Привіт, чи сказали вам у казино, чому вони конфіскували ваші гроші? Я бачу, що, ймовірно, триває процес розслідування, коли вони перевіряють ваш обліковий запис, тому, можливо, це лише тимчасова ситуація, і вони перевіряють ваш ігровий процес або щось інше. Вам потрібно було відправляти документи в казино чи ні? Думаю, я б спробував почекати ще кілька днів, і якщо ви не отримаєте відповіді від казино, я рекомендую подати нам скаргу, і наша команда спробує з’ясувати все, що нам потрібно знати.
як ти думаєш
Hi, did the casino tell you why they confiscated your money? I see that there is probably a investigation process going on when they check your account, so maybe it's just a temporary situation and they check your gameplay or something else. Was it necessary for you to send documents to the casino or not? I think I would try to wait a few more days and if you don't hear back from the casino, then I would recommend filing a complaint with us and our team will try to find out everything we need to know.
What do you think?