ФорумКазиноMarsbet Casino - загальне обговорення

Marsbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Rafaeliton
|
4158 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Radka
10 міс. тому

Дякую за ідею, я змінив електронну адресу на фіктивну, і тепер я не можу нічого робити з обліковим записом

Автоматичний переклад.
nunobalde50
10 міс. тому

Не проблема взагалі.

Я знаю, що це далеко не ідеальне рішення, з іншого боку, це краще, ніж нічого.

Якщо казино все одно ігнорує ваш запит, я б почав зі скарги. Можливо, за цей час щось змінилося?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Marsbet зник разом із грошима з мого рахунку

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Було б корисніше, якби ви опублікували це у власній темі: https://casino.guru/Marsbet-Casino-review#tab=js-tab-discussion

Вони відхилили ваше зняття, але залишок не повернули на ваш рахунок? Це проблема? Чи зверталися ви в службу підтримки з цього приводу?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Правильно, я попросив виведення вони скасували і гроші зникли з рахунку, все одно поставили всю офлайн підтримку



file

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Оскільки вони не надають жодних пояснень, окрім технічної проблеми, і оскільки підтримка недоступна, я думаю, вам слід подати скаргу (виконайте пошук у казино за його назвою та поясніть свій випадок): https://casino.guru/complaints

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Дякую, я це зробив, тепер буду чекати,


тому що вони взяли весь зв'язок з підтримки

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Привіт, я читав про вашу проблему.

Досить дивно, що кошти повністю зникли з вашого рахунку, а коли чат офлайн, як ви згадали, і ніхто не повідомив вас більше про ситуацію, це правильно, що ви подали скаргу. Наша команда спробує допомогти вам і, сподіваємось, з’ясує, де виникла проблема.

Тим часом ми будемо чекати та інформувати нас на форумі, коли ваша справа розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Дякую за корисну допомогу, ви в основному написали те саме, що написав би я, тому мені більше нічого додати.

Пальці вгору ! 👍👍

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони просто заблокували доступ до мого облікового запису

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

На жаль, анульований баланс, заблокована підтримка та тепер закритий рахунок, я не думаю, що у казино є добрі наміри. Ви грали з бонусними коштами? Крім того, чи робили ви свій депозит хоча б раз? Оскільки ви вже подали скаргу, просто зачекайте, поки її перевірить спеціаліст із розгляду скарг

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Це був не бонус, мої справжні гроші

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Привіт Вініціус, як справи? Ви надіслали запит на зняття, використовуючи той самий метод, що й депозит? Ви зробили ставку на все, що внесли, принаймні 1 раз? Ви не використовували жодних домашніх бонусів чи домашніх соціальних мереж? Мені все це здається дивним, Marsbet здається надійним.

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Ну, це прикро. Я бачу, ви сказали, що грали не на бонус, а лише на реальні гроші.

Чесно кажучи, у цьому випадку мені це виглядає сумно, але оскільки ви навіть не можете зв’язатися зі службою підтримки, і ніхто не надав вам більше інформації, нам доведеться стежити за розвитком скарги. Вероніка докладе всіх зусиль, щоб дізнатися, що відбувається.

У будь-якому випадку, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію, я сподіваюся, ви будете інформувати нас про розвиток вашої ситуації, і ми з’ясуємо, у чому проблема.

Наразі бажаю тобі добра.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Я також так думаю. Ще раз дякую за точні додаткові запитання для viniciuscav і, як ви сказали, тепер ми маємо дочекатися прогресу розгляду скарги.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Rafaeliton
9 міс. тому

Привіт, приємно бачити, що ти намагаєшся допомогти цьому гравцеві. Я думаю, що вона теж це дуже цінує.

У вас також є досвід роботи з цим казино, оскільки ви сказали, що вони здаються надійними? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, у мене вже деякий час є обліковий запис у Marsbet, і служба підтримки завжди реагувала швидко, і в мене ніколи не було серйозних проблем із будинком, за винятком одного разу, коли я перестарався, коли втратив там гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

всі перевірки були зроблені , cnh , квитанція , сам все добре , коли випустили

Відкликання з'явилося наступне повідомлення нижче, прикріплене незабаром після автономної підтримки, і тепер я більше не можу увійти в обліковий запис

file

file

Автоматичний переклад.
viniciuscav
9 міс. тому

Наскільки я бачив, підтримка в Бразилії зараз працює, це залежить від того, коли ви входите в систему для підтримки вашою рідною мовою. Ви можете зв’язатися з ними, і вони допоможуть вам відновити обліковий запис, якщо це так.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого