ГоловнаФорумКазиноGodbunny Casino - загальне обговорення

Godbunny Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Radka
|
14 066 переглядів 76 відповідей |
|
1...3 4
mrmileena

Ви все одно повинні спробувати, тому що в іншому випадку ці шахрайські казино завжди зійдуть з рук.

Зараз у мене немає ліцензії CEG, але, можливо, вони могли б прийняти скаргу, якби факти мали місце раніше.


Автоматичний переклад.

Якщо ви на моєму боці, ви повинні покарати рейтинг казино, яке продовжує не платити мені 13266 євро балансу.

Скарга не розглядається, тому необхідно застосувати штраф до рейтингу цього шахрайського казино.

Було широко доведено, що я ніколи не реєструвався, не грав і не вносив депозит до цього ігрового облікового запису.

CEG продовжує не виносити вирок, і минуло більше двох місяців. Я втомився чекати, і тепер настав час подати позов до суду, тому що я також хочу отримати компенсацію за шахрайство, якого я зазнав.

Автоматичний переклад.
Anonymized840

Казино буде оштрафовано, коли вирішить, що навіть влада вам не допомогла, і буде скарга, а не чекання регулятора. Але я вважаю, що якщо ви скажете, що нічого не зробили і вам не допомогли, то, мабуть, це недовго. Я написав Йозефу, яким має бути наступний крок і скільки ще чекати, тому, якщо щось почую, я повідомлю вам.

Автоматичний переклад.
Anonymized840 видалив(-ла) публікацію

Цікава інформація, і Йозеф обов'язково прочитає вашу електронну пошту. Сумно, що іноді так виходить, але коли ви говорите, що повідомили про це, ви повідомили про це зараз чи давно?

Автоматичний переклад.
Anonymized840 видалив(-ла) публікацію
Anonymized840 видалив(-ла) публікацію

Я розумію, що ти кажеш. Коли ви отримаєте остаточне рішення від регулятора, повідомте Йозефа. Такі справи, які є в регулятора і більшість з них у цьому статусі, там певний час, як правило, 3 місяці. Потім його знову відкриють і ми вирішимо. У цьому випадку ми побачимо, яким буде остаточне рішення, але Йозеф сказав, що ми на вашому боці, тож побачимо.

Автоматичний переклад.

Вітаю,

чи є хтось, кому платило це казино?

Вони не відповідають на електронні листи, і щойно я звертаюся до них у чаті, вони блокують мене.

У мене на рахунку багато грошей, і вони їх заблокували.

Крім того, вони ще не працюють з дійсною ліцензією, і це мене турбує.


Автоматичний переклад.
dariotre

Вітаю вас!

Згідно з вашою системою, відгуки користувачів, а також індекс безпеки є принаймні добрими, тому я думаю, що ми не знаємо про жодні проблеми.

Якщо ви не проти, чи не могли б ви описати останні події?

Відповідно до загального досвіду, отриманого від користувачів форуму, чат зазвичай блокує гравців, коли керівництво вважає ситуацію закритою, тоді обліковий запис також закривається. Що може не бути однаковим для гравця, тож, будь ласка, що привело вас до цього моменту? Ви відчували боротьбу? Ви скаржилися і наполягали?

Можливо, ми можемо допомогти. Принаймні ми можемо спробувати.


Автоматичний переклад.
Radka

Останні події:

- Я зареєструвався

-Я вніс 1260 євро

-Я виграв понад 6000 євро без бонусу

-Я намагався зняти кошти, але мій рахунок заблокували

-немає відповіді на електронну пошту та в чаті Я заблокований


Тому я не вірю в серйозність і справедливість цього казино, навіть якщо на його веб-сайті є ваша печатка «Чесне казино».

Насправді я помітив багато скарг на це казино, яке, здається, має звичку знаходити будь-які виправдання, щоб не платити гравцям. Як не дивно, всі ці скарги відхиляються.

Автоматичний переклад.
dariotre

Спробуйте перевірити навіть папку зі спамом у вашій електронній пошті, оскільки такі листи іноді можуть там закінчуватися.

Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття?

Сподіваюся, ми знайдемо спосіб допомогти вам із цим.

Автоматичний переклад.
Romi

Поясніть мені, що я повинен знайти в папці спаму? Там також немає електронних листів.

Я сказав вам, що вони заблокували мій обліковий запис і вони блокують мій чат, щойно я прошу пояснень.

Я не порушував жодних правил і граю тут вперше.

Цікаво, як вам вдалося надати цим шахраям печатку справедливого казино.

Я не думаю, що я отримаю будь-яку допомогу від вашого центру розгляду скарг, враховуючи те, як ви розглядали скарги від цього казино. Я переглянув усі скарги і не дуже довіряю вам, особливо тому, що ви його спонсоруєте. Я б просто втрачав час. Гравці, які більше не відповідали, помітили. Ті, хто відповів вам, закрили скаргу в очах без права відповіді на основі ймовірних доказів «останньої хвилини», наданих казино без повідомлення гравця. У серйозній скарзі докази повинні бути гарантовані всім залученим сторонам, інакше ви просто подумаєте погано. Люди розуміють і не дурні.

Мені просто було цікаво, чи хтось коли-небудь отримував гроші від цього казино.

Я буду шукати правового представництва, якщо вони продовжуватимуть утримувати мої кошти.

Автоматичний переклад.
dariotre

Я збирався запропонувати скаргу, але я бачу, що у вас є своя думка, і я її не прийму. Якщо ви проходили через них, ви повинні добре розуміти, чому в деяких випадках рішення приймалося саме таким, яким воно було. Якщо щось є порушенням правил, це є порушенням правил. Те, що ви бачите це по-іншому і вважаєте, що не варто було щось закривати, це ваша думка. У нас є певні процедури, яких ми дотримуємося для кожного казино. Половина скарг була закрита через те, що гравці не відповідали, так що цим усе сказано. Коли у гравців є чітка причина, як ви описуєте, і казино не намагається нічого зробити, щоб виправити це, і ми на стороні гравця, тоді для казино виникають наслідки. Але гравці також повинні довести речі так само, як і будинок.

Отже, якщо ви відчуваєте, що хочете звернутися за юридичною допомогою, це залежить від вас.

удачі

Автоматичний переклад.
Jaro

Це казино є у вашій афілійованій системі (дивіться Godbunny Casino – Бонуси та рекламні акції), тому ви зацікавлені в тому, щоб не завдати шкоди його репутації та репутації інших афілійованих казино.

Так думаю не тільки я, але й сотні гравців, скарги яких на афілійовані з вами казино були відхилені БЕЗ НАДАВАННЯ ДОКАЗІВ ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ. У світі немає жодного «суду», де докази приховуються від іншої сторони, і ви робите це систематично.

Процедури, яких ви дотримуєтесь, не є прозорими, і ваші запевнення мене не одурять.

Я щойно прочитав деякі відхилені скарги на це казино (див. 14000 євро), і я був шокований, і ніщо не змінить мою думку.

Крім того, якщо гравець не відповідає, це означає, що він втратив довіру до вас і не хоче більше витрачати час, оскільки він уже знає, чим закінчиться скарга.

Автоматичний переклад.
dariotre

Це ваша думка. Я вважаю, що Центр розгляду скарг існує досить давно, щоб мати можливість об’єктивно оцінювати справи. Знову ж таки, це ваша суб'єктивна думка. Скарг, закритих через те, що гравець перестав відповідати, найбільше. І це далеко не те, що ви описуєте. Я не кажу, що не може бути випадків, коли гравець довго займається цим, а потім здається і не відповідає, але таких мільйон, коли гравець пише перший абзац і не пише відповісти взагалі.

Ще одна річ про афілійовані партнерства. Цілком логічно, що ми маємо на чомусь заробляти гроші. Однак коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію. Якби ми захищали казино, це могло б взагалі не окупитися, тому що якби гравці так бачили, вони б не приходили до нас і не ходили б у ці казино. Ми врегулювали скарги, коли допомогли гравцям повернути 38 мільйонів, що, на мою думку, не дуже відповідає тому, що ви говорите.

Говорячи про докази, казино часто надсилають їх нам, коли ми просимо те, що потрібно. Але це нормально, що не все буде розділено нами чи казино. Це цілком нормально, головним чином тому, що це заважає гравцям ходити в різних ситуаціях, коли вони хочуть завдати шкоди казино. Таких гравців дуже багато. Не кожен повинен мати це в своєму плані, все трапляється помилково, і є багато гравців, які визнають це, коли роблять помилку.

Останнє, що я напишу, бо не має сенсу вам щось розповідати, коли ви переконалися у своїй правді, це про випадок, який ви згадуєте. Я звернувся до справи з гравцем і на форумі, і коли вона була закрита вперше, я запропонував команді зі скарги відкрити її повторно, тому що мені здається, що те, що гравець описує, має сенс і не є дурницею і я подумав, що казино повелося не дуже добре. Однак ми з’ясували, що це неправда, яку підтвердив орган ліцензування, на який скаржився гравець. Ми не вище такого органу, і тому, коли регулятор постановив у цій справі, що казино виконало все відповідно до своїх Умов, його знову закрили.

Тому я сподіваюся, що ви хоч трохи зрозуміли те, що я написав, і думаєте про це не тільки зі своєї точки зору.

Гарного дня!

Автоматичний переклад.
Jaro

Я трохи розгубився

Ви написали: «Однак ми з'ясували, що це неправда, що підтверджується органом ліцензування, куди поскаржився гравець».

Дозволь мені зрозуміти, про що ти говориш... яке правило порушив цей гравець, щоб заслужити неплату?

Відкрити анонімний рахунок два роки тому, навіть не внісши жодного євро, не зареєструвавши обліковий запис зі своїми особистими даними та ніколи не будучи самовиключеним із цього казино? Чи це причина, чому казино має право конфіскувати депозити та виграші гравця?

Будь ласка, поясніть мені це, оскільки я все ще не розумію рішення, прийнятого вашим центром розгляду скарг щодо цієї скарги.

Щодо регулятора електронних ігор Кюрасао, я повідомляю вам, що він збанкрутував кілька місяців тому саме через те, що його притягнули до відповідальності за неплатежі його казино гравцям, і він ніколи не вирішував скарги на користь гравців. Отже, якщо ви повірите рішенням влади, засудженої в суді за змову з казино, яким вона надала ліцензію, ми опинились у дуже поганій ситуації.

Тим часом казино продовжує не відповідати на мої електронні листи, і я попередив їх, що вони будуть притягнуті до відповідальності.

Автоматичний переклад.
dariotre

Ми дуже довго стояли за цією справою. Проміжок часу можете побачити самі. У гравця було активне самовиключення, коли він повернувся в казино, і знав, що раніше мав там рахунок. Виходячи зі спілкування з казино та з нами, ми побачили, що гравець усе знав і все одно порушив правила.

Щодо ліцензії та рішення, як я вже казав, ми ні перед ким не вище, ми є посередником, тому якщо ліцензія приймає рішення, то воно скасовує всі інші рішення. Те, що в Кюрасао була ліцензія і на якому етапі вона знаходиться, мені дуже добре відомо. Мені також зрозуміло, що деякі з них не були надійними. Але це неправда, що ніхто з них нічого не вирішив. У всякому разі, оскільки вони впоралися з цим належним чином, більше нічого не можна було зробити.

Крім того, ми мали привілей мати справу з цим гравцем раніше, і скажімо просто, що деякі гравці знають і намагаються знайти лазівки в казино, навіть якщо вони знають, чого їм не слід робити.

Що стосується вашої ситуації, сумно, що казино не відповіло вам, але якщо ви не подасте скаргу, я адмін на форумі, який вам не дуже допоможе. Якщо ви вважаєте, що судовий позов буде прийнятним і що це ваш порятунок, я буду радий, якщо це так.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я ще більше збентежений і хотів би отримати конкретне роз’яснення, а не звичайні загальні пояснення.

Ви написали: «У гравця було активне самовиключення, коли він повернувся в казино, і знав, що раніше мав там обліковий запис. На основі спілкування з казино та нами ми побачили, що гравець знав про все, але все одно порушував правила. ."

Казино не писало в скарзі, що гравець був самовиключений з їхнього казино, а просто підозрювало, що він залежний від азартних ігор. Тож я запитую вас, де ви читали про це самовиключення... Потім я дивуюся, як казино могло самовиключити гравця, якщо він ніколи раніше навіть не реєструвався і ніколи не просив цього.

Мені цікаво зрозуміти, оскільки у скарзі жодного разу не згадується про самовиключення, а звинувачення казино пов’язані лише з дублюванням облікового запису, звинувачення, яке, однак, було розібрано як вами, так і регулюючим органом, оскільки з’ясувалося, що обліковий запис, який вважається дублікатом, був створений протягом двох років раніше, без особистих даних, без депозитів і закрито в той же день.

Я також додаю, що я переглянув положення та умови казино, і самовиключення триває шість місяців, тому воно фактично закінчилося б через два роки, якби воно було дійсно застосоване.

То на якій підставі ви стверджуєте, що гравець усе знав?

Які правила він би порушив?

Схоже, що казино шукає безглуздих виправдань, щоб не платити гравцям, як вони роблять зі мною.





Змінено
Автоматичний переклад.
dariotre

Мені здається, що все вже пояснювалося кілька разів, тому я не хотів би повертатися до того, що вже було сказано. У скарзі також пояснювалося, чому казино було закрито, і регулятор виніс рішення на користь казино, тому, якщо з цим виникнуть проблеми, ви можете передати її до інших органів.

З нашого боку більше робити було нічого.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого