Привіт,
ви повинні запитати в казино. Я вважаю, що для отримання виграшу ви повинні час від часу проходити перевірку облікового запису.
Щоб переконатися, що ми не IceCasino. 🙂
Hello,
you should ask the casino. I believe that to receive your winnings you must undergo account verification from time to time.
Just to make sure, we are not he IceCasino. 🙂
Шановні,
Минуло цілих сім днів після того, як ви підтвердили, що мої гроші були успішно виведені на рахунок (казино ICE). Я все ще не бачу платіж на своєму рахунку.
З найкращими побажаннями,
Міро.
Dear all,
It’s been a full seven days since your confirmation that my money was successfully withdrawn to the account (ICE casino). I still don't see the payment in my account.
Best regards,
Miro.
Привіт mlakos88/Miro.
Ми не є представниками IceCasino. Проте мені шкода, що навіть ваше відкликання затримується.
Ви повинні спробувати запитати в казино.
Чесно кажучи, зараз п'ятниця, тому я б почекав ще кілька робочих днів. Уявіть собі, що навіть наша команда розгляду скарг повідомляє, що ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежів.
Будь ласка, поділіться тим, що ви дізналися.
Hello mlakos88/Miro.
We are not IceCasino represenatives. I am sorry that even your withdrawal is delayed, however.
You should try to ask the casino.
Honestly, it's Friday, so I would wait a few more working days. Imagine that even our Complaint Team informs that we allow casinos 14 full days to proceed with payments.
Share what you learned, please.
Привіт, я отримав кілька великих виграшів, намагаючись зняти 7800 євро протягом більш ніж тижня, потрібно 3 дні для kyc, після цього, через 4 дні, виведення не приймається. Зробив один запит на виведення коштів на 7800 євро, роблять частинами по 1000 євро, і нічого немає. Хтось успішно зняв свій рахунок??
Hello, i got few big wins, trying to withdraw 7800 eur from more than week, it needs 3 days for kyc , after that, 4 days later, there is no accepted withdraw. I made one withdraw request for 7800 eur, they make it on parts of 1000 eur, and there is nothing. Did somebody got his withdraw successfully??
Привіт,
якщо ви перевірите цю тему, ви побачите, що багато гравців повідомили про затримку платежів. 🙁.
Наразі подано 10 скарг, переважно щодо затримки платежів або затримки перевірки. На сьогодні всі подані скарги розглянуто. Ви можете перевірити це тут .
Це займає деякий час, але загалом це казино виплачує виграші.
Чи можу я дізнатися, чи успішно пройшла ваша перевірка KYC?
Hello,
if you check this thread you'll see that lots of players reported delayed payments. 🙁.
There are currently 10 submitted complaints, mostly about delayed payments or delayed verification. Up today all submitted complaints were resolved. You can check it out here.
It takes some time but generally speaking this casino pays out the winnings.
May I know whether your KYC verification is successfully done, please?
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino відмовляється надати мені ідентифікатор відстеження біткойнів, які нібито були надіслані на мій гаманець 2 дні тому.
чому У когось була подібна проблема
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino refuses to give me the tracking ID of the bitcoins that were supposedly sent to my wallet 2 days ago.
Why? Anyone had a similar problem
https://casinoguru-de.com/icecasino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler-verzogert-1
ICECasino verweigert mir die Tracking ID der angeblich vor 2 Tagen versendeten Bitcoins an mein Wallet.
Warum? Jemand ähnliches Problem gehabt
Привіт,
Я перемістив вашу публікацію в загальну тему ICECasino, щоб допомогти вам дізнатися, що відчувають інші гравці.
Здається, багато зняття коштів затримується 🙁.
Але наразі всі скарги вирішено:
https://casino.guru/complaints/resolved
Вони відмовляються надати вам ідентифікатор відстеження або вас ігнорують, будь ласка? Будь ласка, поділіться кількома знімками екрана або електронною поштою, якщо можете.
Hello,
I moved your post to the ICECasino's general thread to help you check what other players are experiencing.
Seems like lots of withdrawals are delayed 🙁.
But all complaints have been solved so far:
https://casino.guru/complaints/resolved
They refuse to give you the tracking ID or are you being ignored, please? Kindly share some screenshots or email, if you can.
Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Я зробив запит на зняття коштів 16.08.22, і тепер я здивований, що мій обліковий запис заблоковано без жодної причини чи звіту, а мої кошти не були зняті чи повернуті, очевидно, з такої кількості коментарів, це може бути шахрайство. Куди я можу повідомити про них чи щось таке? :D
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Привіт,
можливо, ваш обліковий запис заблоковано через певний процес підтвердження або додаткову перевірку безпеки. Чи можу я дізнатися, чи перевірку вашого облікового запису успішно завершено?
Будь ласка, ви отримали підтвердження про проходження верифікації?
Ви можете надіслати скаргу - зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та обробки виведення коштів.
Hello,
it may be that your account is blocked due to some verification process or additional security check. May I know whether your account verification has been successfully completed?
Have you received any confirmation about passing the verification, please?
You can submit a complaint - kindly note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and process the withdrawal.
Якби я пройшов перевірку kyc і ще пару гаманців, для яких я подав запит на виведення, якщо та сама служба підтримки підтвердила це для мене.
If I did the kyc verification and a couple more wallets that are the ones for which I requested the withdrawal, if the same support confirmed it for me.
Si hice la verificacion kyc y de un par de billeteras mas que son por las que solicite el retiro, si el mismo soporte me lo confirmo.
Отже, ваш обліковий запис підтверджено. Ви отримали якесь підтвердження?
У будь-якому випадку, я вже згадував, що ми надаємо казино 14 днів, якщо проблема не буде вирішена казино протягом 14 днів, будь ласка, надішліть скаргу.
Я вже надіслав вам посилання.
Ok, so your account is verified, have you received some sort of confirmation, please?
Anyway, I already mentioned that we allow casinos 14 days, if the problem is not sorted out by the casino within 14 days, kindly submit the complaint, please.
I sent you the link already.
У цьому казино виведення грошей може зайняти близько місяця
Це дуже незручно і не круто
In this casino withdrawal of money can take about a month
This is very uncomfortable and not cool
Good afternoon. I have a big request, I know how to go through verification and withdraw money from Ice Casino, because I speak English there, who can help, I will be very grateful
Доброго дня.Маю велике прохання,ее знаю як пройти верифікацію і вивести гроші з Ice Casino,тому,що мова в мене там англійська ,хто може помогти,буду дуже вдячна
Привіт,
мені здається, що вам потрібна допомога в проходженні перевірки, це правильно?
Ви вже отримали список документів, які потрібно надати в казино? Намагайтеся забезпечити все відповідно.
Якщо у вас є якісь конкретні питання, просто запитайте тут або спробуйте запитати в казино.
Hello,
to me it seems that you need help passing the verification, is it correct?
Have you already got the list of documents you need to provide to the casino, please? Try to provide everything accordingly.
If you have any concrete questions, just ask here or try to ask the casino.
Привіт Радка. Я зробив більше 20 тисяч євро депозитів.
Я маю зняти 46 600 євро. Спочатку я мав 6000, і вони постійно скасовували, у мене є підтверджений обліковий запис із 13 жовтня вони скасовували мої зняття. Я вчора подав скаргу, перекинув вартість рахунку і вніс ще 9000 євро. зараз я запросив 30000 тисяч євро. Поки що не скасували.
позов має бути оновлений до вартості 46 600 євро.
Я ризикнув грати в акуратне казино завдяки огляду гуру, який для мене є моєю орієнтиром.
Мені дуже подобається Гуру, престиж. міжнародний. якщо оцінка ідеальна, то це має бути добре. я думаю
Hi Radka. I made more than 20 thousand euros of deposits.
I have 46,600 euros to withdraw. I initially had 6000 and they were always canceling, I have a verified account since October 13th they were canceling my withdrawals. I made a complaint yesterday, I threw the account value and deposited another 9000 euros. now I have requested 30000 thousand euros. So far they haven't cancelled.
the claim must be updated to a value of 46,600 euros.
I risked playing neate casino strong by the guru's review, which for me is my reference.
I like Guru very much, prestige. international. if evaluation is perfect then it must be ok. I think
Привіт,
Я бачу, що ви створили інший обліковий запис для Casino Guru 🙂
Я перевірив вашу скаргу в казино ICE , але останній друкований екран португальською мовою, тому я не знаю, про що це.
Чи можете ви записати, будь ласка, те, що говорить PrintScreen? Це дуже допомогло б, я, чесно кажучи, не знаю, що сталося з вашими останніми вилученнями.
Hello,
I can see you set up another account for Casino Guru 🙂
I checked your complaint with the ICE Casino but the latest print screen is in Portuguese so I don't know what this is about.
Do you think you can write down what the PrintScreen says, please? It would help a lot, I'm honestly not sure what is the matter with your latest withdrawals.
Ваш запит на зняття прийнято до обробки.
Привіт Радка і ось що написано
Я отримав електронні листи з усіма зробленими замовленнями.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Hello Radka and this is what is written
I received an email of all the orders I made.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Ola Radka e isso que está escrito
recebi um e-mail de todos os pedidos que fiz .
Я спостерігаю, як рейтинг зростає. Незважаючи на те, що є багато скарг на несплату коштів. Як зрозуміти?
I watch the rating get higher and higher. Despite the fact that there are many complaints about non-payment of funds. How to understand?
Я смотрю рейтинг всё выше и выше. Несмотря на то что много жалоб о не выплате средств. Как понять?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.