ФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

8 міс. тому від Romi
|
10208 переглядів 117 відповідей |
|
1...5 6
Nikosss
1 місяць тому

27 вересня я отримав електронний лист із повідомленням про те, що платіж завершено, і мені потрібно зачекати до 3 робочих днів, перш ніж він буде зарахований на рахунок.

Гроші прийшли приблизно через 2 години після отримання листа ☺️

Автоматичний переклад.
Luzzz890
1 місяць тому

Дуже дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 400 євро 16 вересня та 400 євро 23 вересня, але я досі не отримав гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір

Я зробив два запити на зняття коштів, один 19.09.2024, а другий 21.09.2024, і жоден ще не оброблено. Зі мною кілька разів зв’язувалися, і мені сказали, що запит надійшов до фінансового відділу.

Хтось успішно виводив гроші?

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, я б сказав, що ви не дуже багато говорите. Казино також повідомило вам, чому має затримку?

Однак, якщо ви переглянете інші публікації та останні, ви побачите, що деякі інші гравці мали це та зрештою отримали гроші. Тож, схоже, вам доведеться трохи терпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб у всьому розібратися, і якщо вони не зможуть надіслати вам гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Як ви думаєте, ви можете впоратися і почекати ще трохи?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я почекаю, поки не закінчиться 14 днів, дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вирішено ☺️ У мене є гроші. Мій акаунт досі закритий, але я не збираюся дізнаватися чому ☺️... Я теж радий 🤣

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хороші новини, тому 50 на 50. 😀

Те, що ви отримали гроші, безумовно, заслуговує похвали, а те, що ви не знаєте, чому ваш рахунок закрито, не дуже. Але, на жаль, у казино також є можливість не повідомляти жодної причини, перш ніж вони надішлють вам гроші.

Я бачу, що це, напевно, не має значення, якщо ваш обліковий запис закрито тут, тому бажаю успіху в іншому місці. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 400 євро 16 вересня та 400 євро 23 вересня, але я досі не отримав гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, ви можете прочитати мою відповідь для іншого гравця, який перебуває в тій самій ситуації, що й ви. Мабуть, казино має деяку затримку, але схоже, що вони платять гравцеві.

Ви грали з бонусом? Вам потрібно було перевіряти?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У мене не вимагали ідентифікації, і я не грав з жодним бонусом.

Я зачекаю, доки не закінчиться 14 днів, і якщо платежі не будуть здійснені, я зв’яжуся з вами.

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Nikosss
1 місяць тому

Я розумію, що публікація, на яку ви відповідаєте, була не для вас, а для іншого гравця, але це нормально.

Тож почекаю, чи щось зміниться. 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я знімаю принаймні тиждень, і гроші досі надходять

Автоматичний переклад.
vlatakisgiannis07
4 тиж. тому

Ну, за словами інших гравців з тієї ж країни, здається, що це казино повільніше вилучає гроші. Не соромтеся переглядати його, оскільки принаймні деякі з них підтвердили успішне виведення коштів. Сподіваюся, це вас трохи втішить. Можливо, вам сказали, що є причиною затримки?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене не вимагали ідентифікації, і я не грав з жодним бонусом.

Я зачекаю, доки не закінчиться 14 днів, і якщо платежі не будуть здійснені, я зв’яжуся з вами.

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт!

На жаль, інший гравець хвилюється з приводу свого вилучення, тож я сподівався, що ви можете поділитися своїми думками про те, як пройшли ваші справи.

Ви отримали гроші? Я щиро сподіваюся, що у вас є. Будь ласка, повідомте нам деталі.

Автоматичний переклад.
Radka
4 тиж. тому

Так, вони сказали, що він має обсяг завантажень

Автоматичний переклад.
vlatakisgiannis07
3 тиж. тому

І я вважаю, що це суть.

Насправді це найпоширеніша проблема, яку гості поза казино не можуть вирішити. Я сподіваюся, що ви будете в черзі. Вам щось про це говорили?

Що ж, як ми зазначали, інші гравці також постраждали від затримки виплат - з тієї ж причини, тому, можливо, казино ще не наздогнало поточні запити. Спробуйте втриматися! Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це найгірше казино, в якому я коли-небудь грав, я знімаю гроші вже 10 днів, але нічого не відбувається... служба підтримки, з якою я розмовляю, каже, щоб було терпіння, і нічого не відбувається.. не грайте в цьому казино, якщо хочете зняти вони не дозволять вам це зробити вони ніколи 👎

Автоматичний переклад.
vlatakisgiannis07
3 тиж. тому

Привіт, якщо через 14 днів оновлення не буде, спробуйте подати скаргу тут, і наша команда розбереться з нею.

що ти кажеш Ви б пішли на це?

Про всяк випадок я опублікую тут посилання, де ви можете це зробити.

Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось перераховував свої зняті гроші? Скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 тиждень тому

Привіт, найкраще було б переглянути цю тему та подивитися, з чим довелося мати справу гравцям. Тут ви знайдете багато інформації і, звичайно, ту, на яку шукаєте відповідь.

Спробуйте, і якщо у вас виникнуть ще якісь запитання, я з радістю відповім на них, якщо знаю, що потрібно.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого