Beckygr990, я розумію, що ви розчаровані, але повірте, я маю багатий досвід зі скаргами різного характеру.
(Beckygr990 має відкриту скаргу на Joka Room)
Будь ласка, прийміть мою пораду. По-перше, нехай вони вам платять, а потім ви можете розпочати юридичні дії, створюючи інші скарги чи огляди там, де вам потрібно. Ми не хочемо карати їх раніше, ніж вони платять за причину. Ми їх не підтримуємо, але не хочемо зруйнувати ваші шанси повернути гроші.
У цього казино немає ліцензії - тому немає регулятора, ніхто не може змусити їх платити вам. Поки у них не було проблем, але останнім часом ми помітили, що у них є деякі відкриті скарги від австралійських гравців.
Кожне створене вами повідомлення надсилає сповіщення їм і мені. Якщо ви почнете писати кілька повідомлень, вони можуть почати вас ігнорувати. Особливо повідомлення на кшталт "ЦЕ КАСІНО СУОООООО ДУЖЕ"
Якщо ви почнете їх спамувати, вони можуть сказати, що ви не співпрацюєте, і вони можуть затримати вашу оплату на місяці.
Тож будьте розумні - схоже, вони хочуть вам заплатити. Тож будь ласка, дайте їм усе, що їм потрібно - наприклад, виписку банку. Я думаю, що на сьогодні найкраща стратегія - це співпраця та надання їм усіх необхідних документів.
Beckygr990, I understand that you are frustrated, but trust me, I have rich experience with complaints of various nature.
(Beckygr990 has an open complaint with Joka Room)
Please, take my advice. First, let them pay you, and then you can begin with legal actions, creating other complaints or reviews where you want. We don't want to punish them sooner then they pay for a reason. We don't support them, but we don't want to ruin your chances to get the money back.
This casino has no license - so there is no regulator, nobody can force them to pay you. So far they had no problems, but recently we noticed that they have some open complaints from Australian players.
Every message you create sends an alert to them and to me. If you start writing multiple messages, they may start ignoring you. Especially messages like "THIS CASINO IS SOOOOOOOO DISGUSTING"
If you start spamming them, they can say you are not cooperating, and they can delay your payment for months.
So please be smart - it looks like they want to pay you. So please give them everything that they need - for example the bank statement. I think the best strategy for now is to cooperate and provide they all required documents.
Автоматичний переклад.