ГоловнаФорумКазиноGodbunny Casino - загальне обговорення

Godbunny Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
8 016 переглядів 64 відповідей |
|
1 2 34
Godbunny Casino
3 міс. тому

Ваші права? Про які права ви говорите?

Право затримати мій виграш без пояснення причини?

«підозри в порушенні наших Умов використання та/або шахрайство та/або надання неправдивої інформації та/або інші причини»

Я не використовував жодних бонусів, тому я не міг жодним чином порушити ваші Загальні положення та умови.

Шахрайство чого?? Чи випадково я прийшов красти у вас додому??? Я так не думаю, насправді я заплатив вам більше 4000 євро!

Неправдива інформація? Усі мої особисті дані правильні

Єдина спроба шахрайства, яку я бачу, це спроба казино, яке зрозуміло, що має заплатити гравцеві 14 000 євро, і заблокувало його рахунок без причини.

CEG чекає на вашу відповідь. Не змушуйте їх також чекати, оскільки у вас є лише 5 днів, щоб відповісти.

А поки чекаю від вас відповіді вже 4 дні!



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

І взагалі, на Smokace мені нічого не допомогли.

Ви дали підстави казино, яке не застосовує самовиключення з ігрової діяльності з активним балансом за запитом гравця! Це незаконно та грабіжницько, і ви продовжуєте його спонсорувати та рекомендувати гравцям як чудове казино!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, ми не змогли допомогти вам у розгляді скарги : «Скарга була закрита нами через відсутність доказів запиту на самовиключення, про що гравця неодноразово повідомляли. Ми повторно відкрили цю скаргу відповідно до Скарга гравця була в кінцевому підсумку відхилена через недостатні докази того, що гравець повідомив про азартні ігри або дотримувався належних процедур самовиключення».

Наша команда не може запропонувати вам більше допомоги через викладені там факти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино існують лише для того, щоб втрачати гроші

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми вважаємо, що кожен гравець повинен сприймати онлайн-ігри як хобі, за яке потрібно платити, щоб розважитися, і ніщо інше.

Можливо, ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я надав докази.

Спочатку мій обліковий запис було заблоковано через проблеми з грою.

Крім того, казино не призупинило б мою ігрову діяльність на мій запит, навіть якби я заявив про проблеми з азартними іграми, оскільки вони не застосовують інструменти відповідальної гри, якщо у вас є активний баланс.

Існують усі надані мною скріншоти чатів і їхні умови, які підтверджують це.

Я подав скаргу на інший сайт вирішення скарг, і вони прийняли її, заявивши, що це неприпустимо, щоб казино не приймало запит гравця на самовиключення з ігрової діяльності лише тому, що у нього є активний баланс.

Автоматичний переклад.
Godbunny Casino
3 міс. тому

Сьогодні знову немає відповіді від вашого «юридичного відділу» та вашого контролюючого органу.

Моє терпіння закінчується, і я не хочу, щоб ви насміхалися з мене.

Мене не цікавлять ваші домисли. Я надав вам номер IBAN електронною поштою, на який потрібно сплатити весь баланс мого рахунку. Якщо цього не станеться до наступного вівторка, я повідомлю CEG і очікую репутаційної шкоди на всіх фронтах. Ви вибрали не ту людину для шахрайства.

Гаразд, мафіозі??

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я надав докази.

Спочатку мій обліковий запис було заблоковано через проблеми з грою.

Крім того, казино не призупинило б мою ігрову діяльність на мій запит, навіть якби я заявив про проблеми з азартними іграми, оскільки вони не застосовують інструменти відповідальної гри, якщо у вас є активний баланс.

Існують усі надані мною скріншоти чатів і їхні умови, які підтверджують це.

Я подав скаргу на інший сайт вирішення скарг, і вони прийняли її, заявивши, що це неприпустимо, щоб казино не приймало запит гравця на самовиключення з ігрової діяльності лише тому, що у нього є активний баланс.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тоді я бажаю вам найкращого результату з вашою скаргою. Повідомте нам, будь ласка, результат.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Якщо казино звинувачує гравця в дублюванні облікового запису, але гравець не пам'ятає, що відкривав інші рахунки в цьому казино і не використовував бонуси, чи можете ви, на вашу думку, звинуватити його в шахрайстві як злочинця?

filefile

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Я пам'ятаю випадки, коли гравець дійсно не пам'ятав відкриття ще одного рахунку в одному казино, але казино надавало докази, що це дійсно було. Отже, ми неодноразово були свідками таких випадків.

Якщо це не ваш випадок, сподіваємося, незабаром все вирішиться у вашій скарзі .

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Цілий тиждень я просив казино надати мені деталі дублюючого облікового запису, про які я не знаю, і повідомити, чи зловживав я бонусами. Вони мені не відповідають! Якщо я відкрив другий ігровий рахунок без свого відома, я хочу знати, чи не зловживав я бонусами, оскільки мене звинувачують у шахрайстві. Звичайно, вони не відповідають, тому що я вже знаю відповідь..

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Я бачу, що представник казино спілкується з нами безпосередньо в ланцюжку скарг , тому я сподіваюся, що незабаром буде знайдено рішення вашої справи.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Але Йозеф у відпустці?

Минуло 8 днів з моменту розгляду моєї скарги.

Тим часом казино не надало жодних доказів наявності дублюючого облікового запису, який міг би бути пов’язаний із звинуваченням у шахрайстві.


Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Вибачте за затримку. Наскільки я знаю, Йозеф був трохи хворий, але дозвольте мені зв’язатися з ним і нагадати про вашу скаргу.

Ми дуже цінуємо ваше терпіння щодо цього питання.👍🙏

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

привіт Йозеф уже відповів вам у ланцюжку скарг. Будь ласка, подивіться сюди .

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

дякую Вибачте, я не знав, що він хворий

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Дякуємо за ваше терпіння. Не знаю, як це відбувається у вашій країні; у ці дні ми переживаємо так багато хворих колег.

Бережіть себе, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я також захворів на COVID у серпні, і це вибило мене з ладу на 5 днів.

Сподіваюся, Йозеф одужав.

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Ну, вибачте, це все ще досить неприємна хвороба, тому я сподіваюся, що у нас все буде добре і вона більше не поширюватиметься.

Мені також цікаво, як обернеться ваша справа. Я бачив, що ви також подали скаргу до CEG. Ви отримали якусь відповідь звідси?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

CEG попросив у казино підтвердження наявності дублюючого облікового запису.

Казино надіслало скріншот нібито попереднього облікового запису, де немає моїх особистих даних, руху по рахунку та навіть назви казино. На практиці воно не надало жодних доказів. Я неодноразово просив казино надіслати мені деталі цього облікового запису (зареєстровані особисті дані, депозити, використані бонуси, дата реєстрації), але вони не зробили цього ні електронною поштою, ні в скарзі CEG.

Це мій перший раз, коли я вношу депозит і граю в їхньому казино. Бонусами я також не користувався.

Вони звинуватили мене в шахрайстві, тоді як прямо протилежне.

Я чекаю на відповідь CEG, яка має надійти цього тижня.

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Тоді добре, коли CEG відповість, не соромтеся поділитися тим, що вони сказали. Нелегко опинитися в подібній ситуації, але якщо все зрозуміло, я побачу, що вийде.

Нехай все складеться по-чесному.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Минуло більше місяця, і казино продовжує утримувати мої депозити та виграші, незважаючи на те, що в скарзі (і тут, і в скарзі, відкритій ліцензіаром) чітко підтверджено, що я ніколи раніше не грав у цьому казино.

Казино представило як доказ дублюючого облікового запису анонімний обліковий запис (без записаних персональних даних) старше двох років і без рухів (депозитів та ігор).

Тому будьте обережні з тими, хто хоче тут зареєструватися, тому що вони зроблять усе, щоб не заплатити вам.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого