ФорумКазиноiGaming Casino Час виведення коштів - чому це не регулюється?

iGaming Casino Час виведення коштів - чому це не регулюється?

1 рік тому від SuperKyzer
|
2364 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Сподіваюся, я правильно сформулював цю назву. Під цим я маю на увазі те, що в деяких казино виведення буде оброблено протягом 24 годин після виведення (що, звичайно, є оптимальним)... а в деяких казино знадобиться «7-10 робочих днів, не враховуючи вихідних». ???? За браком кращих слів це, звичайно, неприйнятно!

ЯК, як клієнт, ми можемо вкласти свої гроші в це казино, і за кілька хвилин воно вже готове та доступне для гри. Але коли справа в іншому напрямку, очікується, що клієнт чекатиме від 7 до 10 робочих днів (не враховуючи вихідних – таке враження, що ціла вічність!).


Моє запитання таке: чому AGCO чи iGaming не встановили суворіші обмеження на час обробки зняття коштів. Коли ви йдете в наземне казино, ви ВИХОДИТЕ зі своїми коштами. Не потрібно чекати від 7 до 10 робочих днів. Стимул грати в азартні ігри в Інтернеті з таким часом виведення коштів залишає бажати кращого, і, відверто кажучи, не доведеться НІКОЛИ так довго чекати на їх виведення, я маю на увазі, що існують чудові платіжні системи, а деякі казино можуть обробити виведення коштів МИТТЄВО ( BetRivers робить, це дивовижно - два великі пальці вгору!) ... Хтось знає, чому дозволено такий довгий час очікування? Мені здається, що, можливо, казино потребує більше співробітників у платіжному відділі АБО оновлену платіжну систему, не зовсім справедливо чекати на гроші тиждень.

Автоматичний переклад.
SuperKyzer
1 рік тому

Лише люб’язне зауваження: у наземному казино ви проходите перевірку за пару хвилин. На жаль, верифікація, додаткові перевірки, політика AML та інші фактори застосовуються саме в онлайн-казино.

Найпоширенішим ускладненням, що призводить до затримки виведення коштів, є повномасштабна перевірка облікового запису.

Але я згоден з вами, деякі казино здатні обробляти все, що зазначено вище, в той самий день, а інші ні.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка! Дякую за цю відповідь.. однак тепер у мене є більше запитань, ха-ха..

Отже - коли хтось ПРИЄДНУЄТЬСЯ до казино, і вони запитують усю цю "перевірку", це не підтверджено в той час? Це здається дивним. Що робити, якщо людина не та, за яку себе видає. А якщо це хтось неповнолітній? і т. д. і т. д. І для цілей відмивання грошей мені здається, що перевірка рахунку після зняття коштів, а не раніше, є просто відкриттям дверей для відмивання грошей, чи не так?

З огляду на все це, як казино з миттєвим виведенням коштів вдається так швидко перевірити всю цю інформацію, а іншим ні? Я маю на увазі, називайте мене зеленим на цю тему, але мені справді цікаво знати. Чому не всі казино дотримуються однакових стандартів, враховуючи, що це ЦЕ платформа для азартних ігор і таке інше, чи не було б набагато простіше тим, хто керує цими сайтами, наполягати на наявності певних систем для виведення коштів? Хіба це не знищить «шахрайські» казино, якби їм усім довелося будувати свої казино з однаковими системами?


Автоматичний переклад.
SuperKyzer
1 рік тому

Привіт!

Ваші запитання цілком резонні. Дозвольте мені почати з того, що складність KYC залежить не лише від ліцензії (Коста-Ріка, Кюрасао, Мальта, Kahnawake...), розміру казино, кількості оброблених на даний момент зняття коштів і незавершених KYC, але й також за більш різноманітними аспектами, такими як історія депозитів і зняття коштів, VIP-статус, досягнуті ліміти тощо

Як зазначено, є достатньо місця для змін, ви навіть можете випробувати різні процедури в «сестринському казино» у більшій групі.

Я намагаюся радити гравцям якнайшвидше пройти первинну перевірку. Чесні казино перевірять вас за запитом. Це хороша тактика, щоб уникнути можливої боротьби у разі перемоги.

Однак казино не перевіряють кожного нового гравця автоматично - це не є ефективним за часом, натомість лише гравці-переможці проходять перевірку, щоб отримати виграш після успішного проходження перевірки. Багато гравців просто реєструються, втрачають свої нечисленні депозити, а потім йдуть і ніколи не повертаються.

У деяких випадках, хоча сума, яку ви хочете зняти, не перевищує певного ліміту, казино не проситиме вас пройти перевірку. Це залежить від керівництва, спроможності працівника – що завгодно.

Створюючи обліковий запис, кожен гравець приймає положення та умови, отже, коли неповнолітня особа створює такий обліковий запис, це, очевидно, є порушенням, і така особа не пройде перевірку після активації.

Як бачите, не існує золотого стандарту, застосовного до кожного окремого казино, це, ймовірно, причина, чому деякі гравці вважають перевірку остаточною тактикою зупинки, ну - я б сказав, що це залежить від конкретної ситуації.

Якщо ви віддаєте перевагу записатися на подібний безкоштовний курс, зверніть увагу на Академію гуру казино.

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Тому що я впевнений, що не висвітлив усіх ваших проблем 🙂.

Дай мені знати, що ти думаєш.




Автоматичний переклад.
SuperKyzer
6 міс. тому

Тримайтеся подалі від казино з ліцензією Онтаріо, у мене була проблема з казино Deal or no Deal, і я двічі подав скаргу в AGCO,,, але вони не бажають вирішити проблему. Завдяки Casino Guru я зміг забрати свій виграш, але я бачу, що інші гравці мають проблеми з отриманням виграшів. Тепер я зареєструвався в новому казино від Igaming, яке називається «Час казино», і зробив свій перший депозит зі 100% бонусом із 15-кратною ставкою

тож мені вдалося зіграти на 5700 канадських доларів і мати баланс 3000 канадських доларів, але він все ще говорить про бонус... коли я перевірив панель прогресу бонусу, він показує, що ви повинні поставити 3000/3000 канадських доларів, тому в основному він не зарахував навіть пенні для бонусу на жаль, я не можу подати скаргу, а AGCO вам не допоможе!

Автоматичний переклад.
Boss78
6 міс. тому

Чи не могли б ви опублікувати URL-адресу цього нового казино, про яке ви говорите? Хотів би це перевірити. Дякую тобі.

Ви перевірили, чи можна грати в ігри, у які ви насправді грали, з цим бонусом? Це може бути випадок, насправді, ви не робили парі.🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Ромі,


Це казино я знайшов на сайті Igaming Ontario,

casinotime.ca filefilefile

Я звертався до казино 2 рази, і вони сказали мені, що у них є технічна проблема, і вони передали цю проблему до служби технічної підтримки для дослідження, і вони повідомлять мені електронною поштою, щойно проблема буде вирішена,

У мене просто поганий висновок, що вони продовжать це, поки бонус буде дійсний протягом 14 днів, і вони скасують мій виграш, навіть якщо я поставив більше, ніж потрібно, у перший день.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Boss78
6 міс. тому

Добре, я зрозумів. Скільки часу минуло, коли ви востаннє спілкувалися з казино? Я б не був таким скептичним, особливо якби справді була якась технічна проблема, яку потрібно вирішити.

У нас ще немає цього казино, тому я негайно передам його нашій команді обробки даних.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Вони виправили проблему, і я зміг подати запит на зняття грошей, гроші виплачуються протягом 5 хвилин!

Автоматичний переклад.
Boss78
6 міс. тому

Чудові новини, дякую, що поділилися.👌 Ви вже залишили відгук про це казино?😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого