ФорумКазиноJackpot Frenzy Casino - загальне обговорення

Jackpot Frenzy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Radka
|
2254 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34
n7wm8bwr9w
3 тиж. тому

Ви знаєте, що користувачі зазвичай не повертаються після вирішення проблеми, тому у нас немає інших підказок, як у цьому випадку.

Я пропоную вам підтримувати зв’язок зі службою підтримки казино, щоб переконатися, що все йде як слід. Як ви, напевно, вже помітили, це казино працює трохи повільно і, можливо, також трохи неорганізовано. Тож стежити за прогресом не завадить.

Наскільки я бачу це з вашого опису, лише одне відкликання, здається, «відсутнє» з багатьох; це так?

У будь-якому випадку зверніться до служби підтримки щодо цього та повідомте нам, що вони принесли.


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Доброго вечора, всі ще відсутні, але перший, який вже зроблено 29.10.2024, досі не дає результатів, а читаючи різні ситуації, у мене трохи тривога піднялася.

Я зробив інші протягом наступних 2 днів, але вони не триватимуть через свята та вихідні. Наступного тижня я повідомлю вас про будь-які зміни, щоб я міг вжити заходів, якщо це буде негативно

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
3 тиж. тому

Будь ласка, зробіть це; ми будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Понеділок, який є робочим днем, я подивлюсь, чи вони оброблять той, який відбудеться 29 числа, інакше я вже зв’яжусь із чатом у реальному часі та з допомогою, щоб побачити статус переказів, і я повідомлю вам, дякую дуже багато і бажаю тобі гарних вихідних

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

привіт Тож є якісь новини, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Доброго ранку, я зв’язався з центром допомоги з проханням отримати інформацію та новини про зняття коштів, додавши знімки екрана з відносними номерами, і це, що я зараз додаю, є відповіддю, я думаю, що він генерується автоматично, тому я думаю, що сьогодні ми все ще на початковій точці без жодних новин file

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Так, це виглядає так, але це не означає, що вони не обробляють ваш запит. правильно?

Наберіться терпіння, і ми чекатимемо ще одне оновлення тут.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Доброго ранку, перш за все дякую за інтерес до моєї справи, я також хотів сказати вам, що на даний момент ще нічого не надійшло, без новин. file

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Схоже, вони ще перевіряють, правда? Можна запитати, чи просять надіслати якісь документи для перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Доброго ранку! Ще до того, як зняти кошти, я надіслав їм фотографію свого посвідчення особи та виписку з картки, яку я використовував для внесення та зняття коштів, щоб бути в безпеці, потім вони лише попросили мене вказати електронну адресу, за якою я був зареєстрований на їхньому сайті ставок, і я негайно це надав, тому я думаю, що їм більше нічого не потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Завжди на початковій точці, і коли ви запитуєте інформацію через службу підтримки, ось те саме повідомлення, скопійоване та вставлене, надіслане автоматичним роботом, без запиту, який бере на себе справжній співавтор file

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Я вважаю, що якщо ви відчуваєте, що це нікуди не йде, вам слід подати скаргу сюди, де наша команда спробує допомогти. Це абсолютно безкоштовно, тому немає жодних причин, чому б вам цього не зробити.

Просто перейдіть за цим посиланням і поясніть нашій команді зі скарг все, що стосується ситуації в цьому казино.

Будь ласка, прочитайте тут про те, як ми розглядаємо скарги, щоб отримати більше інформації про те, чого очікувати, і якщо у вас виникнуть запитання, ми будемо тут, щоб на них відповісти.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Дякую, але, на жаль, ці посилання для мене не завантажуються, тому вони не спрямовують мене на жодну сторінку

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Я бачу, що ви змогли подати скаргу, яка зараз очікує на розгляд нашої команди. Я радий, що ви це зробили в кінці.

Крім того, спробуйте очистити кеш-пам’ять і очистити файли cookie на своєму комп’ютері та знову ввійти до свого облікового запису, якщо наступного разу виникне така проблема. Сподіваюся, це допоможе вирішити ситуацію.

Обов'язково дайте нам знати, будь ласка, чи все гаразд, і тримайте нас в курсі про ваш випадок у цьому казино.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Чудово, я чекаю, поки вони приймуть мою скаргу, почнуть обговорення, можливо, навіть позначать сайт, і я його оновлю. Я також дякую вам за інтерес до моєї проблеми.

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Я бачу, що наша команда розгляду скарг уже опублікувала відповідь на вашу скаргу , і тепер нам потрібно зачекати, поки мине 14 днів, перш ніж ми зможемо втрутитися.

Це стандартна процедура, а тим часом, будь ласка, інформуйте нас про будь-які оновлення, які ви можете отримати від казино.

Ми будемо чекати тут.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Я буду тримати вас у курсі, і ще раз дякую.

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
2 тиж. тому

Звичайно! Ми тут для вас, і я особисто сподіваюся, що проблема буде вирішена дуже скоро.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Добрий вечір, сьогодні ще нічого

Автоматичний переклад.
n7wm8bwr9w
1 тиждень тому

Давайте подивимося, чи буде якийсь рух до завтра, тобто дати, зазначеної у вашій скарзі, до якої наша команда повинна залучитися, якщо змін не буде. правильно?

Або вже відбулися якісь зміни?

Ми будемо чекати тут.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого