ФорумКазиноКазино конфіскувало мій виграш

Казино конфіскувало мій виграш

10 міс. тому від Glamors12
|
1282 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

kasino takvarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.

rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:


Дякую вам за вашу електронну пошту.


Переглянувши ваш обліковий запис, ми побачили, що ви подали запит на виключення з нашої мережі казино.


Відповідно до нашої політики відповідальної гри, ваш новий обліковий запис заблоковано, а баланс анульовано.


Будь ласка, зверніться до пункту 15.3 наших Загальних положень та умов, де зазначено наступне:

«Ми докладатимемо всіх розумних зусиль, щоб забезпечити дотримання нашої політики відповідального ставлення до азартних ігор. Ви не повинні намагатися обійти інструменти та заходи відповідальної гри. Ми не несемо жодної відповідальності, якщо ви продовжуєте грати в азартні ігри або використовуєте сайт з наміром навмисно уникнути відповідних заходів, які діють, і/або ми не можемо забезпечити дотримання наших заходів/політики з причин поза межами нашого розумного контролю. Крім того, якщо ви зареєструєте новий обліковий запис, поки у вас уже є самовиключення в нашій системі, ми матимемо право заблокувати новий обліковий запис, відкритий у нас, анулювати будь-які кошти, що залишилися на рахунку, і ми не несемо відповідальності за відшкодування вам будь-які кошти, які ви, можливо, поставили або виграли через новий обліковий запис».

«Ми вживемо всіх розумних заходів, щоб гарантувати дотримання будь-яких лімітів депозитів або збитків. Однак ми не несемо відповідальності, якщо ви обійдете ці обмеження шляхом відкриття додаткових облікових записів або будь-яким іншим способом».



ONKO TÄMÄ OIKEIN?


Автоматичний переклад.
Glamors12
10 міс. тому

Привіт!

На жаль, я не можу прочитати частину публікації, я можу прочитати вашою мовою. Це якось пов’язано з вашою скаргою на Boo Casino? Я думаю, було б добре принаймні поділитися, де це сталося.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

казино конфіскувало мій виграш у розмірі 4000 євро, тому що я був забанений на їхньому дочірньому сайті через проблему з грою.


Я зареєструвався в казино з особистою інформацією. Я успішно пройшов kyc. Мені вдалося успішно вивести 1000 євро. Тоді я спробував зняти 4000 євро і отримав від них електронний лист про те, що вони анулюють мої виграші.


чи це правильно? по-перше, якщо мені не дозволили грати в їхньому казино, чому вони прийняли мене як гравця? Я використовував 100% ті самі особисті дані.

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#self-exclusions

Незалежно від того, що роблять гравці, якщо казино дозволяє комусь грати, незважаючи на самовиключення у пов’язаному казино, відсутність права грати не повинно використовуватися як причина для утримання їхніх виграшів.


це експлуатація вразливого гравця



Автоматичний переклад.
Glamors12
10 міс. тому

Привіт.

Так точно! Як тільки казино дозволяє вам грати, незважаючи на самовиключення, анулювання виграшу просто так є дуже нечесною поведінкою - і, якщо ви запитаєте мене, також досить дурним виправданням.

Обов'язково вкажіть у скарзі все! Якщо ви вагаєтеся подати його, ви повинні це зробити.

Я просто не впевнений, чи це проблема, з якою ви зіткнулися в Boo Casino, тому дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, це стосується boocasino. Я просто переживаю, чи отримаю колись свої 4000 євро. Як вирішувались подібні ситуації? Як ставиться до цього гуру казино? 4000 євро - це великі гроші, які я виграв законно. Той факт, що мені не заборонили грати в їхньому казино, не є моєю провиною. казино поводиться безвідповідально, вони навіть не відповідають на електронні листи.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Glamors12
10 міс. тому

Маю сказати, що ваша скарга досить складна, і це не моя справа зараз судити про казино.

Я також не знаю про подібну ситуацію, не соромтеся переглядати всі подані скарги, я б так і зробив. 🤔

https://casino.guru/complaints/

Дуже хороша новина полягає в тому, що Йозеф зараз займається вирішенням проблеми, і, як він уже згадував, настав час для казино втрутитися та пояснити ситуацію зі своєї точки зору.

Я почекаю цього, якщо ти не проти.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Справа була вирішена, але, на жаль, казино не погодилося і не погодилося виплатити мені мої виграші. Вони безвідповідальні.

Автоматичний переклад.
Glamors12
9 міс. тому

Я знаю. 🙁

Ми обговорювали цей випадок на звичайному дзвінку, де намагаємося розібратися у більш складних скаргах. Я повністю згоден із цим завершенням :

«На завершення, враховуючи всю надану інформацію, включаючи веб-сайт казино, запит гравця, підтвердження казино та реєстрацію з використанням тих самих облікових даних, не було очевидно, що самовиключення з MrFortune буде застосовуватися до Boo Casino.


Ми вважаємо, що з цією ситуацією можна було впоратися краще, і процес самовиключення слід покращити для всіх брендів на цій платформі. Ми вважаємо, що як тільки казино виявило, що вони дозволили грати проблемному гравцеві, вони повинні були закрити рахунок, але все одно сплатити залишок. Якби гравець програв, у казино були б вагомі підстави відмовити у відшкодуванні».

В результаті рейтинг знизився на суму 4342 чорних точки. казино має справді працювати над своїм підходом!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Подивіться, що я щойно знайшов.

https://www.gamblingnews.com/news/mga-imposes-suspension-against-green-feather-online-limited/amp/

Я не знаю, як мені продовжити розгляд моєї скарги, якщо у цієї компанії вилучено ліцензію на гру. Йозеф міг би мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Glamors12
9 міс. тому

Ой, це погано 🙁.

На даний момент, здається, казино введено під замовлення:

«Призупинення фактично забороняє Green Feather Online пропонувати будь-які азартні ігри. Однак MGA заявило, що оператор повинен надати доступ своїм уже зареєстрованим клієнтам і обробляти відшкодування сум на їхніх рахунках , відповідно до законодавства про азартні ігри в країні. . Як і у випадку з іншими подібними призупиненнями, рішення може бути оскаржено, якщо Green Feather Online вирішить його оскаржити».

На жаль, я не впевнений, яким буде результат для гравців у більш складних ситуаціях!

Я боюся, що це твердження стосується лише звичайних гравців із активним балансом, але не гравців із скаргами.

Дякую за цю статтю, я перешлю її Йозефу. Я хотів би сказати щось позитивне, але зараз у мене нічого не на думці. 🙁

Якщо я отримаю додаткові оновлення, я обов’язково повідомлю вас!

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт Радка. Цей оператор казино дуже тіньовий. Вони конфіскували мій виграш, оскільки сказали, що я повинен бути захищений на всіх їхніх сайтах казино, але до цього дня мій рахунок казино на їхньому дочірньому сайті bcasino відкритий. Також мені постійно присилають рекламні листи і я ніяк не можу зв'язатися з оператором. Єдиним, хто вийшов на зв'язок, був Джозеф гуру казино. Той факт, що вони конфіскували мій виграш, тому що, за їх словами, я повинен бути «захищений» у всій їхній мережі, чому рахунок bcasino досі відкритий? На мою думку, причиною вилучення було явне шахрайство і привід. Як я можу зв’язатися з казино, щоб вони припинили рекламні листи та виплатили мої виграші. 😭

Автоматичний переклад.
Glamors12
7 міс. тому

Тому я цілком розумію ваше розчарування і співчуваю вам. Що стосується реклами та того факту, що вони постійно надсилають вам якусь рекламу, мені цікаво, чи не можете ви заблокувати їх електронну пошту, щоб ви її не отримували. Я думаю, що це те, що я зробив, коли отримав небажаний спам. Щодо виплати, то я був би дуже радий, якби вам це вдалось, але я скептично налаштований, оскільки нічого подібного ще не було, і ви не можете зв’язатися з казино.

Вибачте, але я не знаю, наскільки ще я можу вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого