9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Jackpot Frenzy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив запит на зняття коштів на сайті jekpotfrenzy, але вони досі не дали мені гроші на депозит. Чи є надія отримати гроші? Це шахрайський сайт і чи мене обманули?
I made a withdrawal request on the jekpotfrenzy site and they still haven't given me the deposit money. Is there any hope of receiving money? Is it a scam site and have I been scammed?
Ho fatto richiesta di prelievo al sito jekpotfrenzy ancora non mi anno dato i soldi del deposito c'è speranza di ricevere soldi ho e un sito truffa e sono stato fregato?
Привіт, ви зробили депозит у казино, але він не надійшов на ваш ігровий рахунок, чи не так? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи є у них якісь проблеми та чи гроші пішли з вашого рахунку без проблем? У таких випадках це може бути не провина казино, і вони часто мають зв’язані руки, тому я б радив спочатку запитати там.
Не соромтеся повідомити їм, що вони вам сказали.
Hello, you made a deposit to the casino and it didn't go to your gaming account, did it ? Have you tried contacting the payment provider to see if they have any problems and if the money left your account without any trouble ? In such cases it may not be the casino's fault and they often have their hands tied, so I would recommend asking there first.
Feel free to let them know what they told you.
Ні, я виграв, і вони не платили мені протягом тижня з минулої п’ятниці jekpotfrenzy Я зробив запит на зняття 26 числа сьогодні і тиждень.
Мені відповідають спочатку через два максимум 3 дні, тепер минуло 3-5 днів. Я робив різні депозити, і я завжди програвав, тепер, коли я вигравав, вони не дають мені їх, як це працює, я майже утратив терпіння, я подам на них до суду, це взагалі неможливо 'цього року всі мої дані, мій банківський рахунок, я маю вважати це просто шахрайством
No I made a win and they haven't paid me for a week since last Friday jekpotfrenzy I made a withdrawal request on the 26th today and a week.
They answer me first in two maximum 3 days now it's been 3 to 5 days I've made various deposits and I've always lost now that I've won they won't give them to me how does it work I've almost lost patience I'll sue them it's not possible at all 'this year all my data my bank account I have to consider it just a scam
No ho fatto una vincita e non mi pagano da una settimana da venerdì scorso jekpotfrenzy ho fatto richiesta di prelievo il 26 scorso oggi e una settimana.
Mi rispondono prima tra due massimo 3 giorni mo sono passati da 3 a 5 giorni ho fatto vari versamenti e ho sempre perso ora che ho fatto la vincita non me li danno come funziona io ho quasi perso la pazienza gli faccio la querela non e possibile tutt' questo anno tutti i miei dati il mio conto bancario la devo reputare solo una truffa
Добре, дякую за пояснення.
Я вважаю за краще зазначити, що ви можете легко подати скаргу на це казино через Casino Guru Resolution Center r, але майте на увазі, що наша спеціальна команда розгляду скарг надасть казино 14 повних днів для виплати ваших виграшів. Якщо казино не впорається з цим, команда втрутиться.
Не впевнений щодо підрахунку, тому дозвольте мені запитати вас: чи не хочете ви подати відповідний документ зараз?
Якщо так, перейдіть за цим посиланням 👈
Як ви думаєте, чи готові ви до цього? Не хвилюйтеся, це абсолютно безкоштовно.
Ok, thanks for the explanation.
I think its best to mention that you are welcome to submit a complaint against this casino quite easily through Casino Guru Resolution Center, but be aware that our dedicated Complait Team will provide casino 14 full days to pay out your winnings. If the casino won't manage that, the Team will step in.
Not sure about the counting, so allow me to ask you - would you prefer submitting the compliant now?
If so, please proceed by using this link 👈
What do you think, are you up to it? Don't worry, it's completely free of charge.
Я спілкуюся з ними кожні 5 хвилин. Я також увійшов до живої гри та побалакав з помічником про те, як можна зайти на сайт jekpotfrenzy, який не платить гравцям. Вони відповіли, що сайт в порядку, моя точка зору і вони мені не платили з 26 квітня, коли я подав заявку, я надішлю вам скріншот
I contact them every 5 minutes. I also entered a live game and chatted with the assistant about how it is possible to enter a jekpotfrenzy site that does not pay the players. They replied that the site is in order, my point of view and that They haven't paid me since April 26th when I applied, I'll send you the screenshot
Li contatto ogni 5 minuti sono entrato anche in un gioco live e ciattatto con l'assistente di come sia possibile inserire un sito jekpotfrenzy che non paga i giocatori mi anno risposto che il sito e tutt' in regola il mio punto di vista e che a me non pagano dal 26 aprile che ho fatto richiesta ti mando lo screenshot
Так, я розмовляю з ними, вони завжди кажуть мені те саме, щоб почекати, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що вони попросили фінансового консультанта зняти кошти на мою користь, набравши це вручну
Yes I talk to them they always tell me the same thing to wait and I also received an email saying that they had requested the financial advisor to make the withdrawal in my favor by typing it in by hand
Si ci parlo con loro mi dicono sempre la stessa cosa di aspettare mi e arrivata anche un imeil dicendo che avevano fatto richiesta al consulente finanziario di fare il prelievo a mio favore digitandolo a mano
Я спілкуюся з ними кожні 5 хвилин. Я також увійшов до живої гри та побалакав з помічником про те, як можна зайти на сайт jekpotfrenzy, який не платить гравцям. Вони відповіли, що сайт в порядку, моя точка зору і вони мені не платили з 26 квітня, коли я подав заявку, я надішлю вам скріншот
I contact them every 5 minutes. I also entered a live game and chatted with the assistant about how it is possible to enter a jekpotfrenzy site that does not pay the players. They replied that the site is in order, my point of view and that They haven't paid me since April 26th when I applied, I'll send you the screenshot
Li contatto ogni 5 minuti sono entrato anche in un gioco live e ciattatto con l'assistente di come sia possibile inserire un sito jekpotfrenzy che non paga i giocatori mi anno risposto che il sito e tutt' in regola il mio punto di vista e che a me non pagano dal 26 aprile che ho fatto richiesta ti mando lo screenshot
Так, і моє перше зняття з тих пір, як я почав грати на цьому сайті, інші сайти, на яких я грав, у мене ніколи не було проблем, я завжди отримую максимум наступного дня
Yes and my first withdrawal since I started playing on this site other sites I have played I have never had any problems I always get paid maximum the next day
Si e il mio primo prelievo che faccio da quando gioco a questo sito altri siti di cui ho giocato non ho mai avuto problemi mi anno sempre pagato massimo il giorno dopo
Це сайт, з якого я подав запит на зняття коштів
This is the site I requested a withdrawal from
questo e il sito di cui ho fatto richiesta di prelievo
Чи може хтось допомогти мені зробити нагадування в цьому казино jekpotfrenzy Я подав запит на зняття 500 євро за виграш на сьогоднішній день Мені ще не зараховано запит, зроблений 26 квітня минулої п’ятниці об 11 58 хвилин
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки казино щодо вашого зняття грошей, щоб отримати пояснення? Ваш обліковий запис верифіковано там, чи це ваше перше зняття?
Were you able to get in touch with the support of the casino regarding your withdrawal to get some explanation, perhaps? Is your account verified there, or is this your first withdrawal?
Привіт,
і дякую за те, що тримаєте розмову в належному місці, щоб ми всі могли стежити за спілкуванням без непорозумінь.
Тож, схоже, казино має значну затримку з вашим виведенням коштів і вирішило виконати цей процес вручну. Я вважаю, що добре, що ви залишаєте канал зв’язку відкритим, але не обов’язково згадувати їх кожні п’ять хвилин, як ви десь згадували. Така частота може привести вас до зовсім протилежного підходу, якщо ви зрозумієте мій зміст.
У будь-якому випадку, виходячи з іншої інформації, згідно з якою всі попередні зняття було оброблено без будь-яких ускладнень, я схильний вважати, що це може бути лише тимчасова проблема. Хоча я розумію, він досить стійкий.
Як щодо того, щоб дати їм цілих 14 днів? Якщо протягом цього часу нічого не станеться, подання безкоштовної скарги буде ще одним кроком.
Подальші відомості про згаданий мною крайній термін, а також пояснення процесу підсумовано в цій статті 👈, яку я рекомендую вам прочитати. Про всяк випадок.
Звичайно, я сподіваюся, що скарги не знадобляться!
Hello,
and thanks for keeping the conversation in the proper place, so we can all follow the communication without misunderstandings.
So it seems the casino is having quite a delay with your withdrawal, and has decided to cover the process manually. I think it's good you keep the communication channel open, but it is not necessary to remid them every five minutes like you mentioned somewhere. Such frequency may lead you to quite the opossite approach, if you catch my meaning.
Anyway, based on the other information saying all previous withdrawals were processed without any complications, I tend to believe this might be just a temporary problem. Though I understand, its quite persistent.
How about giving them the full 14 days? If nothing happens in that time frame, submitting a free-of-charge complaint will be another step.
Further details concerning the deadline I mentioned, as well as a process explanation, are summarized in this article 👈 which I recommend you to read. Just in case.
Of course, I hope no complaint will be necessary!
Вони заблокували 200 євро моєї поточної транзакції, сказавши, що це системна помилка, і що я програв їх!! Ніколи знову!!
They blocked 200 euros of my transaction in progress saying it was a system error and that I gambled it away!! Never again!!
Mi hanno bloccato 200 euro con transazione in corso dicendo che e' un errore del sistema e che me li sono giocati!! Mai piu'!!
Вибачте, але я насправді не розумію проблеми. Не могли б ви описати це краще?
Можливо, ваш баланс якимось чином зник з рахунку в казино?
Будь ласка, надайте більше деталей, щоб ми могли допомогти вам у цій ситуації.
I'm sorry, but I don't actually understand the issue. Could you please describe it better?
Did your balance somehow disappear from your casino account, perhaps?
Please provide more details, so we can be able to help you out with this situation.
З минулого четверга я подав 3 запити на зняття коштів, і досі нічого, ніхто не відповідає, а тим більше в онлайн-чаті
I have requested 3 withdrawals since last Thursday and still nothing, no one answers, much less the online chat
Ho richiesto 3 prelievi da giovedì scorso e ancora nulla nessuno risponde ne tanto meno là chat online
Привіт! З самого початку я хотів би сказати, що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб виплатити гравцеві. Вам не потрібно було перевірятися в казино? Ви грали з бонусом чи ні?
У будь-якому випадку, я все одно був би терплячий і не хвилювався, хоча це тиждень, але я б точно трохи нервував. Якщо казино нічого не надіслало, не відповіло та проігнорувало вас, тоді ми спробуємо вам допомогти.
Тож ти думаєш, що витримаєш?
Hi, right off the bat I would like to say that we give casinos a full 14 days to pay out a player. Was it not necessary for you to verify with the casino? Did you play with the bonus or not?
Either way, I would still be patient and not worry about although it is a week, but I would definitely be a little nervous. If the casino didn't send anything and didn't reply and ignored you, then we'll try to help you.
So do you think you can hold out?
Мені не заплатили 200 євро заблокували. Мені сказали, що я в них грав... вони все ще там. Втратили клієнта на 200 євро....які злодії. Ніколи більше з ними!
They didn't pay me 200 euros blocked. They told me I played them....they're still there. They lost a customer for 200 euros....what thieves. Never again with them!
Non mi hanno pagato 200 euro bloccati.Mi hanno detto che li ho giocati....ancora sono li.Hanno perso un cliente per 200 euro....che ladri.Mai piu' con loro!
Привіт.
Я намагався зрозуміти суть справи, але, чесно кажучи, не вийшло. Чи не могли б ви розглянути наше попереднє повідомлення щодо взаєморозуміння, будь ласка?
Можливо, ваш баланс якимось чином зник з рахунку в казино?
Будь ласка, надайте більше деталей, щоб ми могли допомогти вам у цій ситуації.
Але тепер просто здогадуюсь:
казино каже - гроші більше не існують, ви це зіграли
Ви скажете - гроші зарезервовані на неповну спробу виведення.
Це близько, будь ласка?
Hello.
I was trying to understand the matter, but honestly, it did not go well. Would you mind considering our previous message, regarding the mutual understanding, please?
Did your balance somehow disappear from your casino account, perhaps?
Please provide more details, so we can be able to help you out with this situation.
Just guessing now though:
the casino says - the money exists no more, you've played that out
You say - the money is reserved for an incomplete withdrawal attempt.
Is that close, please?
Доброго ранку, я робив зняття коштів із безумства джакпотів щодня, починаючи з 29.10.2024, а той, датований 29.10.2024, ще навіть не перевірений букмекером, читаючи всі ці ситуації, чи можете ви порадити мені, які дії почати приймати?
ps. Незважаючи на те, що в розділі підтвердження особи було сказано, що мій обліковий запис підтверджено, я надіслав і посвідчення особи, і виписку з банківського рахунку на електронну адресу служби підтримки для подальшої перевірки
Good morning, I have made withdrawals from jakpot frenzy every day starting from 10/29/2024, and the one dated 10/29/2024 has not even been verified by the bookmaker yet, reading all these situations, can you advise me what actions to start taking?
ps. Even though in the identity verification section it said that my account was verified, I sent both the identity card and the bank statement to the support email for further verification
Buongiorno io ho effettuato da jakpot frenzy prelievi ogni giorno a partire dal 29/10/2024,e quello datato 29/10/2024 ancora non è stato nemmeno verificato dal book,leggendo tutte queste situazioni mi consigliate quale azioni iniziare ad intraprendere.
ps. Nonostante nella sezione verifica identità mi diceva che il mio conto era verificato,ho inviato sia la carta di identità che l’estratto conto alla mail di supporto per un ulteriore verifica
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.