ФорумКазиноКАЗИНО XO WALLETS

КАЗИНО XO WALLETS

11 міс. тому від Katbandee
|
1461 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому

Тримайтеся подалі від цього казино.


Вони не платять вам, вони тримають вас у петлі, яка ніколи не закінчується розмовою з будь-яким представником через змінену систему через лінію.


КОЛИ ВИ ДЕПОЗИТУЄТЕ ГРОШІ, ВИ НАДАЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ БОНУС, ЯКИЙ ДАЄ ВАМ 50% ДОДАТКОВО.


УМОВОЮ Є ТЕ, ЩО ВИ МАЄТЕ ВИГРАТИ У 5 РАЗІВ ПЕРЕВІШУВАЧУ СУМУ, ЯКУ МИ ЗРОБИЛИ ДВОХ РАЗІВ.


ЯКЩО ВИ СПРОБУЄТЕ ВИЙТИ, І ЦЕ СУМА НЕ В 5 РАЗІВ ПЕРЕВИЩАЄТЬСЯ, ВІН ПОВІДОМИТЬ ВАС ПРО СКІЛЬКУ ВАМ ПОТРІБНО, ЩОБ ВИГРАТИ... ЩО МИ ЗРОБИЛИ.


TH3Y НЕ ПЛАТИТЬ ВАМ. НЕМАЄ ПОЯСНЕННЯ. НІ З КИМ ПОГОВОРИТИ.


ВОНИ ШАРАЮТЬ ЛЮДЕЙ, ВИТРАЧАЮЧИ ГРОШІ НА ЦІЙ ПЛАТФОРМІ.


Автоматичний переклад.
Katbandee
10 міс. тому

Привіт! Вибачте за те, що трапилося з вами в цьому казино. Я бачу, що ви взяли бонус і встигли завершити все, що вам потрібно, але так і не отримали свої гроші. Крім того, від казино не було відповіді, чому це так, що, на мою думку, є неправильним.

У будь-якому разі, не могли б ви дати мені посилання на це казино, тому що я не знайшов жодного такого, як ви пишете, у нашій базі даних. Отже, це казино XO Wallets, так? Як довго тривала ситуація про те, що ви не можете зняти гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

https://member.xo-wallets.com/auth

https://xo-wallets.com/


Дві різні суми, які вони не виплатили. приблизно 30 і 80 доларів.


Ми купили бонус, перевищили вказану суму в 5 разів, і він не дозволив нам зняти, доки сума не збігається, розрахована казино, і як тільки ми її досягли,


Це триває з 24 жовтня.


Просто немає можливості ні з ким спілкуватися... Всі спроби ходять по колу.

Автоматичний переклад.
Katbandee
10 міс. тому

Результат в основному свідчить - Неможливо виплатити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Щасти вам у спробах поговорити з кимось... Ціную вашу турботу. Люди тримаються подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.
Katbandee
10 міс. тому

Дякую за посилання, я дав його нашій команді, і вони подивляться на казино та проведуть перевірку. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому, якщо протягом цього часу нічого не зміниться, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Оскільки ми не маємо казино в нашій базі даних, при подачі скарги вам потрібно вибрати «Я не знаю казино», а потім описати свою проблему.

Проте мені шкода, що казино не відповідає, і ви не можете нічого дізнатися, тому що це було б корисно і для нас.

Якщо щось зміниться, чи можна буде нам повідомити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дуже дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
Katbandee
10 міс. тому

Будь ласка, якщо вам вдасться зв'язатися з казино і дізнатися щось нове, не соромтеся оновити нас. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Джаро! Ми були повністю порожні, і не знаємо, як ми можемо говорити з одним представником цього казино. Не знаю, чи досягла успіху ваша команда?


Але ми фактично відмовилися від своїх виграшів.

Автоматичний переклад.
Katbandee
10 міс. тому

Привіт, чи думали ви надсилати нам скаргу, де ми спробуємо вам допомогти? Думаю, це може бути корисним. Я надішлю вам посилання, де ви можете це зробити:https://casino.guru/complaints/all

Якщо у вас виникли запитання, сміливо задавайте.

Щодо того, чи вдалося нам зв’язатися з казино, оскільки у вас немає скарг, це неможливо, і тому я рекомендував вам його. Дайте мені знати, що ви вирішили.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого