Привіт,
Я шукав в Інтернеті, але не можу знайти третю сторону, яка б допомогла повернути мої гроші від Astropay, тому я сподіваюся отримати тут пораду.
22 липня я вніс BTC (300 доларів) на свій рахунок у казино за допомогою Astropay.
Я отримав електронний лист із підтвердженням того, що мою транзакцію було підтверджено в блокчейні, а зняття з мого гаманця було успішним.
Через кілька годин Astropay надіслав сповіщення про те, що моя трансакція BTC «на розгляді».
Мене попросили надати ідентифікатор гаманця та суму в BTC для перевірки, перш ніж вони здійснять платіж.
Після надсилання інформації та очікування (через 3 дні) мені повідомили, що ідентифікатор гаманця недійсний, тому потрібно перевірити та надіслати ще раз.
Я не розумію, як це може бути недійсним - ive депозит і отримані виплати на цей гаманець багато разів.
Це йшло туди-сюди, поки я не сказав їм повернути гроші на новий гаманець, який я налаштував.
Вони сказали,
«Ми передамо цю інформацію у відповідальний департамент, ми відповімо, коли отримаємо оновлення. '
Я більше нічого від них не чув, незважаючи на те, що кілька разів запитував, чому так довго немає відповіді.
Мене ще більше засмучує те, що під час перевірки транзакції в ланцюзі блоків адреса, на яку було внесено мої BTC, була витрачена!
Чи може хтось дати мені пораду щодо того, що робити, щоб повернути свої гроші?
Hi,
I've looked online but can't find a third party to assist in getting my money back from Astropay, so im hoping to get some advice here.
On the 22nd of July i deposited BTC ($300 worth) to my casino account using Astropay.
I got an email verifying that my transaction had been confirmed on the blockchain and withdrawal from my wallet was successful.
Hours later Astropay sent notice that my btc transaction was 'under review'.
I was asked to provide the wallet ID and amount un BTC for verification before they would release payment.
After sending the info and waiting (3 days later) i was informed that the wallet ID is invalid and to check and send again.
I don't understand how it can be invalid - ive deposit and received payouts to that wallet many times.
This went back and forth until i told them to refund it to a new wallet i set up.
They said,
'We will forward this information to the responsible department, we will reply when we get an update. '
I haven't heard anything else from them despite inquiring multiple times why its taking so long with no response.
What's making me more frustrated is upon checking the transaction on the block chain, the address my btc were deposited into have been spent!
Can anyone give me advice on what to do to get my money back please?