ФорумКазиноJackpot Frenzy Casino - загальне обговорення

Jackpot Frenzy Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Radka
|
2601 переглядів 64 відповідей |
|
1 2...4
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Jackpot Frenzy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Jaro
7 міс. тому

Я зробив запит на зняття коштів на сайті jekpotfrenzy, але вони досі не дали мені гроші на депозит. Чи є надія отримати гроші? Це шахрайський сайт і чи мене обманули?

Автоматичний переклад.
tsperanza55
7 міс. тому

Привіт, ви зробили депозит у казино, але він не надійшов на ваш ігровий рахунок, чи не так? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи є у них якісь проблеми та чи гроші пішли з вашого рахунку без проблем? У таких випадках це може бути не провина казино, і вони часто мають зв’язані руки, тому я б радив спочатку запитати там.

Не соромтеся повідомити їм, що вони вам сказали.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ні, я виграв, і вони не платили мені протягом тижня з минулої п’ятниці jekpotfrenzy Я зробив запит на зняття 26 числа сьогодні і тиждень.

Мені відповідають спочатку через два максимум 3 дні, тепер минуло 3-5 днів. Я робив різні депозити, і я завжди програвав, тепер, коли я вигравав, вони не дають мені їх, як це працює, я майже утратив терпіння, я подам на них до суду, це взагалі неможливо 'цього року всі мої дані, мій банківський рахунок, я маю вважати це просто шахрайством

Автоматичний переклад.
tsperanza55
7 міс. тому

Добре, дякую за пояснення.

Я вважаю за краще зазначити, що ви можете легко подати скаргу на це казино через Casino Guru Resolution Center r, але майте на увазі, що наша спеціальна команда розгляду скарг надасть казино 14 повних днів для виплати ваших виграшів. Якщо казино не впорається з цим, команда втрутиться.

Не впевнений щодо підрахунку, тому дозвольте мені запитати вас: чи не хочете ви подати відповідний документ зараз?

Якщо так, перейдіть за цим посиланням 👈

Як ви думаєте, чи готові ви до цього? Не хвилюйтеся, це абсолютно безкоштовно.

Автоматичний переклад.
tsperanza55
7 міс. тому

Я спілкуюся з ними кожні 5 хвилин. Я також увійшов до живої гри та побалакав з помічником про те, як можна зайти на сайт jekpotfrenzy, який не платить гравцям. Вони відповіли, що сайт в порядку, моя точка зору і вони мені не платили з 26 квітня, коли я подав заявку, я надішлю вам скріншот file

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, я розмовляю з ними, вони завжди кажуть мені те саме, щоб почекати, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що вони попросили фінансового консультанта зняти кошти на мою користь, набравши це вручну

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я спілкуюся з ними кожні 5 хвилин. Я також увійшов до живої гри та побалакав з помічником про те, як можна зайти на сайт jekpotfrenzy, який не платить гравцям. Вони відповіли, що сайт в порядку, моя точка зору і вони мені не платили з 26 квітня, коли я подав заявку, я надішлю вам скріншот file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, і моє перше зняття з тих пір, як я почав грати на цьому сайті, інші сайти, на яких я грав, у мене ніколи не було проблем, я завжди отримую максимум наступного дня

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

file Це сайт, з якого я подав запит на зняття коштів

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи може хтось допомогти мені зробити нагадування в цьому казино jekpotfrenzy Я подав запит на зняття 500 євро за виграш на сьогоднішній день Мені ще не зараховано запит, зроблений 26 квітня минулої п’ятниці об 11 58 хвилин

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки казино щодо вашого зняття грошей, щоб отримати пояснення? Ваш обліковий запис верифіковано там, чи це ваше перше зняття?

Автоматичний переклад.
tsperanza55
7 міс. тому

Привіт,

і дякую за те, що тримаєте розмову в належному місці, щоб ми всі могли стежити за спілкуванням без непорозумінь.

Тож, схоже, казино має значну затримку з вашим виведенням коштів і вирішило виконати цей процес вручну. Я вважаю, що добре, що ви залишаєте канал зв’язку відкритим, але не обов’язково згадувати їх кожні п’ять хвилин, як ви десь згадували. Така частота може привести вас до зовсім протилежного підходу, якщо ви зрозумієте мій зміст.

У будь-якому випадку, виходячи з іншої інформації, згідно з якою всі попередні зняття було оброблено без будь-яких ускладнень, я схильний вважати, що це може бути лише тимчасова проблема. Хоча я розумію, він досить стійкий.

Як щодо того, щоб дати їм цілих 14 днів? Якщо протягом цього часу нічого не станеться, подання безкоштовної скарги буде ще одним кроком.

Подальші відомості про згаданий мною крайній термін, а також пояснення процесу підсумовано в цій статті 👈, яку я рекомендую вам прочитати. Про всяк випадок.

Звичайно, я сподіваюся, що скарги не знадобляться!


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони заблокували 200 євро моєї поточної транзакції, сказавши, що це системна помилка, і що я програв їх!! Ніколи знову!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Додається заблокований вивід!! file

Автоматичний переклад.
goldmetal67
2 міс. тому

Вибачте, але я насправді не розумію проблеми. Не могли б ви описати це краще?

Можливо, ваш баланс якимось чином зник з рахунку в казино?

Будь ласка, надайте більше деталей, щоб ми могли допомогти вам у цій ситуації.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

З минулого четверга я подав 3 запити на зняття коштів, і досі нічого, ніхто не відповідає, а тим більше в онлайн-чаті

Автоматичний переклад.
sabrinahammami839
1 місяць тому

Привіт! З самого початку я хотів би сказати, що ми даємо казино цілих 14 днів, щоб виплатити гравцеві. Вам не потрібно було перевірятися в казино? Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому випадку, я все одно був би терплячий і не хвилювався, хоча це тиждень, але я б точно трохи нервував. Якщо казино нічого не надіслало, не відповіло та проігнорувало вас, тоді ми спробуємо вам допомогти.

Тож ти думаєш, що витримаєш?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені не заплатили 200 євро заблокували. Мені сказали, що я в них грав... вони все ще там. Втратили клієнта на 200 євро....які злодії. Ніколи більше з ними!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Я додаю платіж, який очікує на сьогодні!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67
1 місяць тому

Привіт.

Я намагався зрозуміти суть справи, але, чесно кажучи, не вийшло. Чи не могли б ви розглянути наше попереднє повідомлення щодо взаєморозуміння, будь ласка?

Можливо, ваш баланс якимось чином зник з рахунку в казино?

Будь ласка, надайте більше деталей, щоб ми могли допомогти вам у цій ситуації.

Але тепер просто здогадуюсь:

казино каже - гроші більше не існують, ви це зіграли

Ви скажете - гроші зарезервовані на неповну спробу виведення.

Це близько, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Доброго ранку, я робив зняття коштів із безумства джакпотів щодня, починаючи з 29.10.2024, а той, датований 29.10.2024, ще навіть не перевірений букмекером, читаючи всі ці ситуації, чи можете ви порадити мені, які дії почати приймати?

ps. Незважаючи на те, що в розділі підтвердження особи було сказано, що мій обліковий запис підтверджено, я надіслав і посвідчення особи, і виписку з банківського рахунку на електронну адресу служби підтримки для подальшої перевірки

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого