ФорумКазиноКАЗИНО XO WALLETS

КАЗИНО XO WALLETS

1 рік тому від Katbandee
|
1655 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Тримайтеся подалі від цього казино.


Вони не платять вам, вони тримають вас у петлі, яка ніколи не закінчується розмовою з будь-яким представником через змінену систему через лінію.


КОЛИ ВИ ДЕПОЗИТУЄТЕ ГРОШІ, ВИ НАДАЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ БОНУС, ЯКИЙ ДАЄ ВАМ 50% ДОДАТКОВО.


УМОВОЮ Є ТЕ, ЩО ВИ МАЄТЕ ВИГРАТИ У 5 РАЗІВ ПЕРЕВІШУВАЧУ СУМУ, ЯКУ МИ ЗРОБИЛИ ДВОХ РАЗІВ.


ЯКЩО ВИ СПРОБУЄТЕ ВИЙТИ, І ЦЕ СУМА НЕ В 5 РАЗІВ ПЕРЕВИЩАЄТЬСЯ, ВІН ПОВІДОМИТЬ ВАС ПРО СКІЛЬКУ ВАМ ПОТРІБНО, ЩОБ ВИГРАТИ... ЩО МИ ЗРОБИЛИ.


TH3Y НЕ ПЛАТИТЬ ВАМ. НЕМАЄ ПОЯСНЕННЯ. НІ З КИМ ПОГОВОРИТИ.


ВОНИ ШАРАЮТЬ ЛЮДЕЙ, ВИТРАЧАЮЧИ ГРОШІ НА ЦІЙ ПЛАТФОРМІ.


Автоматичний переклад.
Katbandee
1 рік тому

Привіт! Вибачте за те, що трапилося з вами в цьому казино. Я бачу, що ви взяли бонус і встигли завершити все, що вам потрібно, але так і не отримали свої гроші. Крім того, від казино не було відповіді, чому це так, що, на мою думку, є неправильним.

У будь-якому разі, не могли б ви дати мені посилання на це казино, тому що я не знайшов жодного такого, як ви пишете, у нашій базі даних. Отже, це казино XO Wallets, так? Як довго тривала ситуація про те, що ви не можете зняти гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

https://member.xo-wallets.com/auth

https://xo-wallets.com/


Дві різні суми, які вони не виплатили. приблизно 30 і 80 доларів.


Ми купили бонус, перевищили вказану суму в 5 разів, і він не дозволив нам зняти, доки сума не збігається, розрахована казино, і як тільки ми її досягли,


Це триває з 24 жовтня.


Просто немає можливості ні з ким спілкуватися... Всі спроби ходять по колу.

Автоматичний переклад.
Katbandee
1 рік тому

Результат в основному свідчить - Неможливо виплатити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щасти вам у спробах поговорити з кимось... Ціную вашу турботу. Люди тримаються подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.
Katbandee
1 рік тому

Дякую за посилання, я дав його нашій команді, і вони подивляться на казино та проведуть перевірку. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому, якщо протягом цього часу нічого не зміниться, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Оскільки ми не маємо казино в нашій базі даних, при подачі скарги вам потрібно вибрати «Я не знаю казино», а потім описати свою проблему.

Проте мені шкода, що казино не відповідає, і ви не можете нічого дізнатися, тому що це було б корисно і для нас.

Якщо щось зміниться, чи можна буде нам повідомити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
Katbandee
1 рік тому

Будь ласка, якщо вам вдасться зв'язатися з казино і дізнатися щось нове, не соромтеся оновити нас. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Джаро! Ми були повністю порожні, і не знаємо, як ми можемо говорити з одним представником цього казино. Не знаю, чи досягла успіху ваша команда?


Але ми фактично відмовилися від своїх виграшів.

Автоматичний переклад.
Katbandee
1 рік тому

Привіт, чи думали ви надсилати нам скаргу, де ми спробуємо вам допомогти? Думаю, це може бути корисним. Я надішлю вам посилання, де ви можете це зробити:https://casino.guru/complaints/all

Якщо у вас виникли запитання, сміливо задавайте.

Щодо того, чи вдалося нам зв’язатися з казино, оскільки у вас немає скарг, це неможливо, і тому я рекомендував вам його. Дайте мені знати, що ви вирішили.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого