ФорумКазиноLibrabet Casino - загальне обговорення

Librabet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від bmeleady17
|
7753 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Librabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

У мене виникли серйозні проблеми з виведенням виграшних коштів з цього веб-сайту. Вони постійно говорять, що все в порядку. Я дуже стурбований, що цей веб-сайт є шахрайством. Будь ласка, будь ласка, порадьте з цього приводу?

Брендан.

Автоматичний переклад.
bmeleady17
2 р. тому

Я б дав їм загалом 2 тижні. Якщо все в порядку, як вони стверджують, вони повинні надіслати вам виграш протягом 2 тижнів. Часу достатньо.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт Даніель

Дякую за відповідь.

Тому якщо через 2 тижні я нічого не отримую.

що я буду робити?

Чи надсилатиму скаргу до комісії з азартних ігор? Або які у мене є варіанти... Це смішно. Другий або навіть якщо я отримаю кошти, я закриваю цей доп

Автоматичний переклад.
bmeleady17
2 р. тому

Я бачу тут , що Librabet має багато скарг на дозволених нашому сайті , тому я вважаю , що це була гарна ідея , щоб почати з подачею скарги тут. Подивимося, як воно розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Серйозно, як це казино отримує такий рейтинг, ігри постійно виходять з ладу, тоді ігри, в які ви щойно грали, більше не працюють Я грав протягом 4 годин, ви чули, що служба підтримки призвела до збоїв приблизно 50 разів, але 5. 7. 9 разів у день Я грав у поганих казино, але це жорсткість, тому не весело грати 9 зірок із 10 – це просто великий жарт, сайт просто не працює.

Автоматичний переклад.
Opop00
2 р. тому

Привіт,

Я спробував казино, і все пройшло гладко та приємно. Однак я можу уявити, що недобре дозволяти гравцям грати, коли сайт знаходиться на техобслуговуванні. З іншого боку, я вважаю, що це нормально, якщо після оновлення сайт працює без проблем.

Щоб дізнатися більше про репутацію казино, перегляньте відповідну вкладку:

https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я зареєстрований в цьому казино вже два тижні. Минулого понеділка я подав запит на зняття 170 євро на картку. Після вчорашнього зв’язку з ними через чат вони сказали мені, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Яке моє здивування, що сьогодні скасовують виведення коштів і повертають залишок на мій рахунок.

Вони жодним чином не повідомили мене про причину.. якщо щось потрібно перевірити.. вони скасовують без будь-яких додаткових пояснень.. Служба підтримки чату не знає, як мені це пояснити.. вони просто кажуть мені, що вони залиште записку, щоб фінансовий відділ міг зв'язатися зі мною. На даний момент ця букмекерська контора не дуже серйозна. Я прошу вашого посередництва, щоб мати можливість вивести мої прибутки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я зареєстрований в цьому казино вже два тижні. Минулого понеділка я подав запит на зняття 170 євро на картку. Після вчорашнього зв’язку з ними через чат вони сказали мені, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Яке моє здивування, що сьогодні скасовують виведення коштів і повертають залишок на мій рахунок.

Вони жодним чином не повідомили мене про причину.. якщо щось потрібно перевірити.. вони скасовують без будь-яких додаткових пояснень.. Служба підтримки чату не знає, як мені це пояснити.. вони просто кажуть мені, що вони залиште записку, щоб фінансовий відділ міг зв'язатися зі мною. На даний момент ця букмекерська контора не дуже серйозна. Я прошу вашого посередництва, щоб мати можливість вивести мої прибутки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Juan1988,

як моя колега Кристина вже сказала у вашій скарзі . Це може бути викликано кількома причинами. Це може бути пов’язано з неповним процесом перевірки KYC або через багато запитів на зняття від гравців, або це може бути через порушення правил. Спробуйте почекати ще трохи. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Librabet без причини закрив мій рахунок і вкрав майже всі гроші. Рахунок було закрито без причини, і мене не цікавить чому, але гроші мають бути повернуті клієнту, а не вкрадені. Вони не хочуть, щоб я більше з ними грав.. Добре, але гроші виплачуються, а не крадуться. Ймовірно, рахунок закрили, тому що я гравець, який приносить їм збитки, а не прибуток. У мене на рахунку було майже 1000 злотих, і після місяця мук з листами вони знімають лише... 60 злотих (!!!). Усі букмекерські контори, які мають ліцензію Rabidi NV, це шахрайство. Тримайся від них подалі.

Автоматичний переклад.
kickoff
1 рік тому

Мені шкода, що казино не хоче прислухатися до нашої рекомендації. 🙁

Дозвольте мені процитувати скаргу , якщо ви не заперечуєте:

«Ми категорично не згодні з рішенням казино конфіскувати ваш виграш через правило, яке ми вважаємо грабіжницьким і суперечить нашому Кодексу чесних азартних ігор . Ми змушені закрити скаргу як «нерозглянуту», що вплине на негативний рейтинг казино. шлях».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені сподобалося грати в цьому казино та казино під тим же брендом.

Єдина скарга на librabet полягає в тому, що здається, що час виведення займає дуже багато часу. Я чекав більше тижня на зняття менше 100 євро, яке я отримав, граючи як необроблений депозит, оскільки бонус було скасовано через рішення керівництва, навіть якщо я отримав електронний лист, який пропонував мені 100% бонус.

Автоматичний переклад.
Sorbus
1 рік тому

Це приємно знати, і я дякую, що ви також надіслали відгук користувача!

Тиждень для зняття звучить занадто багато, але іноді - це залежить. Можливо, була включена перевірка KYC?

Крім того, чи дозволено вам отримувати інші бонуси? Я знаю це «рішення керівництва» як кінцевий стан припинення бонусів. 🙂 Отже, мені цікаво.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

KYC не включено, і мені сказали, що в цьому питанні все добре. Здається, це сталося лише через технічну помилку, яка є трохи дивною, тому що мені багато разів казали, що просто потрібно обробити, що все гаразд тощо.

Я не впевнений, чи дозволено мені отримати більше бонусів. Напевно, я повинен запитати, але я сумніваюся, оскільки бонус був доступний, але коли я вніс депозит, мені сказали в чаті, що рішенням керівництва мені не дозволено отримувати бонус.

Автоматичний переклад.
Sorbus
1 рік тому

Добре, це не так зрозуміло, як я сподівався. Така невідповідність може викликати деякі підозри, чи не так?

Якщо ви все ще боретеся з відкликанням, можливо, настав час подати скаргу тут, на нашому веб-сайті:

https://casino.guru/complaints/create

Майте на увазі, що є сотні нещодавно відкритих скарг, але команда робить усе можливе, щоб не відставати від нових.

Як вам це звучить?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз все добре, я зробив новий запит на виведення коштів, і він був оброблений швидше, а гроші надійшли протягом 2 днів

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sorbus
1 рік тому

Круто! Я сподівався, що скарга не знадобиться 😀.

Не могли б ви поділитися, що все-таки змусило вас вибрати саме це казино? Я маю на увазі, мені просто цікаво, як гравці вибирають, де грати. Відповідати, звичайно, не потрібно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахраї. Вони ніколи не виплачують зняття гравців. Не вірте тому, що пишуть вище. Ці злодії не варті вашого 1 євро.

Автоматичний переклад.
Sorbus
1 рік тому

Надішліть нам квитанцію, яку ви обманюєте.

Автоматичний переклад.
tsakomatias
1 рік тому

Звичайно Тірокафтері . куди ти хочеш, щоб я його відправив? Ви можете прочитати, що я написав? Мені знадобився тиждень, щоб зняти те, що я отримав, і вони відхилили мій бонус, який вони рекламували? Я не говорив це в позитивному ключі. file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого