Ваші права? Про які права ви говорите?
Право затримати мій виграш без пояснення причини?
«підозри в порушенні наших Умов використання та/або шахрайство та/або надання неправдивої інформації та/або інші причини»
Я не використовував жодних бонусів, тому я не міг жодним чином порушити ваші Загальні положення та умови.
Шахрайство чого?? Чи випадково я прийшов красти у вас додому??? Я так не думаю, насправді я заплатив вам більше 4000 євро!
Неправдива інформація? Усі мої особисті дані правильні
Єдина спроба шахрайства, яку я бачу, це спроба казино, яке зрозуміло, що має заплатити гравцеві 14 000 євро, і заблокувало його рахунок без причини.
CEG чекає на вашу відповідь. Не змушуйте їх також чекати, оскільки у вас є лише 5 днів, щоб відповісти.
А поки чекаю від вас відповіді вже 4 дні!
Your rights? What rights are you talking about?
The right to withhold my winnings without giving a reason?
"suspicions of violation of our Terms and Conditions and/or Fraud and/or providing false information and/or other reasons"
I have not used any bonuses so I cannot have violated your T&Cs in any way.
Fraud of what?? Did I come to steal from you at your house by chance??? I don't think so, in fact I paid you more than €4000!
False information? All my personal data is correct
The only attempt at fraud that I see is that of a casino that realized it had to pay a player €14,000 and blocked his account for no reason.
CEG is waiting for your response. Don't keep them waiting too because you only have 5 more days to respond.
In the meantime, I've been waiting for a response from you for 4 days now!
I vostri diritti? Di che diritti stai parlando?
Il diritto di trattenere le mie vincite senza fornire una motivazione?
"sospetti di violazione dei nostri Termini e Condizioni e/o Frode e/o fornitura di informazioni false e/o altri motivi"
Non ho utilizzato bonus perciò non posso aver violato i vostri T&C in alcun modo.
Frode di cosa?? Sono venuto a rubarvi a casa vostra per caso??? Non credo anzi vi ho versato più di 4000€!
Informazioni false? Tutti i miei dati personali sono corretti
L'unico tentativo di frode che vedo io è quello di un casinò che si è accorto di dover pagare 14000€ un giocatore e gli ha bloccato l'account senza motivo.
La CEG sta attendendo una vostra risposta. Non fate aspettare anche loro perché avete solo altri 5 giorni per rispondere.
Io intanto sono già 4 giorni che aspetto una risposta da voi!