2 р. тому
Тут ви можете обговорити Librabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене виникли серйозні проблеми з виведенням виграшних коштів з цього веб-сайту. Вони постійно говорять, що все в порядку. Я дуже стурбований, що цей веб-сайт є шахрайством. Будь ласка, будь ласка, порадьте з цього приводу?
Брендан.
I'm having serious issues withdrawing winning funds from this website. They keep saying everything is OK.. I'm extremely concerned this website is a scam. Any advise on this please?
Brendan.
Я б дав їм загалом 2 тижні. Якщо все в порядку, як вони стверджують, вони повинні надіслати вам виграш протягом 2 тижнів. Часу достатньо.
I'd give them 2 weeks in total. If there's everything OK as they claim, they should send you the winnings within 2 weeks. That's enough time.
Привіт Даніель
Дякую за відповідь.
Тому якщо через 2 тижні я нічого не отримую.
що я буду робити?
Чи надсилатиму скаргу до комісії з азартних ігор? Або які у мене є варіанти... Це смішно. Другий або навіть якщо я отримаю кошти, я закриваю цей доп
Hi Daniel
Thanks for the reply.
So if after 2 weeks I get nothing.
What will I do?
Will I send complaint to gambling commission? Or what options do I have... Its rediculous. The second or even if I get the funds I'm closing down that acc
Я бачу тут , що Librabet має багато скарг на дозволених нашому сайті , тому я вважаю , що це була гарна ідея , щоб почати з подачею скарги тут. Подивимося, як воно розвиватиметься.
I can see here that Librabet has many resolved complaints on our website so I believe it was a good idea to start with submitting the complaint here. Let's see how it develops.
Серйозно, як це казино отримує такий рейтинг, ігри постійно виходять з ладу, тоді ігри, в які ви щойно грали, більше не працюють Я грав протягом 4 годин, ви чули, що служба підтримки призвела до збоїв приблизно 50 разів, але 5. 7. 9 разів у день Я грав у поганих казино, але це жорсткість, тому не весело грати 9 зірок із 10 – це просто великий жарт, сайт просто не працює.
Seriously how does this casino get this rating games keep crashing then the games you just played don't work anymore I've been playing for 4 hours crashed about 50 times from the support you hear we have maintenance ok but 5. 7. 9 times on Day I've played in bad casinos but this is the hardness so it's not fun to play 9 stars out of 10 is just a big joke the site just doesn't work.
Ganz in Ernst wie kommt dieses casino an diese Bewertung spiele stürzen dauernd ab dann funktionieren Spiele nicht mehr die man gerade gespielt hat ich spiele seit 4 Std ist ungefähr 50 mal abgestürzt vom Support hört man wir haben wartung ok aber 5. 7 .9 mal am Tag ich habe in schlechten casinos gespielt aber das hier ist die Härte so macht das spielen doch kein spaß 9 Sterne von 10 ist einfach ein grosser Witz die seite läuft einfach nicht .
Привіт,
Я спробував казино, і все пройшло гладко та приємно. Однак я можу уявити, що недобре дозволяти гравцям грати, коли сайт знаходиться на техобслуговуванні. З іншого боку, я вважаю, що це нормально, якщо після оновлення сайт працює без проблем.
Щоб дізнатися більше про репутацію казино, перегляньте відповідну вкладку:
https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello,
I gave the casino a try and everything was smooth and pleasant. However, I can imagine that it's not good to let players play when the site is under maintenance. On the other hand, I think that it's ok if the site runs smoothly after the update.
To learn more about the casino's reputation, kindly check the proper tab:
https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Доброго дня, я зареєстрований в цьому казино вже два тижні. Минулого понеділка я подав запит на зняття 170 євро на картку. Після вчорашнього зв’язку з ними через чат вони сказали мені, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Яке моє здивування, що сьогодні скасовують виведення коштів і повертають залишок на мій рахунок.
Вони жодним чином не повідомили мене про причину.. якщо щось потрібно перевірити.. вони скасовують без будь-яких додаткових пояснень.. Служба підтримки чату не знає, як мені це пояснити.. вони просто кажуть мені, що вони залиште записку, щоб фінансовий відділ міг зв'язатися зі мною. На даний момент ця букмекерська контора не дуже серйозна. Я прошу вашого посередництва, щоб мати можливість вивести мої прибутки.
Good afternoon, I have been registered in this casino for two weeks. Last Monday I requested a withdrawal of €170 by card. After contacting them via chat yesterday they tell me that it usually takes 3 business days. What is my surprise that today they cancel the withdrawal and return the balance to my account.
They have not notified me by any means of the reason.. if anything needs to be verified.. they cancel without giving any further explanations.. the chat support does not know how to explain it to me.. they just tell me that they leave a note so that the financial department can contact me. At the moment this bookmaker is not very serious. I request your mediation to be able to withdraw my earnings.
Buenas tardes, llevo registrado en este casino dos semanas .. el pasado lunes solicité una retirada de 170€ mediante tarjeta. Después de contactar con ellos por chat ayer me dicen que suelen tardar 3 días hábiles. Cual es mi sorpresa que hoy cancelan la retirada y me devuelven el saldo a mi cuenta.
no me han notificado por ningún medio el motivo .. si hace falta verificar nada.. cancelan sin dar más explicaciones.. el soporte chat no saben explicarme .. solo me dicen que dejan nota para que el departamento financiero se ponga en contacto conmigo. De momento es muy poco seria esta casa de apuestas. Solicito vuestra intermediación para poder retirar mis ganancias .
Доброго дня, я зареєстрований в цьому казино вже два тижні. Минулого понеділка я подав запит на зняття 170 євро на картку. Після вчорашнього зв’язку з ними через чат вони сказали мені, що зазвичай це займає 3 робочі дні. Яке моє здивування, що сьогодні скасовують виведення коштів і повертають залишок на мій рахунок.
Вони жодним чином не повідомили мене про причину.. якщо щось потрібно перевірити.. вони скасовують без будь-яких додаткових пояснень.. Служба підтримки чату не знає, як мені це пояснити.. вони просто кажуть мені, що вони залиште записку, щоб фінансовий відділ міг зв'язатися зі мною. На даний момент ця букмекерська контора не дуже серйозна. Я прошу вашого посередництва, щоб мати можливість вивести мої прибутки.
Good afternoon, I have been registered in this casino for two weeks. Last Monday I requested a withdrawal of €170 by card. After contacting them via chat yesterday they tell me that it usually takes 3 business days. What is my surprise that today they cancel the withdrawal and return the balance to my account.
They have not notified me by any means of the reason.. if anything needs to be verified.. they cancel without giving any further explanations.. the chat support does not know how to explain it to me.. they just tell me that they leave a note so that the financial department can contact me. At the moment this bookmaker is not very serious. I request your mediation to be able to withdraw my earnings.
Buenas tardes, llevo registrado en este casino dos semanas .. el pasado lunes solicité una retirada de 170€ mediante tarjeta. Después de contactar con ellos por chat ayer me dicen que suelen tardar 3 días hábiles. Cual es mi sorpresa que hoy cancelan la retirada y me devuelven el saldo a mi cuenta.
no me han notificado por ningún medio el motivo .. si hace falta verificar nada.. cancelan sin dar más explicaciones.. el soporte chat no saben explicarme .. solo me dicen que dejan nota para que el departamento financiero se ponga en contacto conmigo. De momento es muy poco seria esta casa de apuestas. Solicito vuestra intermediación para poder retirar mis ganancias .
Привіт Juan1988,
як моя колега Кристина вже сказала у вашій скарзі . Це може бути викликано кількома причинами. Це може бути пов’язано з неповним процесом перевірки KYC або через багато запитів на зняття від гравців, або це може бути через порушення правил. Спробуйте почекати ще трохи. 🙂
Hello Juan1988,
as my colleague Kristina already said in your complaint. This can be caused by several things. This may be due to an incomplete KYC verification process or due to many withdrawal requests from players or it could be because of some rule violation. Please try to wait a little bit longer. 🙂
Librabet без причини закрив мій рахунок і вкрав майже всі гроші. Рахунок було закрито без причини, і мене не цікавить чому, але гроші мають бути повернуті клієнту, а не вкрадені. Вони не хочуть, щоб я більше з ними грав.. Добре, але гроші виплачуються, а не крадуться. Ймовірно, рахунок закрили, тому що я гравець, який приносить їм збитки, а не прибуток. У мене на рахунку було майже 1000 злотих, і після місяця мук з листами вони знімають лише... 60 злотих (!!!). Усі букмекерські контори, які мають ліцензію Rabidi NV, це шахрайство. Тримайся від них подалі.
Librabet closed my account for no reason and stole almost all the money. Account have been closed for no reason and I don't care why but the money must be returned to the customer not stolen. They don't want me to play with them anymore.. ok, but money is paid out, not stolen. Probably the account were closed because I am a player who brings them losses and not profits. I had almost PLN 1,000 in my account and after a month of tormenting them with e-mails, they only withdraw... PLN 60 (!!!). All bookmakers licensed by Rabidi N.V. it's a scam. Stay away from them.
Мені шкода, що казино не хоче прислухатися до нашої рекомендації. 🙁
Дозвольте мені процитувати скаргу , якщо ви не заперечуєте:
«Ми категорично не згодні з рішенням казино конфіскувати ваш виграш через правило, яке ми вважаємо грабіжницьким і суперечить нашому Кодексу чесних азартних ігор . Ми змушені закрити скаргу як «нерозглянуту», що вплине на негативний рейтинг казино. шлях».
I'm sorry the casino isn't willing to listen to our recommendation. 🙁
Allow me to quote from the complaint, if you don't mind:
"We strongly disagree with the casino's decision to confiscate your winnings due to a rule that we consider to be predatory and against our Fair gambling codex. We are forced to close the complaint as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way."
Мені сподобалося грати в цьому казино та казино під тим же брендом.
Єдина скарга на librabet полягає в тому, що здається, що час виведення займає дуже багато часу. Я чекав більше тижня на зняття менше 100 євро, яке я отримав, граючи як необроблений депозит, оскільки бонус було скасовано через рішення керівництва, навіть якщо я отримав електронний лист, який пропонував мені 100% бонус.
I have enjoyed playing on this casino and casinos under same brand.
Only complain against librabet is that it seems that withdrawal time is taking very long. I have waited for over a week for withdrawal under 100€ which i got playing as raw deposit since bonus was cancelled cause of managments decision even tho i had email that was offering me 100% bonus.
Це приємно знати, і я дякую, що ви також надіслали відгук користувача!
Тиждень для зняття звучить занадто багато, але іноді - це залежить. Можливо, була включена перевірка KYC?
Крім того, чи дозволено вам отримувати інші бонуси? Я знаю це «рішення керівництва» як кінцевий стан припинення бонусів. 🙂 Отже, мені цікаво.
That's good to know, and I thank you for submitting the user review too!
One week for the withdrawal sounds far too much, but sometimes - it depends. Was KYC verification included, perhaps?
Furthermore, are you still allowed to take other bonuses? I know this "management's decision" as the final state of bonuses termination. 🙂 So, I'm curious.
KYC не включено, і мені сказали, що в цьому питанні все добре. Здається, це сталося лише через технічну помилку, яка є трохи дивною, тому що мені багато разів казали, що просто потрібно обробити, що все гаразд тощо.
Я не впевнений, чи дозволено мені отримати більше бонусів. Напевно, я повинен запитати, але я сумніваюся, оскільки бонус був доступний, але коли я вніс депозит, мені сказали в чаті, що рішенням керівництва мені не дозволено отримувати бонус.
No KYC included and i was told everything is fine in this matter also. It was just due to technical error it seems, which is a bit strange cause i was told many times its just in que for processing everything is fine etc.
I am not sure if im allowed to take more bonuses. I quess i have to ask but i doubt since there was bonus available but when i deposited i was told in live chat that im not allowed to get bonus by managements decision.
Добре, це не так зрозуміло, як я сподівався. Така невідповідність може викликати деякі підозри, чи не так?
Якщо ви все ще боретеся з відкликанням, можливо, настав час подати скаргу тут, на нашому веб-сайті:
https://casino.guru/complaints/create
Майте на увазі, що є сотні нещодавно відкритих скарг, але команда робить усе можливе, щоб не відставати від нових.
Як вам це звучить?
Ok, that's not as clear as I was hoping for. Such inconsistency may raise some suspicion, right?
If you still struggle with the withdrawal, maybe it is time to submit a complaint here on our website:
https://casino.guru/complaints/create
Just be aware there are hundreds of recently opened complaints, but the team is doing all they can to keep up with new ones.
How does it sound to you?
Зараз все добре, я зробив новий запит на виведення коштів, і він був оброблений швидше, а гроші надійшли протягом 2 днів
Everything is fine now, i made new withdrawal request and it was processed faster and money arrived within 2 days
Круто! Я сподівався, що скарга не знадобиться 😀.
Не могли б ви поділитися, що все-таки змусило вас вибрати саме це казино? Я маю на увазі, мені просто цікаво, як гравці вибирають, де грати. Відповідати, звичайно, не потрібно.
✨
Cool! I was hoping the complaint won't be necessary 😀.
Could you share what made you pick up this particular casino anyway? I mean, I'm just curious how players choose where to play. No need to answer, of course.
✨
Шахраї. Вони ніколи не виплачують зняття гравців. Не вірте тому, що пишуть вище. Ці злодії не варті вашого 1 євро.
Crooks. They never pay player withdrawals. Don't believe anything they write above. These thieves are not worth your 1 euro.
Απατεώνες. Δεν πληρώνουν ποτέ τις αναλήψεις των παικτών. Μην πιστεύετε τίποτα από ότι γράφουν παραπάνω. Δεν αξίζουν ούτε το 1 ευρώ σας αυτοί οι κλέφτες.
Звичайно Тірокафтері . куди ти хочеш, щоб я його відправив? Ви можете прочитати, що я написав? Мені знадобився тиждень, щоб зняти те, що я отримав, і вони відхилили мій бонус, який вони рекламували? Я не говорив це в позитивному ключі.
Sure Tirokafteri . where do you want me to send it? Can you read what i wrote? It took me over week to make this withdrawal what i got and they declined my bonus which they had promoted? I was not saying this in positive way.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.