ФорумКазиноMarsbet Casino - загальне обговорення

Marsbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Rafaeliton
|
10049 переглядів 74 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
3 міс. тому

@jack3377, брате, дай мені свій контактний номер або електронну адресу, щоб я міг допомогти тобі в Marsbet,


Коли я виграв велику суму, мій рахунок закрили, але виграш повернули.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, як повернули ваші виграші? Що вам потрібно було зробити, щоб отримати їх? Чи могли б ви розповісти нам більше про це?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я просто надаю всі деталі, які запитує представник CASINO GURU, для подальшого розвитку процесу я незабаром надішлю їм деталі. Казино ( MARSBET) вони просто не відповідають на мій електронний лист, вони дуже грубі в розмові.

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Так, важливо, щоб нам відповіли на все, тому я вас вітаю. Чекатимемо Вероніку, що їй потрібно далі.

Що стосується самого казино, шкода, що вони вас ігнорують, це не те, що вам потрібно намагатися щось розібрати.

Тож зберігайте холоднокровність і, сподіваюся, незабаром у нас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Джаро, сьогодні я отримав електронний лист від цього домену, який претендував на представника CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com


Ви впізнаєте цей ідентифікатор електронної пошти?

Автоматичний переклад.
Akib
3 міс. тому

Ви впізнали цю електронну адресу - casinoguru@consultant.com ? Тому що я надіслав вам лише той мій ідентифікатор електронної пошти, на який я отримав rsposen, і цей ідентифікатор електронної пошти ніде не зареєстровано, ні тут, ні на Casino Guru, ні на Marsbet. Ви просили когось із CASINO GURU для мене чи з MARSBET? Тому що ідентифікатор електронної пошти також запитував у мене ПАРОЛЬ.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Джаро, сьогодні я отримав електронний лист від цього домену, який претендував на представника CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com


Ви впізнаєте цей ідентифікатор електронної пошти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Це точно не з нашої команди. Чи могли б ви сказати нам, який це був електронний лист? Можливо, вам намагалися щось запропонувати?

Я радий, що ви нам про це написали.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Абсолютно я думаю, що це від КОРИСТУВАЧА Akib, він запитав мене ідентифікатор електронної пошти на форумі, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "


Будь ласка, зверніть увагу на це, оскільки вони видають себе за представника CASINO GURU.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, командо, я хочу оновити свою електронну адресу, зареєстровану в MARSBET, правильна електронна адреса - o********@gmail.com


Ім'я користувача - ******


Вітаю, командо Casino Guru! Я також подав це на сторінці скарги, зверніть увагу на моє виправлення.

Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Делікатна інформація.
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Абсолютно я думаю, що це від КОРИСТУВАЧА Akib, він запитав мене ідентифікатор електронної пошти на форумі, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "


Будь ласка, зверніть увагу на це, оскільки вони видають себе за представника CASINO GURU.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, зараз ми не можемо багато чого зробити, якщо не матимемо жодних доказів. Будь ласка, надішліть нам електронний лист на адресу community@casino.guru і повторно надіслати електронний лист, який ви отримали від цього користувача, якщо можливо?

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, командо, я хочу оновити свою електронну адресу, зареєстровану в MARSBET, правильна електронна адреса - o********@gmail.com


Ім'я користувача - ******


Вітаю, командо Casino Guru! Я також подав це на сторінці скарги, зверніть увагу на моє виправлення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вероніка оновить інформацію.

Однак майте на увазі, що не публікуйте таку конфіденційну інформацію на форумі. В іншому випадку ми не можемо гарантувати ваш захист.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

В порядку спасибі. Я буду стежити за тим, я буду захищати таку інформацію.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я пересилав електронні листи, отримані з неавторизованого каналу, на вказаний вище community@casino.guru . Будь ласка, перевірте. Я надіслав з іншої електронної пошти

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Дякую вам за вашу електронну пошту. Ми переглянули його разом із нашою командою та можемо підтвердити, що цей електронний лист не від Casino Guru. Тому будьте обережні, щоб не повідомляти будь-яку свою особисту інформацію.

Загалом, не в наших силах довести, що зловмисником є Акіб, і в цій ситуації ми справді не можемо відстояти вашу можливу підозру. Оскільки ви добровільно поділилися не лише електронною поштою, але й даними казино, будь-хто, хто прочитає всю тему, може видати себе за Вероніку. Тому ми не маємо жодних доказів, щоб вживати конкретних заходів проти когось.

Цей вид «фішингу» дуже небезпечний, тому вам слід бути обережнішими, щоб не ділитися особистою інформацією на будь-якому онлайн-форумі, щоб запобігти проблемам у майбутньому.

Майте на увазі: у Casino Guru ми ніколи не запитуємо пароль вашого облікового запису казино. Хоча ми можемо запитувати інформацію, ми ніколи не хочемо отримати доступ до вашого облікового запису. Будь ласка, не повідомляйте свій пароль третім особам. Здебільшого ми спілкуємося через офіційні ланцюжки, іноді електронною поштою для отримання підтверджуючих доказів або відповідного повідомлення. Нещодавно ми помітили кілька спроб онлайн-шахраїв, які видавали себе за гуру казино, запитуючи у гравців пароль до їхніх облікових записів казино. Ніколи нікому не повідомляйте свій пароль!

Ми зробили все можливе, щоб приховати вашу особисту інформацію на нашому форумі. На жаль, ви не зрозуміли, що могло статися, опублікувавши їх, тому вам слід бути обережнішими й більше не публікувати свою особисту інформацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ти не відповідаєш мені, лише кажеш, що ми не можемо обробити ваше зняття.

Автоматичний переклад.
jack3377
3 міс. тому

Відверто кажучи, я б сказав, що нам потрібно почекати, поки скарга досягне іншої стадії. Оскільки ви не були проінформовані про те, чому ваш обліковий запис було закрито, нам, безумовно, знадобляться деякі пояснення від представника казино, щоб продовжити.

Я думаю, що тобі це повинно бути важко. Проте будьте терплячі. 🙏

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого