3 міс. тому
Те саме сталося зі мною. Але врешті-решт я отримую свій виграш. бажаю успіхів у виведенні.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
0
Те саме сталося зі мною. Але врешті-решт я отримую свій виграш. бажаю успіхів у виведенні.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
Доброго ранку, зняття обробляються, є затримка через великий обсяг зняття.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Дякую, мені стало спокійніше, з повагою
Thank you, I feel calmer, best regards
Gracias , me quedo mas tranquilo un saludo
Доброго ранку, зняття обробляються, є затримка через великий обсяг зняття.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
доброго дня тобі!
Принаймні таке пояснення має сенс, хоча єдине рішення — це очікування. Я радий, що є ще одна добра душа, яка зрештою отримує гроші.
чим ти займаєшся у вільний час? Чи є у вас захоплення, які можуть допомогти вам зосередитися на чомусь іншому? Запитую, звичайно, на випадок, якщо ви станете неспокійними. Деякі з нас не дуже терплячі. Як я, наприклад.
Good day to you!
At least such an explanation makes sense, even though the only solution is waiting. I'm glad there is another kind soul that actually gets paid eventually.
What do you do in your spare time? Do you have any hobbies that could help you focus on something else? Asking just in case you'd become restless, of course. Some of us are not very patient. Like me, for instance.
Привіт, але вони завжди кажуть мені те саме з першого дня, і вони також знімають 500 євро, я не знаю, чому це коштує стільки. Чи вони дуже скупі на гроші, чи я не знаю, але вони не професіонали. Сьогодні минуло 8 днів, як я подав запит на зняття коштів, і все ще нічого.
Hello, but they always tell me the same thing from the first day, and they are also 500 euro withdrawals, I don't know why it costs so much. Either they are very tight on money or I don't know, but they are not professionals. Today it's been 8 days since I requested the withdrawal and still nothing.
Hola , pero siempre me dicen lo mismo desde el primer día ademas son retiros de 500 euros no se que le cuesta tanto . O estan muy justos de dinero o no se pero profesionales no lo son . Hoy hace 8 dias que solicite el retiro y nada aun
Мені так завжди відповідають, але гроші так і не приходять.
This is what they always answer me but the money never arrives.
Esto es lo que siempre me responden pero el dinero no termina de llegar
Що, очевидно, означало, що вони все ще затримуються. Я очікую ще один електронний лист, коли вони будуть готові виділити вам гроші. Поки вони знову не наздоженуть, ви, швидше за все, отримаєте ту саму відповідь на те саме запитання. 🙁
Which apparently indicated they are still in delay. I expect another email once they are ready to release the money for you. Until they catch up again, you will most likely get the same response to the same question. 🙁
Я сподіваюся, що цей кошмар скоро закінчиться, але я думаю, що це займе багато часу. Я маю багато грошей, щоб зняти, і я не бачу кінця. Одне мені дуже ясно: я більше не збираюся грати, щоб програти свої гроші, якщо вони цього хочуть.
I hope this nightmare is over soon, but I think it will take a long time. I have a lot of money to withdraw and I don't see an end. One thing is very clear to me, I'm not going to play anymore to lose my money if that's what they want.
Espero que se termine esta pesadilla ya , pero creo que va para largo ,. tengo bastante dinero para retirar y no veo el fin . Una cosa tengo muy clara , no voy a jugar mas para perder mi dinero si es lo que pretenden ellos.
Спробуйте бути спокійним і зосередитися на чомусь іншому, хоча я знаю, що це нелегко.
Я радий, що ваше рішення не грати на ці гроші є таким сильним, тому, будь ласка, тримайтеся, і, сподіваюся, незабаром вони зможуть заплатити.
Знайте, що ми тут для вас у будь-якому випадку.
Try to be calm and focus on something else, even though I know it is not easy.
I am glad that your decision not to play with that money is this strong, so please hold on to it, and hopefully soon they'll be able to pay.
Know that we are here for you in any case.
Доброго ранку, дуже дякую. Сьогодні додаю ще день очікування і нічого. Звичайно, я не збираюся грати. Я думаю, що вони так довго обробляють зняття коштів, щоб люди грали, втрачали гроші та скасовували зняття.
Good morning, thank you very much. Today I add another day of waiting and nothing. Of course I'm not going to play. I think they take so long to process withdrawals so that people play and lose money and cancel the withdrawals.
Buenos días muchas gracias . Hoy sumo un día mas esperando y nada . Claro que no voy a jugar pienso que tardan tanto en procesar los retiros con el fin de que juegen y pierdan el dinero y cancelen las retiradas
Привіт. Я запитав через чат, і тепер мені кажуть, що моїх зняттів не існує. Я дуже розчарована. Чи може хтось мені допомогти?
Hello. I have asked through the chat and now they tell me that my withdrawals do not exist. I am very disappointed. Can someone help me please?
Buenas . He preguntado por el chat y ahora me comentan que no existen mis retiros . Estoy muy decepcionado que alguien me ayude por favor
Вони сказали мені, що надішлють мені електронний лист, коли вивчать справу, але що мої вилучення – ні
They have told me that they will send me an email when they have studied the case but that my withdrawals are not
Me han comentado que me enviarán un correo cuando hayan estudiado el caso pero que mis retiros no estan
Вибачте за незручності, я знову поговорив у чаті, і вони сказали мені, що мої зняття коштів у порядку. Я більше не знаю, що робити чи кому вірити, я справді в розпачі.
Sorry for the inconvenience, I've spoken via chat again and they tell me that my withdrawals are fine. I don't know what to do or who to believe anymore, I'm really desperate.
Disculpa mis molestias , he vuelto hablar por chat y me comentan que mis retiros estan bien . Ya no se que hacer ni a quien creer estoy desesperado de verdad
Я знаю, що це, мабуть, засмучує вас, і ви намагаєтеся зробити все, щоб отримати свої гроші.
Просто знайте, будь ласка, що агенти живого чату в більшості випадків нічого не знають або, можливо, знають небагато, коли справа доходить до зняття коштів. Вони не отримують інформації про це, оскільки це належить іншому відділу, і справді може статися, що вони дезінформують гравців. Найкращий спосіб – завжди спілкуватися зі службою підтримки електронною поштою.
Отже, скільки часу минуло відтоді, як ви подали запит на зняття коштів?🤔
Тримайся.
I know that it must be frustrating for you, and you try to do everything to get your money.
Just know, please, that live chat agents on most occasions don't know anything, or maybe know just a little, when it comes to withdrawals. They don't get informed about these as it belongs to another department, and it really can happen that they will misinform players. The best way is always communicating with the support by email.
So, how long has it been going on for now since you requested the withdrawal?🤔
Hang in there.
Доброго ранку, я запитав перше зняття 7 січня, друге 8 січня і третє 11 січня.
Good morning, I requested the first withdrawal on January 7, the second on January 8, and the third on January 11.
buenos dias el primer retiro lo solicite el 7 de enero , el segundo el 8 enero y el tercero el dia 11 de enero
Гаразд Тож почекаємо і побачимо, як воно буде.
Okay. So let's wait and see how it'll go.
Привіт, кошти ще не надійшли,
Hello, the withdrawals still haven't arrived,
Buenas , los retiros siguen sin llegar ,
привіт Дякуємо за оновлення.
Я вважаю, що настав час подавати скаргу. Що ви вважаєте?
Минуло занадто багато часу. Наша відповідальна команда втрутиться у ваш випадок і, сподіваємось, зможе зв’язатися з казино та з’ясувати причину цієї затримки.
Отже, якщо ви хочете спробувати, просто перейдіть за цим посиланням і опишіть всю проблему, будь ласка.
Hey. Thank you for the update.
I believe it is time to file a complaint. What do you reckon?
It's been too long now. Our compliant team will intervene in your case and hopefully will be able to contact the casino and find out what the reason is for this delay.
So, if you wish to try it, just follow this link and describe the whole issue, please.
Доброго ранку, я подав скаргу, але в описі справи не дозволив мені нічого написати, я не знаю чому.
Good morning, I have made the complaint but in the description of the matter it did not let me write anything, I don't know why.
Buenos días he realizado la denuncia pero en la descripción del asunto no me a dejado escribir nada no se porque
Це може бути викликано тим, що ви використовуєте автоматичний перекладач у браузері. Якщо це так, спробуйте вимкнути його, оскільки на нашому веб-сайті все одно є автоперекладач, і ви можете без проблем писати своєю рідною мовою.
Також спробуйте очистити кеш-пам’ять і файли cookie на своєму комп’ютері або навіть скористайтеся анонімним вікном, щоб подати скаргу.
Будь ласка, повідомте нам, чи проблему було вирішено і ви змогли подати її. Чекатимемо на вашу відповідь.
This may be caused by the fact that you use an automated translator in the browser. If it is so, please try to turn it off, as we have an autotranslator on our website anyway and you can write in your own language without any problems.
Also try to clear the cache and cookies on your computer, or even use an incognito window to submit the complaint.
Please let us know if the issue was fixed and you were able to file it. We'll wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.