ГоловнаФорумКазиноGodbunny Casino - загальне обговорення

Godbunny Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
8 073 переглядів 64 відповідей |
|
12 3 4
carsix79
2 міс. тому

Скарга ще не закінчена, тож чекаємо її повного вирішення. Невідомо, чи заплатить вам казино. Я просто хотів сказати, що нам не потрібно робити поспішних висновків.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Скаргу закрито, і я очікую серйозного штрафу щодо рейтингу казино незалежно від рішення CEG щодо виявленого шахрайства.

Звинувачення гравця в шахрайстві з подвійним рахунком і конфіскація депозитів і виграшів, коли я ніколи раніше не грав на євро в цьому казино, є огидним і аморальним.

Мій адвокат знайшов власника казино, який за іронією долі також є адвокатом.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Без рішення регулятора казино поки не буде оштрафовано. Якщо ви прийшли до результату, який буде для вас позитивним, очевидно, тоді це станеться. Якби це не залежало від регулюючого органу, а ми вважали, що винне казино, що, судячи з відповіді Йозефа, я вважаю, що це могло б бути, тоді було б покарано, якщо скаргу було закрито.

Тож поки що так і буде, і нам доведеться почекати та подивитися, що ви дізнаєтесь.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Орган ще не прийняв остаточного рішення. Тим часом, як я уявляв, казино втратило ліцензію CEG

file

Теоретично, чи повинен він все одно відповідати на скаргу, чи оскільки він більше не регулюється ними, вони більше не можуть втручатися?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Я запитав Йозефа, хто розглядав вашу скаргу. Це складна ситуація, але я б сказав, що процедура може бути наступною. Оскільки за скаргою CEG вже винесла рішення, і вони схиляються до того, що казино не надало достатньо інформації, я б спробував дочекатися остаточного рішення, якщо воно буде. Якщо ви ще не маєте чіткої думки, я б спробував поспілкуватися з ними, але з того, що ви написали, у мене є відчуття, що позиція вже зайнята. Якщо нічого не станеться і вам ніхто не відповість, поверніться до нас, і ми знову відкриємо скаргу та розглянемо її, розуміючи, що ми також на вашому боці, і скаргу буде розглянуто відповідно.

Чи може це бути?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я чекаю до кінця цього тижня, і якщо не отримаю відповіді від CEG, я повідомлю вас (вони не відповідали 20 днів).

Я хотів уникнути судового позову, тому що він займає більше часу, хоча в такому випадку мені також компенсували б моральну шкоду.

У всякому разі, я вже вжив заходів щодо цього. Мій адвокат незабаром надішле сповіщення власнику казино, який, за іронією долі, також є юристом (KP)

Факт залишається фактом, що донині це казино вчиняє злочин шахрайства.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Тому мені цікаво, що вийде з усієї ситуації. Я бачу, що ви нічого не залишаєте напризволяще, але ми почекаємо деякий час, щоб побачити, чи отримаєте ви відповідь чи ні.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

CEG продовжує не обговорювати рішення. Уже три тижні воно не відповідає. Сподіваюся, за цим нічого не стоїть. Справа в тому, що я не збираюся більше чекати.

На цьому етапі я попросив повторно відкрити скаргу, щоб формалізувати остаточне рішення казино.

Якщо він не захоче виплатити виграш, його принаймні оштрафують, але, перш за все, він візьме на себе відповідальність за судові дії з мого боку.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Ну тоді, сподіваюся, Йозеф відкриє скаргу і все вирішиться як треба. Я не знаю, як довго вам слід чекати відповіді від влади, але я думаю, що ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати. Якщо що, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Godbunny Casino
2 міс. тому

Шановний представник казино!

тобі нічого сказати про те, що ти вже два місяці неправомірно утримуєш мій баланс?

І Casino Guru, і CEG не знайшли жодної вагомої причини для конфіскації виграшу, і, незважаючи на це, ви продовжуєте незаконно не платити мені.

Ви дійсно хочете, щоб це закінчилося судом?

Тим часом повідомлено і ДБЗОК.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Минув тиждень, а мою скаргу так і не відновили.

Ви також захочете попросити казино видалити ваше схвалення «Fair Casino» з їх домашньої сторінки, враховуючи те, що вони задумали.

file

Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Я написав Йозефу, і він підтвердив, що відповів вам, тож буде найкраще, якщо ви будете дотримуватися того, що він вам надіслав. Після того, як скаргу буде закрито, буде розглянуто справедливі речі казино, які вони мають на сайті.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Дякуємо за вашу допомогу.

Щодо теми «Чесного казино» Йозеф уже висловлював думку, що конфіскація виграшу була незаконною, а казино наплювати.

Крім того, це подвійне шахрайство, оскільки окрім того, що вони не виплачують мені виграш, вони також утримують усі мої депозити!

З цими «негідними» казино необхідно боротися жорстко, оскільки інші гравці можуть стати їхніми жертвами.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Деякий час тому я читав, що він сказав, що поки що ми на вашому боці, тому так. Подивимося, куди це піде і що буде далі.

Автоматичний переклад.
Sophiak
2 міс. тому

Я попросив це казино закрити мій рахунок через залежність від азартних ігор, і вони все одно знову відкрили мій обліковий запис через кілька хвилин після цього, коли я чітко згадав про залежність і остаточне закриття, тому я написав, що вони не поважають відповідальну гру. І коли я бачу, як вони брехали і вигадували лайно, щоб не платити хлопцю з carsix, я насправді не здивований. Щодо наших законів у Швейцарії, жодне іноземне казино не повинно приймати швейцарських гравців, якщо вони не мають швейцарської ліцензії. Кожне засуджене казино додається до нашого чорного списку, і наш інтернет-провайдер має заблокувати йому доступ. Я засуджую лише тих, хто не поважає відповідальну гру або погано ставився до мене.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 міс. тому

На жаль, наша команда не змогла надалі допомогти вам із вашою скаргою , як зазначено там: "Оскільки не було надано доказів такого спілкування, ми не змогли надати подальшу допомогу, і скаргу було відхилено".

Дуже важливо чітко вказати причину закриття рахунку, щоб казино зрозуміло.

Крім того, дуже розумно дотримуватися казино Швейцарії (ESBK), де гравці з вашої країни можуть бути краще захищені.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, Ромі, я знаю, що ти зробив усе можливе... я звинувачую казино в таких практиках та ігноруванні таких вимог.

Бажаю тобі приємного дня.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 міс. тому

Привіт, чи пробували ви надіслати скаргу в CEG? Якщо ви попросили самовиключення, ваш обліковий запис має бути закрито щонайменше на шість місяців.

Абсурд полягає в тому, що для конфіскації мого виграшу, окрім звинувачення у неіснуючому дублікаті рахунку, вони заперечували той факт, що, на їхню думку, я був залежним від азартних ігор, ніколи не виключаючи себе з їхнього казино!

Ви, хто натомість попросив самовиключення, вони знову відкрили ваш обліковий запис без проблем.

Отже, якби ви виграли після свого запиту на самовиключення, згідно з їхньою логікою, вони б вам не заплатили, оскільки ви подали запит на самовиключення.


Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Привіт,


ні, я не пробував, це було давно, і це було лише кілька сотень, але все ж вони повинні поважати відповідальну гру, незалежно від суми.


Так, ви маєте рацію, у будь-якому випадку погане казино використовуватиме будь-яку стратегію, щоб не виплатити гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Ромі, я знаю, що ти зробив усе можливе... я звинувачую казино в таких практиках та ігноруванні таких вимог.

Бажаю тобі приємного дня.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Щиро дякую, і вам теж.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого