ФорумОбговорення скаргJOKAROOM СТОЛЮЄ МОЮ ГРОШІ

JOKAROOM СТОЛЮЄ МОЮ ГРОШІ

3 р. тому від Beckygr990
|
6122 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

несанкціоновані транзакції на загальну суму $ 8,434.00 AUD на jokaroom

$ 5 720 було повернуто, залишивши непогашені $ 2714,00 AUD!


ВІДХОДЖУЮТЬ ТИХ ТОПІВ!



Автоматичний переклад.
3 р. тому

HI Beckygr990

Jokaroom відключив мій рахунок після виграшу 9935 доларів, я не можу його зняти і тепер залишаю в темряві. І я збираюся по колах. Я зв’язався з моїм банком, коли ви внесете депозит, ви повинні отримати свій виграш.

Для вас це інша історія шахрайства

... зателефонуйте своєму банку та оскаржуйте трансакції та надішліть їм усі скріншоти доказів, що вони будуть робити повернення грошових коштів та розслідувати в ньому це команда шахрайства у відділі банку.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я зараз розмовляю з jokaroom через чат, вони марно чесно повторюють себе протягом останніх 2 тижнів. Час в Австралії протягом ночі цілий день все одно той самий, що я застряг.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, Міни ходили по колах

Я звернувся з скаргою до банку, вони пішли до торговця КАС, який стверджував, що нічого не суперечить! ive доводиться битися майже місяць зараз! тільки їм повернути частину моїх грошей!

я завтра знову піднімаю суперечку з банком. Мені вистачило!


удачі отримати гроші

Автоматичний переклад.
Waj888
3 р. тому

Це те, що вони роблять!

вони роблять це, щоб люди здавались! Або подивіться, як далеко хтось готовий зайти!

Я пройду весь шлях до того, щоб заборонити їх від AUS, якщо у мене теж є

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я також проходжу весь шлях, але в прямому чаті, коли ваш No1 вони просто закриють чат на вас.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ага!

вони говорять вам одну мить, підтягуючи ваші дані, але допомагаючи іншим


Я знаю, тому що у мене був один відкритий на моєму PH n інший на моєму ноутбуці, щоб вигнати агента

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Прочитайте мою сьогоднішню відкриту скаргу на них з 18/5/20, це триває


це огидно

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дуже вірно, і вони повторюють їх "Я". Вони кажуть, що протягом 24 годин, а потім протягом 48, а потім 5 годин брехня. Минуло понад 2 тижні, і вони знову кажуть 24 години. У мене є скріншоти всіх доказів, щоб він автоматично закрив чат. Я показав свій банк і повідомив про це.

Автоматичний переклад.
Beckygr990
3 р. тому

Я просто сію дуже погано, я тебе відчуваю. ING не такі великі великі 4 банки, вони краще допомагають.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ми всі чекаємо? І немає строків. Я бачу, це може тривати місяцями.

удачі всім нам.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Beckygr990, я розумію, що ви розчаровані, але повірте, я маю багатий досвід зі скаргами різного характеру.

(Beckygr990 має відкриту скаргу на Joka Room)

Будь ласка, прийміть мою пораду. По-перше, нехай вони вам платять, а потім ви можете розпочати юридичні дії, створюючи інші скарги чи огляди там, де вам потрібно. Ми не хочемо карати їх раніше, ніж вони платять за причину. Ми їх не підтримуємо, але не хочемо зруйнувати ваші шанси повернути гроші.

У цього казино немає ліцензії - тому немає регулятора, ніхто не може змусити їх платити вам. Поки у них не було проблем, але останнім часом ми помітили, що у них є деякі відкриті скарги від австралійських гравців.

Кожне створене вами повідомлення надсилає сповіщення їм і мені. Якщо ви почнете писати кілька повідомлень, вони можуть почати вас ігнорувати. Особливо повідомлення на кшталт "ЦЕ КАСІНО СУОООООО ДУЖЕ"


Якщо ви почнете їх спамувати, вони можуть сказати, що ви не співпрацюєте, і вони можуть затримати вашу оплату на місяці.

Тож будьте розумні - схоже, вони хочуть вам заплатити. Тож будь ласка, дайте їм усе, що їм потрібно - наприклад, виписку банку. Я думаю, що на сьогодні найкраща стратегія - це співпраця та надання їм усіх необхідних документів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт всім.

Це казино працює без ліцензії, і юридичні дії можуть бути складними. Якщо казино готове допомогти вам, нехай вони. Якщо вони відмовляться розмовляти з вами, надішліть скаргу тут (веб-сайт casino.guru), і ви допоможете іншим гравцям.

У відчайдушній ситуації завжди є рішення:

https://mychargeback.com/ - Ця компанія здійснює повернення коштів. Якщо минуло 90 днів з моменту трансакції, ви можете зв’язатися з ними та пояснити їм, що сталося - вони роблять відшкодування у випадках, коли казино не має ліцензії або у випадку з паршивою ліцензією регулятора, (Joka Room Case)

Тримайте це в крайньому випадку - ви можете подати туди свою справу і запитати про можливості, а у випадку, якщо казино не співпрацює, використовуйте відшкодування. Але будьте обережні - повернення платежів, як правило, заборонено в казино - так що якщо ви повернете гроші, вам більше не слід грати з цією компанією (групою), інакше вони можуть не платити вам у майбутньому.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це так погано! Сподіваюся, що ви можете зробити, щоб повернути всі свої гроші. Дякую за те, що я поділився, я планував депонувати там.

Автоматичний переклад.
gloriander63
3 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого