1 рік тому
Тут ви можете обговорити GW Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, Деніелю, я грав на цьому сайті, у мене було успішне зняття коштів і жодних проблем. Тепер я взяв бонус у безкоштовних іграх і спробував зняти, тож вони мені відповіли та сказали, що максимальне виведення з безкоштовних ігор становить 100 доларів. Але зараз я йду, щоб увійти, і сторінка не працює.?? Працював 12 годин тому?? Це адреса, яку я спробував: www.gwcasino265.com У вас є інша адреса для входу на цей сайт? Коли я шукаю це в Google, я потрапляю на сторінку входу в blue leo, а не в казино GW. Я граю з Австралії. Я надіслав електронний лист і зараз чекаю відповіді. Ви можете мені допомогти? Дякую, Кірсті
Hi Daniel, I was playing this site, had successful withdrawals and no issues. Now I took the free games bonus and tried to withdraw so they wrote back and said maximum withdrawal from free games is $100. But now I go to log in and page does not work.?? Was working 12 hours ago?? This is the address I tried: www.gwcasino265.com Do you have another address to log into this site. When I google it it takes me to the log in page of blue leo, and not GW casino. I am playing from Australia. I have sent an email and currently waiting for reply. Are you able to assist me. Thanks, Kirsty
Привіт, Кірсті, я бачу, що у нас є інше посилання на казино: https://www.gwcasino310.com/
У будь-якому разі це посилання для мене також не працює. Тоді я знайшов цей сайт. Я схожий на веб-сайт, який повинен допомогти вам перейти на потрібну сторінку казино, але він показує саме те посилання, яке для мене не працює https://helpgwcasino.com/
Hi Kirsty, I can see we have another link for the casino: https://www.gwcasino310.com/
Anyway, that link doesn't work for me either. Then I found this site. I looks like a website that should help you to get to the right casino page, but it shows exactly the link that doesn't work for me https://helpgwcasino.com/
Привіт Даніель,
у мене перше посилання спрацювало. Другий хоче, щоб я ввів свою електронну пошту, а потім виконує «геопошук» і веде мене до синього лева. Тож з того часу мені повідомили, що хоча 100 можна зняти, мінімальна сума для зняття становить 200... тому вони хочуть, щоб я зробив депозит. завжди заковика. велике спасибі за вашу допомогу. Кірсті
Hi Daniel,
the first link worked for me. The second one wants me to enter my email and then does a "geosearch" and takes me to blue leo. So I have since been advised that although the 100 is withdrawable the minimum withdrawal is 200..... so they want me to deposit. always a catch. much thanks for your help. Kirsty
Привіт Кірсті.
Схоже, що можливість виведення означає щось зовсім інше для цього казино. 🙂 Це не смішно, я знаю.
Щойно перевірив рахунок казино, і, чесно кажучи, звучить попередження. Приємно чути, що ви раніше зняли виграш. І все ж, назвіть мене скептиком, я був би дуже обережним.
Дайте мені знати, як справи, я хочу бути впевненим, що все пройшло, скажімо, зрештою добре.
Hi Kirsty.
Seems like withdrawable means something completely different to this casino. 🙂 It's not funny, I know.
Just checked the casino's score, and honestly, rings a warning bell. It's good to hear you have previously withdrawn the winnings. Still, call me skeptical I would be very cautious.
Let me know how it goes, I want to be sure all went let's say well in the end.
Шахрайське казино! вони не платять, якщо ви робите ставку та виграєте велику суму ($5000~$10,000), вони продовжуватимуть вимагати багато документів і затягуватимуть ваш час. Зрештою всі мої гроші були анульовані!
Scammer casino! they don't pay if you bet and win large amount ($5000~$10,000), they will keep ask for plenty of documents and drag your time. In the end all my money has been voided!
Привіт, чи можете ви сказати мені, що вам сказали в казино і чому вони анулюють гроші?
Наскільки я розумію, ви ще не успішно пройшли перевірку, яка є достатньо важливою для того, щоб казино надсилало виграші. Ви не отримаєте гроші, поки не здасте його. Тож у чому була проблема?
Дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.
Hi, can you tell me what the casino told you and why they void money ?
From what I understand you have not yet successfully completed the verification which is important enough for the casino to send the winnings. You won't get the money until you pass it. So what was the problem there ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.