Привіт,
На мій погляд, ситуація закінчилася угодою між казино та вами. це так?
На жаль, наразі ви дуже мало сказали про недавню ситуацію; отже, я думаю, що тут, на форумі, ми не можемо підтримати вас жодним чином. Дотримуйтесь поради Джаро. І ні, це не так підозріло, що таке велике міжнародне казино є предметом скарг. На мою думку та з огляду на вашу історію роботи з казино, ви схильні бачити тут негативну сторону. Де сотні тисяч гравців, які грають у казино?
207 вирішених випадків з моменту існування Resolution Center є чудовим результатом, враховуючи загальну кількість гравців, які щодня беруть участь у цьому казино.
Як ви, мабуть, знаєте, подання скарги – це єдиний спосіб спробувати продовжити. Тільки пам’ятайте, що такі старі справи зазвичай не розглядаються. Бажаю удачі.
Hello,
the way I see it, the situation ended with sort of an agreement between the casino and you. is that so?
Sadly to say, very little you have said thus far about the recent situation; hence, I think here on the forum, we can't support you by any means. Kindly follow Jaro's advice. And no, it is not so suspicious that such a big international casino is a subject of complaints. In my opinion and given your history with the casino, you tend to see the negative part here. Where are the hundreds of thousands of players playing in the casino?
207 solved cases since the Resolution Centre exists is an excellent outcome, given the overall amount of players participating in this casino daily.
As you are probably aware, filing the complaint is the only way to try to proceed. Just mind that such old cases are usually not addressed. Wish you luck.
Автоматичний переклад.