ФорумКазиноJoy Casino - загальне обговорення

Joy Casino - загальне обговорення

2 р. тому від ZacharyCallanan
|
3162 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Joy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Нещодавно я був у Росії і грав з друзями в цьому казино. У мене середня думка про це казино, я б регулярно в нього не грав

Автоматичний переклад.
ZacharyCallanan
2 р. тому

Привіт, а що вас там не влаштувало, а що було гаразд, будь ласка? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Найкраще казино

Автоматичний переклад.
marieroth1999
7 міс. тому

Привіт, що робить це казино найкращим для вас? Не могли б ви сказати мені трохи більше? 😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

плюс привітний персонал..мінус дві зняття грошей зникли. Ще чекаю відповіді та грошей...Сподіваюсь проблему вирішать

Автоматичний переклад.
naujas.mm
4 міс. тому

Привіт, казино досі не відповіло вам, куди поділися ваші зняті кошти? Спочатку я б подумав, що якщо їх буде схвалено, вони покинуть обліковий запис гравця, і ви повинні отримати їх незабаром, але це могло бути лише моє припущення.

Отже, коли казино дійде до вас, чи можна буде повідомити мені, якщо вам потрібна допомога, чи все врегульовано?

Я сподіваюся на другу можливість і що все буде добре.

Я почекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

привіт вчора перерахували гроші на баланс рахунку (сказали щось трапилося з моїм виведенням грошей), я трохи пограв стільки виграв і знову виводив, але не отримав, думаю вони кудись пропадуть знову .. дивно, що висновок до 100 приходить швидко.. .

Автоматичний переклад.
naujas.mm
4 міс. тому

Одним словом, з мого рахунку зникли гроші

Автоматичний переклад.
naujas.mm
4 міс. тому

З вашого рахунку зникли всі гроші, навіть ті, що ви виграли? Як довго ви чекали на це, будь ласка? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з вилученими коштами та надіслати їх гравцям, тому, якщо нічого не зміниться, я б рекомендував наступний крок, яким є скарга.

Однак, якщо казино забрало ваш виграш шахрайським шляхом, і ви не знаєте, що робити, я б пішов на цей крок зараз.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

привіт, ми знову обговорюємо казино joy? тому що мій поганий досвід роботи з joya casino – це інше казино, чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.
naujas.mm
4 міс. тому

Так, зараз ми говоримо про Joy Casino. Джоя інша, тому вся ваша проблема стосується якої?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гей, хлопці,


Joy casino є компанією Кюрасао. Я був ідіотом і продовжував робити депозити тут, хоча насправді ніколи не знімав грошей. Я читав про повернення платежів, але не знаю, як це зробити. Чи я звертаюся безпосередньо до служби підтримки клієнтів Joy Casino і вимагаю повернення коштів і погрожую залучити Mastercard? Або я просто перейду прямо до Mastercard? Це компанія, яка використовує сторонніх продавців, щоб обійти закон, що забороняє використовувати Mastercard і Visa для онлайн-ігор. Вони також не мають безпечного варіанту азартних ігор, і я не можу видалити свою платіжну інформацію чи особисту інформацію. Я не збираюся повернути все, що втратив там за останні кілька років, але 10 тисяч, які я втратив за останній місяць, були б початком. Я живу в Канаді і хотів би почути ваші думки хлопців. Дякую

Автоматичний переклад.
BIGd8989
4 міс. тому

Привіт. Вибачте за ваш досвід у цьому казино. Єдине, що я не зовсім розумію, це причина повернення платежу, чесно кажучи.🤷‍♀️ Чи не могли б ви бути конкретнішими?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого