитань, на які потрібно буде відповісти.

Я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, але я точно не даю жодних обіцянок і не буду вводити вас в оману.

У будь-якому випадку я бажаю вам справедливого результату. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую Яро за щирі відповіді. Я сподіваюся, що я отримаю справедливе рішення від MARSBET, оскільки мої великі кошти там ЗАБЛОКУВАНО, близько 5082 євро (462400 INR). Ще раз дякую, і я почав надавати відповіді центру вирішення проблем.

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

@jack3377, брате, дай мені свій контактний номер або електронну адресу, щоб я міг допомогти тобі в Marsbet,


Коли я виграв велику суму, мій рахунок закрили, але виграш повернули.

Автоматичний переклад.
Akib
3 міс. тому

Моя сума становить 462400 індійських рупій, але мені не повернули кошти. Як ви можете допомогти?

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Брате, дай мені свою електронну пошту, або я надішлю тобі процес.

Автоматичний переклад.
Опубліковано jack3377 Приховано Radka
Причина: Для захисту гравця контакти тепер приховані.
Опубліковано jack3377 Приховано Radka
Причина: Для захисту гравця контакти тепер приховані.
Опубліковано jack3377 Приховано Radka
Причина: Для захисту гравця контакти тепер приховані.
Akib
3 міс. тому

Бай, будь ласка, допоможи karna yaar, у мене немає 2 облікових записів, у яких більше 4,5 л кожен у 2 облікових записах. Ти, мабуть, дуже божевільний, брате.

Автоматичний переклад.
Akib
3 міс. тому

Я дізнався, що він сказав, що спробував це, хоча нічого не було зроблено, як цей бхаї мейн, і мене раптово вразило те, що, незважаючи на те, що вони не дають величезну кількість, дуже корисні ваші поради та вказівки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я надіслав вам SMS, тому що ці люди перестали публікувати електронні листи та телеграми.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Брате, я поділився твоєю фотографією, тому що ці люди не показують подробиці в чаті.

Автоматичний переклад.
Akib
3 міс. тому

Привіт, допоможіть, чекаю на відповідь

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую Яро за щирі відповіді. Я сподіваюся, що я отримаю справедливе рішення від MARSBET, оскільки мої великі кошти там ЗАБЛОКУВАНО, близько 5082 євро (462400 INR). Ще раз дякую, і я почав надавати відповіді центру вирішення проблем.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чудово, тепер нам доведеться чекати наступного розвитку подій у скарзі або якщо випадково казино вам щось напише. Ви з ними спілкуєтесь чи ні?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого