Ви знаєте, що користувачі зазвичай не повертаються після вирішення проблеми, тому у нас немає інших підказок, як у цьому випадку.
Я пропоную вам підтримувати зв’язок зі службою підтримки казино, щоб переконатися, що все йде як слід. Як ви, напевно, вже помітили, це казино працює трохи повільно і, можливо, також трохи неорганізовано. Тож стежити за прогресом не завадить.
Наскільки я бачу це з вашого опису, лише одне відкликання, здається, «відсутнє» з багатьох; це так?
У будь-якому випадку зверніться до служби підтримки щодо цього та повідомте нам, що вони принесли.
You know the users usualy do not get back once the problem is resolved hence we have no other clues - like in this case.
I suggest you keep in touch with the casino support to ensure things are going as they should. As you probably spotted already, this casino is a bit slow and perhaps also a bit disorganized. So, keeping an eye on the progress won't hurt.
The way I see it from your description, just one withdrawal seems to be "missing" out of many; is that so?
In any case, ask the support regarding that, and let us know what they come with, please.