2 р. тому
Тут ви можете обговорити High 5 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Не хвилюйтеся, ми НЕ казино, тому тут ви не можете вносити депозит або грати на реальні кошти 🙂.
Але, якщо ви втратили свій пароль до казино, спробуйте функцію під назвою «забули пароль».
Чи доступний він для вас? 🤔
Hello.
No need to worry, we are NOT a casino, so you can't deposit or play with real funds here 🙂.
But, if you lost your password to the casino, well try the feature called "forgotten pasword".
Is it available to you? 🤔
У верхній частині цієї теми я читаю, що казино закрито, це правда? Я запитую лише тому, що щойно вийшов із нього після того, як виграв великі гроші, і, ну, він не здавався мені закритим. Насправді вони додають нові ігри та проводять турніри. Просто цікаво, чому ваша команда відправила закритий лейбл у дуже гарне місце, як High 5...
Хоча якщо воно закрите, а я грав у казино-привиді, це також може бути цілком нормально 😜
At the top of this thread I'm reading that the casino is closed, is this true? I only ask because I just logged off of it after winning some big money and, well, it did not seem closed to me. In fact they've been adding new games and having tournaments. Just wondering why your team would slap the closed label to a very nice place like High 5...
Though if it is closed and I've been playing in a ghost casino, that could be pretty ok too 😜
Дякуємо за повідомлення. Це не те, що ми щось робимо, швидше за все, казино забуло оновити нас, як і належить. Або ми просто застаріли 😀, як бачите:
«Останнє оновлення: 21 вересня 2021 р.»
Отже, ще раз дякую – я повідомлю групу даних!
Thanks for the notice. It's not like we slap anything, more likely the casino forgot to update us as they should. Or simply we are outdated 😀, as you can see:
"Last updated: 21 Sep 2021"
So, thanks again - I'll notify the Data Team!
Якщо ви коли-небудь зустрінете щось подібне, ще раз підкажіть нам. Нові казино щодня з’являються, але наша кількість більш-менш однакова, тому ми робимо все можливе, щоб не відставати – це справді складно 🙂.
Кожне оновлення більш ніж цінується!
If you ever come across anything similar, give us a hint again. New casinos rising daily, but our numbers are more or less the same, so we do our best to keep up - it's quite a challenge 🙂.
Every update is more than appreciated!
Звучить як концертна робота. Чи є додаток для заповнення 🤷🏻, тому що я був би весь у вухах.
У будь-якому випадку, якщо я натраплю на щось, я обов’язково опублікую це. Це найкращий сайт із детальною інформацією, який я зустрічав. Ви та ваша команда дуже ретельні, і це те, що найбільше цінується. Дякую тобі.
Sounds like some gig work. Is there an app to fill out 🤷🏻 cause I'd be all ears.
Either way if I do come across anything I can for sure make it a point to post. This is the best site I've come across with some in depth information. You and your team are very thorough and that is something which is most appreciated. Thank you.
Я впевнений, що можу сказати, що ми всі вдячні за вашу вдячність!
Насправді існує "форма оновлення"
Кожен огляд казино пропонує таку функцію:
Просто прокрутіть сторінку донизу, це вкладка огляду.
Було б чудово, якби ви могли використовувати його для будь-яких оновлень. Але, звісно, усі такі оновлення можна вільно обговорювати на форумі – ми нічого не маємо наміру приховувати. 😎
I'm sure I can say we are all grateful for your appreciation!
There is actually an "update form"
Each casino review offers this feature:
Just scroll down to the bottom of the page, it's in the overview tab.
It would be awesome if you could use it for any updates. But of course, all such updates can be discussed on the forum freely - there's nothing we intend to hide. 😎
У мене склалося враження, що High 5 Casino дозволило Skrill як варіант виведення коштів. Але коли я спробував, це не спрацювало. Коли з’явилася можливість ввести інформацію про мій банківський рахунок, він запитав моє ім’я користувача та пароль, і постійно повідомлялося, що це неправильна інформація, що не відповідає дійсності. Я намагався зв’язатися з ними щодо цього, але вже давно ніхто не відповідає. Будь-яка допомога буде вдячна. Зрештою я виграв близько 2 тисяч і отримав усе це подарунковими картками. Мені хотілося б отримати гроші, але через кілька днів спробувати все я просто кинув.
I was under the impression that High 5 Casino allowed Skrill as a withdraw option. But when I tried it didn't work. When the option came up to enter my bank account info it asked for my user name and password and it kept saying that it was incorrect information which was not true. I tried contacting them about this but no one has replied for a good while now. Any help would be appreciated. I ended up winning about 2 grand and took it all in gift cards. I would have loved the money but after a few days of trying everything I just gave up.
Привіт! У цьому випадку я хотів сказати, що ми могли б отримати відповідь від казино щодо того, чому неможливо вивести гроші таким способом і чому ваші дані неправильні, але я бачу, що ви не отримали відповіді. У вас досі немає нової інформації, чому виникла така ситуація? Як довго це триває?
Дайте нам знати, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, in this case I wanted to say that we could use an answer from the casino as to why it is not possible to withdraw this way and why your details are incorrect, but I see that you didn't get an answer. Do you still have no new information why this situation has arisen? How long has it been going on?
Let us know and we will try to help you.
Коли я перерахував виграні 100 доларів (із щоденних 0,50 доларів), я використав Skrill. Легко, як будь-який інший сайт. Тому я нічим не можу вам допомогти. Мій згаданий досвід не мав проблем.
Я ще не маю одного.
Насправді вони оновлювали сайт із деякими покращеннями функцій, і загальна якість, на мій погляд, набула чудової форми.
Мені дуже подобається це казино. Вибачте, що у вас виникли проблеми з виведенням грошей, але мені теж цікаво, чи чули ви щось про це від персоналу. Хоч би краще оцінити будинок, куди я приходжу грати принаймні раз на день, якщо не частіше, лол. Сподіваюся, ви повідомите нам.
Дякую! 😊
When I cashed out the $100 I won, (from the daily $.50), I used Skrill. Easy as any other site. So I can't help you there. My mentioned experience held zero issues.
I've yet to have one.
In fact they have been updating the site with some feature improvements and overall quality is, in my eyes, taking on a great shape.
I very much enjoy this casino. Sorry you ended up having issues with your cashout, but I too am curious as to if you heard anything back from the staff on this. If only to better gage the house I come to play in at least once a day, if not more lol. Hope you let us know.
Thanks! 😊
Я отримав відповідь, щоб High 5 використовував свою електронну адресу, а не своє ім’я користувача, коли я вводив свою банківську інформацію. Тож я намагався виграти достатньо, щоб отримати готівку, але цього разу це було дуже важко, тому я продовжу намагатися, і, сподіваюся, це спрацює, коли я зможу отримати готівку. Дякую, і я сподіваюся, що ваш день буде добрим для вас
I did get a reply for High 5 to use my email and not my user name when I enter my banking information. So I have been trying to win enough to cash out but that has been very hard this time around so I will keep trying and hopefully it will work when I am able to cash out. Thank You and I hope your day is kind to you
Привіт, дякую за відповідь на моє запитання. Вони звернулися та сказали, що я маю використовувати свою електронну адресу замість свого імені користувача, коли потрібно було вводити свою банківську інформацію. Я ще не зміг виграти достатньо, щоб отримати гроші, але я сподіваюся, що це спрацює. Я хотів би відійти від Chumba і дотримуватися High 5. Мені подобається їхня схема, тож я сподіваюся, що вона спрацює наступного разу, коли я зможу отримати готівку.
Ще раз дякую за відповідь
Сподіваюся, ваш день був добрим для вас
Hi Thank you for your reply to my question, they did reach out and said I should use my email instead of my user name when it came to enter my banking information. I have not been able to win enough yet to cash out but I am hoping it works. I would like to move away from Chumba and stick with High 5. I do like they layout so I do hope it works next time I am able to cash out.
Thanks again for responding
Hope your day is kind to you
Ви пробували Luckyland. Та сама група, яка займається Chumba, також займається Luckyland. Я найчастіше відвідую казино. Мені дуже пощастило там грати. Дякуємо за відгук 🙂
Have you tried Luckyland. The same group that does Chumba also does Luckyland. It's my go to casino most the time. I've had very good luck playing there. Thank you for the feed back 🙂
Я отримав відповідь, щоб High 5 використовував свою електронну адресу, а не своє ім’я користувача, коли я вводив свою банківську інформацію. Тож я намагався виграти достатньо, щоб отримати готівку, але цього разу це було дуже важко, тому я продовжу намагатися, і, сподіваюся, це спрацює, коли я зможу отримати готівку. Дякую, і я сподіваюся, що ваш день буде добрим для вас
I did get a reply for High 5 to use my email and not my user name when I enter my banking information. So I have been trying to win enough to cash out but that has been very hard this time around so I will keep trying and hopefully it will work when I am able to cash out. Thank You and I hope your day is kind to you
О Я бачу. Шкода, що ви отримали попередні виграші в подарункових картках, адже ви могли перевірити, чи все було б добре, якби ви ввели свою електронну адресу замість свого імені користувача.
У будь-якому випадку, якщо вам вдасться виграти достатньо, щоб зняти кошти, не соромтеся повідомити нам, як усе пройшло. Якщо у вас знову виникнуть проблеми, ви знаєте, де нас знайти.
Гарного дня. 🙂
Oh, I see. It's a pity that you picked up the previous wins in gift cards, because you could have checked if everything would have been fine if you had entered your email address instead of your username.
Anyway, if you manage to win enough to make a withdrawal, don't hesitate to let us know how it went. If you have problems again, you know where to find us.
Have a nice day. 🙂
Коли я перерахував виграні 100 доларів (із щоденних 0,50 доларів), я використав Skrill. Легко, як будь-який інший сайт. Тому я нічим не можу вам допомогти. Мій згаданий досвід не мав проблем.
Я ще не маю одного.
Насправді вони оновлювали сайт із деякими покращеннями функцій, і загальна якість, на мій погляд, набула чудової форми.
Мені дуже подобається це казино. Вибачте, що у вас виникли проблеми з виведенням грошей, але мені теж цікаво, чи чули ви щось про це від персоналу. Хоч би краще оцінити будинок, куди я приходжу грати принаймні раз на день, якщо не частіше, лол. Сподіваюся, ви повідомите нам.
Дякую! 😊
When I cashed out the $100 I won, (from the daily $.50), I used Skrill. Easy as any other site. So I can't help you there. My mentioned experience held zero issues.
I've yet to have one.
In fact they have been updating the site with some feature improvements and overall quality is, in my eyes, taking on a great shape.
I very much enjoy this casino. Sorry you ended up having issues with your cashout, but I too am curious as to if you heard anything back from the staff on this. If only to better gage the house I come to play in at least once a day, if not more lol. Hope you let us know.
Thanks! 😊
Скільки часу вам знадобилося для виведення коштів, коли ви використовували Skrill? Приємно бачити з іншого боку когось, у кого не було проблем. 😊
Сподіваюся, так буде і з іншим нашим гравцем, коли відбудеться наступне зняття.
Бажаю удачі☘️
How long did it take you to withdraw when you used Skrill ? It's nice to see someone who hasn't had problems on the other side. 😊
I hope it will be the same for our other player when the next withdrawal happens.
Wish you good luck ☘️
Це було швидко, я хочу сказати два дні. Але я не думаю, що я пам’ятаю правильно, це могло бути раніше. Але не більше 2 днів.
It was quick, I want to say two days. But I don't think I'm remembering it right, it might have been sooner. No longer then 2 days though.
Непогано, я б сказав. Я маю на увазі, що ми звикли до досить тривалих вилучень. Дякуємо, що поділилися, завжди приємно бачити, що щось працює! 🙌
Not bad, I'd say. I mean, we are used to quite lengthy withdrawals. Thanks for sharing, it's always nice to see something is working! 🙌
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.