ФорумКазиноЛевегас, ти заплатиш одного дня?

Левегас, ти заплатиш одного дня?

1 рік тому від PabloG
|
1964 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Всім доброго ранку,


Нещодавно я ввів понад 380 євро через PayPal у цій букмекерській конторі Leovegas, і автомат дав мені приз у розмірі 22 000 євро. Я спробував зняти його зараз, але вони відмовилися. Я трохи пограв, якщо вони вирішать проблему до 20 000 євро. Я звернувся до служби підтримки через онлайн-чат, і вони довго кажуть, що вам потрібно зняти депозит за допомогою методу депозиту (тобто через PayPal). Минуло 5 днів і все як і раніше, я не можу зняти ні копійки.


Я читав в Інтернеті, і єдине, що я бачу, це те, що це шахрайство, і що це трапляється з усіма, як я, ви не можете зняти через проблеми з PayPal...


Хтось колись там щось стягував? Або я можу списати ті гроші?

Автоматичний переклад.
PabloG
1 рік тому

Привіт,

Я не знаю, що викликає цю проблему. Але я рекомендую бути обережними з виграшами, буде прикро, якщо ви тим часом програєте більше. Щоб переконатися, що відбувається, чи можете ви побачити зняття в касі? Якщо так, то в якому стані він зараз? Я б не сказав, що це казино шахрайство, перевірте огляд тут .

У будь-якому випадку, я б щодня нагадував казино про проблему і дав би йому ще кілька днів, якщо б ви могли.

Інша альтернатива – подати скаргу – спершу прочитайте посібник .

Дай мені знати, що ти думаєш.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добрий ранок,


Добре, баланс з’являється в гаманці, але коли приходить час його зняти, вони ВИМАГАЮТЬ, щоб ви використовували той самий спосіб оплати, який ви використовували (у моєму випадку Paypal). Я намагався зняти його з 4-го дня, і, за їх словами, зняття не вдається через проблему з PayPal, яка у них є. Виходить, читаю-читаю в інтернеті наперед, а з усіма відбувається те саме.

Один із разів, коли я спілкувався зі службою підтримки клієнтів (більше 10), вони сказали мені підтвердити мій банківський рахунок, завантажити сертифікат банківського рахунку тощо...

Вони ставлять багато перешкод для вас, щоб зняти кошти, поки немає проблем з доходом.

Сьогодні вранці я отримав електронний лист від Леовегаса з вибаченнями та повідомленням про те, що проблему вирішено.

Я оновлю тему, якщо мені вдасться щось видалити, щоб люди, які відчувають те саме, знали, як вони працюють...


Дякуємо за швидку відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлю тему.


Я отримав електронний лист від відділу підтримки LeoVegas про те, що проблему вирішено та що тепер доступні зняття коштів через Paypal.


Я заходжу в Інтернет, щоб почати виводити гроші, я прошу вивести максимальну суму, яку вони дозволяють (4000 євро)

Я відкриваю чат із агентом, щоб пришвидшити зняття коштів. Менш ніж за 2 хвилини я зміг зняти 4000 євро, і вони вже з’явилися на моєму рахунку Paypal.

Тепер у тому ж чаті я сказав агенту, що хотів би продовжувати надсилати запити на зняття коштів, і він відповів, що проблем немає. Що ж, я не зміг нічого більше забрати, бо Бог знає, які проблеми це створює для них зараз... Агент каже мені, що моя проблема передана іншому відділу, і що я отримаю електронний лист із інформацією про випадок.

Все пахне палею, принаймні на даний момент мені вдалося зібрати 4000 євро.

Я буду продовжувати оновлювати свою справу.


Все найкраще.

Автоматичний переклад.
PabloG
1 рік тому

Привіт,

Я був у захваті від того, що проблему вирішено, хоча зараз здається, що це ні.

Я б сказав, що казино вдалося надіслати вам перше зняття, але ще не вирішило всю проблему. Я б сказав, що ви застали їх зненацька в той момент, коли подали наступне зняття.

Хоча я знаю, що багато казино стикаються з платіжними системами, це перший раз, коли хтось згадує PayPal.

Я хотів би надати більше підтримки, але, на жаль, казино має знайти довгострокове рішення.

Я знаю, що я вже пропонував спробувати інший спосіб оплати, і на вашому місці я б запропонував це в чаті. Принаймні це те, що не просто чекає.

Тримайте мене в курсі, сподіваюся, це не займе багато часу 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще раз привіт, оновіть тему.

Після 3 годин і проходження 3 різних агентів....

Як було сказано, вони не дозволяють виводити його іншим способом, окрім того, за допомогою якого був отриманий дохід, який дав вам переваги... Ось чому я був змушений вивести його в Paypal.

Вони дезактивували опцію виведення коштів через PayPal на 3 дні, оскільки визнали, що мають проблеми з Paypal і зняттям коштів.

Після цих 3 годин і зневірившись, вірячи, що вони не заплатять мені ні копійки, я зміг зняти все. Мені пощастило, і я абсолютно чітко розумію, що я не збираюся вкладати ще євро в Leovegas, оскільки яка одіссея збирати, яка одіссея...

Ввести 0 задач.

Я втратив багато годин, намагаючись зібрати, і мені зовсім не сподобався цей досвід.


Автоматичний переклад.
PabloG
1 рік тому

З точки зору гравця, це навряд чи хтось охоче повторить. Я розумію це.

Я щасливий, що ти отримав виграш! Навіть справедливе казино іноді бореться з проблемами, які не цілком доступні для казино. Я відчуваю, що це одна з тих проблем. 🙁

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого