2 р. тому
Тут ви можете обговорити Joy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно я був у Росії і грав з друзями в цьому казино. У мене середня думка про це казино, я б регулярно в нього не грав
Recently I was in Russia and played with my friends in this casino. I got an average opinion about this casino, regularly I wouldn't play it
Onlangs was ik in Rusland en speelde ik met mijn vrienden in dit casino. Ik kreeg een gemiddelde mening over dit casino, regelmatig zou ik het niet spelen
Привіт, а що вас там не влаштувало, а що було гаразд, будь ласка? 🙂
Hello, so what did not suit you there, and what was alright, please? 🙂
Привіт, що робить це казино найкращим для вас? Не могли б ви сказати мені трохи більше? 😀
Hi, what makes this casino the best for you ? Could you tell me a bit more ? 😀
Привіт, казино досі не відповіло вам, куди поділися ваші зняті кошти? Спочатку я б подумав, що якщо їх буде схвалено, вони покинуть обліковий запис гравця, і ви повинні отримати їх незабаром, але це могло бути лише моє припущення.
Отже, коли казино дійде до вас, чи можна буде повідомити мені, якщо вам потрібна допомога, чи все врегульовано?
Я сподіваюся на другу можливість і що все буде добре.
Я почекаю.
Hi, the casino still hasn't answered you, where did your withdrawals go ? At first I would have thought that if they were approved, they left the player's account and you should get them soon, but that could just be my guess.
So, when the casino gets to you, would it be possible to update me if you need help or is everything sorted ?
I'm hoping for the second possibility and that everything will be fine.
I will wait.
привіт вчора перерахували гроші на баланс рахунку (сказали щось трапилося з моїм виведенням грошей), я трохи пограв стільки виграв і знову виводив, але не отримав, думаю вони кудись пропадуть знову .. дивно, що висновок до 100 приходить швидко.. .
hello, yesterday they transferred the money to the account balance (they said something happened with my money withdrawal), I played a bit, I won so much and made another withdrawal, but I didn't receive it, I think they will disappear somewhere again .. it's strange that the withdrawal of up to 100 comes quickly.. .
Одним словом, з мого рахунку зникли гроші
In short, the money disappeared from my account
З вашого рахунку зникли всі гроші, навіть ті, що ви виграли? Як довго ви чекали на це, будь ласка? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з вилученими коштами та надіслати їх гравцям, тому, якщо нічого не зміниться, я б рекомендував наступний крок, яким є скарга.
Однак, якщо казино забрало ваш виграш шахрайським шляхом, і ви не знаєте, що робити, я б пішов на цей крок зараз.
Дай мені знати, як справи.
All the money disappeared from your account, even the ones you won ? How long have you been waiting for it, please? We give casinos 14 days to sort out withdrawals and send them to players, so if nothing changes, then I would recommend the next step, which is a complaint.
However, if the casino has taken your winnings fraudulently and you don't know what to do, then I would take that step now.
Let me know how it is.
привіт, ми знову обговорюємо казино joy? тому що мій поганий досвід роботи з joya casino – це інше казино, чи я помиляюся?
hello, once again we are discussing about joy casino? because my bad experience with joya casino is different casino or am I wrong?
Так, зараз ми говоримо про Joy Casino. Джоя інша, тому вся ваша проблема стосується якої?
Yes, we are talking about Joy Casino now. Joya is different, so your whole problem refers to which one ?
Гей, хлопці,
Joy casino є компанією Кюрасао. Я був ідіотом і продовжував робити депозити тут, хоча насправді ніколи не знімав грошей. Я читав про повернення платежів, але не знаю, як це зробити. Чи я звертаюся безпосередньо до служби підтримки клієнтів Joy Casino і вимагаю повернення коштів і погрожую залучити Mastercard? Або я просто перейду прямо до Mastercard? Це компанія, яка використовує сторонніх продавців, щоб обійти закон, що забороняє використовувати Mastercard і Visa для онлайн-ігор. Вони також не мають безпечного варіанту азартних ігор, і я не можу видалити свою платіжну інформацію чи особисту інформацію. Я не збираюся повернути все, що втратив там за останні кілька років, але 10 тисяч, які я втратив за останній місяць, були б початком. Я живу в Канаді і хотів би почути ваші думки хлопців. Дякую
Hey guys,
Joy casino is a curacao company. I have been an idiot and continued to deposit here even though I've never actually withdrew any money. I've been reading up on chargebacks but not sure how to go about it. Do I go directly to the Joy Casino customer support team and demand refunds and threatening to involve mastercard? Or do I just go right to mastercard? They are a company who use 3rd party merchants to bypass the law against mastercard and visas not being used for online gambling. They also don't have a safe gambling option nor can i remove my payment information or personal information. I'm not looking to get back everything I've lost over the last few years there but the 10k I have lost in the last month would be a start. I live in Canada and would love to hear your guys thoughts. Thanks
Привіт. Вибачте за ваш досвід у цьому казино. Єдине, що я не зовсім розумію, це причина повернення платежу, чесно кажучи.🤷♀️ Чи не могли б ви бути конкретнішими?
Hello. I am sorry for your experience at this casino. The only thing I do not completely understand is the reason for the chargeback, to tell you the truth.🤷♀️ Could you be more specific, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.