ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 16)

2 р. тому від nadineanders81
|
97854 переглядів 554 відповідей |
|
1...15 16 17...28
Додати публікацію
vasosou6712
1 рік тому

Дякуємо за цю інформацію. Я хотів би надати якесь просте для розуміння пояснення, хоча воно має базуватися на внутрішній частині казино. Я хочу сказати, що спочатку ми повинні з’ясувати, чому казино вважає, що ви порушили саме це правило. Для цього нам потрібно, щоб скарга просунулася трохи далі.

Було б чудово, якби ви могли оновити нас - на випадок, якщо я щось пропущу 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

i caszaut всі останні виграні гроші 2k. в банку transwer

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вже подав скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

i caszaut всі останні виграні гроші 2k. в банку transwer

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але що сталося з банківським переказом? Не можу це зрозуміти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже подав скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Знайшов його. Це був гарний крок. Як я вже згадував, тепер казино повинно надати надійні докази того, що ви зловживали бонусами, створивши додаткові облікові записи, інакше я вважаю це абсолютно несправедливим. Коротко перевірив скаргу, і якщо я не помиляюся, підтверджено лише старий обліковий запис, але ви ніколи раніше не виходили з цього облікового запису, тому що сама перевірка тривала більше місяця, чи не так?

Крім того, ви написали, що ніколи не отримували бонусів, чи це так? Змушує мене знову поставити під сумнів зловживання бонусом, хоча я не знаю жодних деталей.

Сподіваюся, ви не вважатимете недоречним, якщо я вставлю сюди посилання на посібник, який пояснює , як працює зловживання бонусами – може бути корисним для інших гравців.

Я кажу, що нам слід дочекатися подальшого розвитку скарги .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

якщо це можливо, дочекайтеся оплати

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, саме так, я не використовував жодних бонусів і тільки один обліковий запис був верифікований

Автоматичний переклад.
1 рік тому

якщо це можливо, дочекайтеся оплати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ваш платіж теж затримується? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, саме так, я не використовував жодних бонусів і тільки один обліковий запис був верифікований

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це змушує мене дуже цікавитися прогресом розгляду скарги. Я хотів би поміркувати про те, що трапилося, хоча у мене в голові немає жодного конкретного сценарію. Гадаю, нам слід дочекатися оновлення.

Не відставай, Крістіна зв’яжеться з тобою.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не очікую, що щось буде зроблено, щоб виправдатися, тому що я знаю, що вони експерти у вигадуванні виправдань

Автоматичний переклад.
vasosou6712
1 рік тому

Я миттєво перевірив скаргу, і я відчуваю, що ви вважаєте, що казино має заборонити вам робити депозити в той момент, коли вони зрозуміють, що є інший рахунок з такими ж даними. Що ж, у правилах зазначено, що дозволений лише один обліковий запис, крім того, я не зовсім впевнений, що казино дізналося про момент, коли ви внесли депозит, ви самі написали: "Я грав знову і знову багато разів відтоді і зараз, коли Я виграв, вони знайшли виправдання, що у мене є інший рахунок у спілкуванні з ними, вони навіть не знали, коли був відкритий другий рахунок"

Усе це переконало мене, що ми повинні трохи почекати з подальшим прогресом.

Мої пальці схрещені! 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вам не здається, що вони повинні бути більш відповідальними і краще виконувати свою роботу?

Перевірка облікового запису, на якому я граю і впізнаю, була зроблена в листопаді, якщо я правильно порахував, це було майже п'ять місяців для тих, хто погано виконував свою роботу

Автоматичний переклад.
vasosou6712
1 рік тому

Я б сказав, що нам слід розглянути, чи використовувалися ті самі облікові дані чи метод депонування та коли. Оскільки, як я бачу, другий обліковий запис не підтверджено, я все ще відчуваю, що казино не знатиме. Отже, подумайте, що мова йде не про те, щоб краще виконувати свою роботу, а про те, коли і як казино взяло до уваги другий рахунок. Ви знаєте, що процес реєстрації зазвичай досить простий, тому деякі подібності виявляються після першого депозиту - не раніше. Якщо другий обліковий запис використовував зовсім іншу адресу електронної пошти та дещо інші імена (наприклад, використання імені по батькові замість імені), система просто не розпізнала подібності. Для подальшої оцінки ми повинні спочатку переглянути пояснення казино.

Будь ласка, дайте йому трохи часу.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що тут добре вигравати, але виплати іноді тривають вічно 😀

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт!

Чи можете ви сказати, скільки часу потрібно для виведення дрібних і великих сум? 😜 Думаєте, це залежить від самої суми?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, ти прекрасна людина 🫡🕊🌴❤️


Я не впевнений, але я думаю, що понад певну суму, якщо вона більша, ви можете почекати трохи довше 🙂, але це буде тому, що вони перевіряють більші платежі.


Я думаю, що тут грає так багато людей, що може бути причиною трохи почекати. 🙂 Особисто я людина, яка може бути терплячою тижнями, коли я знаю, що це казино, яке зрештою платить. 🙂 Протягом цього часу вам просто потрібно боротися зі своїми демонами, щоб залишатися сильним і не втратити його 😛, але сьогодні для цього є багато варіантів, які дозволяють встановити ліміти втрат. 🙂


Коротше кажучи, я не думаю, що сума має значення (якщо вона не дуже велика), а більше казино та кількість гравців 🙂 Я думаю, що в казино ICE багато клієнтів, що, звичайно, може призвести до чогось почекати 🙂


Чекати погано, якщо ви не знаєте казино та не знаєте, що вони можуть задумати 😛

Чудового дня 🌴🕊🌴

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт, любий CasinoStreamer88!👑

Згоден, кількість запитів має значення. 🙂 Я також знаю, що отримання дійсно великого виграшу означає додаткові перевірки, тому я також запитував про це.😎

Загалом у багатьох казино періодично виникають затримки, це неминуче – не повинно стати звичкою, чи не так? 🙂

Будьте здорові!💚

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Абсолютно правильно 🙂

Поки це не стане звичкою, все добре 🙂 адже всі ми лише люди. 🙂

🫡🌴

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Як я бачу, на форумі, принаймні, вгамувалися про затримки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вітаю, я виграв велику суму в цьому казино, але оплата триває надто довго, мене знову і знову просять надіслати їм зображення карток, якими були виплачені гроші... і ці зображення вже є на моєму облікові записи, які були перевірені та мають зелену позначку

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого