ФорумКазиноGodbunny Casino - загальне обговорення

Godbunny Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
4283 переглядів 47 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
carsix79
2 тиж. тому

Скарга ще не закінчена, тож чекаємо її повного вирішення. Невідомо, чи заплатить вам казино. Я просто хотів сказати, що нам не потрібно робити поспішних висновків.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Скаргу закрито, і я очікую серйозного штрафу щодо рейтингу казино незалежно від рішення CEG щодо виявленого шахрайства.

Звинувачення гравця в шахрайстві з подвійним рахунком і конфіскація депозитів і виграшів, коли я ніколи раніше не грав на євро в цьому казино, є огидним і аморальним.

Мій адвокат знайшов власника казино, який за іронією долі також є адвокатом.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 тиждень тому

Без рішення регулятора казино поки не буде оштрафовано. Якщо ви прийшли до результату, який буде для вас позитивним, очевидно, тоді це станеться. Якби це не залежало від регулюючого органу, а ми вважали, що винне казино, що, судячи з відповіді Йозефа, я вважаю, що це могло б бути, тоді було б покарано, якщо скаргу було закрито.

Тож поки що так і буде, і нам доведеться почекати та подивитися, що ви дізнаєтесь.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Орган ще не прийняв остаточного рішення. Тим часом, як я уявляв, казино втратило ліцензію CEG

file

Теоретично, чи повинен він все одно відповідати на скаргу, чи оскільки він більше не регулюється ними, вони більше не можуть втручатися?

Автоматичний переклад.
carsix79
3 дн. тому

Я запитав Йозефа, хто розглядав вашу скаргу. Це складна ситуація, але я б сказав, що процедура може бути наступною. Оскільки за скаргою CEG вже винесла рішення, і вони схиляються до того, що казино не надало достатньо інформації, я б спробував дочекатися остаточного рішення, якщо воно буде. Якщо ви ще не маєте чіткої думки, я б спробував поспілкуватися з ними, але з того, що ви написали, у мене є відчуття, що позиція вже зайнята. Якщо нічого не станеться і вам ніхто не відповість, поверніться до нас, і ми знову відкриємо скаргу та розглянемо її, розуміючи, що ми також на вашому боці, і скаргу буде розглянуто відповідно.

Чи може це бути?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Я чекаю до кінця цього тижня, і якщо не отримаю відповіді від CEG, я повідомлю вас (вони не відповідали 20 днів).

Я хотів уникнути судового позову, тому що він займає більше часу, хоча в такому випадку мені також компенсували б моральну шкоду.

У всякому разі, я вже вжив заходів щодо цього. Мій адвокат незабаром надішле сповіщення власнику казино, який, за іронією долі, також є юристом (KP)

Факт залишається фактом, що донині це казино вчиняє злочин шахрайства.

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
3 дн. тому

Тому мені цікаво, що вийде з усієї ситуації. Я бачу, що ви нічого не залишаєте напризволяще, але ми почекаємо деякий час, щоб побачити, чи отримаєте ви відповідь чи ні.

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

CEG продовжує не обговорювати рішення. Уже три тижні воно не відповідає. Сподіваюся, за цим нічого не стоїть. Справа в тому, що я не збираюся більше чекати.

На цьому етапі я попросив повторно відкрити скаргу, щоб формалізувати остаточне рішення казино.

Якщо він не захоче виплатити виграш, його принаймні оштрафують, але, перш за все, він візьме на себе відповідальність за судові дії з мого боку.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого