ФорумКазиноGizbo Casino - загальне обговорення

Gizbo Casino - загальне обговорення

3 дн. тому від Gehtdixhnixan
|
241 переглядів 7 відповідей |
|
3 дн. тому
Тут ви можете обговорити Gizbo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 дн. тому

Я подав запит на закриття свого профілю в чаті 24 листопада 2024 року. Оскільки в чаті такої функції немає, мій обліковий запис було заблоковано назавжди без можливості відновлення.


Казино просто приймає рішення поза головою гравців і довільно блокує облікові записи без можливості розблокувати їх знову. Спочатку вони звинувачують це в умовах, але мене це не влаштовувало, потім мені сказали в чаті, що вони просто заблокували мій профіль безповоротно лише тому, що я попросив його закрити в момент розчарування. Особисто я не можу нічого іншого сказати з цього приводу.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене зараз відкрита скарга на CasinoGuru.

Загалом, будьте попереджені.

Ви можете дотримуватися всіх T&C NDB і вас це вплине!

Я виграв €4,00 зі знижкою на 50 реєстраційних обертань.

Я виграв 40 євро після ставки (максимальний виграш 10 разів).

Я вніс 10 євро на депозит і повністю поставив цю суму, щоб підтвердити свій спосіб оплати.

Тоді я ПОВНІСТЮ підтвердив свій обліковий запис.

Я подав запит на зняття 40,00 євро

Я вирішив самовиключитися під час зняття балансу з особистих причин на період 6 місяців.


Вони повідомили мене, що не будуть платити, незважаючи на дотримання всіх умов і умов.

Вони сказали, що «Адміністратор» може будь-коли змінити T&C.

Тепер мені повідомляють зачекати 6 місяців, внести суму, що дорівнює моїм виграшам, і поставити її в три рази, щоб просто зняти гроші!


(Цей термін має набути чинності лише з 10.6 їхніх умов, якщо ви заявите про «Повторний NDB»

Я отримав лише 1 NDB під час реєстрації)


Я сказав їм це, тож вони повідомили мені, що адміністратор має право змінити умови та умови!

Це не несе відповідальності та є дуже несправедливою умовою..


Я вирішив запитати їх, що станеться, якщо хтось виграє 1000 євро зі знижки NDB, і вони повідомили мені, що застосовується те саме правило.. вони повинні внести ту саму суму, що й виграш! Це огидно і дуже несправедливо.


Нарешті я запитав їх, що станеться, якщо я вирішу назавжди самовиключитися.

Вони повідомили мені, що будь-які виграші на вашому грошовому балансі від будь-яких бонусів будуть вважатися недійсними/скасованими, якщо ви самостійно виключите до завершення процесу зняття!


Ось і все.. має бути в чорному списку

Це ганьба

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Цей термін стосується всіх бонусів, а не лише NDB.


Тож майте на увазі, що ви не можете зняти свої виграші з будь-яких бонусів, якщо ви вирішите самовиключитися під час процесу виведення!

file


Я зробив депозит у розмірі 10 євро і поставив його, але вони відмовляють мені зняти 40 євро.


Уявіть собі, якщо ви виграєте 1000 і вирішите назавжди виключити себе з особистих причин після того, як відіграєте свій бонус... ваш грошовий баланс буде анульовано.


Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я подав запит на закриття свого профілю в чаті 24 листопада 2024 року. Оскільки в чаті такої функції немає, мій обліковий запис було заблоковано назавжди без можливості відновлення.


Казино просто приймає рішення поза головою гравців і довільно блокує облікові записи без можливості розблокувати їх знову. Спочатку вони звинувачують це в умовах, але мене це не влаштовувало, потім мені сказали в чаті, що вони просто заблокували мій профіль безповоротно лише тому, що я попросив його закрити в момент розчарування. Особисто я не можу нічого іншого сказати з цього приводу.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Тим часом іноді існує тонка грань щодо того, що гравець може мати на увазі під бажанням закрити обліковий запис. Є багато випадків, коли гравець говорить це і часто виражає залежність від азартних ігор. У такому випадку я не здивуюся, якщо ваш обліковий запис закриють, і ви не зможете його відкрити.

У таких випадках було б найкраще, якби казино мали відповідальні азартні інструменти, де можна встановити перерву або подібне. Крім того, повідомте казино наступного разу, коли ви захочете зробити перерву, і не закривайте свій рахунок. Бо якщо так говорити, то, на жаль, це можна по-різному пояснити.

У будь-якому випадку, у вас залишилися гроші чи на вашому ігровому рахунку було 0?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене зараз відкрита скарга на CasinoGuru.

Загалом, будьте попереджені.

Ви можете дотримуватися всіх T&C NDB і вас це вплине!

Я виграв €4,00 зі знижкою на 50 реєстраційних обертань.

Я виграв 40 євро після ставки (максимальний виграш 10 разів).

Я вніс 10 євро на депозит і повністю поставив цю суму, щоб підтвердити свій спосіб оплати.

Тоді я ПОВНІСТЮ підтвердив свій обліковий запис.

Я подав запит на зняття 40,00 євро

Я вирішив самовиключитися під час зняття балансу з особистих причин на період 6 місяців.


Вони повідомили мене, що не будуть платити, незважаючи на дотримання всіх умов і умов.

Вони сказали, що «Адміністратор» може будь-коли змінити T&C.

Тепер мені повідомляють зачекати 6 місяців, внести суму, що дорівнює моїм виграшам, і поставити її в три рази, щоб просто зняти гроші!


(Цей термін має набути чинності лише з 10.6 їхніх умов, якщо ви заявите про «Повторний NDB»

Я отримав лише 1 NDB під час реєстрації)


Я сказав їм це, тож вони повідомили мені, що адміністратор має право змінити умови та умови!

Це не несе відповідальності та є дуже несправедливою умовою..


Я вирішив запитати їх, що станеться, якщо хтось виграє 1000 євро зі знижки NDB, і вони повідомили мені, що застосовується те саме правило.. вони повинні внести ту саму суму, що й виграш! Це огидно і дуже несправедливо.


Нарешті я запитав їх, що станеться, якщо я вирішу назавжди самовиключитися.

Вони повідомили мені, що будь-які виграші на вашому грошовому балансі від будь-яких бонусів будуть вважатися недійсними/скасованими, якщо ви самостійно виключите до завершення процесу зняття!


Ось і все.. має бути в чорному списку

Це ганьба

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, дуже неприємно потрапляти в таку ситуацію.

У таких випадках я б сказав, що якщо гравець хоче самовиключитися і має зняття коштів, казино має заплатити йому, якщо він нічого не зламав, і тому закрити рахунок. Але я знаю, що не кожне казино може це зробити, і я бачив точно такий же термін давно, що якщо гравець успішно не пройшов виведення коштів, він не може навіть самовиключитися. Але це було написано в Умовах. То ви ніде не знайшли, щоб це було написано?

Тим не менш, коли ви відкриєте скаргу , наша команда розгляне всю ситуацію та оцінить її.

Сподіваюся, це можна вирішити та повідомити, і зрештою все закінчиться добре.

Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Так, це правда. Однак потім я пішов прямо в інше казино постачальника і запитав, оскільки я не був впевнений, чи можу я продовжувати там грати, і чому Gizbo заблокував мене.


Інше казино не могло надати мені жодної інформації про це, тому я підтвердив свій обліковий запис, і обліковий запис було успішно підтверджено. Потім у чаті мені сказали, що вони можуть сказати, що з моїм обліковим записом у казино все гаразд.


Я вважаю безглуздою те, що облікові записи блокуються довільно, і гравцеві навіть не можна сказати, чи були вони заблоковані на всіх платформах чи ні. Казино провайдера ніколи серйозно не сприймали відповідальну гру. Я зареєстрований у Fresh, Lex та Legzo. Вони змушували мене вічно чекати в чаті, зробили мені тисячу пропозицій залишитися, а потім раптом вони заблокували мене в цьому казино, хоча я лише хотів закрити свій рахунок? Це не має сенсу. Зараз я заношу цього провайдера в свій чорний список. Я точно більше не вкладаю гроші в казино, і якщо я виграю, у мене будуть проблеми, тому що вони посилатимуться на заборону - я дуже в цьому впевнений.

Прикро, тому що мені подобалося грати в інших казино провайдера.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
учора

Зазвичай у казино буває так, що навіть якщо вони належать одному власнику, є сестринськими казино або мають щось спільне, якщо в Умовах і положеннях прямо не вказано, що якщо ви самовиключаєтеся, це стосується всіх казино, це не так. Зазвичай вам завжди доводиться вручну виключати себе окремо в кожному, якщо ви хочете.

Однак у майбутньому я рекомендую завжди називати речі так, як вони є, і якщо ви просто хочете тимчасової перерви, краще повідомте про це безпосередньо. Я знаю, що в деяких казино ви можете закрити свій рахунок, а потім знову відкрити його, але скрізь це може працювати по-різному. Тому краще сказати, що ви хочете зробити, щоб уникнути непорозумінь.

Але я також розумію, що вас це не влаштовує, і ви краще переїдете в інше місце.

Тож удачі тобі. ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого