ГоловнаФорумКазиноLibrabet Casino - загальне обговорення

Librabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від bmeleady17
|
18 086 переглядів 167 відповідей |
|
1...3 4 5...9
JAIME8315
3 міс. тому

Те саме сталося зі мною. Але врешті-решт я отримую свій виграш. бажаю успіхів у виведенні.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Доброго ранку, зняття обробляються, є затримка через великий обсяг зняття.

Автоматичний переклад.
blankaloviscek
3 міс. тому

Дякую, мені стало спокійніше, з повагою

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, зняття обробляються, є затримка через великий обсяг зняття.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

доброго дня тобі!

Принаймні таке пояснення має сенс, хоча єдине рішення — це очікування. Я радий, що є ще одна добра душа, яка зрештою отримує гроші.

чим ти займаєшся у вільний час? Чи є у вас захоплення, які можуть допомогти вам зосередитися на чомусь іншому? Запитую, звичайно, на випадок, якщо ви станете неспокійними. Деякі з нас не дуже терплячі. Як я, наприклад.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт, але вони завжди кажуть мені те саме з першого дня, і вони також знімають 500 євро, я не знаю, чому це коштує стільки. Чи вони дуже скупі на гроші, чи я не знаю, але вони не професіонали. Сьогодні минуло 8 днів, як я подав запит на зняття коштів, і все ще нічого.

Автоматичний переклад.
JAIME8315
3 міс. тому

Мені так завжди відповідають, але гроші так і не приходять. file

Автоматичний переклад.
JAIME8315
3 міс. тому

Що, очевидно, означало, що вони все ще затримуються. Я очікую ще один електронний лист, коли вони будуть готові виділити вам гроші. Поки вони знову не наздоженуть, ви, швидше за все, отримаєте ту саму відповідь на те саме запитання. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я сподіваюся, що цей кошмар скоро закінчиться, але я думаю, що це займе багато часу. Я маю багато грошей, щоб зняти, і я не бачу кінця. Одне мені дуже ясно: я більше не збираюся грати, щоб програти свої гроші, якщо вони цього хочуть.

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

Спробуйте бути спокійним і зосередитися на чомусь іншому, хоча я знаю, що це нелегко.

Я радий, що ваше рішення не грати на ці гроші є таким сильним, тому, будь ласка, тримайтеся, і, сподіваюся, незабаром вони зможуть заплатити.

Знайте, що ми тут для вас у будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго ранку, дуже дякую. Сьогодні додаю ще день очікування і нічого. Звичайно, я не збираюся грати. Я думаю, що вони так довго обробляють зняття коштів, щоб люди грали, втрачали гроші та скасовували зняття.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. Я запитав через чат, і тепер мені кажуть, що моїх зняттів не існує. Я дуже розчарована. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

Вони сказали мені, що надішлють мені електронний лист, коли вивчать справу, але що мої вилучення – ні

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте за незручності, я знову поговорив у чаті, і вони сказали мені, що мої зняття коштів у порядку. Я більше не знаю, що робити чи кому вірити, я справді в розпачі.

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

Я знаю, що це, мабуть, засмучує вас, і ви намагаєтеся зробити все, щоб отримати свої гроші.

Просто знайте, будь ласка, що агенти живого чату в більшості випадків нічого не знають або, можливо, знають небагато, коли справа доходить до зняття коштів. Вони не отримують інформації про це, оскільки це належить іншому відділу, і справді може статися, що вони дезінформують гравців. Найкращий спосіб – завжди спілкуватися зі службою підтримки електронною поштою.

Отже, скільки часу минуло відтоді, як ви подали запит на зняття коштів?🤔

Тримайся.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго ранку, я запитав перше зняття 7 січня, друге 8 січня і третє 11 січня.

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

Гаразд Тож почекаємо і побачимо, як воно буде.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, кошти ще не надійшли,

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

привіт Дякуємо за оновлення.

Я вважаю, що настав час подавати скаргу. Що ви вважаєте?

Минуло занадто багато часу. Наша відповідальна команда втрутиться у ваш випадок і, сподіваємось, зможе зв’язатися з казино та з’ясувати причину цієї затримки.

Отже, якщо ви хочете спробувати, просто перейдіть за цим посиланням і опишіть всю проблему, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго ранку, я подав скаргу, але в описі справи не дозволив мені нічого написати, я не знаю чому.

Автоматичний переклад.
JAIME8315
2 міс. тому

Це може бути викликано тим, що ви використовуєте автоматичний перекладач у браузері. Якщо це так, спробуйте вимкнути його, оскільки на нашому веб-сайті все одно є автоперекладач, і ви можете без проблем писати своєю рідною мовою.

Також спробуйте очистити кеш-пам’ять і файли cookie на своєму комп’ютері або навіть скористайтеся анонімним вікном, щоб подати скаргу.

Будь ласка, повідомте нам, чи проблему було вирішено і ви змогли подати її. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого