1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gooal24 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв гру в рулетку 30 грудня 2022 року, коли зняв гроші в розмірі 122 динари, і вони не надійшли до цього дня. Будь ласка, допоможіть мені. Я не знайшов варіантів зв’язатися зі службою підтримки клієнтів.
I won the roulette game on December 30 2022, when I withdrew the money amounting to 122 dinars, and it has not arrived to this day. Please help me I didn't find any options to contact customer service.
Привіт,
З першого погляду це казино виглядає як сайт, якого слід уникати 🙁. Вибачте, спробував знайти будь-який контакт і знайшов це:
Що ж, досить смішна річ, враховуючи, що чату в реальному часі немає. Хочу зазначити, що це казино має погану репутацію , і ми також попереджаємо гравців, що також немає підтримки електронною поштою.
Мені шкода, що ви грали на такому сайті, будь ласка, візьміть це за приклад і завжди не поспішайте, щоб дізнатися про казино, у яких ви плануєте грати. 🙏
Незважаючи на те, що ми надаємо казино 14 повних днів для продовження перевірки та виплати, я вважаю, що не завадить запропонувати вам цей крок – щоб подати скаргу, просто натисніть/торкніться цього посилання, будь ласка .
Щоб дізнатися більше про весь процес, прочитайте цей посібник про скарги , він може бути вам корисним.
Будемо сподіватися, що ми зможемо допомогти.🤞
Hello there,
from the first glimpse, this casino looks like the site you should avoid 🙁. I'm sorry, tried to find any contact and found this:
Well, quite a funny thing considering that there is no live chat to be found. I need to mention that this casino has a bad reputation and we also warn players that there is no email support either.
I'm sorry that you played on such a site, kindly take that as an example and always take your time to do some research about the casinos you plan to play in. 🙏
Even though we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and payout, I guess that it would not hurt to offer you this step - to submit a complaint, just click/tap this link, please.
To learn more bout the whole process, read this guide about complaints, you may find it useful.
Let's hope that we will be able to help.🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.