kasino takvarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.
rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:
Дякую вам за вашу електронну пошту.
Переглянувши ваш обліковий запис, ми побачили, що ви подали запит на виключення з нашої мережі казино.
Відповідно до нашої політики відповідальної гри, ваш новий обліковий запис заблоковано, а баланс анульовано.
Будь ласка, зверніться до пункту 15.3 наших Загальних положень та умов, де зазначено наступне:
«Ми докладатимемо всіх розумних зусиль, щоб забезпечити дотримання нашої політики відповідального ставлення до азартних ігор. Ви не повинні намагатися обійти інструменти та заходи відповідальної гри. Ми не несемо жодної відповідальності, якщо ви продовжуєте грати в азартні ігри або використовуєте сайт з наміром навмисно уникнути відповідних заходів, які діють, і/або ми не можемо забезпечити дотримання наших заходів/політики з причин поза межами нашого розумного контролю. Крім того, якщо ви зареєструєте новий обліковий запис, поки у вас уже є самовиключення в нашій системі, ми матимемо право заблокувати новий обліковий запис, відкритий у нас, анулювати будь-які кошти, що залишилися на рахунку, і ми не несемо відповідальності за відшкодування вам будь-які кошти, які ви, можливо, поставили або виграли через новий обліковий запис».
«Ми вживемо всіх розумних заходів, щоб гарантувати дотримання будь-яких лімітів депозитів або збитків. Однак ми не несемо відповідальності, якщо ви обійдете ці обмеження шляхом відкриття додаткових облікових записів або будь-яким іншим способом».
ONKO TÄMÄ OIKEIN?
kasino takavarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.
rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:
Thank you for your email.
Having reviewed your account we see that you have requested to be excluded from our casino network.
According to our Responsible Gaming policy, your new account has been blocked, and the balance voided.
Please refer to clause 15.3 of our General Terms and conditions, whereby it states the following:
"We will use all reasonable endeavours to enforce our responsible gambling policies. You must not attempt to circumvent the Responsible Gaming tools and measures. We do not accept any responsibility or liability if you continue gambling or use the site with the intention of deliberately avoiding the relevant measures in place and/or we are unable to enforce our measures/policies for reasons outside of our reasonable control. Furthermore, should you register a new account while you have an existing self-exclusion on our system, we shall be entitled to block the new account you open with us, void any funds remaining in the account, and we shall not be liable to refund to you any funds you may have wagered or won through the new account."
"We will take all reasonable measures to ensure that any deposit or loss limits are observed. However, we are not liable if you circumvent these limits by opening additional accounts or any other means."
ONKO TÄMÄ OIKEIN?