Ну, це прикро. Я бачу, ви сказали, що грали не на бонус, а лише на реальні гроші.
Чесно кажучи, у цьому випадку мені це виглядає сумно, але оскільки ви навіть не можете зв’язатися зі службою підтримки, і ніхто не надав вам більше інформації, нам доведеться стежити за розвитком скарги. Вероніка докладе всіх зусиль, щоб дізнатися, що відбувається.
У будь-якому випадку, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію, я сподіваюся, ви будете інформувати нас про розвиток вашої ситуації, і ми з’ясуємо, у чому проблема.
Наразі бажаю тобі добра.
Well, that's unfortunate. I see you say you didn't play with the bonus but only with real money.
To be honest, in this case it looks shady to me, but since you can't even get in touch with support and no one has given you more information, we'll have to keep an eye on how the complaint develops. Veronica will try to do her best to find out what is going on.
Anyway, if you receive any new information, I hope you'll keep us posted on how your situation is progressing and we'll find out where the problem is.
For now, I wish you well.
Автоматичний переклад.