На жаль, не всі казино включені в ініціативу BetBlocker, тому не всі з них зможуть робити те, що було описано. Шкода, тому що було б чудово, якби було більше казино.
Я бачив, що обидва казино мають низький індекс безпеки, тому мене не здивувала їхня поведінка, і я розумію, чому вам так важко закрити ці облікові записи. Наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, це буде можливо.
Однак що вони відповіли на ваші електронні листи?
Я також хотів би зазначити, що я не бачив, щоб ви відповіли Томасу щодо іншого казино Superb, тому було б добре, якби ви це зробили, щоб скаргу не було закрито.
Чи можливо це?
Unfortunately not all casinos are included in the BetBlocker initiative, so not all of them will be able to do what has been described. Which is a shame because it would be great if it was for more casinos.
I have seen that both casinos have a safety low index, so I am not surprised by their behaviour and I can understand why it is so difficult for you to close these accounts. Our team will try to help you and hopefully it will be possible.
However, what did they write back to your emails?
I would also like to point out that I have not seen you reply to Tomas about the other casino Superb, so it would be good if you did so that the complaint would not be closed.
Would that be possible?