ФорумКазиноКріото депозит Astropay не приймається, але не повертається

Кріото депозит Astropay не приймається, але не повертається

1 рік тому від seokdesigns
|
1753 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,

Я шукав в Інтернеті, але не можу знайти третю сторону, яка б допомогла повернути мої гроші від Astropay, тому я сподіваюся отримати тут пораду.


22 липня я вніс BTC (300 доларів) на свій рахунок у казино за допомогою Astropay.

Я отримав електронний лист із підтвердженням того, що мою транзакцію було підтверджено в блокчейні, а зняття з мого гаманця було успішним.


Через кілька годин Astropay надіслав сповіщення про те, що моя трансакція BTC «на розгляді».


Мене попросили надати ідентифікатор гаманця та суму в BTC для перевірки, перш ніж вони здійснять платіж.

Після надсилання інформації та очікування (через 3 дні) мені повідомили, що ідентифікатор гаманця недійсний, тому потрібно перевірити та надіслати ще раз.


Я не розумію, як це може бути недійсним - ive депозит і отримані виплати на цей гаманець багато разів.


Це йшло туди-сюди, поки я не сказав їм повернути гроші на новий гаманець, який я налаштував.

Вони сказали,

«Ми передамо цю інформацію у відповідальний департамент, ми відповімо, коли отримаємо оновлення. '


Я більше нічого від них не чув, незважаючи на те, що кілька разів запитував, чому так довго немає відповіді.


Мене ще більше засмучує те, що під час перевірки транзакції в ланцюзі блоків адреса, на яку було внесено мої BTC, була витрачена!


Чи може хтось дати мені пораду щодо того, що робити, щоб повернути свої гроші?



Автоматичний переклад.
seokdesigns
1 рік тому

Привіт, я хотів би почати з того, що мені шкода, що ви опинилися в подібній ситуації. Однак я помітив, що ви вже встигли подати скаргу, і вона стосується казино OhMySpins , чи не так?

Я вважаю це досить дивним, коли ви говорите, що транзакцію було підтверджено, і ви успішно вивели кошти зі свого гаманця. У вас коли-небудь була подібна проблема в цьому казино? Це був ваш перший депозит чи ви коли-небудь робили вдалий депозит у казино за допомогою цього конкретного способу оплати?

Крім того, у мене є відчуття, що у нас немає іншого виходу, окрім як чекати, поки казино надасть нову інформацію щодо причини такої ситуації. Безумовно, буде корисно, якщо ви поступово додасте інформацію, яку надає вам казино, як тут, так і у своїй скарзі .

Як ви думаєте, чи вдасться нас оновити?

Схрещую пальці, і я сподіваюся, що ця справа буде вирішена гладко, і ваші кошти зрештою будуть зараховані на ваш рахунок.

Автоматичний переклад.
Опубліковано seokdesigns видалено
Jaro
1 рік тому

Привіт,


Я дуже збентежений, я не розумію, що ви говорите.



Ця скарга стосується того, що Astropay не перерахувала мій депозит на мій рахунок у казино, і ні, це було не о, мої оберти, його казино myempire.


Крипта надійшла з мого облікового запису kucoin для astropay, тому це було успішне виведення з мого гаманця kucoin.


Це був перший раз, коли я використовував astropay для внесення крипто, минулі успішні депозити були за допомогою кредитної картки.


Ця проблема, з якою я зіткнувся, не викликана казино, я не думаю, хоча я вибрав метод депозиту в казино, проблема пов’язана з astropay, яка затримала мої біткойни для перевірки, а потім сказала, що поверне їх у вихідний гаманець, з якого вони надійшли, але потім заявив, що ідентифікатор мого гаманця недійсний, що неможливо. Також було витрачено надіслані їм BTC


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
seokdesigns
1 рік тому

Так, звичайно. У контексті вашої ситуації щодо Astropay я хотів би запитати, чи вона все ще зберігається. Оскільки, як ви описуєте, це проблема на стороні постачальника платежів, найкраще залишатися з ними на зв’язку та запитати, на якому етапі перевірка, що, я думаю, ви точно робите.

У всякому разі, мені дивно, коли ви говорите, що BTC витрачено, а ваш ідентифікатор недійсний.

Я сподіваюся почути від когось, хто міг би допомогти своїм досвідом.

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, ми будемо раді, якщо ви поділитеся цим з нами тут, на форумі, оскільки інші гравці зможуть побачити, з якою проблемою ви маєте справу, і, можливо, вони знайдуть рішення, якщо вони бачать, що вам вдалося її вирішити.

Я щиро сподіваюся, що ваша ситуація закінчиться щасливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Сподіваюся, це чітко пояснює мою ситуацію

file

file

file

file

file


Автоматичний переклад.
seokdesigns
1 рік тому

file

file

file

file


Автоматичний переклад.
seokdesigns
1 рік тому

Це копія транзакції з мого гаманця BTC до Astropay file

Це з блокчейну

file

У гаманці Astropay, який я вніс свої BTC, немає нічого, де мої BTC?

Автоматичний переклад.
seokdesigns
1 рік тому

Так, це досить чітко описує ваш випадок. Однак, оскільки у вас виникли проблеми з постачальником платіжних послуг, все одно краще підтримувати з ним зв’язок і поінформувати себе про всю ситуацію.

Ми також обов’язково отримаємо будь-яку нову інформацію, яка дійде до вас, але наразі ми можемо почекати та подивитися, куди це все піде.

Сподіваюся, найближчим часом вам вдасться все вирішити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.