@jack3377, брате, дай мені свій контактний номер або електронну адресу, щоб я міг допомогти тобі в Marsbet,
Коли я виграв велику суму, мій рахунок закрили, але виграш повернули.
@jack3377 brother give me your contact number or email so I can help you in Marsbet,
When I won a big amount, my account was closed but the winnings were refunded.
@jack3377 brother apna contact number ya fir email btao me help kr skta hu Marsbet me,
Me jab big amount win huya tha to Mera b account closed kar diya tha lekin winning bo refund kar diya tha
Привіт, як повернули ваші виграші? Що вам потрібно було зробити, щоб отримати їх? Чи могли б ви розповісти нам більше про це?
Hi, how were your winnings refunded ? What did you have to do to get them ? Could you tell us more about that ?
Я просто надаю всі деталі, які запитує представник CASINO GURU, для подальшого розвитку процесу я незабаром надішлю їм деталі. Казино ( MARSBET) вони просто не відповідають на мій електронний лист, вони дуже грубі в розмові.
I am just making sure to provide all the details asked for the representative from CASINO GURU, for further development in the process, I will send them the details shortly. Casino ( MARSBET) they simply don't reply to my email, they are very rude in talk.
Так, важливо, щоб нам відповіли на все, тому я вас вітаю. Чекатимемо Вероніку, що їй потрібно далі.
Що стосується самого казино, шкода, що вони вас ігнорують, це не те, що вам потрібно намагатися щось розібрати.
Тож зберігайте холоднокровність і, сподіваюся, незабаром у нас буде щось нове.
Yes, it is important to have everything answered for us, so I commend you. We will wait for Veronika what she needs next.
As for the casino itself, it's a shame they're ignoring you, that's not what you need to try and sort something out.
So keep a cool head and hopefully we'll have something new soon.
Привіт Джаро, сьогодні я отримав електронний лист від цього домену, який претендував на представника CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Ви впізнаєте цей ідентифікатор електронної пошти?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Ви впізнали цю електронну адресу - casinoguru@consultant.com ? Тому що я надіслав вам лише той мій ідентифікатор електронної пошти, на який я отримав rsposen, і цей ідентифікатор електронної пошти ніде не зареєстровано, ні тут, ні на Casino Guru, ні на Marsbet. Ви просили когось із CASINO GURU для мене чи з MARSBET? Тому що ідентифікатор електронної пошти також запитував у мене ПАРОЛЬ.
Did you recognise this email - casinoguru@consultant.com ? Cause I did only sent you that email id of mine where I received rsposen, and that email id is neither registere anywhere, neither here on Casino Guru nor on Marsbet . Did you asked anyone from CASINO GURU for me or from MARSBET ? Cause that Email id was asking me for PASSWORD Also.
Привіт Джаро, сьогодні я отримав електронний лист від цього домену, який претендував на представника CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Ви впізнаєте цей ідентифікатор електронної пошти?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Привіт. Це точно не з нашої команди. Чи могли б ви сказати нам, який це був електронний лист? Можливо, вам намагалися щось запропонувати?
Я радий, що ви нам про це написали.
Hello there. This is not from our team, for sure. Could you tell us what kind of email was it. Did they try to offer you something, perhaps?
I am glad that you wrote us about it.
Абсолютно я думаю, що це від КОРИСТУВАЧА Akib, він запитав мене ідентифікатор електронної пошти на форумі, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Будь ласка, зверніть увагу на це, оскільки вони видають себе за представника CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Привіт, командо, я хочу оновити свою електронну адресу, зареєстровану в MARSBET, правильна електронна адреса - o********@gmail.com
Ім'я користувача - ******
Вітаю, командо Casino Guru! Я також подав це на сторінці скарги, зверніть увагу на моє виправлення.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Абсолютно я думаю, що це від КОРИСТУВАЧА Akib, він запитав мене ідентифікатор електронної пошти на форумі, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Будь ласка, зверніть увагу на це, оскільки вони видають себе за представника CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
На жаль, зараз ми не можемо багато чого зробити, якщо не матимемо жодних доказів. Будь ласка, надішліть нам електронний лист на адресу community@casino.guru і повторно надіслати електронний лист, який ви отримали від цього користувача, якщо можливо?
Заздалегідь спасибі.
Unfortunately, we cannot do much about it now if we don't have any kind of proof. Could you kindly send us an email to community@casino.guru and resend the email you have received from this user, if possible?
Thank you in advance.
Привіт, командо, я хочу оновити свою електронну адресу, зареєстровану в MARSBET, правильна електронна адреса - o********@gmail.com
Ім'я користувача - ******
Вітаю, командо Casino Guru! Я також подав це на сторінці скарги, зверніть увагу на моє виправлення.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Вероніка оновить інформацію.
Однак майте на увазі, що не публікуйте таку конфіденційну інформацію на форумі. В іншому випадку ми не можемо гарантувати ваш захист.
Veronika will update the information.
Please be aware not to post this kind of sensitive information on forum, though. Otherwise, we cannot guarantee your protection.
В порядку спасибі. Я буду стежити за тим, я буду захищати таку інформацію.
Okay thank you. I will make sure, I will protect such information.
Я пересилав електронні листи, отримані з неавторизованого каналу, на вказаний вище community@casino.guru . Будь ласка, перевірте. Я надіслав з іншої електронної пошти
I have forwarded emails I have received from un authorised channel to above community@casino.guru . Please check. I have sent from my other email
Дякую вам за вашу електронну пошту. Ми переглянули його разом із нашою командою та можемо підтвердити, що цей електронний лист не від Casino Guru. Тому будьте обережні, щоб не повідомляти будь-яку свою особисту інформацію.
Загалом, не в наших силах довести, що зловмисником є Акіб, і в цій ситуації ми справді не можемо відстояти вашу можливу підозру. Оскільки ви добровільно поділилися не лише електронною поштою, але й даними казино, будь-хто, хто прочитає всю тему, може видати себе за Вероніку. Тому ми не маємо жодних доказів, щоб вживати конкретних заходів проти когось.
Цей вид «фішингу» дуже небезпечний, тому вам слід бути обережнішими, щоб не ділитися особистою інформацією на будь-якому онлайн-форумі, щоб запобігти проблемам у майбутньому.
Майте на увазі: у Casino Guru ми ніколи не запитуємо пароль вашого облікового запису казино. Хоча ми можемо запитувати інформацію, ми ніколи не хочемо отримати доступ до вашого облікового запису. Будь ласка, не повідомляйте свій пароль третім особам. Здебільшого ми спілкуємося через офіційні ланцюжки, іноді електронною поштою для отримання підтверджуючих доказів або відповідного повідомлення. Нещодавно ми помітили кілька спроб онлайн-шахраїв, які видавали себе за гуру казино, запитуючи у гравців пароль до їхніх облікових записів казино. Ніколи нікому не повідомляйте свій пароль!
Ми зробили все можливе, щоб приховати вашу особисту інформацію на нашому форумі. На жаль, ви не зрозуміли, що могло статися, опублікувавши їх, тому вам слід бути обережнішими й більше не публікувати свою особисту інформацію.
Thank you for your email. We have reviewed it together with our team, and we can confirm that this email is not from Casino Guru. Therefore, you need to be careful not to share any of your private information.
Overall, it is not in our power to prove that the attacker in question is Akib, and in this situation, we really cannot stand behind your possible suspicion. Since you voluntarily shared not only the email but also the casino data, anyone who read the entire thread could impersonate Veronika. Therefore, we have no evidence to take specific action against anyone.
This kind of "phishing" is very dangerous, and you should be more careful not to share any personal information on any online forum to prevent future issues.
Please be aware: At Casino Guru, we never ask for your casino account password. While we may request information, we never seek access to your account. Please refrain from sharing your password with any third party. We primarily communicate through official threads, occasionally via email for requested supporting evidence or relevant communication. Recently, we noticed a few attempts from online scammers pretending to be Casino Guru, asking players for a password to their casino accounts. Never share your password with anyone!
We have done everything we can to hide your personal information from our forum. Unfortunately, you did not understand what could’ve happened by posting those, and you should be more careful and not post any of your personal information anymore.
Ти не відповідаєш мені, лише кажеш, що ми не можемо обробити ваше зняття.
Thye don't reply to me, only says we can't process your withdrawal.
Відверто кажучи, я б сказав, що нам потрібно почекати, поки скарга досягне іншої стадії. Оскільки ви не були проінформовані про те, чому ваш обліковий запис було закрито, нам, безумовно, знадобляться деякі пояснення від представника казино, щоб продовжити.
Я думаю, що тобі це повинно бути важко. Проте будьте терплячі. 🙏
Frankly, we have to wait for the complaint to reach another stage, I'd say. Since you have not been informed about why your account had to be closed, we will certainly need some explanation from the casino representative to proceed further.
I imagine it must be hard on you. Still, be patient, please. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.