ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від nadineanders81
|
100650 переглядів 554 відповідей |
|
1 2 3...28
Додати публікацію
2 р. тому

Я пошукаю його пізніше, а потім негайно відправлю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І до сьогодні нічого добре не написано і відповіді не надійшло

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так як гроші були перераховані знову, які так і не прийшли і не були заброньовані назад

Автоматичний переклад.
nadineanders81
2 р. тому

Будь ласка, перевірте свою скаргу, зараз ваша черга, і надішліть всю інформацію команді.

Дякую, сподіваюся, що незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надіслав усе в чаті вище

Автоматичний переклад.
nadineanders81
2 р. тому

Це не дуже допоможе, якщо ви відправите його в чат вище. Вам потрібно завантажити її у свою скаргу, щоб агент, який відповідає за розгляд вашої скарги, міг її переглянути.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав нову скаргу, але не отримав відповіді від Guru Casino

Автоматичний переклад.
nadineanders81
2 р. тому

Ви навіть не дали нам 24 години, щоб розглянути вашу справу і, можливо, зв’язатися з казино щодо більш детальної інформації, а потім подали ще одну скаргу на те саме. Будь ласка, дайте команді трохи часу на це, і я впевнений, що ви отримаєте відповідь. Ми отримуємо близько 700 скарг на місяць, це більше 20 на день, включаючи вихідні, тому для їх розгляду потрібен час.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, я просто подумав, що з чатом тут щось не так, вибачте. Минулого разу все пройшло так швидко, але дякую за відповідь LG Nadine

Автоматичний переклад.
nadineanders81
2 р. тому

Привіт,

просто хотів зазначити, що ні скарги, ні цей форум не обслуговуються жодним живим чатом - у нас просто немає можливості для цього 🙂.

У всякому разі, я бачу, що вашу проблему вирішило казино. Справді чудові новини.

Бажаю гарного дня!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив свій перший найбільший виграш зі 100 євро реальними грошима (без бонусу) і виграв 5000 євро. Після успішної перевірки KYC мій запит на зняття коштів було відхилено двічі. Казино не змогло дати мені справжнього приводу до сьогодні. Тим часом живий чат майже більше не доступний для мене, або я іноді змушений чекати 60 хвилин, а потім все автоматично закінчується. Якщо я також прочитаю коментарі тут, то це казино не є ані серйозним, ані казино, де ви повинні грати. Тут відбувається шахрайство, а ці ж... обманюють усіх гравців казино. Я подаю кримінальну скаргу на це казино reudige за злочинну діяльність і пропоную онлайн-казино на німецькому ринку, який заборонений без німецької ліцензії! Я розірву це казино на частини і зроблю так, щоб такі люди потрапили до в’язниці!

Автоматичний переклад.
Mike1986
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, що ви думаєте, що є шанс винести урок такій компанії, чесно кажучи, це не так просто. Наскільки я розумію, ви вже звернулися до органу ліцензування Кюрасао, щоб вирішити вашу скаргу, чи правильно я?

Крім того, ви можете подати свою скаргу навіть тут, на нашому веб-сайті. Інші гравці отримають можливість переглянути вашу скаргу та дізнатися, як працює це казино:

https://casino.guru/complaints/create

Будь ласка, поділіться своїм прогресом з органами влади.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня. Не вірте Ice Casino. Я вже відправив документи, все правильно, зробив депозит, встиг заробити на цьому і зняв кошти, але чекаю більше двох тижнів і нічого. Вони просто нічого не кажуть. Коли я відкриваю розмову з оператором чату, вони завжди говорять одні й ті ж слова, це має бути автоматично. Не піддавайтеся на це шахрайство!

Автоматичний переклад.
Triish1
2 р. тому

Привіт, Triish1!

Я бачу, що ви вже подали скаргу. Сподіваємося, ми зможемо допомогти вам з виведенням коштів.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

живий чат нічого не підтримує, просто щоразу повторюється одне і те ж, а методи виведення на карту та банківський переказ не працюють, тепер я зробив виведення через skrill, сподіваюся, це спрацює, якщо не тому, що мене вже обманули.

Автоматичний переклад.
davidbolcu666
2 р. тому

Відверто кажучи, купа поданих скарг повільно збільшується в основному через затримку зняття коштів з KYC.

Хороша новина полягає в тому, що всі (крім тих, які ми вважаємо невиправданими) були закриті як вирішені.

Останнім часом я бачу, що багато казино просять своїх гравців вибрати будь-який інший спосіб оплати, окрім картки та банківських переказів, я думаю, Ice наступний на черзі. 🙁


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Відверто кажучи, купа поданих скарг повільно збільшується в основному через затримку зняття коштів з KYC.

Хороша новина полягає в тому, що всі (крім тих, які ми вважаємо невиправданими) були закриті як вирішені.

Останнім часом я бачу, що багато казино просять своїх гравців вибрати будь-який інший спосіб оплати, окрім картки та банківських переказів, я думаю, Ice наступний на черзі. 🙁


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не можу зрозуміти, чому ви з Casino Guru внесли «IceCasino» у свій чорний список і попередили всіх гравців про це казино!

Якщо ви зараз подивитеся на безліч негативних відгуків, то навіть ви повинні потихеньку усвідомити, що тут щось не так - якщо вони вам належним чином не платять 😉

Тому що це казино не виплачує виграші!!!

Автоматичний переклад.
Mike1986
2 р. тому

Привіт, Майк1986!

це причина, чому всі гравці можуть переглядати відкриті та закриті скарги, щоб дізнатися, як казино вирішує проблеми.

Якщо ви це зробили, ви дізнаєтеся, що це казино вирішило кожну подану скаргу. Казино платить - із затримкою:


file


Перевірте самі тут:

https://casino.guru/complaints

Чесно кажучи, згідно з вашою скаргою , ви порушили правила:

«Ми отримали докази, що підтверджують претензії казино. Усі реєстрації завжди відбувалися з одних і тих же пристроїв, від дня реєстрації до дня, коли виграші були втрачені».


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ви, мабуть, самі в це не вірите. Те, що тут відбувається, це обман, і вони це рекламують.

І навіть якщо хтось отримає свої гроші, то після місяців очікування. Це злочин!!!!

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
Mike1986
2 р. тому

Я вірю в себе 🙂. Кожен повинен.

Я розумію, що ви не задоволені тим, як розвивалася ваша скарга . На жаль, нам не вдалося довести будь-які порушення, пов’язані з вашим обліковим записом. вибачте.

Не соромтеся звертатися до органу ліцензування, як запропонувала Крістіна, давайте подивимося, чи може цей орган служити вам краще.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого