2 р. тому
Я пошукаю його пізніше, а потім негайно відправлю
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
1
1
- Social Media & Community Specialist
Я пошукаю його пізніше, а потім негайно відправлю
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
Так як гроші були перераховані знову, які так і не прийшли і не були заброньовані назад
Since the money was transferred again, which never arrived and was not booked back
Da auch noch mal die Überweisung von dem Geld was nie ankam und auch nicht zurück gebucht wurde
Будь ласка, перевірте свою скаргу, зараз ваша черга, і надішліть всю інформацію команді.
Дякую, сподіваюся, що незабаром це буде вирішено.
Please check your complaint, it's your turn now, and send all the information to the team.
Thank you, hope it will be solved soon.
Це не дуже допоможе, якщо ви відправите його в чат вище. Вам потрібно завантажити її у свою скаргу, щоб агент, який відповідає за розгляд вашої скарги, міг її переглянути.
It doesn't really help if you send it to the chat above. You need to upload it into your complaint so the agent who's responsible for dealing with your complaint can take a look at it.
Ви навіть не дали нам 24 години, щоб розглянути вашу справу і, можливо, зв’язатися з казино щодо більш детальної інформації, а потім подали ще одну скаргу на те саме. Будь ласка, дайте команді трохи часу на це, і я впевнений, що ви отримаєте відповідь. Ми отримуємо близько 700 скарг на місяць, це більше 20 на день, включаючи вихідні, тому для їх розгляду потрібен час.
You didn't even give us 24h to go through your case and possibly contact the casino regarding more details and then you submitted another complaint about the same. Please, give the team some time to go through it and I'm sure you'll receive the response. We receive around 700 complaints per month, that's more than 20 a day including weekends so it takes time to go through it.
Добре, я просто подумав, що з чатом тут щось не так, вибачте. Минулого разу все пройшло так швидко, але дякую за відповідь LG Nadine
Ok, I just thought something was wrong with the chat here, sorry. Last time everything went so quickly, but thanks for the reply LG Nadine
Ok ich dachte nur es stimmt was mit dem Chat hier nicht sorry.Beim letzten mal ging alles so schnell aber danke fürs Antworten LG Nadine
Привіт,
просто хотів зазначити, що ні скарги, ні цей форум не обслуговуються жодним живим чатом - у нас просто немає можливості для цього 🙂.
У всякому разі, я бачу, що вашу проблему вирішило казино. Справді чудові новини.
Бажаю гарного дня!
Hello,
just wanted to point out that complaints nor this forum both are not served by any live chat - we simply have no capacity for that 🙂.
Anyway, I can see that your problem was solved by the casino. Great news indeed.
Wish you a good day!
Я зробив свій перший найбільший виграш зі 100 євро реальними грошима (без бонусу) і виграв 5000 євро. Після успішної перевірки KYC мій запит на зняття коштів було відхилено двічі. Казино не змогло дати мені справжнього приводу до сьогодні. Тим часом живий чат майже більше не доступний для мене, або я іноді змушений чекати 60 хвилин, а потім все автоматично закінчується. Якщо я також прочитаю коментарі тут, то це казино не є ані серйозним, ані казино, де ви повинні грати. Тут відбувається шахрайство, а ці ж... обманюють усіх гравців казино. Я подаю кримінальну скаргу на це казино reudige за злочинну діяльність і пропоную онлайн-казино на німецькому ринку, який заборонений без німецької ліцензії! Я розірву це казино на частини і зроблю так, щоб такі люди потрапили до в’язниці!
I made my first biggest win with 100 euros real money (without bonus) and won 5,000 euros. After the KYC check was successful, my withdrawal request was subsequently rejected twice. The casino has not been able to give me a real reason to this day. In the meantime, the live chat is almost no longer available for me or I'm sometimes made to wait 60 minutes and the whole thing is then ended automatically. If I also read through the comments here, then this casino is neither serious nor a casino where you should play. What is going on here is cheating and these w..... are cheating all casino players. I will file a criminal complaint against this reudige casino for criminal activities and offer online casinos on the German market which is prohibited without a German license! I will tear this casino apart and make sure people like this go straight to jail!
Ich habe mit 100 Euro Echtgeld (ohne Bonus) den ersten größten Gewinn erzielt und 5.000 Euro gewonnen gehabt. Nachdem die KYC Prüfung erfolgreich war, wurde jetzt im Nachhinein 2x mein Auszahlungsantrag abgelehnt. Eine wirkliche Begründung konnte mir das Casino bis heute nicht geben. Inzwischen ist der Live-Chat für mich fast nicht mehr verfügbar oder man lässt mich teilweise 60 Minuten warten und das ganze wird automatisch dann beendet. Wenn ich mir hier auch die Kommentare durchlese, dann ist dieses Casino weder seriös noch ein Casino bei dem man spielen sollte. Das was hier abgeht ist Betrug und diese W..... betrügen alle Casino-Spieler. Ich werde gegen dieses reudige Casino Strafanzeige stellen wegen kriminellen Machenschaften und Online-Casino anbieten auf dem deutschen Markt was verboten ist ohne dt. Lizenz! Ich werde dieses Casino auseinander nehmen und dafür sorgen, dass solche Menschen direkt in den Knast kommen!
Привіт,
Я розумію, що ви думаєте, що є шанс винести урок такій компанії, чесно кажучи, це не так просто. Наскільки я розумію, ви вже звернулися до органу ліцензування Кюрасао, щоб вирішити вашу скаргу, чи правильно я?
Крім того, ви можете подати свою скаргу навіть тут, на нашому веб-сайті. Інші гравці отримають можливість переглянути вашу скаргу та дізнатися, як працює це казино:
https://casino.guru/complaints/create
Будь ласка, поділіться своїм прогресом з органами влади.
Hello,
I understand that you think there is a chance how to teach such a company a lesson, frankly, it's not so easy. As far s I understand, you have already contacted Curacao licensing authority to resolve your complaint, am I correct?
Furthermore, you can submit your complaint even here on our website. Other players will get a chance to browse your complaint and learn how this casino operates:
https://casino.guru/complaints/create
Feel free to share your progress with the authority, please.
Доброго дня. Не вірте Ice Casino. Я вже відправив документи, все правильно, зробив депозит, встиг заробити на цьому і зняв кошти, але чекаю більше двох тижнів і нічого. Вони просто нічого не кажуть. Коли я відкриваю розмову з оператором чату, вони завжди говорять одні й ті ж слова, це має бути автоматично. Не піддавайтеся на це шахрайство!
Good afternoon. Don't believe Ice Casino. I already sent my documents all correct, I made a deposit, I managed to make a profit from it and I made a withdrawal, however I have been waiting for more than two weeks and nothing. They just don't say anything. When I open a conversation with a chat operator they always say the same words, that must be automatic. Don't fall for this FRAUD!
Boa tarde. Não se acreditem no Ice Casino. Já enviei os meus documentos todos corretos, fiz um depósito, consegui tirar profit disso e efetuei um levantamento no entanto já estou há mais de duas semanas aguardar e nada. Não dizem simplesmente nada. Quando abro conversa com um operador de chat dizem sempre as mesmas palavras, aquilo deve ser automático. Não caiam nessa FRAUDE!
Привіт, Triish1!
Я бачу, що ви вже подали скаргу. Сподіваємося, ми зможемо допомогти вам з виведенням коштів.
Hello Triish1,
I can see that you've already submitted the complaint. Hopefully, we could be able to help you with your pending withdrawal.
живий чат нічого не підтримує, просто щоразу повторюється одне і те ж, а методи виведення на карту та банківський переказ не працюють, тепер я зробив виведення через skrill, сподіваюся, це спрацює, якщо не тому, що мене вже обманули.
the live chat does not support anything, it just repeats the same thing every time, and the withdrawal methods by card and bank transfer do not work, now I have made a withdrawal by skrill hopefully it works if not because I was already scammed.
el chat en vivo no apoya nada solo repite lo mismo cada vez, y los metodos de retiro por tarjeta y transferencia bancaria no sirven, ahora he realizado un retiro por skrill ojala funcione si no pues ya fui estafado.
Відверто кажучи, купа поданих скарг повільно збільшується в основному через затримку зняття коштів з KYC.
Хороша новина полягає в тому, що всі (крім тих, які ми вважаємо невиправданими) були закриті як вирішені.
Останнім часом я бачу, що багато казино просять своїх гравців вибрати будь-який інший спосіб оплати, окрім картки та банківських переказів, я думаю, Ice наступний на черзі. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Відверто кажучи, купа поданих скарг повільно збільшується в основному через затримку зняття коштів з KYC.
Хороша новина полягає в тому, що всі (крім тих, які ми вважаємо невиправданими) були закриті як вирішені.
Останнім часом я бачу, що багато казино просять своїх гравців вибрати будь-який інший спосіб оплати, окрім картки та банківських переказів, я думаю, Ice наступний на черзі. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Я не можу зрозуміти, чому ви з Casino Guru внесли «IceCasino» у свій чорний список і попередили всіх гравців про це казино!
Якщо ви зараз подивитеся на безліч негативних відгуків, то навіть ви повинні потихеньку усвідомити, що тут щось не так - якщо вони вам належним чином не платять 😉
Тому що це казино не виплачує виграші!!!
I can't understand why you from Casino Guru put the "IceCasino" on your blacklist and warn all players about this casino!
If you now look at the many negative reviews, then even you must slowly realize that something is not right here - unless you are paid properly by them 😉
Because this casino does not pay out winnings!!!
Ich kann nicht nachvollziehen, dass ihr von Casino Guru das "IceCasino" auf eure Blacklist nehmt und alle Spieler vor diesem Casino warnt!
Wenn man sich mittlerweile die vielen negativen Bewertungen anschaut, dann müsst selbst ihr langsam merken, dass hier was nicht mit rechten Dingen zu geht - es seiden, ihr werden ordentlich von denen bezahlt 😉
Denn dieses Casino zahlt keine Gewinne aus!!!
Привіт, Майк1986!
це причина, чому всі гравці можуть переглядати відкриті та закриті скарги, щоб дізнатися, як казино вирішує проблеми.
Якщо ви це зробили, ви дізнаєтеся, що це казино вирішило кожну подану скаргу. Казино платить - із затримкою:
Перевірте самі тут:
https://casino.guru/complaints
Чесно кажучи, згідно з вашою скаргою , ви порушили правила:
«Ми отримали докази, що підтверджують претензії казино. Усі реєстрації завжди відбувалися з одних і тих же пристроїв, від дня реєстрації до дня, коли виграші були втрачені».
Hello Mike1986,
this is the reason why all players can browse opened and closed complaints, to learn how the casino deals with problems.
If you did, you will find out that this casino solved every submitted complaint. The casino pays - with delay:
Check for yourself here:
https://casino.guru/complaints
Frankly, according to your complaint, you breached the rules:
"We have received the evidence supporting the casino's claims. All sign-ups have always been from the same devices, from the day of registration to the day when the winnings were lost."
Ви, мабуть, самі в це не вірите. Те, що тут відбувається, це обман, і вони це рекламують.
І навіть якщо хтось отримає свої гроші, то після місяців очікування. Це злочин!!!!
You probably don't believe that yourself. What's going on here is cheating and they're promoting it.
And even if someone gets their money, then after months of waiting. This is criminal !!!!
Das glauben Sie doch wohl selber nicht. Das was hier abgeht ist Betrug und sie fördern das ganze noch.
Und selbst wenn jemand sein Geld bekommt, dann nach monatelangem warten. Das ist kriminelle !!!!
Я вірю в себе 🙂. Кожен повинен.
Я розумію, що ви не задоволені тим, як розвивалася ваша скарга . На жаль, нам не вдалося довести будь-які порушення, пов’язані з вашим обліковим записом. вибачте.
Не соромтеся звертатися до органу ліцензування, як запропонувала Крістіна, давайте подивимося, чи може цей орган служити вам краще.
I do believe in myself 🙂. Everybody should.
I understand that you're not happy with how your complaint developed. Sadly, we were not able to prove any irregularities associated with your account. I'm sorry.
Feel free to contact the licensing authority as Kristina suggested, let's see if this authority can serve you better.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.