ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від nadineanders81
|
100648 переглядів 554 відповідей |
|
12 3 4...28
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, чи можу я все-таки зняти гроші без верифікації свого рахунку?

Автоматичний переклад.
ugitrdz
2 р. тому

Привіт,

ви повинні запитати в казино. Я вважаю, що для отримання виграшу ви повинні час від часу проходити перевірку облікового запису.

Щоб переконатися, що ми не IceCasino. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановні,

Минуло цілих сім днів після того, як ви підтвердили, що мої гроші були успішно виведені на рахунок (казино ICE). Я все ще не бачу платіж на своєму рахунку.

З найкращими побажаннями,

Міро.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mlakos88
2 р. тому

Привіт mlakos88/Miro.

Ми не є представниками IceCasino. Проте мені шкода, що навіть ваше відкликання затримується.

Ви повинні спробувати запитати в казино.

Чесно кажучи, зараз п'ятниця, тому я б почекав ще кілька робочих днів. Уявіть собі, що навіть наша команда розгляду скарг повідомляє, що ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежів.

Будь ласка, поділіться тим, що ви дізналися.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я отримав кілька великих виграшів, намагаючись зняти 7800 євро протягом більш ніж тижня, потрібно 3 дні для kyc, після цього, через 4 дні, виведення не приймається. Зробив один запит на виведення коштів на 7800 євро, роблять частинами по 1000 євро, і нічого немає. Хтось успішно зняв свій рахунок??

Автоматичний переклад.
BBonchev972
2 р. тому

Привіт,

якщо ви перевірите цю тему, ви побачите, що багато гравців повідомили про затримку платежів. 🙁.

Наразі подано 10 скарг, переважно щодо затримки платежів або затримки перевірки. На сьогодні всі подані скарги розглянуто. Ви можете перевірити це тут .

Це займає деякий час, але загалом це казино виплачує виграші.

Чи можу я дізнатися, чи успішно пройшла ваша перевірка KYC?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1


ICECasino відмовляється надати мені ідентифікатор відстеження біткойнів, які нібито були надіслані на мій гаманець 2 дні тому.



чому У когось була подібна проблема

Автоматичний переклад.
k0di84
2 р. тому

Привіт,

Я перемістив вашу публікацію в загальну тему ICECasino, щоб допомогти вам дізнатися, що відчувають інші гравці.

Здається, багато зняття коштів затримується 🙁.

Але наразі всі скарги вирішено:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

Вони відмовляються надати вам ідентифікатор відстеження або вас ігнорують, будь ласка? Будь ласка, поділіться кількома знімками екрана або електронною поштою, якщо можете.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

можливо, ваш обліковий запис заблоковано через певний процес підтвердження або додаткову перевірку безпеки. Чи можу я дізнатися, чи перевірку вашого облікового запису успішно завершено?

Будь ласка, ви отримали підтвердження про проходження верифікації?

Ви можете надіслати скаргу - зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та обробки виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Якби я пройшов перевірку kyc і ще пару гаманців, для яких я подав запит на виведення, якщо та сама служба підтримки підтвердила це для мене.


Автоматичний переклад.
maesan96
2 р. тому

Отже, ваш обліковий запис підтверджено. Ви отримали якесь підтвердження?

У будь-якому випадку, я вже згадував, що ми надаємо казино 14 днів, якщо проблема не буде вирішена казино протягом 14 днів, будь ласка, надішліть скаргу.

Я вже надіслав вам посилання.

Автоматичний переклад.
mlakos88
2 р. тому

У цьому казино виведення грошей може зайняти близько місяця

Це дуже незручно і не круто

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня.Маю велике прохання,ее знаю як пройти верифікацію і вивести гроші з Ice Casino,тому,що мова в мене там англійська ,хто може помогти,буду дуже вдячна

Lilya
2 р. тому

Привіт,

мені здається, що вам потрібна допомога в проходженні перевірки, це правильно?

Ви вже отримали список документів, які потрібно надати в казино? Намагайтеся забезпечити все відповідно.

Якщо у вас є якісь конкретні питання, просто запитайте тут або спробуйте запитати в казино.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка. Я зробив більше 20 тисяч євро депозитів.

Я маю зняти 46 600 євро. Спочатку я мав 6000, і вони постійно скасовували, у мене є підтверджений обліковий запис із 13 жовтня вони скасовували мої зняття. Я вчора подав скаргу, перекинув вартість рахунку і вніс ще 9000 євро. зараз я запросив 30000 тисяч євро. Поки що не скасували.

позов має бути оновлений до вартості 46 600 євро.

Я ризикнув грати в акуратне казино завдяки огляду гуру, який для мене є моєю орієнтиром.

Мені дуже подобається Гуру, престиж. міжнародний. якщо оцінка ідеальна, то це має бути добре. я думаю

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви створили інший обліковий запис для Casino Guru 🙂

Я перевірив вашу скаргу в казино ICE , але останній друкований екран португальською мовою, тому я не знаю, про що це.

Чи можете ви записати, будь ласка, те, що говорить PrintScreen? Це дуже допомогло б, я, чесно кажучи, не знаю, що сталося з вашими останніми вилученнями.

Змінено Magda 2 р. тому
Причина: Редагування посилання CG
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ваш запит на зняття прийнято до обробки.

Привіт Радка і ось що написано

Я отримав електронні листи з усіма зробленими замовленнями.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я смотрю рейтинг всё выше и выше. Несмотря на то что много жалоб о не выплате средств. Как понять?

12 3 4...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого